Toch jammer, had wel zin in cakequote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb geen tuin en binnen zou mn kat m opvreten denk ik
En sorry PiereTT ik ben een mietje en meet niet![]()
misschien kan ik een cake voor je verstoppen tussen de appels in de ap
Ze gaat alleen mij meetenquote:
mjah, echt zo iets van:quote:
maar die zullen niet eerlijk bellen dat het van hun is en dat ze het nu kwijt zijn en dat ze denken dat het gestolen isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja ik snap het ook wel hoor
want als iemand het wel 2 weken al daar had staan zouden ze ook zeggen van ja die stond er maar ff
haha zo van: jah ik heb mn huiswerk afquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Jonge, moest ik mn werk terugbellen vanmiddag om te bellen hoe het ging (had me ziekgemeld vanochtend), nemen ze niet op. Dan niet hè!
het ging over de Nederlandse corporate goverance code, heel leuk -_- maar ik heb het af.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
gast, typen als een malloot! Hoe lang moet het worden en waarover? Misschien heb ik nog wel wat voor je liggen
Pff, ja, je hebt het maar zwaarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Jonge, moest ik mn werk terugbellen vanmiddag om te bellen hoe het ging (had me ziekgemeld vanochtend), nemen ze niet op. Dan niet hè!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha zo van: jah ik heb mn huiswerk af
Juistquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:18 schreef aardappel het volgende:
[..]
het ging over de Nederlandse corporate goverance code, heel leuk -_- maar ik heb het af.
BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Wat een gekke combinatiequote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
had ik dit al gezegd:
vanavond cocktails en koekjes!![]()
Rosada? Of Skydive?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:51 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M komt net uit roosendaal afslag 19
Rosadaquote:
Ik wilde ook nog even langs gaan na het werk, maar ik was mijn portemonnee vergetenquote:
Al zolang erachter gezeten dan ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:00 schreef styliste het volgende:
* styliste vierkante oogjes van het computeren heeft
o okquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wilde ook nog even langs gaan na het werk, maar ik was mijn portemonnee vergeten
quote:
Aah okquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:05 schreef styliste het volgende:
[..]
vanaf vanmorgen uurtje of 11.
Ik heb iets gemaakt voor op de muur straks in de nieuwe keuken, nu nog een snijplotter zien te vinden...
Ziet er wel leuk uitquote:
Overdrijven is ook een kunstquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:34 schreef aardappel het volgende:
hmm... toen ik mn bed in ging was het al licht... nu kom ik eruit en is het haast al donker.. goed ritme!
Welcome 2 my worldquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:34 schreef aardappel het volgende:
hmm... toen ik mn bed in ging was het al licht... nu kom ik eruit en is het haast al donker.. goed ritme!
oke oke, heel klein beetje overdrevenquote:
Een beetje veelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:44 schreef aardappel het volgende:
[..]
oke oke, heel klein beetje overdreven
Ik kom er bijna nooit eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:46 schreef theKiD het volgende:
Rosada =![]()
Kom er ook regelmatig.. enne google is your friend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |