Is goed, heb toch weinig te doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
kom die cake maar halen
en ik moet nog een stage verslag haha
ik dacht ik begin met de kleinste opdracht
Zoals je dat normaal doetquote:
welke kroeg ga je ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zoals je dat normaal doetMet bier, chips (en eventueel cake dus), een Xbox, wat vrienden en later in de stad
Eh, denk Boekanier waarschijnlijk om kansloos radje te gaan draaienquote:
Konijntjes kunnen heeeeeel duur zijn weet mijn baasquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:02 schreef Lindytje het volgende:Goedemiddag!
Ik ga straks maar eens kijken voor een konijntje denk ik...![]()
Ja tuurlijk ben ik serieus maar als je niet wil dan niet hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
haha ben je serieus?
dat word wat lastig aangezien ik echt echt echt niet meet en zo
Ik was dan ook van plan het konijntje te houdenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Konijntjes kunnen heeeeeel duur zijn weet mijn baas![]()
Vooral het wegdoen van een konijntje kan heeeeeel veel geld kosten
mjah zal ff verhaal uitleggen. Zweer het, Jullie liggen helemaal kromquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was dan ook van plan het konijntje te houden![]()
Ik lach vrij snel, dus kom maar opquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah zal ff verhaal uitleggen. Zweer het, Jullie liggen helemaal krom
ik heb geen tuin en binnen zou mn kat m opvreten denk ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Knijnen zijn zeker![]()
![]()
Wat let je, om een konijntje te kopen?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
haha ben je serieus?
dat word wat lastig aangezien ik echt echt echt niet meet en zo
ik vond het niet zo grappigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
Mijn Baas en zijn Konijn.
In de tijd dat het flink aan het vriezen was liet mijn baas zijn konijn in de schuur zitten en in de kooi. Zijn vrouw vond dit echter te koud en wou beesje binnen hebben. Wat de baas dus niet wou. Er is toen besloten om het konijn een goed onderkomen te geven bij een kinderboerderij of zo iets. Alles goed en wel, dus de baas op zijn vrije dag daarheen en dat beesje afgezet. Hij rijdt weg en beseft dat hij niet heeft gevraagd waar het konijn heen gaat. Mochten zijn kinderen het beesje nog is willen opzoeken.
Dus hij keert en rijdt terug. Hij haalt een auto in, verliest controle en glijdt vol tegen een boom aan. Auto net niet total loss. (weg was 1 grote spiegel door gladheid en sneeuwval)
Dat waren dus de eerste grote kosten van het wegbrengen van het konijn.
Nu afgelopen week. Vrouw is aan het schoonmaken en besluit om de kooi eventjes buiten te zetten omdat die in de weg stond. Na een kwartier wil mijn baas die kooi weer in de schuur zetten: Weg kooi.
Hij denkt: Mooi, zijn wij er ook goedkoop van af. Maar jah, zijn vrouw belt de politie en even later blijkt dat de gemeente de kooi heeft mee genomen. Hun dus de gemeente gebeld en gezegd dat die kooi van hun was maar dat niet de bedoeling was van ophalen enzo en of dit normaal is. Komt een kwartier later de mileupolitie aan de deur: jah boete wegens het illegaal dumpen van een konijnenhok![]()
![]()
![]()
Wij kwamen niet meer bij toen wij het hoorde
Dus die konijn heeft al gekost:
1 bijna total losse auto
1 boete wegens "illegale" dumping van konijnenhok
Ze gaan de boete echter wel aanvechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |