Ik begrijp het ook nietquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:56 schreef sinadO het volgende:
Waar jankt ze over?? Ik snap er geen hol van.
deze aflevering was wel minder dan de 1equote:Op zaterdag 4 april 2009 22:58 schreef Adelante het volgende:
Die tune weer
Everybody's gotta learn sometime
Hij moest eens weten wat hij ons aandoet, wat denkt dat mens dan, dat hij dagelijks aan haar denkt omdat ze toevallig altijd vooraan staat bij z'n optredens. Wat een figuurquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:
wat een mutsenbende
Nee ik doe het niet, nee ik kga niet naar markelo...
Nou ja, je zou zo een moeder hebbenquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
deze aflevering was wel minder dan de 1e
Ik kan mij de beelden nog herinneren toen Take That uit elkaar ging.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:04 schreef tonja het volgende:
Vergeleken met deze "fan", lijkt die fan van k3 nog redelijk normaal.
Janken omdat je niet in de buurt van je idool kan komen... dan zit er toch echt een behoorlijke steek los.
Of dat stel dat bij Mariah Carey langs was geweestquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan mij de beelden nog herinneren toen Take That uit elkaar ging.
Daar verbleekt dit bij.
Ik ben benieuwd of de fan van Thomas nog erger kan zijnquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:51 schreef Maikuuul het volgende:
Wat is dit toch prachtige tv.
En ja ik ben een nerd want ik zit op zaterdagavond op de pc
Projecten
Dat K3 wijfalsof die ooit zo een vriend gaat krijgen
![]()
Jij bent dus ook zo'n Thomas Berge fan neem ik aan?quote:Op zondag 5 april 2009 02:23 schreef Kadootje20 het volgende:
Sjonge, wat een ophef zegMijn moeder, zusje en ik werden ook gevraagd voor die aflevering, samen met die andere familie dus. Toen waren dat nog vrienden van ons.
Ben ook blij dat ik er niet zoveel in voorkom. Maar weet ook wel waarom, wij waren gewoon te netjes, minder hysterisch, kan het wel begrijpen.
Heb me in iedergeval niet belachelijk gemaakt op tv.
Op het einde hoorde ik mezelf nog zeggen "dit is de laatste keer", dit is september 2007 opgenomen, 1,5 jaar geleden dus, en ben in dat jaar 75 keer naar optredens geweest. Na deze opnames nog ongeveer 5 keer.
Het ligt ook niet aan hem, maar aan alle hysterische mensen die er rondom lopen, erg jammer.
Wás fan, maar niet "zo'n" fan. Kijk, als mensen de muziek niet leuk vinden kan ik begrijpen, maar ik vond het erg leuk. De teksten zijn simpel, maar dan kun je optredens nog wel leuk vinden toch?quote:Op zondag 5 april 2009 02:37 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Jij bent dus ook zo'n Thomas Berge fan neem ik aan?
Wat kun je daar echt nou leuk aan vinden. Die jongen heeft een beetje leuk smoel (niet mijn smaak maarja) en hij heeft een heel team van producers dat een beetje matige nummertjes voor hem schrijft. Lijkt me heel erg inwisselbaar. Sowieso, in 1.5 jaar 75 keer naar een optreden gaan: dan mis je er ook geen 1 lijkt me. Wel een beetje triest vind je niet?
"Deze mensen staan echt zo ver van de werkelijkheid af"quote:Op zondag 5 april 2009 03:24 schreef TC03 het volgende:
Ik kan het niet te bevatten hoe een irrelevant persoon als Thomas Berge zo'n enorme invloed op iemands leven kan hebben. Deze mensen staan echt zo ver van de werkelijkheid af.
Met je oranje haar en crackhoer make-up?quote:Op zondag 5 april 2009 02:23 schreef Kadootje20 het volgende:
Ben ook blij dat ik er niet zoveel in voorkom.
Haha ik dacht hetzelfde. Geil wijf welquote:Op zondag 5 april 2009 10:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Met je oranje haar en crackhoer make-up?
quote:Op zondag 5 april 2009 10:50 schreef Mylene het volgende:
Hopelijk komt Jose Scheppers, de Nederlandse Madonna, ook nog.
Dankzij Henny Huisman heeft ze de echte Madonna toen achter de schermen van de Duitse Wedden Dat mogen ontmoeten. Ja, ze zong zelfs voor Madonna en had een koffertje meegebracht waar allemaal dingen van Madonna in zaten. Madonna wist niet waar ze het zoeken moest. Die stond even helemaal perplex te kijken. Henny schaamde zich dood.
Monicaaaa!??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |