"JAA DEZE IS OOK VAN THOMAS, NIET VERGETEN HEquote:Op zondag 12 april 2009 12:27 schreef Daniane het volgende:
Mijn nicht "kent" trouwens die Thomas Berge fan.
Een vriendin van haar had VIPkaartjes voor Popstars gewonnen, en zij dus ook....
En dat wijf de hele avond keihard door de zaal "DEON!!!!!" schreeuwen..
Mijn nicht schaamde zich kapot.![]()
Dus zij keek zo naar Fans, en wist ff niet meer waar ze d'r van kende. Totdat ze "THOMAAAAAAS!!!!" riep...![]()
Toen wist ze het weer.
Inderdaad, ik vond haar net Shrek maar dan niet in het groenquote:
Als vrouw je verkleden als Andre Hazes vind ik anders niet echt normaal.quote:Op zondag 12 april 2009 21:44 schreef 3lmo het volgende:
Ik vind die vrouw van aflevering 3 nog best normaal, maar ik ben ook nog maar op 7 minuten.
Ja, maar ze is wel symphatiek. En ze staat er wel. Ik zou het zelf niet doen, maar als je zo'n vent echt vet vindt - en je vraagt hem dat. Tja...quote:Op zondag 12 april 2009 21:47 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Als vrouw je verkleden als Andre Hazes vind ik anders niet echt normaal.
Ha dat heb ik gelukkig gemist volgensmijquote:Op zondag 12 april 2009 21:42 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom die shot van die manatee in bikini.
quote:Zaterdag 25 april, aflevering 4: Nick & Simon
Vorige jaar stond er in de krant dat een 42-jarige vrouw zwanger zou zijn van de Volendamse zanger Nick Schilder. De aanwijzingen wijzen allemaal naar de 42-jarige Greet. Zelf ontkent Greet alles en voelt zich onterecht beschuldigd. Ze gaat proberen schoon schip te maken met Nick & Simon. Bij een optreden probeert ze hen te spreken, maar dit loopt volledig uit de hand. Nick en Simon dreigen zelfs de show stop te zetten. Lukt het Greet om het zangduo van haar onschuld te overtuigen?
Dat klinkt lekker hysterisch. Ik vond de laatste fan niet hysterisch genoegquote:Op zondag 12 april 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
Zaterdag de 25e april:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zondag 12 april 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
Zaterdag de 25e april:
[ afbeelding ]
[..]
Dat constante gekrijs en gevloek, ze heeft die fan hobby alleen maar om haar agressie op uit te oefenenquote:Op zondag 12 april 2009 21:44 schreef zagevent het volgende:
Dat Thomas Berge wijf.![]()
Dít is ook van Thomas! En dat ook! Jaaahaa, dat ook!![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 17:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nouja, 'succesvolle zakenvrouw' kan betekenen dat haar eigen kapsalon niet binnen een half jaar failliet gaat,
Deze wordt goehoedquote:Op zondag 12 april 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
Zaterdag de 25e april:
[ afbeelding ]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |