Mijn soempie wat doe jequote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:44 schreef Etcetera het volgende:
sope
Vervelend Timik word al chagerijnig van een muis met balletje ipv optisch/laser
Het is toch wiebels soempiequote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:47 schreef Etcetera het volgende:
oh ja
ga maar wat anders doen wiebel, hier is niks te zien hoor
dus, vertel
* sleurt etcie mee naar een donker stil hoekje in het topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dan moet je hier niet zijn, we zijn net gaan roddelenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:01 schreef MaJo het volgende:
Ik heb eindelijk mijn boek opengeslagen en een paragraaf gelezen
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* sleurt etcie mee naar een donker stil hoekje in het topicOeh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is er toen nog iets noemenswaardigs gebeurd?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:44 schreef Etcetera het volgende:
sope
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou dan moet je hier niet zijn, we zijn net gaan roddelen
[..]
Oeh!
is er toen nog iets noemenswaardigs gebeurd?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er daadwerkelijk nog mensen met een muis met balletje werkenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik sinds dit decennium niet meer.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat er daadwerkelijk nog mensen met een muis met balletje werken
Dit is wat ik bijna dagelijks luister op 3FM.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben niet zo dol op Nederlandse rapmuziek, maar dit is best een grappig zomers liedje
Hij doet het op magische wijze nu ineens welquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:44 schreef Etcetera het volgende:
sope
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |