quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als je ze tegenkomt hou ik je niet tegen.
Vanavond weer Fans!
Ik stuur dit topic meteen door naar sbs6quote:Op maandag 6 april 2009 17:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou wel een goede stalker van Coldplay kunnen zijn.
WHEHEHE DAN MOET JE ZELF IN ZOEEN PROGRAMMA GAAN MEEDOENquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zie je dit soort mensen alleen maar op SBS6 of bij Man Bijt Hond ?
Ik wil meer van dit soort Royal Sadness op tv !
Ga emigreren.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom zie je dit soort mensen alleen maar op SBS6 of bij Man Bijt Hond ?
Ik wil meer van dit soort Royal Sadness op tv !
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:23 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik stuur dit topic meteen door naar sbs6
Belgie FTW !quote:
Ik heb getwijfeld over Belgiequote:
Ik stond zelfs in dubio,quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld over Belgie
omdat iedereen daar lacht
Ik heb getwijfeld over Belgie
want dat taaltje is zo zacht
Ik kom dat woord ook al tegen op andere (buitenlandse) sites. Goed bezig om een nieuwe meme te starten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:49 schreef Maikuuul het volgende:
Royal Sadnesseen van de schoonste woorders van deze eeuw
Blijkbaar is ze zeldzaam ziek.quote:
Maar d'r zussen hebben 't ookquote:
Haar familie neemt de helft van alle gevallen van die ziekte in Nederland voor haar rekening.quote:
Ze is niet knettergek, waar gaat dit over. Kutsaaie aflevering.quote:
Maar ze gaat zometeen wel als Andre Hazes verkleed he...quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:39 schreef Xebrozius het volgende:
Ik mag dit mens wel. Lekker down to earth fan.
Dan ben je nog geen autist of asociaal zoals de vorige fans dat wel waren. Dan heb je gewoon schijt aan bepaalde zaken. En die auto wil ik ook welquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:40 schreef sinadO het volgende:
[..]
Maar ze gaat zometeen wel als Andre Hazes verkleed he...
Een rode.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:45 schreef sinadO het volgende:
Ik ben al niet eens meer aan het kijken, wat voor auto?
Wauw!quote:
Inderdaad ze is een stuk normaler dan die 2x hiervoor! Ze is tenminste ook niet zo opgefokt als die andere dames.. krijg je misschien toch meer mee voor elkaar.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:41 schreef BoerBert het volgende:
Oh gaan we hier verder ipv in TV
Ze mag er misschien wat apart uitzien (wellicht door haar ziekte, weet ik niet precies), maar als fan vind ik haar tot nu toe wat normaler dan die uit de vorige 2 uitzendingen. Daarnaast niet verwacht dat ze zelfstandig ondernemer was
"JAA DEZE IS OOK VAN THOMAS, NIET VERGETEN HEquote:Op zondag 12 april 2009 12:27 schreef Daniane het volgende:
Mijn nicht "kent" trouwens die Thomas Berge fan.
Een vriendin van haar had VIPkaartjes voor Popstars gewonnen, en zij dus ook....
En dat wijf de hele avond keihard door de zaal "DEON!!!!!" schreeuwen..
Mijn nicht schaamde zich kapot.![]()
Dus zij keek zo naar Fans, en wist ff niet meer waar ze d'r van kende. Totdat ze "THOMAAAAAAS!!!!" riep...![]()
Toen wist ze het weer.
Inderdaad, ik vond haar net Shrek maar dan niet in het groenquote:
Als vrouw je verkleden als Andre Hazes vind ik anders niet echt normaal.quote:Op zondag 12 april 2009 21:44 schreef 3lmo het volgende:
Ik vind die vrouw van aflevering 3 nog best normaal, maar ik ben ook nog maar op 7 minuten.
Ja, maar ze is wel symphatiek. En ze staat er wel. Ik zou het zelf niet doen, maar als je zo'n vent echt vet vindt - en je vraagt hem dat. Tja...quote:Op zondag 12 april 2009 21:47 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Als vrouw je verkleden als Andre Hazes vind ik anders niet echt normaal.
Ha dat heb ik gelukkig gemist volgensmijquote:Op zondag 12 april 2009 21:42 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom die shot van die manatee in bikini.
quote:Zaterdag 25 april, aflevering 4: Nick & Simon
Vorige jaar stond er in de krant dat een 42-jarige vrouw zwanger zou zijn van de Volendamse zanger Nick Schilder. De aanwijzingen wijzen allemaal naar de 42-jarige Greet. Zelf ontkent Greet alles en voelt zich onterecht beschuldigd. Ze gaat proberen schoon schip te maken met Nick & Simon. Bij een optreden probeert ze hen te spreken, maar dit loopt volledig uit de hand. Nick en Simon dreigen zelfs de show stop te zetten. Lukt het Greet om het zangduo van haar onschuld te overtuigen?
Dat klinkt lekker hysterisch. Ik vond de laatste fan niet hysterisch genoegquote:Op zondag 12 april 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
Zaterdag de 25e april:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zondag 12 april 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
Zaterdag de 25e april:
[ afbeelding ]
[..]
Dat constante gekrijs en gevloek, ze heeft die fan hobby alleen maar om haar agressie op uit te oefenenquote:Op zondag 12 april 2009 21:44 schreef zagevent het volgende:
Dat Thomas Berge wijf.![]()
Dít is ook van Thomas! En dat ook! Jaaahaa, dat ook!![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 17:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nouja, 'succesvolle zakenvrouw' kan betekenen dat haar eigen kapsalon niet binnen een half jaar failliet gaat,
Deze wordt goehoedquote:Op zondag 12 april 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
Zaterdag de 25e april:
[ afbeelding ]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |