Die fotoquote:Op zondag 22 maart 2009 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Toch maar een stiekeme tvp, eigenlijk alvast voor volgende week.
Al vrees ik dat ie al eerder vol zit.
[ afbeelding ]
Xebrozius
"De oudere K3-fan", dat verzin je toch niet.
En die verbeten blik van dat meisje rechts is precies hetzelfde als die van de linker volwassen fan.
Schitterende foto.
Druk maken om thomas berge te ontmoetenquote:
Zeg je dan "Hoi, Thomas' of "Hoi, Chiel"quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:39 schreef Fosfolipide het volgende:
Tja hij komt soms wel eens bij mij aan de kassa in de supermarkt, who cares? I don't
quote:
OMGquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:01 schreef Smash-it het volgende:
TVP voor volgende week! Ik dacht dat dan de Thomas Berge fan kwam.. Een moeder van twee tienermeiden die al sinds dag 1 fan is van Thomas. Samen met haar dochters volgt ze hem door heel Nederland. In het begin vond Thomas het nog wel leuk, nu reageert hij niet meer zo op ze. Dat pikt ze natuurlijk niet! Ik zeg Televizierring.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij het Mega Piraten Festijn,
quote:De 46-jarige Marga is al vanaf de eerste dag fan van de blonde zanger Thomas Berge. Samen met haar twee dochters reist ze heel Nederland af om een glimp van hem op te vangen. Aan het begin van zijn carrière had Thomas na een optreden altijd tijd voor een praatje en een foto. Nu Thomas wat populairder geworden is, is dat een stuk minder. Dit neemt Marga hem erg kwalijk en ze overweegt zelfs om te stoppen als fan van Thomas. Marga en haar dochters besluiten hem nog één kans te geven. Ze reizen Thomas een hele dag achterna en wonen al zijn optredens bij. Het loopt echter volledig uit de hand en de emoties lopen hoog op. Heeft Thomas het nu echt verpest voor zijn grootste fans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |