Hey je hebt gelijkquote:Op zondag 29 maart 2009 13:21 schreef styliste het volgende:
ragout is met een t geschreven! (brilletje nodig?) en pannekoek is en blijft pannekoek bij mij. Ik vind pannenkoek zo stom staan... oud nederlandsch...
![]()
quote:Een politieagent is vanochtend vroeg op de Paleisring in het centrum van Tilburg zwaar mishandeld. Een 45-jarige inwoner uit Rijen is aangehouden, twee bekenden van de man moesten ook mee naar het bureau. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De 32-jarige politieman die gewond raakte bemiddelde rond half zes in de ochtend bij een ruzie tussen een aantal vrouwen. Hij werd aangesproken door een 27-jarige Tilburger. De man beledigde de agent en werd daarop weggestuurd. Dat was aanleiding voor de 45-jarige man uit Rijen om de agent vast te pakken.
Hij greep de politieman bij de keel waardoor die geen lucht meer kreeg. Na een worsteling wist de agent zichzelf te bevrijden. Tijdens de worsteling greep de Rijenaar de hand van de agent en draaide zijn vingers om. Tegelijkertijd bedreigde een omstander de agent verbaal met de dood. Collega's van de politieagent, een zogenoemde politiebiker, schoten te hulp en hielden drie mensen aan. De agent moest zich laten behandelen in het ziekenhuis. Daar bleek dat de banden en de spieren van zijn vingers gescheurd zijn.
quote:Schouwburgpromenade Tilburg ontsnapt aan ramp
TILBURG - De winkelgalerij Schouwburgpromenade in Tilburg is zondagochtend aan een ramp ontsnapt. Dronken stappers in het centrum hadden parasols en terrasstoelen van lunchroom Carrousel in brand gestoken.
De vuurzee werd zo hevig dat ook de luifels van de promenade begonnen te schroeien. "Dit is de tweede keer in één maand dat dit gebeurt", aldus eigenaar Jan Willemse van de lunchroom. "Ik moet voortaan al mijn parasols en terrasstoelen binnenzetten. Gelukkig staan de stappers goed op de beelden van de bewakingscamera's".
De hele zondag heeft de stapel verbrande stoelen en parasols voor zijn zaak gelegen met een de tekst: 'resultaat van een gezellig avondje stappen Tilburg Centrum'.
Doe eens een foto? Ben benieuwd!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:27 schreef automatic_ het volgende:
En op de mijne!
Alleen de mijne is nu 9 en is groot
Liep er vannacht langs na m'n werk. Ongelooflijk, de hele kap van de Promenade is zwart en die parasol is een verkoold boomstammetje geworden. Wat bezielt die mensen? Als je iets steelt heb je er nog wat aan, maar dit soort dingen zijn echt volkomen nutteloosquote:
Ik heb geen hele goede foto nu:quote:
Mijn twee katten hebben "poes" als roepnaam...quote:Op zondag 29 maart 2009 18:48 schreef theKiD het volgende:
Is het geen optie om zo'n stom beest gewoon bij zn naam te noemen als in KOnijn?
Zijn in mijn ogen de meest nutteloze en stomme beesten die er zijn als huisdier..
Het ging me meer om t feit dat er sommige "nijn" zeggen ipv KOnijn.. Niet om de roepnaam die je het beestje hebt gegeven natuurlijkquote:Op zondag 29 maart 2009 18:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn twee katten hebben "poes" als roepnaam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |