====quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:54 schreef TradingStock het volgende:
Is ernog wat leuks voor studenten dit week te doen?
Woon in Tilburg..
Ooo verdorie!quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik stond vandaag op tempo -10 en ik had mijn tunnelvisie aanstaan dus het kan zijn dat ik je niet gezien heb maar serieus he ik zou je nooit express negeren. Waar was jij dan
?
Ja je bent ook zo'n onopvallend meiske!quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:58 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb maar even geopend, omdat de LaPo van een nieuweling is/was
[..]
====
[..]
Ooo verdorie!
Iets over half 1 bij de kantine van P - om precies te zijn achter de twee koelkasten waar de flesjes etc. in staan
Dat meen je nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:58 schreef Crazy-M het volgende:
Tradingmarkt.
Dit weekend is het Draai orgelfestival
Thnx man. Zal eens kijken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:58 schreef Crazy-M het volgende:
Tradingmarkt.
Dit weekend is het Draai orgelfestival
Ik liep bijna tegen je aanquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja je bent ook zo'n onopvallend meiske!
We vergeven jequote:Op donderdag 26 maart 2009 17:02 schreef TradingStock het volgende:
Oh, ik zag dat m'n post de laatste was, maar er werd alweer een nieuw topic geopend.
En nu zie ik m'n reply hier al staan..
De kroeg?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:03 schreef TradingStock het volgende:
[..]
Thnx man. Zal eens kijken.
Weet je ook andere dingen waarmee je in contact komt met andere studenten. Ik studeer helaas op een andere school buiten Tilburg..
er zat nog 150 meter en 300 man tussen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik liep bijna tegen je aan
Of naja... "bijna"
wat studeer je dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:03 schreef TradingStock het volgende:
[..]
Weet je ook andere dingen waarmee je in contact komt met andere studenten. Ik studeer helaas op een andere school buiten Tilburg..
Lid worden van een studentenvereniging, of gewoon lid worden van een vereniging, studentenvoetbalvereniging ofzo. Anders gaan werken bij VoreG in de Boekanier, leer je ook veel mensen kennen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:03 schreef TradingStock het volgende:
[..]
Nee, één of een halvequote:Op donderdag 26 maart 2009 17:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
er zat nog 150 meter en 300 man tussen?
man of meter?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:01 schreef TradingStock het volgende:
Is ernog wat leuks voor studenten dit week te doen?
Woon in Tilburg..
Het moet echt niet veel gekker worden met jou, Messenga opper-pimpquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb een FOK! pimp abonnement, omdat ik me inschreef voor PowNed.
boehoe!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb een FOK! pimp abonnement, omdat ik me inschreef voor PowNed.
Tros Opgelicht! Radar! Bel ze op!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:50 schreef aardappel het volgende:
Ik zie trouwens de advertenties nog wel?! !!!!!!!!!
Moet je ze niet gewoon uitzetten in optiesquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:50 schreef aardappel het volgende:
Ik zie trouwens de advertenties nog wel?! !!!!!!!!!
oepsquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Moet je ze niet gewoon uitzetten in opties.
Ik wil ook wel weer op de kaart!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:47 schreef Tegan het volgende:
Komt er een nieuwe OP voor het 100ste topic? Dan maak ik wel een nieuwe kaart.
Weet je al wat je gaat zingen voor FOK! Idols? Liedje wat je vorig jaar deed was leuk.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef Lindytje het volgende:
Oh crap... ik zie net dat mijn cavia dood is...(een uur geleden liep ie nog rondjes...)
Nee... nog niet echt... Ik denk aan 'funny honey' (ook chicago), om in de stijl van vorig jaar te blijven...quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat zingen voor FOK! Idols? Liedje wat je vorig jaar deed was leuk.
Ja, serieus... niet dat ik zo'n ontzettende band had met het beestje... maar het is wel sneu....quote:
ik zie nu dat dat liedje je ondertitel is...quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat zingen voor FOK! Idols? Liedje wat je vorig jaar deed was leuk.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef Lindytje het volgende:
Oh crap... ik zie net dat mijn cavia dood is...(een uur geleden liep ie nog rondjes...)
Slaapt ie niet gewoon?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef Lindytje het volgende:
Tof, die stijl vind ik leukquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee... nog niet echt... Ik denk aan 'funny honey' (ook chicago), om in de stijl van vorig jaar te blijven...
Ja, al dacht ik eerst aan wat anders toen ik hem nam, maar tochquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ik zie nu dat dat liedje je ondertitel is...
Zuurquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:29 schreef Lindytje het volgende:
@ Krioro: ik zal morgen eens wat opnemen... kijken of het ergens naar klinkt...
@PierreTT: nee, echt dood...
Moet te doen zijn dacht ik zoquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat gaat Oranje doen dit weekend denk je?
vlag gehaald?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
zo, terug uit de stad
weer lekker geshopped
die vergetenquote:
Ah jammer...ik ga morgen even mijn vlag scorenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die vergeten
maar jah, liepen pas tegen 21:00 terug naar de auto
echt 19:15 in de stad ofzo
ik moet zaterdag ook nog shoppen :"Pquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah jammer...ik ga morgen even mijn vlag scoren
Zaterdag ga ik de hele dag met mn vriendin op stap, aangezien ik die al 2 weken bijna niet meer gezien hebquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik moet zaterdag ook nog shoppen :"P
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
aah okquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik de hele dag met mn vriendin op stap, aangezien ik die al 2 weken bijna niet meer gezien heb
Ah relax surpriseparty's, altijd leukquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok![]()
jah ik ga met mn beste vriendin inkopen doen voor suprise verjaardagsparty
jah ik moet zaterdag 18 april werken in eindhoven, dus wil ik wel die vlag in de auto hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:08 schreef VoreG het volgende:
[..]ik ga dat ding ook maar eens ophalen, ga mrogne toch naar de kapper
Drankquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah relax surpriseparty's, altijd leukwat ga je allemaal kopen dan?
ik heb um alquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
ok danquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:15 schreef aardappel het volgende:
[..]
ik heb um alGeen flauw idee wat ik ermee ga doen... maargoed
Hoe groot is ie??quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:15 schreef aardappel het volgende:
[..]
ik heb um alGeen flauw idee wat ik ermee ga doen... maargoed
Met jou erbij dan! En dan moet je ook dit doen:quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:32 schreef aardappel het volgende:
het is een vergroting van het tilburg2009 logo, te zien op http://www.tilburg2009.nl/
ik maak straks wel ff een picca
Lekker!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
iemand cakejes?
ik hou van bakken maar niet van cake
dus nu zit ik met een lading cake
Achter de schouwburgquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:46 schreef PierreTT het volgende:
Maar Messenga jij woont toch bij Korvel in de buurt?
Mwah, korvelplein is 3 minuten fietsenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:53 schreef PierreTT het volgende:
Ah okDas niet echt bij de Korvel in de buurt
Ah das wel dichtbij de Korvel jaquote:
Ahzoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah das wel dichtbij de Korvel jaPrecies waar ik woon Messenga
Jahzo! Goed, iemand nog iets te melden?quote:
Voetbalquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jahzo! Goed, iemand nog iets te melden?![]()
* PierreTT vreest "Ajax"-geroep van Messenga
*zucht*quote:
Kampioenen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
*zucht*![]()
Hoe denk je dat het volgend seizoen met Ajax zal gaan?
Het werd ook wel eens tijdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:21 schreef aardappel het volgende:
oke, daar komt-ie dan, de tilburgvlagggggggggg (en mijn hond + zonnebril)
[ afbeelding ]
hij is een beetje transparant, dus je kunt mijn dekbed eronder ook zien. Als je goed kijkt zie je de 9 naast de 200 staan
Gedeeltelijk, auto's maar ook autosport eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kampioenen natuurlijk
Wat zijn jouw hobbys eigenlijk? auto's lijkt me?
Ah, F1 weer dit weekendquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, auto's maar ook autosport eigenlijkkarten etc, volgend jaar beginnen met circuitrijden als het goed is
Verder eigenlijk de standaarddingen, uitgaan, ouwehoeren, beetje films kijken, xbox spelen etc
Ja, het gekke is dat ik dat eigenlijk veel minder volg en minder in geinteresseerd benquote:
Hmm ja hoor je vaak met autoliefhebbers laatste tijdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, het gekke is dat ik dat eigenlijk veel minder volg en minder in geinteresseerd ben
Nee, want ik woon ook helemaal niet in Biest-Houtakkerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ken je toevallig ook vrouwen uit Berkel-Enschot?
Ik moet slapen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:33 schreef aardappel het volgende:
PiereTT, allemaal zeuren over die vlag, staat de foto er uiteindelijk op, reageer je niet eens
Omdat ik ongesteld moet worden.. ofwel, een klotehumeurquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom postte je eigenlijk die "" in het begin?
Coole Hondquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:21 schreef aardappel het volgende:
oke, daar komt-ie dan, de tilburgvlagggggggggg (en mijn hond + zonnebril)
[ afbeelding ]
hij is een beetje transparant, dus je kunt mijn dekbed eronder ook zien. Als je goed kijkt zie je de 9 naast de 200 staan
Whuuuut hoe vroeg is die open dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:23 schreef theKiD het volgende:
Sow, was ik weer.. En ik heb al boodschappen gedaan bij Appie xl ook![]()
En ik was gewoon niet de eerste
Daar is echt gewoon altijd volk
![]()
![]()
Ja, als ik dat eerder had geweten! Komt zo nu en dan wel voor hier dat heel vroeg me beter uitkomt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:34 schreef theKiD het volgende:
7 uur. En aangezien ik de hele week al redelijk laat wakker ben en geen zin heb om savonds nog naar de ah te gaan, dit maal maar eens om 7u gegaan. En das best de moeite
we zitten pas op p3, en in het weekend wordt hier bijna nooit gepostquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:44 schreef _Ophelia_ het volgende:ik ben er ook nog
![]()
Heb ik nog iets belangrijks gemist?
Ik ga het, tenzij dit topic op miraculeuze wijze nog 3 dagen meegaat, niet redden om de nieuwe OP voor het 100e deel af te hebben
ja hoorde vanmorgen al op de radio stond omroep brabant om 7:15 bij die kerk aan de ringbaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:34 schreef theKiD het volgende:
7 uur. En aangezien ik de hele week al redelijk laat wakker ben en geen zin heb om savonds nog naar de ah te gaan, dit maal maar eens om 7u gegaan. En das best de moeite
Goede morgen zusjequote:
Goede morgenquote:
Goede Morgenquote:
Ik moet zo meteen even naar R'daal om een broek te halen en vanavond even naar de V&D in Bergen op Zoomquote:
Cake is lekkerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb met mezelf afgesproken dat ik om 12 uur aan de slag ga voor school!!
verder moet ik nog een lading cake zien te lozen
en misschien vanavond nieuwe bakken?
ik ben verslaafd
hebben?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Cake is lekker
Ik vind vooral de zijkanten lekker, want die zijn (bij een eigen gebakken cake) lekker hard
Volgende keer als we een ijsje gaan etenquote:
Hoi!quote:
ja en de eerste plakje altijdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Cake is lekker
Ik vind vooral de zijkanten lekker, want die zijn (bij een eigen gebakken cake) lekker hard
Goede morgen, Nog netquote:
Niet posten maar werken jij !!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:14 schreef aardappel het volgende:
whaaaaaaaaa, ik moet een paper inleveren en ik heb nog maar tot 1700 en moet nu nog beginnen :\
gast, typen als een malloot! Hoe lang moet het worden en waarover? Misschien heb ik nog wel wat voor je liggenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:14 schreef aardappel het volgende:
whaaaaaaaaa, ik moet een paper inleveren en ik heb nog maar tot 1700 en moet nu nog beginnen :\
Goed zo! Hoeveel nog te gaan....?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
ik wil alleen maar even zeggen dat ik al een taakje af heb! zo!
nu pauze
Good busyquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
ik wil alleen maar even zeggen dat ik al een taakje af heb! zo!
nu pauze
Heb je er mij ook al in verwerkt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb het verslag zo goed als af, zit alleen nog op aanvullende informatie te wachten via de email maar die komt maar niet..
Nu nog twee interviews verzinnen en afnemen (waar het verslag op gebaseerd moet zijn, maar ik doe het dus andersom: eerst het verslag, dan de interviews, bwehe).
Ik moet de interviews opnemen en op een cdrom inleveren, dus dat is wel zeer kut.. En aangezien ik maar één interview echt heb afgenomen moet ik de andere twee zelf verzinnen, en ik moet mensen ze laten inspreken. Kost dus nog wel ff wat tijd..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
dat doe ik ook altijden als ik iemand moet intervieuwen en dat is enigzins te verzinnen doe ik dat gewoon ipv echt intervieuwen
Is goed, heb toch weinig te doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
kom die cake maar halen
en ik moet nog een stage verslag haha
ik dacht ik begin met de kleinste opdracht
Zoals je dat normaal doetquote:
welke kroeg ga je ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zoals je dat normaal doetMet bier, chips (en eventueel cake dus), een Xbox, wat vrienden en later in de stad
Eh, denk Boekanier waarschijnlijk om kansloos radje te gaan draaienquote:
Konijntjes kunnen heeeeeel duur zijn weet mijn baasquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:02 schreef Lindytje het volgende:Goedemiddag!
Ik ga straks maar eens kijken voor een konijntje denk ik...![]()
Ja tuurlijk ben ik serieus maar als je niet wil dan niet hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
haha ben je serieus?
dat word wat lastig aangezien ik echt echt echt niet meet en zo
Ik was dan ook van plan het konijntje te houdenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Konijntjes kunnen heeeeeel duur zijn weet mijn baas![]()
Vooral het wegdoen van een konijntje kan heeeeeel veel geld kosten
mjah zal ff verhaal uitleggen. Zweer het, Jullie liggen helemaal kromquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was dan ook van plan het konijntje te houden![]()
Ik lach vrij snel, dus kom maar opquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah zal ff verhaal uitleggen. Zweer het, Jullie liggen helemaal krom
ik heb geen tuin en binnen zou mn kat m opvreten denk ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Knijnen zijn zeker![]()
![]()
Wat let je, om een konijntje te kopen?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
haha ben je serieus?
dat word wat lastig aangezien ik echt echt echt niet meet en zo
ik vond het niet zo grappigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
Mijn Baas en zijn Konijn.
In de tijd dat het flink aan het vriezen was liet mijn baas zijn konijn in de schuur zitten en in de kooi. Zijn vrouw vond dit echter te koud en wou beesje binnen hebben. Wat de baas dus niet wou. Er is toen besloten om het konijn een goed onderkomen te geven bij een kinderboerderij of zo iets. Alles goed en wel, dus de baas op zijn vrije dag daarheen en dat beesje afgezet. Hij rijdt weg en beseft dat hij niet heeft gevraagd waar het konijn heen gaat. Mochten zijn kinderen het beesje nog is willen opzoeken.
Dus hij keert en rijdt terug. Hij haalt een auto in, verliest controle en glijdt vol tegen een boom aan. Auto net niet total loss. (weg was 1 grote spiegel door gladheid en sneeuwval)
Dat waren dus de eerste grote kosten van het wegbrengen van het konijn.
Nu afgelopen week. Vrouw is aan het schoonmaken en besluit om de kooi eventjes buiten te zetten omdat die in de weg stond. Na een kwartier wil mijn baas die kooi weer in de schuur zetten: Weg kooi.
Hij denkt: Mooi, zijn wij er ook goedkoop van af. Maar jah, zijn vrouw belt de politie en even later blijkt dat de gemeente de kooi heeft mee genomen. Hun dus de gemeente gebeld en gezegd dat die kooi van hun was maar dat niet de bedoeling was van ophalen enzo en of dit normaal is. Komt een kwartier later de mileupolitie aan de deur: jah boete wegens het illegaal dumpen van een konijnenhok![]()
![]()
![]()
Wij kwamen niet meer bij toen wij het hoorde
Dus die konijn heeft al gekost:
1 bijna total losse auto
1 boete wegens "illegale" dumping van konijnenhok
Ze gaan de boete echter wel aanvechten
Toch jammer, had wel zin in cakequote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb geen tuin en binnen zou mn kat m opvreten denk ik
En sorry PiereTT ik ben een mietje en meet niet![]()
misschien kan ik een cake voor je verstoppen tussen de appels in de ap
Ze gaat alleen mij meetenquote:
mjah, echt zo iets van:quote:
maar die zullen niet eerlijk bellen dat het van hun is en dat ze het nu kwijt zijn en dat ze denken dat het gestolen isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja ik snap het ook wel hoor
want als iemand het wel 2 weken al daar had staan zouden ze ook zeggen van ja die stond er maar ff
haha zo van: jah ik heb mn huiswerk afquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Jonge, moest ik mn werk terugbellen vanmiddag om te bellen hoe het ging (had me ziekgemeld vanochtend), nemen ze niet op. Dan niet hè!
het ging over de Nederlandse corporate goverance code, heel leuk -_- maar ik heb het af.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
gast, typen als een malloot! Hoe lang moet het worden en waarover? Misschien heb ik nog wel wat voor je liggen
Pff, ja, je hebt het maar zwaarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Jonge, moest ik mn werk terugbellen vanmiddag om te bellen hoe het ging (had me ziekgemeld vanochtend), nemen ze niet op. Dan niet hè!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha zo van: jah ik heb mn huiswerk af
Juistquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:18 schreef aardappel het volgende:
[..]
het ging over de Nederlandse corporate goverance code, heel leuk -_- maar ik heb het af.
BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Wat een gekke combinatiequote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
had ik dit al gezegd:
vanavond cocktails en koekjes!![]()
Rosada? Of Skydive?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:51 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M komt net uit roosendaal afslag 19
Rosadaquote:
Ik wilde ook nog even langs gaan na het werk, maar ik was mijn portemonnee vergetenquote:
Al zolang erachter gezeten dan ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:00 schreef styliste het volgende:
* styliste vierkante oogjes van het computeren heeft
o okquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wilde ook nog even langs gaan na het werk, maar ik was mijn portemonnee vergeten
quote:
Aah okquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:05 schreef styliste het volgende:
[..]
vanaf vanmorgen uurtje of 11.
Ik heb iets gemaakt voor op de muur straks in de nieuwe keuken, nu nog een snijplotter zien te vinden...
Ziet er wel leuk uitquote:
Overdrijven is ook een kunstquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:34 schreef aardappel het volgende:
hmm... toen ik mn bed in ging was het al licht... nu kom ik eruit en is het haast al donker.. goed ritme!
Welcome 2 my worldquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:34 schreef aardappel het volgende:
hmm... toen ik mn bed in ging was het al licht... nu kom ik eruit en is het haast al donker.. goed ritme!
oke oke, heel klein beetje overdrevenquote:
Een beetje veelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:44 schreef aardappel het volgende:
[..]
oke oke, heel klein beetje overdreven
Ik kom er bijna nooit eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:46 schreef theKiD het volgende:
Rosada =![]()
Kom er ook regelmatig.. enne google is your friend
Heel veel kleren winkelsquote:
Dat sowieso. Ik heb mij destijds aangemeld om van die aanmeldmailtjes af te komen alleen nu word ik telkens bestookt met mailtjes waarom ik er geen foto's op heb staan. Houdt het dan nooit opquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
als ik in to hyves was zou het een uitdaging zijn dat snap je
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef VoreG het volgende:
Wow ik heb gewoon voor het eerst foto's op mn hyves staan, ben ik even goed bezig geweest vandaag!
Jullie vinden em toch niet
dat eerste ik ook! ik kreeg telkens van die verzoeken dus ik aangemeld en nu krijg je telkens andere kutmail hahaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik heb mij destijds aangemeld om van die aanmeldmailtjes af te komen alleen nu word ik telkens bestookt met mailtjes waarom ik er geen foto's op heb staan. Houdt het dan nooit op.
Het is een terreur waar niet aan te ontsnappen valt!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat eerste ik ook! ik kreeg telkens van die verzoeken dus ik aangemeld en nu krijg je telkens andere kutmail haha
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef VoreG het volgende:
Wow ik heb gewoon voor het eerst foto's op mn hyves staan, ben ik even goed bezig geweest vandaag!
Jullie vinden em toch niet
Whoei!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:10 schreef hetzusjevan het volgende:
zomg mijn ov-chipkaart is binnen.. na anderhalf jaar. Shock.
Je hebt een spellingsfout gemaaktquote:
Wat is de stand op dit moment? Zit op mn werk en kan niks vinden over de huidige standquote:
zie hem nu pas weer... was wel grappig hele veld is omgegooid. gevestigde orde viel allemaal door de mand... wel mooi dus! button wint! einde wel grappig met paar flinke fouten! goed genoeg om maar 3 uur voor geslapen te hebben!quote:Op zondag 29 maart 2009 08:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat is de stand op dit moment? Zit op mn werk en kan niks vinden over de huidige standWordt ook nergens even uitgezonden ofzo
eusj!quote:Op zondag 29 maart 2009 08:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je hebt een spellingsfout gemaaktMozarella moet Mozzarella zijn
Bijnaquote:
Je bent goed op dreefquote:Op zondag 29 maart 2009 13:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
BijnaHet is volgens Van Dale pannenkoek ipv pannekoek. En ragout schrijf je met een -t op het einde
Nee valt wel mee hoorquote:
Mja, dat is waarquote:Op zondag 29 maart 2009 13:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee valt wel mee hoorMaar ik dacht ik zeg het even
Vooral als je het aan de muur hebt hangen ofzo
Hey je hebt gelijkquote:Op zondag 29 maart 2009 13:21 schreef styliste het volgende:
ragout is met een t geschreven! (brilletje nodig?) en pannekoek is en blijft pannekoek bij mij. Ik vind pannenkoek zo stom staan... oud nederlandsch...
![]()
quote:Een politieagent is vanochtend vroeg op de Paleisring in het centrum van Tilburg zwaar mishandeld. Een 45-jarige inwoner uit Rijen is aangehouden, twee bekenden van de man moesten ook mee naar het bureau. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De 32-jarige politieman die gewond raakte bemiddelde rond half zes in de ochtend bij een ruzie tussen een aantal vrouwen. Hij werd aangesproken door een 27-jarige Tilburger. De man beledigde de agent en werd daarop weggestuurd. Dat was aanleiding voor de 45-jarige man uit Rijen om de agent vast te pakken.
Hij greep de politieman bij de keel waardoor die geen lucht meer kreeg. Na een worsteling wist de agent zichzelf te bevrijden. Tijdens de worsteling greep de Rijenaar de hand van de agent en draaide zijn vingers om. Tegelijkertijd bedreigde een omstander de agent verbaal met de dood. Collega's van de politieagent, een zogenoemde politiebiker, schoten te hulp en hielden drie mensen aan. De agent moest zich laten behandelen in het ziekenhuis. Daar bleek dat de banden en de spieren van zijn vingers gescheurd zijn.
quote:Schouwburgpromenade Tilburg ontsnapt aan ramp
TILBURG - De winkelgalerij Schouwburgpromenade in Tilburg is zondagochtend aan een ramp ontsnapt. Dronken stappers in het centrum hadden parasols en terrasstoelen van lunchroom Carrousel in brand gestoken.
De vuurzee werd zo hevig dat ook de luifels van de promenade begonnen te schroeien. "Dit is de tweede keer in één maand dat dit gebeurt", aldus eigenaar Jan Willemse van de lunchroom. "Ik moet voortaan al mijn parasols en terrasstoelen binnenzetten. Gelukkig staan de stappers goed op de beelden van de bewakingscamera's".
De hele zondag heeft de stapel verbrande stoelen en parasols voor zijn zaak gelegen met een de tekst: 'resultaat van een gezellig avondje stappen Tilburg Centrum'.
Doe eens een foto? Ben benieuwd!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:27 schreef automatic_ het volgende:
En op de mijne!
Alleen de mijne is nu 9 en is groot
Liep er vannacht langs na m'n werk. Ongelooflijk, de hele kap van de Promenade is zwart en die parasol is een verkoold boomstammetje geworden. Wat bezielt die mensen? Als je iets steelt heb je er nog wat aan, maar dit soort dingen zijn echt volkomen nutteloosquote:
Ik heb geen hele goede foto nu:quote:
Mijn twee katten hebben "poes" als roepnaam...quote:Op zondag 29 maart 2009 18:48 schreef theKiD het volgende:
Is het geen optie om zo'n stom beest gewoon bij zn naam te noemen als in KOnijn?
Zijn in mijn ogen de meest nutteloze en stomme beesten die er zijn als huisdier..
Het ging me meer om t feit dat er sommige "nijn" zeggen ipv KOnijn.. Niet om de roepnaam die je het beestje hebt gegeven natuurlijkquote:Op zondag 29 maart 2009 18:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn twee katten hebben "poes" als roepnaam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |