Achter de schouwburgquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:46 schreef PierreTT het volgende:
Maar Messenga jij woont toch bij Korvel in de buurt?
Mwah, korvelplein is 3 minuten fietsenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:53 schreef PierreTT het volgende:
Ah okDas niet echt bij de Korvel in de buurt
Ah das wel dichtbij de Korvel jaquote:
Ahzoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah das wel dichtbij de Korvel jaPrecies waar ik woon Messenga
Jahzo! Goed, iemand nog iets te melden?quote:
Voetbalquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jahzo! Goed, iemand nog iets te melden?![]()
* PierreTT vreest "Ajax"-geroep van Messenga
*zucht*quote:
Kampioenen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
*zucht*![]()
Hoe denk je dat het volgend seizoen met Ajax zal gaan?
Het werd ook wel eens tijdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:21 schreef aardappel het volgende:
oke, daar komt-ie dan, de tilburgvlagggggggggg (en mijn hond + zonnebril)
[ afbeelding ]
hij is een beetje transparant, dus je kunt mijn dekbed eronder ook zien. Als je goed kijkt zie je de 9 naast de 200 staan
Gedeeltelijk, auto's maar ook autosport eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kampioenen natuurlijk
Wat zijn jouw hobbys eigenlijk? auto's lijkt me?
Ah, F1 weer dit weekendquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, auto's maar ook autosport eigenlijkkarten etc, volgend jaar beginnen met circuitrijden als het goed is
Verder eigenlijk de standaarddingen, uitgaan, ouwehoeren, beetje films kijken, xbox spelen etc
Ja, het gekke is dat ik dat eigenlijk veel minder volg en minder in geinteresseerd benquote:
Hmm ja hoor je vaak met autoliefhebbers laatste tijdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, het gekke is dat ik dat eigenlijk veel minder volg en minder in geinteresseerd ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |