quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:07 schreef Xebrozius het volgende:
Het is er nu voor. Een of andere 21 jarige vrouwelijke josti die een hardcore fan is van K3.
http://www.sbs6.nl/web/show/id=389676/langid=43
Gewoon dit topic als vast nemen en verplaatsen naar TV-topic... Dat andere is super leegquote:Op zondag 22 maart 2009 16:52 schreef Maartel het volgende:Krijgt nou standaard elk programma een KLB én TV-topic?
IJmuidenquote:Op zondag 22 maart 2009 16:57 schreef IJsblock het volgende:
Waar woont ze eigenlijk, Haarlem toch?
Woonde daar ook niet ene Marcel Roubos????![]()
![]()
*plant een ns-dagtripje Haarlem samen met GS-Rutger*
In het vorige topic staat al wat over die Greet. Is veelbelovend hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 17:26 schreef Qunix het volgende:
Ben benieuwd naar volgende week met Nick & Simon... Dit is al vrij moeilijk te overtreffen
Is het al zaterdag? Kan niet wachten...quote:Op zondag 22 maart 2009 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
De 46 jarige Greet, die recent beweerde zwanger te zijn van Nick.
Nee, zit later in de serie.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Is het al zaterdag? Kan niet wachten...
Komop, geef toch toe dat de evolutietheorie hier zwaar gefaald heeftquote:
Sowieso, als je lifestyle het adoreren van andere mensen is, is er gewoon iets foutquote:Op zondag 22 maart 2009 17:51 schreef Shoombak het volgende:
Het zijn ook altijd de mislukkelingen van de samenleving die dan doorgeschoten zijn in het fan zijn omdat ze zelf niets kunnen bereiken
Ach, hoeveel mensen zijn er niet bezeten van hun favoriete voetbalclub?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:51 schreef Shoombak het volgende:
Het zijn ook altijd de mislukkelingen van de samenleving die dan doorgeschoten zijn in het fan zijn omdat ze zelf niets kunnen bereiken
Een beetje typisch en lachwekkend vind ik 't wel, maar ik hoor hier sommige mensen echt op haar afgeven alsof 't één of ander onmens is.. Er om lachen/huilen is één ding, maar haar het leven niet gunnen omdat ze een afwijkende hobby heeft vind ik persoonlijk wat ver gaan.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Komop, geef toch toe dat de evolutietheorie hier zwaar gefaald heeft
Je hebt mensen met hobby's die het normaal uitoefenen, maar je hebt ook van die freaks die compleet doorslaan met hun gedrag en een soort van dwangneurose en obsessie ervoor kweken.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Een beetje typisch en lachwekkend vind ik 't wel, maar ik hoor hier sommige mensen echt op haar afgeven alsof 't één of ander onmens is.. Er om lachen/huilen is één ding, maar haar het leven niet gunnen omdat ze een afwijkende hobby heeft vind ik persoonlijk wat ver gaan.
Hahahaquote:Op zondag 22 maart 2009 17:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Een beetje typisch en lachwekkend vind ik 't wel, maar ik hoor hier sommige mensen echt op haar afgeven alsof 't één of ander onmens is.. Er om lachen/huilen is één ding, maar haar het leven niet gunnen omdat ze een afwijkende hobby heeft vind ik persoonlijk wat ver gaan.
Jep. Maar niemand dwingt je om met zulke mensen om te gaan.. Opmerkingen als 'schiet dat soort mensen neer' omdat iemand maatschappelijk niet helemaal standaard functioneert vind ik nogal ver gaan.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:03 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Je hebt mensen met hobby's die het normaal uitoefenen, maar je hebt ook van die freaks die compleet doorslaan met hun gedrag en een soort van dwangneurose en obsessie ervoor kweken.
En die zijn best scary in hun gedrag.
quote:
In mijn omgeving ken ik ook iemand die doorgeslagen is, je neemt hem een paar keer in de zeik over zijn hobby, lacht erom en na een paar weken is iedereen het toch vergeten.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jep. Maar niemand dwingt je om met zulke mensen om te gaan.. Opmerkingen als 'schiet dat soort mensen neer' omdat iemand maatschappelijk niet helemaal standaard functioneert vind ik nogal ver gaan.
Je beschrijft hier ook even de fanatieke voetbalsupporter.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:51 schreef Shoombak het volgende:
En die mensen moeten vooral een goede psychiater gaan opzoeken. Die moeten niet door SBS6 sukkels voor de camera worden gebracht om voor gek te staan. Die mensen overzien de consequenties van hun daden niet; en dan heb ik het over zowel de SBS6 programmamakers als de deelnemende fans.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:03 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Je hebt mensen met hobby's die het normaal uitoefenen, maar je hebt ook van die freaks die compleet doorslaan met hun gedrag en een soort van dwangneurose en obsessie ervoor kweken.
En die zijn best scary in hun gedrag.
Een psychiater lijkt me onnodig, want dan zouden alle voetbalsupporters die erg voor hun club leven er ook heen moeten.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:42 schreef mazeind het volgende:
[..]
En die mensen moeten vooral een goede psychiater gaan opzoeken. Die moeten niet door SBS6 sukkels voor de camera worden gebracht om voor gek te staan. Die mensen overzien de consequenties van hun daden niet; en dan heb ik het over zowel de SBS6 programmamakers als de deelnemende fans.
Klopt toch?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:15 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Je beschrijft hier ook even de fanatieke voetbalsupporter.
Dat lijkt me niet zo'n gek idee. Ook daar zitten idioten tussen die niet meer normaal in staat zijn om zaken in perspektief te zien, met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een psychiater lijkt me onnodig, want dan zouden alle voetbalsupporters die erg voor hun club leven er ook heen moeten.
Het is op tv ooit begonnen bij het veelgeprezen 'Showroom'. Hoewel dat in een rustiger setting was geplaatst (tijdgeest) ging het om exact hetzelfde als dit nieuwe programma van SBS6: vind de zonderlingen in onze samenleving en voer ze op als entertainment voor de "normalen" (wat dat dan ook mag zijn). Daar heb ik moeite mee. Programmamakers die zich hiermee bezig houden zijn geen haar beter dan de directeuren van de reizende circussen in vroeger jaren die mensen met afwijkingen tegen betaling lieten bekijken.quote:In het vorige topic postte iemand dat dat meisje wellicht een vorm van autisme heeft. Daar herkende ik wel wat in. Het gedrag komt dan voort uit de stoornis.
Maar is dat zo erg dat het ethisch eigenlijk niet kan zoiets uit te zenden?
In dit geval vond ik het wel binnen de grenzen vallen.
Okay, het was een beetje aapjes kijken, en het was SBS. Maar op de publieke omroep heb je bijvoorbeeld Man bijt Hond (zap ik weleens langs), dat wel vergelijkbaar is qua vreemde mensen..
-> R&Pquote:Op zondag 22 maart 2009 19:44 schreef mazeind het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n gek idee. Ook daar zitten idioten tussen die niet meer normaal in staat zijn om zaken in perspektief te zien, met alle gevolgen van dien.
[..]
Het is op tv ooit begonnen bij het veelgeprezen 'Showroom'. Hoewel dat in een rustiger setting was geplaatst (tijdgeest) ging het om exact hetzelfde als dit nieuwe programma van SBS6: vind de zonderlingen in onze samenleving en voer ze op als entertainment voor de "normalen" (wat dat dan ook mag zijn). Daar heb ik moeite mee. Programmamakers die zich hiermee bezig houden zijn geen haar beter dan de directeuren van de reizende circussen in vroeger jaren die mensen met afwijkingen tegen betaling lieten bekijken.
Maar bij de K3-fan is er geen sprake van 'gevolgen', ze doet gewoon een opleiding, en in haar vrije tijd besteedt ze aan haar heldinnen. Er werd niet duidelijk hoe vaak ze naar optredens gaat, maar ik kreeg niet de indruk dat dat meerdere keren per week was.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:44 schreef mazeind het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n gek idee. Ook daar zitten idioten tussen die niet meer normaal in staat zijn om zaken in perspektief te zien, met alle gevolgen van dien.
[..]
Ik snap je point wel.quote:Het is op tv ooit begonnen bij het veelgeprezen 'Showroom'. Hoewel dat in een rustiger setting was geplaatst (tijdgeest) ging het om exact hetzelfde als dit nieuwe programma van SBS6: vind de zonderlingen in onze samenleving en voer ze op als entertainment voor de "normalen" (wat dat dan ook mag zijn). Daar heb ik moeite mee. Programmamakers die zich hiermee bezig houden zijn geen haar beter dan de directeuren van de reizende circussen in vroeger jaren die mensen met afwijkingen tegen betaling lieten bekijken.
Als ik al zag dat ze een gang niet in wilde lopen 'omdat dat niet mocht' terwijl ze daar ws Karen te pakken had kunnen krijgen, viel 't nog wel mee met de ziekelijkheidquote:Op zondag 22 maart 2009 19:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar bij de K3-fan is er geen sprake van 'gevolgen', ze doet gewoon een opleiding, en in haar vrije tijd besteedt ze aan haar heldinnen. Er werd niet duidelijk hoe vaak ze naar optredens gaat, maar ik kreeg niet de indruk dat dat meerdere keren per week was.
Maar zelfs al zou dat zo zijn, er zijn ook mensen die 5 keer per week fitnessen, of iedere avond hardlopen.
De vraag is vanaf welk punt het 'ziekelijk' is, en volgens mij is dat punt er pas als iemand er zelf, of iemands omgeving er last van heeft.
Neehoor.. Vanavond is voetbalquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:01 schreef Adelante het volgende:
Vanavond weer een nieuw deel, met een vrouw die beweert zwanger te zijn van nick (of simon)
Adelante = heldquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:01 schreef Adelante het volgende:
Vanavond weer een nieuw deel, met een vrouw die beweert zwanger te zijn van nick (of simon)
Morgenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:01 schreef Smash-it het volgende:
TVP voor volgende week! Ik dacht dat dan de Thomas Berge fan kwam.. Een moeder van twee tienermeiden die al sinds dag 1 fan is van Thomas. Samen met haar dochters volgt ze hem door heel Nederland. In het begin vond Thomas het nog wel leuk, nu reageert hij niet meer zo op ze. Dat pikt ze natuurlijk niet! Ik zeg Televizierring.
Die fotoquote:Op zondag 22 maart 2009 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Toch maar een stiekeme tvp, eigenlijk alvast voor volgende week.
Al vrees ik dat ie al eerder vol zit.
[ afbeelding ]
Xebrozius
"De oudere K3-fan", dat verzin je toch niet.
En die verbeten blik van dat meisje rechts is precies hetzelfde als die van de linker volwassen fan.
Schitterende foto.
Druk maken om thomas berge te ontmoetenquote:
Zeg je dan "Hoi, Thomas' of "Hoi, Chiel"quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:39 schreef Fosfolipide het volgende:
Tja hij komt soms wel eens bij mij aan de kassa in de supermarkt, who cares? I don't
quote:
OMGquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:01 schreef Smash-it het volgende:
TVP voor volgende week! Ik dacht dat dan de Thomas Berge fan kwam.. Een moeder van twee tienermeiden die al sinds dag 1 fan is van Thomas. Samen met haar dochters volgt ze hem door heel Nederland. In het begin vond Thomas het nog wel leuk, nu reageert hij niet meer zo op ze. Dat pikt ze natuurlijk niet! Ik zeg Televizierring.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij het Mega Piraten Festijn,
quote:De 46-jarige Marga is al vanaf de eerste dag fan van de blonde zanger Thomas Berge. Samen met haar twee dochters reist ze heel Nederland af om een glimp van hem op te vangen. Aan het begin van zijn carrière had Thomas na een optreden altijd tijd voor een praatje en een foto. Nu Thomas wat populairder geworden is, is dat een stuk minder. Dit neemt Marga hem erg kwalijk en ze overweegt zelfs om te stoppen als fan van Thomas. Marga en haar dochters besluiten hem nog één kans te geven. Ze reizen Thomas een hele dag achterna en wonen al zijn optredens bij. Het loopt echter volledig uit de hand en de emoties lopen hoog op. Heeft Thomas het nu echt verpest voor zijn grootste fans?
Ik begrijp het ook nietquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:56 schreef sinadO het volgende:
Waar jankt ze over?? Ik snap er geen hol van.
deze aflevering was wel minder dan de 1equote:Op zaterdag 4 april 2009 22:58 schreef Adelante het volgende:
Die tune weer
Everybody's gotta learn sometime
Hij moest eens weten wat hij ons aandoet, wat denkt dat mens dan, dat hij dagelijks aan haar denkt omdat ze toevallig altijd vooraan staat bij z'n optredens. Wat een figuurquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:
wat een mutsenbende
Nee ik doe het niet, nee ik kga niet naar markelo...
Nou ja, je zou zo een moeder hebbenquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
deze aflevering was wel minder dan de 1e
Ik kan mij de beelden nog herinneren toen Take That uit elkaar ging.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:04 schreef tonja het volgende:
Vergeleken met deze "fan", lijkt die fan van k3 nog redelijk normaal.
Janken omdat je niet in de buurt van je idool kan komen... dan zit er toch echt een behoorlijke steek los.
Of dat stel dat bij Mariah Carey langs was geweestquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan mij de beelden nog herinneren toen Take That uit elkaar ging.
Daar verbleekt dit bij.
Ik ben benieuwd of de fan van Thomas nog erger kan zijnquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:51 schreef Maikuuul het volgende:
Wat is dit toch prachtige tv.
En ja ik ben een nerd want ik zit op zaterdagavond op de pc
Projecten
Dat K3 wijfalsof die ooit zo een vriend gaat krijgen
![]()
Jij bent dus ook zo'n Thomas Berge fan neem ik aan?quote:Op zondag 5 april 2009 02:23 schreef Kadootje20 het volgende:
Sjonge, wat een ophef zegMijn moeder, zusje en ik werden ook gevraagd voor die aflevering, samen met die andere familie dus. Toen waren dat nog vrienden van ons.
Ben ook blij dat ik er niet zoveel in voorkom. Maar weet ook wel waarom, wij waren gewoon te netjes, minder hysterisch, kan het wel begrijpen.
Heb me in iedergeval niet belachelijk gemaakt op tv.
Op het einde hoorde ik mezelf nog zeggen "dit is de laatste keer", dit is september 2007 opgenomen, 1,5 jaar geleden dus, en ben in dat jaar 75 keer naar optredens geweest. Na deze opnames nog ongeveer 5 keer.
Het ligt ook niet aan hem, maar aan alle hysterische mensen die er rondom lopen, erg jammer.
Wás fan, maar niet "zo'n" fan. Kijk, als mensen de muziek niet leuk vinden kan ik begrijpen, maar ik vond het erg leuk. De teksten zijn simpel, maar dan kun je optredens nog wel leuk vinden toch?quote:Op zondag 5 april 2009 02:37 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Jij bent dus ook zo'n Thomas Berge fan neem ik aan?
Wat kun je daar echt nou leuk aan vinden. Die jongen heeft een beetje leuk smoel (niet mijn smaak maarja) en hij heeft een heel team van producers dat een beetje matige nummertjes voor hem schrijft. Lijkt me heel erg inwisselbaar. Sowieso, in 1.5 jaar 75 keer naar een optreden gaan: dan mis je er ook geen 1 lijkt me. Wel een beetje triest vind je niet?
"Deze mensen staan echt zo ver van de werkelijkheid af"quote:Op zondag 5 april 2009 03:24 schreef TC03 het volgende:
Ik kan het niet te bevatten hoe een irrelevant persoon als Thomas Berge zo'n enorme invloed op iemands leven kan hebben. Deze mensen staan echt zo ver van de werkelijkheid af.
Met je oranje haar en crackhoer make-up?quote:Op zondag 5 april 2009 02:23 schreef Kadootje20 het volgende:
Ben ook blij dat ik er niet zoveel in voorkom.
Haha ik dacht hetzelfde. Geil wijf welquote:Op zondag 5 april 2009 10:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Met je oranje haar en crackhoer make-up?
quote:Op zondag 5 april 2009 10:50 schreef Mylene het volgende:
Hopelijk komt Jose Scheppers, de Nederlandse Madonna, ook nog.
Dankzij Henny Huisman heeft ze de echte Madonna toen achter de schermen van de Duitse Wedden Dat mogen ontmoeten. Ja, ze zong zelfs voor Madonna en had een koffertje meegebracht waar allemaal dingen van Madonna in zaten. Madonna wist niet waar ze het zoeken moest. Die stond even helemaal perplex te kijken. Henny schaamde zich dood.
Monicaaaa!??quote:
Ja, die ja........quote:Op zondag 5 april 2009 10:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Met je oranje haar en crackhoer make-up?
Ik heb em ook gezienquote:Op zondag 5 april 2009 14:07 schreef Hetiszover het volgende:
Schitterende aflevering, ik heb genoten.
Ik denk niet dat ik t wíl zien.quote:Op zondag 5 april 2009 16:45 schreef JediMasterLucia het volgende:
heb allebei die afleveringen gezien, vooral die thomas berge fan was erg.
Hear hear, dat is ook de reden waarom ik niet naar dit programma heb gekeken (of kijk naar Paul de Leeuw waar mensen met Down belachelijk gemaakt worden).quote:Op zondag 22 maart 2009 19:44 schreef mazeind het volgende:
[..]
[..]
Het is op tv ooit begonnen bij het veelgeprezen 'Showroom'. Hoewel dat in een rustiger setting was geplaatst (tijdgeest) ging het om exact hetzelfde als dit nieuwe programma van SBS6: vind de zonderlingen in onze samenleving en voer ze op als entertainment voor de "normalen" (wat dat dan ook mag zijn). Daar heb ik moeite mee. Programmamakers die zich hiermee bezig houden zijn geen haar beter dan de directeuren van de reizende circussen in vroeger jaren die mensen met afwijkingen tegen betaling lieten bekijken.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Of dat stel dat bij Mariah Carey langs was geweest
ben nu aan het kijkenquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij staat al online:
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)3/media=65850/page=1
Ik moest kankerhard lachen, maarja dat zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 22 maart 2009 17:14 schreef -0- het volgende:
Voor die kleine kindjes daarachter is het wel erg zielig inderdaad.
Die zien gewoon de dag van hun leven verpest worden door zo'n 21 jarige trol.
Paul de Leeuw is volgens mij één van de weinige presentatoren die mensen met een handicap niet belachelijk maakt, althans niet meer dan zijn overige gastenquote:Op zondag 5 april 2009 20:29 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Hear hear, dat is ook de reden waarom ik niet naar dit programma heb gekeken (of kijk naar Paul de Leeuw waar mensen met Down belachelijk gemaakt worden).
Een half uurtje per week is veel te weinigquote:Op zondag 5 april 2009 23:55 schreef Shoombak het volgende:
Ik wil meeeeeer, wat een geweldig concept
vinden blijkbaar meer mensen:
[..]
quote:
quote:
Dat ze maar genoeg maandverband bij zich hadquote:Op maandag 6 april 2009 00:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
Dus ze heeft hem een x aangeraakt![]()
Dat is vast de dag van dr leven
Ze hadden heel wat op te dweilen daar denk ikquote:Op maandag 6 april 2009 00:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
Dus ze heeft hem een x aangeraakt![]()
Dat is vast de dag van dr leven
De truc bij Paul de Leeuw is meer dat hij bij gehandicapten de situatie als grap neer zet en niet de persoon...quote:Op zondag 5 april 2009 22:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is volgens mij één van de weinige presentatoren die mensen met een handicap niet belachelijk maakt, althans niet meer dan zijn overige gasten.
En deze mensen werken toch vrijwillig mee aan zo'n show? Misschien dat ze het zich niet terdege beseffen, maar als ze werkelijk geestesziek zijn, moet een wettelijk vertegenwoordiger alsnog toestemming geven.
quote:Op maandag 6 april 2009 14:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Waar gaat de volgende aflevering over![]()
?
quote:De 42 jarige Caroline is een succesvolle zakenvrouw en een grote fan van André Hazes. Op de dag dat Andre overleed, voelde het alsof ze een familielid verloor. Om de herinnering aan André te bewaren verkleed Caroline zich regelmatig als haar idool, inclusief het bekende biertje. In volkszanger Wolter Kroes herkent Caroline veel van André en ze is dan ook na Andrés dood een steeds grotere fan van Wolter geworden. Haar droom is nu om verkleed als André samen met Wolter een duet te zingen en ze is niet bang deze wens persoonlijk bij Wolter neer te leggen. Maar gaat Wolter op haar verzoek in?
Hoe durft ze zon cult als andre te vergelijken met wolter kroesquote:
Linkjequote:Op maandag 6 april 2009 16:51 schreef Enchanter het volgende:
Ben nu die K# aflevering op Youtube aan het kijken aangezien ik het niet kan zien op de SBS site.
Wat een droeftoeter dat wijf. En die broer is ook niet helemaal lekker volgens mij.
Vermakelijke serie
Nouja, 'succesvolle zakenvrouw' kan betekenen dat haar eigen kapsalon niet binnen een half jaar failliet gaat, maar ik denk niet dat we hier met een ontspoord mens te maken hebben maar gewoon met een 'normale' fan. Is toch minder leuk.quote:De 42 jarige Caroline is een succesvolle zakenvrouw
Indd we willen van die psycho stalkers zienquote:Op maandag 6 april 2009 17:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nouja, 'succesvolle zakenvrouw' kan betekenen dat haar eigen kapsalon niet binnen een half jaar failliet gaat, maar ik denk niet dat we hier met een ontspoord mens te maken hebben maar gewoon met een 'normale' fan. Is toch minder leuk.
Ik zou wel een goede stalker van Coldplay kunnen zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 17:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Indd we willen van die psycho stalkers zien![]()
Anders zap ik naar talpa hoor
quote:
ze staan ook op youtube , zoek ze maarquote:Op maandag 6 april 2009 11:32 schreef Enchanter het volgende:
Op één of andere manier kan ik die uitzendingen niet bekijken , niet in FF en ook niet IE.
Hij zegt , in buffer opslaan en daarna doet 'ie niks meer
quote:
Meld je aanquote:Op maandag 6 april 2009 17:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou wel een goede stalker van Coldplay kunnen zijn.
quote:
Gewoon op google zoeken op SBS fansquote:Op maandag 6 april 2009 17:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Linkje?
Ik kan em ook niet zien op die sbs site
quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als je ze tegenkomt hou ik je niet tegen.
Vanavond weer Fans!
Ik stuur dit topic meteen door naar sbs6quote:Op maandag 6 april 2009 17:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou wel een goede stalker van Coldplay kunnen zijn.
WHEHEHE DAN MOET JE ZELF IN ZOEEN PROGRAMMA GAAN MEEDOENquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zie je dit soort mensen alleen maar op SBS6 of bij Man Bijt Hond ?
Ik wil meer van dit soort Royal Sadness op tv !
Ga emigreren.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zie je dit soort mensen alleen maar op SBS6 of bij Man Bijt Hond ?
Ik wil meer van dit soort Royal Sadness op tv !
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:23 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik stuur dit topic meteen door naar sbs6
Belgie FTW !quote:
Ik heb getwijfeld over Belgiequote:
Ik stond zelfs in dubio,quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld over Belgie
omdat iedereen daar lacht
Ik heb getwijfeld over Belgie
want dat taaltje is zo zacht
Ik kom dat woord ook al tegen op andere (buitenlandse) sites. Goed bezig om een nieuwe meme te starten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:49 schreef Maikuuul het volgende:
Royal Sadnesseen van de schoonste woorders van deze eeuw
Blijkbaar is ze zeldzaam ziek.quote:
Maar d'r zussen hebben 't ookquote:
Haar familie neemt de helft van alle gevallen van die ziekte in Nederland voor haar rekening.quote:
Ze is niet knettergek, waar gaat dit over. Kutsaaie aflevering.quote:
Maar ze gaat zometeen wel als Andre Hazes verkleed he...quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:39 schreef Xebrozius het volgende:
Ik mag dit mens wel. Lekker down to earth fan.
Dan ben je nog geen autist of asociaal zoals de vorige fans dat wel waren. Dan heb je gewoon schijt aan bepaalde zaken. En die auto wil ik ook welquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:40 schreef sinadO het volgende:
[..]
Maar ze gaat zometeen wel als Andre Hazes verkleed he...
Een rode.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:45 schreef sinadO het volgende:
Ik ben al niet eens meer aan het kijken, wat voor auto?
Wauw!quote:
Inderdaad ze is een stuk normaler dan die 2x hiervoor! Ze is tenminste ook niet zo opgefokt als die andere dames.. krijg je misschien toch meer mee voor elkaar.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:41 schreef BoerBert het volgende:
Oh gaan we hier verder ipv in TV
Ze mag er misschien wat apart uitzien (wellicht door haar ziekte, weet ik niet precies), maar als fan vind ik haar tot nu toe wat normaler dan die uit de vorige 2 uitzendingen. Daarnaast niet verwacht dat ze zelfstandig ondernemer was
"JAA DEZE IS OOK VAN THOMAS, NIET VERGETEN HEquote:Op zondag 12 april 2009 12:27 schreef Daniane het volgende:
Mijn nicht "kent" trouwens die Thomas Berge fan.
Een vriendin van haar had VIPkaartjes voor Popstars gewonnen, en zij dus ook....
En dat wijf de hele avond keihard door de zaal "DEON!!!!!" schreeuwen..
Mijn nicht schaamde zich kapot.![]()
Dus zij keek zo naar Fans, en wist ff niet meer waar ze d'r van kende. Totdat ze "THOMAAAAAAS!!!!" riep...![]()
Toen wist ze het weer.
Inderdaad, ik vond haar net Shrek maar dan niet in het groenquote:
Als vrouw je verkleden als Andre Hazes vind ik anders niet echt normaal.quote:Op zondag 12 april 2009 21:44 schreef 3lmo het volgende:
Ik vind die vrouw van aflevering 3 nog best normaal, maar ik ben ook nog maar op 7 minuten.
Ja, maar ze is wel symphatiek. En ze staat er wel. Ik zou het zelf niet doen, maar als je zo'n vent echt vet vindt - en je vraagt hem dat. Tja...quote:Op zondag 12 april 2009 21:47 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Als vrouw je verkleden als Andre Hazes vind ik anders niet echt normaal.
Ha dat heb ik gelukkig gemist volgensmijquote:Op zondag 12 april 2009 21:42 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom die shot van die manatee in bikini.
quote:Zaterdag 25 april, aflevering 4: Nick & Simon
Vorige jaar stond er in de krant dat een 42-jarige vrouw zwanger zou zijn van de Volendamse zanger Nick Schilder. De aanwijzingen wijzen allemaal naar de 42-jarige Greet. Zelf ontkent Greet alles en voelt zich onterecht beschuldigd. Ze gaat proberen schoon schip te maken met Nick & Simon. Bij een optreden probeert ze hen te spreken, maar dit loopt volledig uit de hand. Nick en Simon dreigen zelfs de show stop te zetten. Lukt het Greet om het zangduo van haar onschuld te overtuigen?
Dat klinkt lekker hysterisch. Ik vond de laatste fan niet hysterisch genoegquote:Op zondag 12 april 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
Zaterdag de 25e april:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zondag 12 april 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
Zaterdag de 25e april:
[ afbeelding ]
[..]
Dat constante gekrijs en gevloek, ze heeft die fan hobby alleen maar om haar agressie op uit te oefenenquote:Op zondag 12 april 2009 21:44 schreef zagevent het volgende:
Dat Thomas Berge wijf.![]()
Dít is ook van Thomas! En dat ook! Jaaahaa, dat ook!![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 17:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nouja, 'succesvolle zakenvrouw' kan betekenen dat haar eigen kapsalon niet binnen een half jaar failliet gaat,
Deze wordt goehoedquote:Op zondag 12 april 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
Zaterdag de 25e april:
[ afbeelding ]
[..]
Die wil ik zienquote:Op zondag 12 april 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
Zaterdag de 25e april:
[ afbeelding ]
[..]
"Gaat de camera mee? "quote:Op zondag 12 april 2009 23:39 schreef Titus-Pullo het volgende:
Wel respect voor Wolter, hij doet meteen mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |