In het vorige topic staat al wat over die Greet. Is veelbelovend hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 17:26 schreef Qunix het volgende:
Ben benieuwd naar volgende week met Nick & Simon... Dit is al vrij moeilijk te overtreffen
Is het al zaterdag? Kan niet wachten...quote:Op zondag 22 maart 2009 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
De 46 jarige Greet, die recent beweerde zwanger te zijn van Nick.
Nee, zit later in de serie.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Is het al zaterdag? Kan niet wachten...
Komop, geef toch toe dat de evolutietheorie hier zwaar gefaald heeftquote:
Sowieso, als je lifestyle het adoreren van andere mensen is, is er gewoon iets foutquote:Op zondag 22 maart 2009 17:51 schreef Shoombak het volgende:
Het zijn ook altijd de mislukkelingen van de samenleving die dan doorgeschoten zijn in het fan zijn omdat ze zelf niets kunnen bereiken
Ach, hoeveel mensen zijn er niet bezeten van hun favoriete voetbalclub?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:51 schreef Shoombak het volgende:
Het zijn ook altijd de mislukkelingen van de samenleving die dan doorgeschoten zijn in het fan zijn omdat ze zelf niets kunnen bereiken
Een beetje typisch en lachwekkend vind ik 't wel, maar ik hoor hier sommige mensen echt op haar afgeven alsof 't één of ander onmens is.. Er om lachen/huilen is één ding, maar haar het leven niet gunnen omdat ze een afwijkende hobby heeft vind ik persoonlijk wat ver gaan.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Komop, geef toch toe dat de evolutietheorie hier zwaar gefaald heeft
Je hebt mensen met hobby's die het normaal uitoefenen, maar je hebt ook van die freaks die compleet doorslaan met hun gedrag en een soort van dwangneurose en obsessie ervoor kweken.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Een beetje typisch en lachwekkend vind ik 't wel, maar ik hoor hier sommige mensen echt op haar afgeven alsof 't één of ander onmens is.. Er om lachen/huilen is één ding, maar haar het leven niet gunnen omdat ze een afwijkende hobby heeft vind ik persoonlijk wat ver gaan.
Hahahaquote:Op zondag 22 maart 2009 17:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Een beetje typisch en lachwekkend vind ik 't wel, maar ik hoor hier sommige mensen echt op haar afgeven alsof 't één of ander onmens is.. Er om lachen/huilen is één ding, maar haar het leven niet gunnen omdat ze een afwijkende hobby heeft vind ik persoonlijk wat ver gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |