Rosada? Of Skydive?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:51 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M komt net uit roosendaal afslag 19
Rosadaquote:
Ik wilde ook nog even langs gaan na het werk, maar ik was mijn portemonnee vergetenquote:
Al zolang erachter gezeten dan ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:00 schreef styliste het volgende:
* styliste vierkante oogjes van het computeren heeft
o okquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wilde ook nog even langs gaan na het werk, maar ik was mijn portemonnee vergeten
quote:
Aah okquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:05 schreef styliste het volgende:
[..]
vanaf vanmorgen uurtje of 11.
Ik heb iets gemaakt voor op de muur straks in de nieuwe keuken, nu nog een snijplotter zien te vinden...
Ziet er wel leuk uitquote:
Overdrijven is ook een kunstquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:34 schreef aardappel het volgende:
hmm... toen ik mn bed in ging was het al licht... nu kom ik eruit en is het haast al donker.. goed ritme!
Welcome 2 my worldquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:34 schreef aardappel het volgende:
hmm... toen ik mn bed in ging was het al licht... nu kom ik eruit en is het haast al donker.. goed ritme!
oke oke, heel klein beetje overdrevenquote:
Een beetje veelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:44 schreef aardappel het volgende:
[..]
oke oke, heel klein beetje overdreven
Ik kom er bijna nooit eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:46 schreef theKiD het volgende:
Rosada =![]()
Kom er ook regelmatig.. enne google is your friend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |