quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:07 schreef Xebrozius het volgende:
Het is er nu voor. Een of andere 21 jarige vrouwelijke josti die een hardcore fan is van K3.
http://www.sbs6.nl/web/show/id=389676/langid=43
Gewoon dit topic als vast nemen en verplaatsen naar TV-topic... Dat andere is super leegquote:Op zondag 22 maart 2009 16:52 schreef Maartel het volgende:Krijgt nou standaard elk programma een KLB én TV-topic?
IJmuidenquote:Op zondag 22 maart 2009 16:57 schreef IJsblock het volgende:
Waar woont ze eigenlijk, Haarlem toch?
Woonde daar ook niet ene Marcel Roubos????![]()
![]()
*plant een ns-dagtripje Haarlem samen met GS-Rutger*
In het vorige topic staat al wat over die Greet. Is veelbelovend hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 17:26 schreef Qunix het volgende:
Ben benieuwd naar volgende week met Nick & Simon... Dit is al vrij moeilijk te overtreffen
Is het al zaterdag? Kan niet wachten...quote:Op zondag 22 maart 2009 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
De 46 jarige Greet, die recent beweerde zwanger te zijn van Nick.
Nee, zit later in de serie.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Is het al zaterdag? Kan niet wachten...
Komop, geef toch toe dat de evolutietheorie hier zwaar gefaald heeftquote:
Sowieso, als je lifestyle het adoreren van andere mensen is, is er gewoon iets foutquote:Op zondag 22 maart 2009 17:51 schreef Shoombak het volgende:
Het zijn ook altijd de mislukkelingen van de samenleving die dan doorgeschoten zijn in het fan zijn omdat ze zelf niets kunnen bereiken
Ach, hoeveel mensen zijn er niet bezeten van hun favoriete voetbalclub?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:51 schreef Shoombak het volgende:
Het zijn ook altijd de mislukkelingen van de samenleving die dan doorgeschoten zijn in het fan zijn omdat ze zelf niets kunnen bereiken
Een beetje typisch en lachwekkend vind ik 't wel, maar ik hoor hier sommige mensen echt op haar afgeven alsof 't één of ander onmens is.. Er om lachen/huilen is één ding, maar haar het leven niet gunnen omdat ze een afwijkende hobby heeft vind ik persoonlijk wat ver gaan.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Komop, geef toch toe dat de evolutietheorie hier zwaar gefaald heeft
Je hebt mensen met hobby's die het normaal uitoefenen, maar je hebt ook van die freaks die compleet doorslaan met hun gedrag en een soort van dwangneurose en obsessie ervoor kweken.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Een beetje typisch en lachwekkend vind ik 't wel, maar ik hoor hier sommige mensen echt op haar afgeven alsof 't één of ander onmens is.. Er om lachen/huilen is één ding, maar haar het leven niet gunnen omdat ze een afwijkende hobby heeft vind ik persoonlijk wat ver gaan.
Hahahaquote:Op zondag 22 maart 2009 17:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Een beetje typisch en lachwekkend vind ik 't wel, maar ik hoor hier sommige mensen echt op haar afgeven alsof 't één of ander onmens is.. Er om lachen/huilen is één ding, maar haar het leven niet gunnen omdat ze een afwijkende hobby heeft vind ik persoonlijk wat ver gaan.
Jep. Maar niemand dwingt je om met zulke mensen om te gaan.. Opmerkingen als 'schiet dat soort mensen neer' omdat iemand maatschappelijk niet helemaal standaard functioneert vind ik nogal ver gaan.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:03 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Je hebt mensen met hobby's die het normaal uitoefenen, maar je hebt ook van die freaks die compleet doorslaan met hun gedrag en een soort van dwangneurose en obsessie ervoor kweken.
En die zijn best scary in hun gedrag.
quote:
In mijn omgeving ken ik ook iemand die doorgeslagen is, je neemt hem een paar keer in de zeik over zijn hobby, lacht erom en na een paar weken is iedereen het toch vergeten.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jep. Maar niemand dwingt je om met zulke mensen om te gaan.. Opmerkingen als 'schiet dat soort mensen neer' omdat iemand maatschappelijk niet helemaal standaard functioneert vind ik nogal ver gaan.
Je beschrijft hier ook even de fanatieke voetbalsupporter.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:51 schreef Shoombak het volgende:
En die mensen moeten vooral een goede psychiater gaan opzoeken. Die moeten niet door SBS6 sukkels voor de camera worden gebracht om voor gek te staan. Die mensen overzien de consequenties van hun daden niet; en dan heb ik het over zowel de SBS6 programmamakers als de deelnemende fans.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:03 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Je hebt mensen met hobby's die het normaal uitoefenen, maar je hebt ook van die freaks die compleet doorslaan met hun gedrag en een soort van dwangneurose en obsessie ervoor kweken.
En die zijn best scary in hun gedrag.
Een psychiater lijkt me onnodig, want dan zouden alle voetbalsupporters die erg voor hun club leven er ook heen moeten.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:42 schreef mazeind het volgende:
[..]
En die mensen moeten vooral een goede psychiater gaan opzoeken. Die moeten niet door SBS6 sukkels voor de camera worden gebracht om voor gek te staan. Die mensen overzien de consequenties van hun daden niet; en dan heb ik het over zowel de SBS6 programmamakers als de deelnemende fans.
Klopt toch?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:15 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Je beschrijft hier ook even de fanatieke voetbalsupporter.
Dat lijkt me niet zo'n gek idee. Ook daar zitten idioten tussen die niet meer normaal in staat zijn om zaken in perspektief te zien, met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een psychiater lijkt me onnodig, want dan zouden alle voetbalsupporters die erg voor hun club leven er ook heen moeten.
Het is op tv ooit begonnen bij het veelgeprezen 'Showroom'. Hoewel dat in een rustiger setting was geplaatst (tijdgeest) ging het om exact hetzelfde als dit nieuwe programma van SBS6: vind de zonderlingen in onze samenleving en voer ze op als entertainment voor de "normalen" (wat dat dan ook mag zijn). Daar heb ik moeite mee. Programmamakers die zich hiermee bezig houden zijn geen haar beter dan de directeuren van de reizende circussen in vroeger jaren die mensen met afwijkingen tegen betaling lieten bekijken.quote:In het vorige topic postte iemand dat dat meisje wellicht een vorm van autisme heeft. Daar herkende ik wel wat in. Het gedrag komt dan voort uit de stoornis.
Maar is dat zo erg dat het ethisch eigenlijk niet kan zoiets uit te zenden?
In dit geval vond ik het wel binnen de grenzen vallen.
Okay, het was een beetje aapjes kijken, en het was SBS. Maar op de publieke omroep heb je bijvoorbeeld Man bijt Hond (zap ik weleens langs), dat wel vergelijkbaar is qua vreemde mensen..
-> R&Pquote:Op zondag 22 maart 2009 19:44 schreef mazeind het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n gek idee. Ook daar zitten idioten tussen die niet meer normaal in staat zijn om zaken in perspektief te zien, met alle gevolgen van dien.
[..]
Het is op tv ooit begonnen bij het veelgeprezen 'Showroom'. Hoewel dat in een rustiger setting was geplaatst (tijdgeest) ging het om exact hetzelfde als dit nieuwe programma van SBS6: vind de zonderlingen in onze samenleving en voer ze op als entertainment voor de "normalen" (wat dat dan ook mag zijn). Daar heb ik moeite mee. Programmamakers die zich hiermee bezig houden zijn geen haar beter dan de directeuren van de reizende circussen in vroeger jaren die mensen met afwijkingen tegen betaling lieten bekijken.
Maar bij de K3-fan is er geen sprake van 'gevolgen', ze doet gewoon een opleiding, en in haar vrije tijd besteedt ze aan haar heldinnen. Er werd niet duidelijk hoe vaak ze naar optredens gaat, maar ik kreeg niet de indruk dat dat meerdere keren per week was.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:44 schreef mazeind het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n gek idee. Ook daar zitten idioten tussen die niet meer normaal in staat zijn om zaken in perspektief te zien, met alle gevolgen van dien.
[..]
Ik snap je point wel.quote:Het is op tv ooit begonnen bij het veelgeprezen 'Showroom'. Hoewel dat in een rustiger setting was geplaatst (tijdgeest) ging het om exact hetzelfde als dit nieuwe programma van SBS6: vind de zonderlingen in onze samenleving en voer ze op als entertainment voor de "normalen" (wat dat dan ook mag zijn). Daar heb ik moeite mee. Programmamakers die zich hiermee bezig houden zijn geen haar beter dan de directeuren van de reizende circussen in vroeger jaren die mensen met afwijkingen tegen betaling lieten bekijken.
Als ik al zag dat ze een gang niet in wilde lopen 'omdat dat niet mocht' terwijl ze daar ws Karen te pakken had kunnen krijgen, viel 't nog wel mee met de ziekelijkheidquote:Op zondag 22 maart 2009 19:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar bij de K3-fan is er geen sprake van 'gevolgen', ze doet gewoon een opleiding, en in haar vrije tijd besteedt ze aan haar heldinnen. Er werd niet duidelijk hoe vaak ze naar optredens gaat, maar ik kreeg niet de indruk dat dat meerdere keren per week was.
Maar zelfs al zou dat zo zijn, er zijn ook mensen die 5 keer per week fitnessen, of iedere avond hardlopen.
De vraag is vanaf welk punt het 'ziekelijk' is, en volgens mij is dat punt er pas als iemand er zelf, of iemands omgeving er last van heeft.
Neehoor.. Vanavond is voetbalquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:01 schreef Adelante het volgende:
Vanavond weer een nieuw deel, met een vrouw die beweert zwanger te zijn van nick (of simon)
Adelante = heldquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:01 schreef Adelante het volgende:
Vanavond weer een nieuw deel, met een vrouw die beweert zwanger te zijn van nick (of simon)
Morgenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:01 schreef Smash-it het volgende:
TVP voor volgende week! Ik dacht dat dan de Thomas Berge fan kwam.. Een moeder van twee tienermeiden die al sinds dag 1 fan is van Thomas. Samen met haar dochters volgt ze hem door heel Nederland. In het begin vond Thomas het nog wel leuk, nu reageert hij niet meer zo op ze. Dat pikt ze natuurlijk niet! Ik zeg Televizierring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |