quote:Op maandag 6 april 2009 14:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Waar gaat de volgende aflevering over![]()
?
quote:De 42 jarige Caroline is een succesvolle zakenvrouw en een grote fan van André Hazes. Op de dag dat Andre overleed, voelde het alsof ze een familielid verloor. Om de herinnering aan André te bewaren verkleed Caroline zich regelmatig als haar idool, inclusief het bekende biertje. In volkszanger Wolter Kroes herkent Caroline veel van André en ze is dan ook na Andrés dood een steeds grotere fan van Wolter geworden. Haar droom is nu om verkleed als André samen met Wolter een duet te zingen en ze is niet bang deze wens persoonlijk bij Wolter neer te leggen. Maar gaat Wolter op haar verzoek in?
Hoe durft ze zon cult als andre te vergelijken met wolter kroesquote:
Linkjequote:Op maandag 6 april 2009 16:51 schreef Enchanter het volgende:
Ben nu die K# aflevering op Youtube aan het kijken aangezien ik het niet kan zien op de SBS site.
Wat een droeftoeter dat wijf. En die broer is ook niet helemaal lekker volgens mij.
Vermakelijke serie
Nouja, 'succesvolle zakenvrouw' kan betekenen dat haar eigen kapsalon niet binnen een half jaar failliet gaat, maar ik denk niet dat we hier met een ontspoord mens te maken hebben maar gewoon met een 'normale' fan. Is toch minder leuk.quote:De 42 jarige Caroline is een succesvolle zakenvrouw
Indd we willen van die psycho stalkers zienquote:Op maandag 6 april 2009 17:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nouja, 'succesvolle zakenvrouw' kan betekenen dat haar eigen kapsalon niet binnen een half jaar failliet gaat, maar ik denk niet dat we hier met een ontspoord mens te maken hebben maar gewoon met een 'normale' fan. Is toch minder leuk.
Ik zou wel een goede stalker van Coldplay kunnen zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 17:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Indd we willen van die psycho stalkers zien![]()
Anders zap ik naar talpa hoor
quote:
ze staan ook op youtube , zoek ze maarquote:Op maandag 6 april 2009 11:32 schreef Enchanter het volgende:
Op één of andere manier kan ik die uitzendingen niet bekijken , niet in FF en ook niet IE.
Hij zegt , in buffer opslaan en daarna doet 'ie niks meer
quote:
Meld je aanquote:Op maandag 6 april 2009 17:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou wel een goede stalker van Coldplay kunnen zijn.
quote:
Gewoon op google zoeken op SBS fansquote:Op maandag 6 april 2009 17:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Linkje?
Ik kan em ook niet zien op die sbs site
quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als je ze tegenkomt hou ik je niet tegen.
Vanavond weer Fans!
Ik stuur dit topic meteen door naar sbs6quote:Op maandag 6 april 2009 17:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou wel een goede stalker van Coldplay kunnen zijn.
WHEHEHE DAN MOET JE ZELF IN ZOEEN PROGRAMMA GAAN MEEDOENquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zie je dit soort mensen alleen maar op SBS6 of bij Man Bijt Hond ?
Ik wil meer van dit soort Royal Sadness op tv !
Ga emigreren.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zie je dit soort mensen alleen maar op SBS6 of bij Man Bijt Hond ?
Ik wil meer van dit soort Royal Sadness op tv !
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:23 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik stuur dit topic meteen door naar sbs6
Belgie FTW !quote:
Ik heb getwijfeld over Belgiequote:
Ik stond zelfs in dubio,quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld over Belgie
omdat iedereen daar lacht
Ik heb getwijfeld over Belgie
want dat taaltje is zo zacht
Ik kom dat woord ook al tegen op andere (buitenlandse) sites. Goed bezig om een nieuwe meme te starten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:49 schreef Maikuuul het volgende:
Royal Sadnesseen van de schoonste woorders van deze eeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |