Achter de schouwburgquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:46 schreef PierreTT het volgende:
Maar Messenga jij woont toch bij Korvel in de buurt?

Mwah, korvelplein is 3 minuten fietsenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:53 schreef PierreTT het volgende:
Ah okDas niet echt bij de Korvel in de buurt

Ah das wel dichtbij de Korvel jaquote:

Ahzoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah das wel dichtbij de Korvel jaPrecies waar ik woon Messenga

Jahzo! Goed, iemand nog iets te melden?quote:

Voetbalquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jahzo! Goed, iemand nog iets te melden?![]()
* PierreTT vreest "Ajax"-geroep van Messenga

*zucht*quote:

Kampioenen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
*zucht*![]()
Hoe denk je dat het volgend seizoen met Ajax zal gaan?

Het werd ook wel eens tijdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:21 schreef aardappel het volgende:
oke, daar komt-ie dan, de tilburgvlagggggggggg (en mijn hond + zonnebril)
[ afbeelding ]
hij is een beetje transparant, dus je kunt mijn dekbed eronder ook zien. Als je goed kijkt zie je de 9 naast de 200 staan

Gedeeltelijk, auto's maar ook autosport eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kampioenen natuurlijk
Wat zijn jouw hobbys eigenlijk? auto's lijkt me?

Ah, F1 weer dit weekendquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, auto's maar ook autosport eigenlijkkarten etc, volgend jaar beginnen met circuitrijden als het goed is
Verder eigenlijk de standaarddingen, uitgaan, ouwehoeren, beetje films kijken, xbox spelen etc

Ja, het gekke is dat ik dat eigenlijk veel minder volg en minder in geinteresseerd benquote:

Hmm ja hoor je vaak met autoliefhebbers laatste tijdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, het gekke is dat ik dat eigenlijk veel minder volg en minder in geinteresseerd ben

Nee, want ik woon ook helemaal niet in Biest-Houtakkerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ken je toevallig ook vrouwen uit Berkel-Enschot?

Ik moet slapen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:33 schreef aardappel het volgende:
PiereTT, allemaal zeuren over die vlag, staat de foto er uiteindelijk op, reageer je niet eens

Omdat ik ongesteld moet worden.. ofwel, een klotehumeurquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom postte je eigenlijk die "" in het begin?

Coole Hondquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:21 schreef aardappel het volgende:
oke, daar komt-ie dan, de tilburgvlagggggggggg (en mijn hond + zonnebril)
[ afbeelding ]
hij is een beetje transparant, dus je kunt mijn dekbed eronder ook zien. Als je goed kijkt zie je de 9 naast de 200 staan

Whuuuut hoe vroeg is die open dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:23 schreef theKiD het volgende:
Sow, was ik weer.. En ik heb al boodschappen gedaan bij Appie xl ook![]()
En ik was gewoon niet de eerste
Daar is echt gewoon altijd volk
![]()
![]()

Ja, als ik dat eerder had geweten! Komt zo nu en dan wel voor hier dat heel vroeg me beter uitkomt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:34 schreef theKiD het volgende:
7 uur. En aangezien ik de hele week al redelijk laat wakker ben en geen zin heb om savonds nog naar de ah te gaan, dit maal maar eens om 7u gegaan. En das best de moeite

we zitten pas op p3, en in het weekend wordt hier bijna nooit gepostquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:44 schreef _Ophelia_ het volgende:ik ben er ook nog
![]()
Heb ik nog iets belangrijks gemist?
Ik ga het, tenzij dit topic op miraculeuze wijze nog 3 dagen meegaat, niet redden om de nieuwe OP voor het 100e deel af te hebben

ja hoorde vanmorgen al op de radio stond omroep brabant om 7:15 bij die kerk aan de ringbaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:34 schreef theKiD het volgende:
7 uur. En aangezien ik de hele week al redelijk laat wakker ben en geen zin heb om savonds nog naar de ah te gaan, dit maal maar eens om 7u gegaan. En das best de moeite

Goede morgen zusjequote:

Goede morgenquote:

Goede Morgenquote:

Ik moet zo meteen even naar R'daal om een broek te halen en vanavond even naar de V&D in Bergen op Zoomquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |