Die is het hele seizoen al verhuurd net als Ogararu en Slijngard. Rommedahl ging pas in de winterstop weg.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom staat Luque niet in de OP? Die is toch ook verhuurd?
Omdat Rommedahl in de winterstop verhuurd is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom staat Luque niet in de OP? Die is toch ook verhuurd?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:51 schreef toma het volgende:
Die is het hele seizoen al verhuurd net als Ogararu en Slijngard. Rommedahl ging pas in de winterstop weg.
Ah ok, op die manier.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:51 schreef sjimz het volgende:
Omdat Rommedahl in de winterstop verhuurd is.
Ogararu staat er toch ook niet in?
Zlatan is echt top hoor. Daar is Suarez nog lang niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is het niet meer een Zlatan, die scoort ook niet veel maar staat wel bij een topclub
Ik help het je hopen. Tweede, derde, of vierde worden is nogal een verschil. En als je twee keer verliest, doet PSV ook weer mee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Denk dat we juist nu bij NAC goed gaan voetballen. Daarna een dikke week rust, hopelijk blijven spelers met kleine pijntjes gewoon bij de club.
Dat zal wel inderdaad. Van der Wiel mag toch al weer mee doen? Ik hoop dat Silva blijft staan. Anita deed het echt goed gisteren, ik ben een van de velen die veel commentaar gehad heeft op hem, maar hij was zeer degelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:52 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dat zal wel weer een afstraffing worden.
Hij moest blijven staan. Maar die dekselse Niang ronde het wel zeer netjes af. Zo'n spits heeft maar een paar kansjes nodig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:04 schreef versteegrob het volgende:
Jan-Arie van der Heijden komt snel he, ben erg benieuwd naar hem!
Wat echt kut was dat de 1-1 zo snel viel door een fout van Vermeer. Hij moest liggend naar de bal toe komen, niet met je benen wijd maar ja.....
Geen fan meer?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:05 schreef Noshiba het volgende:
NAC zal 1 van m'n laatste uitwedstrijden worden, helaas.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:48 schreef denthemen het volgende:
Jorien, wie waren er niet bij van Marseille dan?
Lorik Canaquote:
Nee, seizoen bijna klaar.quote:
2 spelers tegenover 5 spelers.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[..]
Lorik Cana
Renato Civelli
Klopt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat Marseille ook spelers misten
Daarnaast is het bizar om te zien hoe groot de begroting van Marseille isquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen een stuk minder dan Ajax dat deed.
Maar ja, de vervangers deden het goed.
Ik zat op Zuidquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Was het gezellig tussen de fransen , heb je nog vriendjes gemaakt
Gister vond ik Anita echt als een baas spelen. 2 tegenstanders gehad en ze alle 2 uit de wedstrijd gespeeld.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:10 schreef StarGazer het volgende:
Aissati de beste man, daar gaan we nog veel plezier aan beleven.
quote:Van Basten niet ontevreden
AMSTERDAM - Coach Marco van Basten was vrij goed te spreken over het spel van Ajax woensdag tegen Olympique Marseille. "Gezien de uitschakeling moet ik ontevreden zijn. Maar het spel was vaak goed."
Van Basten sprak van één van Ajax’ betere duels van dit seizoen. “Tegen een topclub als Marseille hebben we veel kansen gecreëerd. Het is alleen jammer dat we er niet meer hebben benut. Met iets meer mazzel was dat waarschijnlijk wel gelukt.”
Ajax wint dit seizoen nu vrijwel zeker geen prijs meer. Van Basten: “Dat is natuurlijk heel vervelend. Maar aan het spel van vanavond hebben we gezien dat er perspectief is. Dat geeft hoop voor de komende tijd.”‘
Vind van niet. Hij stak met kop en schouders boven de rest uit.quote:
Niet bepaald, maatje van me krijgt wss alweer sv en nu kan ie zich er niet uit lullen.quote:
Oh, in het algemeen bedoel je? Dat is best kut.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:14 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Niet bepaald, maatje van me krijgt wss alweer sv en nu kan ie zich er niet uit lullen.
Versteegrob, dat is het niet hier
Had je een lekke band ofzo voor zuid-h dat jij de lange rijen veroorzaakte tering wat was het daar drukquote:
Een genot om weer een creatieve middenvelder aan het werk te zienquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vind van niet. Hij stak met kop en schouders boven de rest uit.
Hier ben ik het mee eens, hij brengt het voetbal terugquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:10 schreef StarGazer het volgende:
Aissati de beste man, daar gaan we nog veel plezier aan beleven.
Beetje. Grote kans dat je Suarez kwijtraakt, denk ik, ook al vind ik hem nog niet klaar voor een Europese topclub en moet hij niet naar een middenmoter gaan. Verder wat mannen als Schilder enzo. De rest is in ieder geval allemaal het contract van verlengd. Behalve de categorie Leonardo dan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:27 schreef Cheiron het volgende:
Hoe reeel is het eigenlijk om te hopen dat deze selectie in tact blijft voor volgend jaar?
Ik denk vrij reëel. De topclubs staan nog niet in de rij voor Suárez of voor een andere speler. Nou weet ik niet van wie de contracten aflopen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:27 schreef Cheiron het volgende:
Hoe reeel is het eigenlijk om te hopen dat deze selectie in tact blijft voor volgend jaar?
Best wel wie gaat er zeker weten weg?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:27 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind het ook schandalig dat hij wilt wachten tot 21 mei ofzo helemaal nu hij zoveel vertrouwen krijgtquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:38 schreef TIM-846 het volgende:
Kenneth zijn contract dient wel verlengt te worden dit jaar. Anders kunnen ze hem alsnog beter verkopen en doorgaan met Stekelenburg
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:35 schreef kevin6188 het volgende:
Ik denk dat Ajax zelf kan doorselecteren in plaats van dat er weer helemaal opnieuw gebouwd moet worden. Dan ben je in ieder geval een stap verder dan dat je deze zomer was.
Nou ja, stel dat ie nu zou tekenen, en hij keept twee wedstrijden slecht. Wat denk je dan dat er gebeurd? Gaat ie gewoon weer naar de bank en zit ie vast aan Ajax tot 2014.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:40 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik vind het ook schandalig dat hij wilt wachten tot 21 mei ofzo helemaal nu hij zoveel vertrouwen krijgt
Vermeer tekent wel bij. Alles wat hij over zijn contractverlenging heeft geroepen, het hele seizoen lang, is vanaf begin af aan hetzelfde geweest. Dus: op het moment dat hij als tweede keeper begon, terwijl hij Stekelenburg verving, terwijl hij plaats moest maken, en nu hij vaste keeper is, telkens heeft hij gezegd in mei met Ajax rond de tafel te willen. En ook heeft hij telkens gezegd dat hij eerste keeper bij Ajax wil worden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, stel dat ie nu zou tekenen, en hij keept twee wedstrijden slecht. Wat denk je dan dat er gebeurd? Gaat ie gewoon weer naar de bank en zit ie vast aan Ajax tot 2014.
Blijft hij nu ongeacht wat er gebeurd, de resterende twee maanden staan, tekent ie gewoon bij. Het enige wat ie wil is bij Ajax blijven en bij Ajax onder de lat staan, die naait je echt niet in Mei hoor.
Daar heeft l'OM patent opquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:46 schreef PyTh het volgende:
Aissati was goed gisteren, alleen lijkt hij nog een beetje 'bang' om de individuele aktie te maken.
Jullie zijn gisteren onverdiend uitgeschakeld.
De tering wat draaide hij snel weg bij zn tegenstanderquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:48 schreef jna het volgende:
Kutzooi
Die actie van Suarez bij de 2-1 was wel meesterlijk trouwens
Vanmorgen op tv was ie nog mooier dan gister in het stadion.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:52 schreef toma het volgende:
[..]
De tering wat draaide hij snel weg bij zn tegenstander
Weet je wel wat je vraagt? Leonardo kan het niet opbrengen hoor om tegen Sparta achter zijn directe tegenstander te rennen. Dan vraag je wel heel veel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:51 schreef M0NTANA het volgende:
Rest van het seizoen dezelfde instelling
zo sterk was ajax ook niet tegen fiorentina en we gingen door. we beroofden hun van de overwinning door geluk en ok spel. nu gebeurde dit met L'OMquote:
Jep,quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:55 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
zo sterk was ajax ook niet tegen fiorentina en we gingen door. we beroofden hun van de overwinning door geluk en ok spel. nu gebeurde dit met L'OM
tuurlijk, ik baalde ook enorm toen die vrije trap gegeven werd. ik wist dat er iets gevaarlijk kon gebeuren. een volle wedstrijd in de benen en de zenuwen, dat zijn allemaal ingredienten voor een fout en die kwam.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:59 schreef toma het volgende:
[..]
Jep,
het kan dooien en het kan vriezen. Al is het natuurlijk wel zuur.
Die moest er gewoon in.. 1 op 1 met de keeper. Wat een moment was dat zeg!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:03 schreef Itisbanging het volgende:
Balen dit!
MAAR heeft iemand een gifje ofzo van die prachtige lob waarmee Oleguer (ja echt) Suarez vrij voor de keeper zet (de bal die hij ineens stil legt) ?? Best een prettige actie van Oleguer. Sowieso staat hij de laatste tijd goed te ballen.
En een ding... Ismael A.
De sfeer zat er zeker goed in.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:04 schreef RayMania het volgende:
Wat een geweldige avond tot de 109e minuut. De sfeer was écht geweldig, meer dan anderhalf uur zingen, schreeuwen, springen. Heb in tijden nooit zo meegeleefd met een wedstrijd. Maar wat een desillusie.
Ben Afra hè.quote:
Ben beetje schor vandaag.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:10 schreef toma het volgende:
[..]
De sfeer zat er zeker goed in.
Echt een prachtige wedstrijd waar ik nog vaak met veel plezier aan terug zal denken. Het resultaat is alleen echt balen.
Nee Arfaquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ben Afra hè.
Snap niet dat Anita MOTM was. Dat was dus echt Aissati.
Ik denk het ook aangezien het al in de papieren versie staatquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:21 schreef toma het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)utovicTotDouglas.htm
wedden dat Suárez op 1 staat
Maar wie op nummer 2-5? Elia en Afellay denk ik in ieder geval.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:21 schreef toma het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)utovicTotDouglas.htm
wedden dat Suárez op 1 staat
Dembele stond op 2quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:34 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Maar wie op nummer 2-5? Elia en Afellay denk ik in ieder geval.
Is het boek al op de post ? Ik heb nog niks ontvangenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:11 schreef w00h00 het volgende:
109 jaar en in de 109e minuut uitgeschakeld worden, hoe gaar is dat.
Voor mij was Aisatti ook MOTM, wat een geweldige speler. Rust aan de bal, altijd een goede voortzettingquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:46 schreef PyTh het volgende:
Aissati was goed gisteren, alleen lijkt hij nog een beetje 'bang' om de individuele aktie te maken.
quote:Komende donderdag (edit: 14 maart) heeft Ajaxcoach Marco van Basten een gesprek met Diego Biseswar, zo meldt de middageditie van Het Parool. De Feyenoord-pupil, met een aflopend contract, heeft de clubs voor het uitkiezen, ook PSV leek interesse te hebben, maar haakte af wegens de hoge eisen van diens zaakwaarnemer. Uit het buitenland schijnt interesse te zijn onder andere de Portugese topclub Benfica houdt zijn verrichtingen scherp in de gaten. Het is niet duidelijk of Van Basten en Biseswar al eerder een gesprek hebben gehad, wel word de rappe aanvaller al weken in de gaten gehouden door de Ajaxscouts. Biseswar verkeerd dit seizoen in topvorm en is een van de weinige smaakmakers in het huidige Feyenoord. De aanvaller scoorde dit seizoen al zeven doelpunten, waarvan de meeste om in te lijsten waren.
Ja het is natuurlijk uiterst zuur maar aan de andere kant is dit gerechtigheid. Fiorentina was in de vorige rond over twee wedstrijden gezien gewoon de betere.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:46 schreef PyTh het volgende:
1. Suarez 20 / 25quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:37 schreef toma het volgende:
Gokje: Afellay, Elia, Wijnaldum en El Hamdaoui ?
Ik heb er eerlijk gezegd geen slecht gevoel over... raar is dat, misschien komt het door het goede spel en het feit dat ik geen hoge verwachtingen had...quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk uiterst zuur maar aan de andere kant is dit gerechtigheid. Fiorentina was in de vorige rond over twee wedstrijden gezien gewoon de betere.
Dat is een bericht van 2 weken geleden ofzo.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:40 schreef Dvm86 het volgende:
Ik weet niet of we dit met een korreltje zout moeten nemen, maar ik had het nog niet gelezen; was het al bekend?
[..]
Bijna goedquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
1. Suarez 20 / 25
2. Dembele 10-12 / 20
3. Afellay 8-10 / 15
4. Elia 8 / 10
5. El Hamdaoui 8 /15
Heb hetzelfde gevoel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:43 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd geen slecht gevoel over... raar is dat, misschien komt het door het goede spel en het feit dat ik geen hoge verwachtingen had...
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:34 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Maar wie op nummer 2-5? Elia en Afellay denk ik in ieder geval.
Het is meer de teleurstelling, het feit dat je er zo dichtbij was. Over de teamprestatie niets te klagen, die was gewoon uitstekend.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:43 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd geen slecht gevoel over... raar is dat, misschien komt het door het goede spel en het feit dat ik geen hoge verwachtingen had...
Joah, daarom maakt het ook zo klotenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is meer de teleurstelling, het feit dat je er zo dichtbij was. Over de teamprestatie niets te klagen, die was gewoon uitstekend.
Mooi gesproken. Jij snapt het.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat je moet concluderen dat het met de verkoop van Huntelaar toch ontbreekt aan een echte afmaker, zeker als Cvitanich ook niet speelt is de scoringsdrift voorin niet optimaal... Suarez heeft toch net een kans teveel nodig om te scoren, is een geweldige balgoochelaar maar geen afmaker pur sang. Ik denk dat Huntelaar er van de 3 kansen die Suarez gisteren kreeg er minimaal 1 of 2 had gemaakt... het gebrek aan scorend vermogen was ook de voornaamste reden van puntverlies tegen Groningen en Heerenveen... verder natuurlijk de overvloed aan blessures waardoor er nauwelijks automatismen hebben kunnen ontstaan.
Stond 2 weken geleden al in de krant. Is al uitgebreid besproken hier.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat gerucht van Biseswar trouwens. Grapje mag ik hopen?
Ja, inderdaad, wat goed van je. Dat heeft geen enkele Ajacied genoemd in de afgelopen topics inderdaad. Scherp. Doei!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
En alle Ajax fans vergeten dat ze zoveel geluk hadden tegen Fiorentina.
Heb je soms een plaat voor je kop ofzo?quote:
Wat vinden jullie?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:33 schreef Dvm86 het volgende:
Wat vonden jullie van Silva? Recht op een basisplaats? Ik vind hem eerlijk gezegd aanvallend veel meer gevaar brengen dan Van der Wiel, verdedigend is Van der Wiel misschien wel een tikje sterker.
ik heb dat gemist, wat is er uit gekomen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Stond 2 weken geleden al in de krant. Is al uitgebreid besproken hier.
Het was toen al een verzonnen bericht en dat is het nog steedsquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Stond 2 weken geleden al in de krant. Is al uitgebreid besproken hier.
Waarom zou hij niet zo doen? Als er iemand rood krijg bij het amateurvoetbal dan lach ik hem ook altijd nog even na. Tijdens de wedstrijd is het toch je vijand.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:03 schreef denthemen het volgende:
Waarom doet Zenden zo? Omdat hij afgewezen is door het publiek en Van Basten op zijn openlijke sollicitatie?
Ik vond Silva by far de slechtste gister, liet zien waarom hij niet in de basis staat. Liep soms als een dwaas naar voren om dan simpel de bal te verspelen en had het meeste knullig balverlies.quote:
Iemand uitlachen om een rode kaart en rasisme met elkaar vergelijkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb je soms een plaat voor je kop ofzo?
Of vond je de reactie van Arnoutovic na zijn doelpunt tegen Kargbo ook volkomen normaal.
Zal wel wat frustratie van Zenden achter zitten, want hij had werkelijk niks in te brengen tegen Silva.
Silva is aanvallend gewoon een blind paard, zoals ik het eerder al noemde. Loopt heel vaak gaten dicht voor een ander, en zijn voorzetten waren iig gisteren volkomen kut. Doe mij maar Gregory, ook al zal het niet veel schelen tussen die twee.quote:
Het gaat om het juichen na een doelpunt. Daarna is deze foto ook genomen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iemand uitlachen om een rode kaart en rasisme met elkaar vergelijken
rasismequote:Op donderdag 19 maart 2009 12:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iemand uitlachen om een rode kaart en rasisme met elkaar vergelijken
Valt me toch van hem tegen deze actie. Voor de camera bleef hij er nog rustig onder (op de vraag dat hij uitgefloten werd).quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:03 schreef denthemen het volgende:
Waarom doet Zenden zo? Omdat hij afgewezen is door het publiek en Van Basten op zijn openlijke sollicitatie?
Nog erger! Rasisme met iemand een klopje op zijn schouder geven na een doelpuntquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het gaat om het juichen na een doelpunt. Daarna is deze foto ook genomen.
Jij ben echt te dom om te poepen.
Het aantal ziekenhuisballen van Silva ook, holy fuck.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Silva is aanvallend gewoon een blind paard, zoals ik het eerder al noemde. Loopt heel vaak gaten dicht voor een ander, en zijn voorzetten waren iig gisteren volkomen kut. Doe mij maar Gregory, ook al zal het niet veel schelen tussen die twee.
Heb je de reactie van Arnoutovic soms niet gezien na zijn doelpunt ofzo. Daar had ik het over, niet over het vermeende 'nigger'.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nog erger! Rasisme met iemand een klopje op zijn schouder geven na een doelpunt
Racisme met een 2 s-en schrijvenquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nog erger! Rasisme met iemand een klopje op zijn schouder geven na een doelpunt
Ik denk dat Emanuelson, Silva, Stekelenburg, Kennedy, Sno en Leonardo weg gaan. Leonardo is nog niet 100% zeker, maar daar kun je geld wel op inzetten. Emanuelson draait een topseizoen en heeft een aflopend contract. Bij Silva hangt het af van hoeveel hij speelt, Kennedy zie ik ook niet blijven. Stekelenburg is overduidelijk en Sno mag van mij transfervrij weg.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:27 schreef Cheiron het volgende:
Die ballen zomaar blind naar voren schieten en hopen dat ie ergens bij een medespeler komt, dat is de opbouwer Silva.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het aantal ziekenhuisballen van Silva ook, holy fuck.
Van Der Wiel heeft overduidelijk terecht de voorkeur boven Silva gekregen.
Normaal gesproken zou ik voor Silva kiezen, maar dan bedoel ik de Silva van afgelopen seizoen. Je ziet nu duidelijk dat hij nog wedstrijdritme/vorm mist voor het eerste elftal.quote:
Hij schoot ze niet blind naar voren, maar ik ben het eens dat zijn voorzetten verre van goed waren. Afgelopen seizoen waren zijn voorzetten wel prima en in aanvallend opzicht vind ik hem echt beter dan Van der Wiel. Leuke combinaties met Suarez ook. Daarnaast zijn de voorzetten van Van der Wiel echt niet subliem (maar momenteel wel beter dan die van Silva).quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die ballen zomaar blind naar voren schieten en hopen dat ie ergens bij een medespeler komt, dat is de opbouwer Silva.
Goh, das al het hele seizoen de "taktiek" van MvB, alle ballen naar voren (op suarez) en kijk maar wat er van komtquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die ballen zomaar blind naar voren schieten en hopen dat ie ergens bij een medespeler komt, dat is de opbouwer Silva.
Zoals eerder gezegd: zoveel kwaliteitsverschil zit er niet tussen Silva en Van der Wiel. Van der Wiel is ook verre van een briljante voetballer, maar ik verkies dan nog steeds eigen kweek boven een buitenlander bij (ongeveer) gelijke kwaliteit.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:15 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Hij schoot ze niet blind naar voren, maar ik ben het eens dat zijn voorzetten verre van goed waren. Afgelopen seizoen waren zijn voorzetten wel prima en in aanvallend opzicht vind ik hem echt beter dan Van der Wiel. Leuke combinaties met Suarez ook. Daarnaast zijn de voorzetten van Van der Wiel echt niet subliem (maar momenteel wel beter dan die van Silva).
Dat is niet waar. Ik had het aangepast, en een mod heeft het bericht ge-edit waardoor er weer racisme met een S kwam te staan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:14 schreef toma het volgende:
[..]
En het zelfs 2 keer verkeerd schrijven
Je kunt het ook niet laten he..quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, das al het hele seizoen de "taktiek" van MvB, alle ballen naar voren (op suarez) en kijk maar wat er van komt.
Waarom niet? Hij heeft Samasa een high five.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En ja hoor dit mag blijven staan.![]()
Kansloos.
Misschien is dat een stille hint.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik had het aangepast, en een mod heeft het bericht ge-edit waardoor er weer racisme met een S kwam te staan.
Niet liegen Dirk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik had het aangepast, en een mod heeft het bericht ge-edit waardoor er weer racisme met een S kwam te staan.
Nee geen stille hint. Uitleg gehad van BliksemSchigt via de PM. Hij was bezig met het aanpassen van mijn bericht terwijl ik het ook aan het aanpassen was.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:19 schreef toma het volgende:
[..]
Misschien is dat een stille hint.
Dat het tijd wordt dat je hier niet meer in dit topic komt posten.
Gedraag je niet zo schijnheilig, klein kind.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij heeft Samasa een high five.
Nee, dat was niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je had maar een bedoeling met je smiley en dat was het uitlokken van reacties.
Wat was dan wel de bedoeling?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, dat was niet mijn bedoeling.
Ik ben fan van Olympique.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben fan van Olympique.
Wat is de bedoeling van users hier die een foto van een Ajacied posten met daaronder eensmiley?
Gast, je bent geen fan van l'OM maar hou je zelf maar vooral voor de gek.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van users hier die een foto van een Ajacied posten met daaronder eensmiley?
Slaande beweging, mijns inziens terecht. Alleen wordt hij maar zelden gegeven.quote:
Ik ben wel een fan. Wie ben jij om daar over te oordelen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gast, je bent geen fan van l'OM maar hou je zelf maar vooral voor de gek.
Vond het ook gewoon een rode kaart.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Slaande beweging, mijns inziens terecht. Alleen wordt hij maar zelden gegeven.
Net zoals je dit seizoen fan was van HSV, Aston Villa, Fiorentina en alle 17 Eredivisieploegen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben wel een fan. Wie ben jij om daar over te oordelen?
Je bent fan van Kalmarquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben wel een fan. Wie ben jij om daar over te oordelen?
Dit is nu eenmaal het Ajax topique...quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is alleen beetje jammer dat die Ben Arfa als een dramatische C-acteur naar de grond gaat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Slaande beweging, mijns inziens terecht. Alleen wordt hij maar zelden gegeven.
Of jij maakt jezelf belachelijk om serieus op een user in te gaan die dit forum niet serieus neemt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat maak je je toch belachelijk Dirkje.
Ach, toen Van der Sar dat tegen Ortega deed, vonden we het prachtig. Dom van Silva, als je dan toch rood wil pakken, geef dan een flinke schop.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is alleen beetje jammer dat die Ben Arfa als een dramatische C-acteur naar de grond gaat.
12 minuten later nadat Silva inkomt.
Je zal het nooit toegeven, maar je neemt het bijzonder serieus, serieuzer dan wie dan ookquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Of jij maakt jezelf belachelijk om serieus op een user in te gaan die dit forum niet serieus neemt.
Jij blijft er wel op hameren dat je absoluut niet serieus bent hier he?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Of jij maakt jezelf belachelijk om serieus op een user in te gaan die dit forum niet serieus neemt.
[CENTRAAL] Als supporter van club veranderen, kan dat?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooie club he? Ook een van mijn favo clubs.
Van der Sar ging wel direct na de grond. Daar zaten niet nog vier passen tussen, achter Silva aan lopen, en ineens dood neervallen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, toen Van der Sar dat tegen Ortega deed, vonden we het prachtig. Dom van Silva, als je dan toch rood wil pakken, geef dan een flinke schop.
Ik zat toen ondertussen al in de auto, heb het nog steeds niet gezien. Feit blijft dat ie m gewoon doormidden had moeten schoppen...quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Van der Sar ging wel direct na de grond. Daar zaten niet nog vier passen tussen, achter Silva aan lopen, en ineens dood neervallen.
Natuurlijk is het makkelijkere te accepteren dat een speler van je eigen team het doet, maar zoals Suarez zondag tegen de Graafschap deed, gaan liggen, schreeuwen, opkijken, opstaan... Ja, daar zit ik ook niet op te wachten hoor.
Doen ze bij de D4 ook aan rode kaarten dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom zou hij niet zo doen? Als er iemand rood krijg bij het amateurvoetbal dan lach ik hem ook altijd nog even na. Tijdens de wedstrijd is het toch je vijand.
Wil Zenden niet gewoon de hand schudden van Samassa?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:03 schreef denthemen het volgende:
Ik blijf van mening dat we op het middenveld tekort komen. Anita deed het erg goed, was super fel en dat was precies wat het verschil maakte. Fysiek komt hij misschien wel wat te kort, maar die Valbuena hield hij toch goed uit de wedstrijd, dat was vorige week wel anders.quote:Met opgeheven hoofd verliet Ajax woensdagavond als laatste Nederlandse club het internationale podium. Olympique Marseille verpestte het 109e verjaardagsfeestje van de Amsterdamse formatie uiteindelijk in de 109e minuut (2-2).
De Fransen, die voor eigen publiek wel wonnen (2-1), werden met een plaats in de kwartfinales van de UEFA Cup ruim beloond. Ze lieten de thuisclub ook met veel vragen achter.
Want hoe kan het nou dat Ajax dit seizoen tegen buitenlandse tegenstanders veel beter presteert dan in eigen land? De huidige nummer drie van de eredivisie blameerde zich tegen Willem II (2-1), Heerenveen (5-2), ADO Den Haag (1-1), Heracles (2-2), FC Volendam (1-0) en Vitesse (4-1).
Hetzelfde Ajax bood meer dan goed partij tegen Aston Villa (2-1), won bij Hamburger SV (0-1) en elimineerde Fiorentina (0-1, 1-1). Zonder zes basiskrachten lieten de Amsterdammers Olympique Marseille zelfs ontsnappen. ,,Ajax was veruit de betere ploeg,’’ erkende ook trainer Erik Gerets van de gelukkige Fransen.
Marco van Basten zocht na het gelijke spel tegen de Fransen (2-2) ook naar de redenen voor het vaak sterke spel van zijn ploeg tijdens internationale wedstrijden. ,,Wist ik maar waarom het in eigen land soms niet lukt,’’ stelde de trainer van Ajax. ,,In de eredivisie moeten wij het spel misschien vaker zelf maken. Maar die wijsheid gaat ook niet helemaal op. Thuis tegen Olympique Marseille hebben we gewoon gedomineerd.’’
Waar Ajax tegen Aston Villa, Hamburger SV en Fiorentina vooral vanuit een gesloten defensie reageerde, speelde het tegen de nummer twee van de Franse competitie met flair vooruit. De twintigjarige Ismaïl Aissati was bijna altijd aanspeelbaar. Vurnon Anita, negentien pas, dirigeerde het aanvalspel alsof hij dat al jaren deed. De twintigjarige Toby Alderweireld strooide vanuit de defensie met afgemeten trappen over soms wel veertig meter.
Het drietal profiteerde van de afwezigheid van Vertonghen, Gabri, Vermaelen, Van der Wiel, Lindgren en Wielaert. Hebben zij Van Basten op het einde van het seizoen tot andere inzichten gebracht? ,,Ik ga liever niet in op individuele prestaties,’’ zei de hoofdcoach. ,,De hele ploeg heeft tegen Marseille goed gepresteerd. Maar die drie hebben het natuurlijk wel heel goed gedaan.’’
Luis Suarez scoorde ook weer een ruime voldoende. De Uruguyaan miste twee prachtige doelkansen, maar bereidde ook beide Amsterdamse treffers voor. Vooral zijn passeerbeweging vlak voor het tweede doelpunt van Miralem Sulejmani zal ook op de Engelse, Spaanse en Italiaanse televisie worden uitgezonden.
Is hij na dit seizoen de volgende smaakmaker die de Amsterdamse club verlaat? En hoe sterk is Ajax nog als Sulejmani en Cvitanich de de aanval moeten leiden? ,,Wij willen sterker worden en zijn dus niet van plan om onze beste spelers te verkopen,’’ beantwoordt Van Basten de meeste vragen over Suarez. Maar riep hij voor de winterstop niet hetzelfde over Klaas-Jan Huntelaar?
Ook Kenneth Vermeer riep net als vorige week in Marseille weer vragen op. Aan beide Franse doelpunten ging geen echte fout van hem vooraf, maar toch bleef het gevoel hangen dat een Maarten Stekelenburg in goeden doen beide ballen wel had gekeerd. Waarom passeert Van Basten zijn aanvoerder en doelman van het Nederlands elftal als Vermeer nog niet aantoonbaar beter is? ,,We hebben een keuze gemaakt en dat was moeilijk,’’ zei Van Basten. ,,En ik heb ook niet het gevoel dat Vermeer echt iets aan die twee doelpunten kon doen.’’ (ANP)
Dat lijkt mij ook het meest plausibel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wil Zenden niet gewoon de hand schudden van Samassa?
Foto kan verhoudingen waar ze staan wat vertekenen.
Mooi pakquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:07 schreef lighted het volgende:
Wat vonden jullie van Vertonghen gisteren?
welke wedstrijd heb jij gezien??? Vertonghen speelde niet eensquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:07 schreef lighted het volgende:
Hahahahah!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:09 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
welke wedstrijd heb jij gezien??? Vertonghen speelde niet eens
sorry, las het verkeerd dan. nadat het laaste fluitsignaal geklonken had, ging bij mij de tv uit en ik ging naar bed.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:10 schreef lighted het volgende:
[..]
Hahahahah!
Ik bedoelde zijn commentaar!
HAAhahahahaAL!OLL OMFG~!
En in de voorbeschouwing en rust dan?????????¿¿¿¿¿quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:12 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
sorry, las het verkeerd dan. nadat het laaste fluitsignaal geklonken had, ging bij mij de tv uit en ik ging naar bed.
Liep de hele tijd buitenspelquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:07 schreef lighted het volgende:
doe ik niet aan, ik schakel net 2 min voor wedstrijd in en kijk wedstrijd. in rust zap ik rond. kan die zogenaamde 'experts' met hun visie op het spel niet uitstaan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:13 schreef lighted het volgende:
[..]
En in de voorbeschouwing en rust dan?????????¿¿¿¿¿
Dat had ik al eerder gelezen.quote:
Hij knalde er gister wel "op z'n Davids" op. Zelfde als Enoh, maar dan met meer resultaat.quote:
We missen wat mij betreft een reserve-spits achter Cvitanich en een echte 'killer' in de verdediging. Hij zal waarschijnlijk niet haalbaar zijn: maar als we Branislav Ivanović van Chelsea kunnen overnemen dan zou dat wel een enorme kwaliteitsimpuls achterin betekenen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:00 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik blijf van mening dat we op het middenveld tekort komen. Anita deed het erg goed, was super fel en dat was precies wat het verschil maakte. Fysiek komt hij misschien wel wat te kort, maar die Valbuena hield hij toch goed uit de wedstrijd, dat was vorige week wel anders.
Wat jammer toch dat Nederlanders zo vijandig worden binnengehaald als ze weer in Nederland spelen.quote:
Seedorf werd nog net niet afgezogen door het publiek. Zo genant als AC Milan ontvangen werd in Heerenveen heb ik het nog nooit meegemaakt. Die stonden bij de aftrap al met 0-3 voor door die walgelijke verafgoding.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat jammer toch dat Nederlanders zo vijandig worden binnengehaald als ze weer in Nederland spelen.Neem toch een voorbeeld aan Heerenveen met Seedorf
Jullie hadden er best een voorbeeld aan kunnen nemen gisterenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Seedorf werd nog net niet afgezogen door het publiek. Zo genant als AC Milan ontvangen werd in Heerenveen heb ik het nog nooit meegemaakt. Die stonden bij de aftrap al met 0-3 voor door die walgelijke verafgoding.
Zendenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jullie hadden er best een voorbeeld aan kunnen nemen gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan ik me alleen maar bij aansluitenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:18 schreef Silenus het volgende:
Als ze voortaan altijd zo spelen (en dan bedoel ik niet lange halen naar voren, maar tiktakcombinatievoetbal, DANK anita en aissati!) en met diezelfde passie als gisteren zal ik nooit meer klagen.
Tegen Fiorentina was er het resultaat, de passie, maar geen voetbal.
Tegen Marseille was er geen resultaat, wel de passie en OOK het voetbal.
Hier kunnen we op verder bouwen. You win some, you lose some, het is kut, maar we gaan er met opgeheven hoofd uit. Als we zo BLIJVEN voetballen komen de prijzen vanzelf.
Want Zenden is een lichtend voorbeeld voor ons allen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jullie hadden er best een voorbeeld aan kunnen nemen gisteren
quote:
Dat was inderdaad een afgrijselijk staaltje nederigheid. Kan je één keer in je leven van AC Milan winnen, ga als een stel kwispelende hondjes op je rug liggen. Echt te gay voor woorden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Seedorf werd nog net niet afgezogen door het publiek. Zo genant als AC Milan ontvangen werd in Heerenveen heb ik het nog nooit meegemaakt. Die stonden bij de aftrap al met 0-3 voor door die walgelijke verafgoding.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:50 schreef Silenus het volgende:
HAHAHAHA heeft 'ie het zo aangepast
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
en dat met zijn postuur en gestalte. Een opvallende verschijning. en dat loopje van hemquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij knalde er gister wel "op z'n Davids" op. Zelfde als Enoh, maar dan met meer resultaat.
Ik begin iig fan te worden.
hahahhahaha ik moet serieus hardop lachen hierquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Toch wel over deze?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:37 schreef honda1990 het volgende:
Rembrandtplijn
Ik vind Anita qua uiterlijk veel weg hebben van Pienaar.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
en dat met zijn postuur en gestalte. Een opvallende verschijning. en dat loopje van hem
inderdaad.. Maar ze lopen wel ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 19 maart 2009 14:06 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anita is veeeeeeeel zwarter
Vreemd genoeg zie ik mezelf nog niet rondlopen in een Ajax-shirt met achterop: "Anita".quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zie ik mezelf nog niet rondlopen in een Ajax-shirt met achterop: "Anita".
Dit is niet de Sulejmani die wij van Heerenveen kennen, en zo nog geen 3 miljoen waard, maar als je hem op de bank zet verergert het alleen maar. Sulejmani heeft het in zich, daar ben ik van overtuigd, het komt er nu alleen even niet uit. Vertrouwen blijven geven en het komt vanzelf.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:04 schreef finsdefis het volgende:
Overigens mag Sulejmani wel even op de bank. Of in ieder geval wat aan z'n (handelings)snelheid, voorzetten, corners en vrije trappen doen....
Treurig om te zien dat hij telkens die "versnelling" langs een verdediger probeert uit te voeren op de linkervleugel maar vervolgens rolt de bal over de achterlijn of heeft de verdediger de bal gewoon.
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Want Zenden is een lichtend voorbeeld voor ons allen?![]()
Het is gewoon een natte wind pur sang, zo'n type van 'stop met het gebruiken van de shampoo van je vriendin'. Het enige leuke aan hem is dat z'n zus elke nacht volgedouwd wordt door Johnny.
We gaan toch echt niet voor 'm klappen omdat hij toevallig hetzelfde paspoort heeft als wij.
Enohquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:35 schreef Cheiron het volgende:
Enoh vind ik toch ook een giller hoor. Die maakt soms acties waar echt nog het jeugdige enthousiasme vanaf druipt. Heerlijke bikkelaar. Overigens vind ik Anita meer een Seedorf dan een Davids, wat meer inzicht en souplesse (getver, klink bijna als BSB..)
Zo lekker was dat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mickey laten spelen... Zeker nu niet op de bank zetten.
zn voorzetten vind ik nu juist één van de dingen die dit seizoen lukken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:04 schreef finsdefis het volgende:
Overigens mag Sulejmani wel even op de bank. Of in ieder geval wat aan z'n (handelings)snelheid, voorzetten, corners en vrije trappen doen....
je vriendin eentje van Johnny en dan is het wel klaar natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zie ik mezelf nog niet rondlopen in een Ajax-shirt met achterop: "Anita".
Ik moet het eens terugzien op beeld, in het stadion kon ik het niet goed zien vanaf de andere kant.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:31 schreef Rots het volgende:
Sulejmani was echt zwak gister, alle corners/vrije trappen waren te laag, niet normaal. Jammer dat jullie niet door zijn, maargoed je kan niet altijd geluk blijven houden he.
Anita en Enoh zijn de nieuwe helden in Amsterdam.
Vermeer, waardeloos bij die eerste goal zeg.
Valt wel mee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik moet het eens terugzien op beeld, in het stadion kon ik het niet goed zien vanaf de andere kant.
Ja spek en spekglad door al die regen zeker gister.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Hij was op tijd geweest, ware het niet dat hij onderuit gleed toen hij naar de bal rende en daardoor te laat bij de bal was. Veld was spek en spekglad.
Inderdaad, echt paar keer zonde gewoon, midden in de aanval een Aissati die weer uitglijd. Jammer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Hij was op tijd geweest, ware het niet dat hij onderuit gleed toen hij naar de bal rende en daardoor te laat bij de bal was. Veld was spek en spekglad.
heel de aanval ontstond ook omdat Enoh uitgleed op de andere kant van het veld.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Anita was datquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heel de aanval ontstond ook omdat Enoh uitgleed op de andere kant van het veld.
Het was echt weer een drama.
Dat valt mij ook op, een corner geef je niet op 10 centimeter hoogte van de eerste paalquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb trouwens echt alleen maar verschrikkelijke corners en vrije trappen gezienZo zonde, want als die bal goed valt bij de 2e paal, hoef je er alleen tegen aan te koppen zowat...
Waar trainen ze dan in godsnaam op!?
En wat me altijd opvalt, als ze de keepers inschieten, dat bijv. Steek die bal perfect in de 16 legt vanaf de cornervlag ongeveer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:45 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op, een corner geef je niet op 10 centimeter hoogte van de eerste paal, het moet wel heel gek lopen wil je die bal er in lopen. Soms zie je dit zelfs bij het Nederlands Elftal, kom op jullie zijn geen e'tjes meer die die bal niet voor kunnen krijgen.
Klopt, bij het Nederlands elftal zie ik dat ook 9 van de 10 keerquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:45 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op, een corner geef je niet op 10 centimeter hoogte van de eerste paal, het moet wel heel gek lopen wil je die bal er in lopen. Soms zie je dit zelfs bij het Nederlands Elftal, kom op jullie zijn geen e'tjes meer die die bal niet voor kunnen krijgen.
Motivatie is dus kennelijk heel lastig voor deze selectiequote:Op donderdag 19 maart 2009 14:47 schreef Suijk het volgende:
Toch, als je op deze manier speelt moet je van iedere tegenstander in de eredivisie kunnen winnen.
Zelfs Sneijder had het bij Ajax, dat de corners vaak heel matig waren. Ik weet niet wat het is, die corners van Marseille draaide trouwens wel uitstekend in.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:45 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Bizar he. Ik sta ook helemaal niet te kijken als er dit weekend weer puntverlies te noteren valt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Motivatie is dus kennelijk heel lastig voor deze selectie
Alleen het probleem is dat die verwende spelertjes bij Ajax het niet kunnen opbrengen om 100% te geven tegen mindere clubs. Lijkt wel alsof ze zich alleen voor UEFA-cup konden motiveren.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:47 schreef Suijk het volgende:
Toch, als je op deze manier speelt moet je van iedere tegenstander in de eredivisie kunnen winnen.
Het is wat overdreven gesteld, maar zo komen ze af en toe zeker over ja.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
"Die verwende spelertjes bij Ajax die zich niet altijd 100 % weten te motiveren"
Wie bedoelen jullie daarmee?
Ja, maar wie? Heb het gevoel dat bijvoorbeeld een Suarez zich wel altijd 100 % geeft. Het lukt niet altijd even goed, maar volgens mij heeft hij de motivatie wel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is wat overdreven gesteld, maar zo komen ze af en toe zeker over ja.
Was zeker ouderwets, wel 1 van me vetste avonden gehad iig. Hele dag was wel toppie eigenlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Trots op onze jongens. Eindelijk weer een ouderwets Europees avondje
Zelfs onze rechtsbuiten neemt betere cornersquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:54 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb die slechte corners ook nooit begrepen. Je bent godverdomme profvoetballer
Ik speel zelf op een uitermate treurig amateurniveau en zelfs daar zie ik betere corners genomen worden.
Mannetjes als Sulejmani en Emanuelson bijvoorbeeld. De laatste heeft geluk dat hij dit seizoen goed speelt en het dus kan verhullen met zijn prestaties.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar wie? Heb het gevoel dat bijvoorbeeld een Suarez zich wel altijd 100 % geeft. Het lukt niet altijd even goed, maar volgens mij heeft hij de motivatie wel.
Heheh ja smiddags aan het bier in me t-shirtje, lekker zonnetje erbijquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was zeker ouderwets, wel 1 van me vetste avonden gehad iig. Hele dag was wel toppie eigenlijk
Kan Sulejmani dat ook ff doen?quote:Aissati geeft vakantie op om fit te worden
Het huidige seizoen nadert zijn einde, maar voor Ismaïl Aissati is het seizoen pas net begonnen. Door een hardnekkige knieblessure maakte de Ajacied in februari pas zijn eerste minuten in de hoofdmacht van Ajax.
Donderdagavond liet trainer Marco van Basten Aissati 97 minuten staan in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Olympique Marseille (2-2). Hoewel de middenvelder inzetbaar is, blijft zijn knie nog altijd kwetsbaar. Na negentig minuten spelen voelde het gewricht stijf aan. Niet veel later verving Van Basten de creatieve middenvelder.
Ook in de drie eerdere wedstrijden die hij dit seizoen speelde voor Ajax voelde Aissati dat zijn knie nog niet helemaal hersteld is. De Utrechter heeft er veel voor over om volgend seizoen helemaal fit te zijn. "Ik streef ernaar om topfit te worden", aldus Aissati in gesprek met Het Parool. "Het seizoen duurt niet zo lang meer, maar ik heb voor mezelf al besloten deze zomer door te trainen om zo sterk mogelijk aan de nieuwe competitie te beginnen."
Gewoon de hele dag 'Corner.. Rondje veld.. Vrij trap.. Rondje veld.. enz..'quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:12 schreef MaxC het volgende:
Sulejmani moet de hele zomer oefenen op vrije trappen en corners!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:18 schreef Rots het volgende:
Ik zou ook maar op Heerenveen letten, die zie ik nog wel 2e worden eigenlijk. 1 puntje achter op Ajax.
Als ze op 1 puntje achter Ajax 2de worden ben ik blij hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:18 schreef Rots het volgende:
Ik zou ook maar op Heerenveen letten, die zie ik nog wel 2e worden eigenlijk. 1 puntje achter op Ajax.
Laserpen kwamen ook vanuit het uitvak en was denk ik als reactie op vorige weekquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:20 schreef TvhN het volgende:
Wat me erg tegenviel van jullie:
- André Rieu;![]()
- laserpen-incident;
- Zenden de hele wedstrijd uitfluiten.![]()
Wél respect voor de manier waarop jullie gisteren hebben gestreden.
- Andre Rieu is gewoon leuk, weer voor een keertje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:20 schreef TvhN het volgende:
- André Rieu;![]()
- laserpen-incident;
-In Marseille werden we continu bestookt met laserpennen en ook de spelers kregen deze vol in het gezicht.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:20 schreef TvhN het volgende:
- André Rieu;![]()
- laserpen-incident;
Oh ik dacht dat het er gewoon om ging dat hij bij PSV heeft gespeeld, maar dit is jullie beweegreden dus.quote:-Raar he dat Zenden de hele tijd werd uitgefloten. Had hij maar niet moeten reageren als een klein kind omdat hij simpel weg niet goed genoeg is voor Oranje.
Gast met laserpen is opgepakt na 5 minuten oid, en zal wel SV hebben gekregek, is een maatje van onze grote held Noshibaquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:29 schreef Rots het volgende:
Legde de scheidsrechter de wedstrijd nou stil om te kijken uit welk vak die laserpen kwam? Heb hem daarna eigenlijk ook niet meer gezien, pussys.![]()
[..]
Oh ik dacht dat het er gewoon om ging dat hij bij PSV heeft gespeeld, maar dit is jullie beweegreden dus.![]()
Ook dat telt wel mee jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:29 schreef Rots het volgende:
Legde de scheidsrechter de wedstrijd nou stil om te kijken uit welk vak die laserpen kwam? Heb hem daarna eigenlijk ook niet meer gezien, pussys.![]()
[..]
Oh ik dacht dat het er gewoon om ging dat hij bij PSV heeft gespeeld, maar dit is jullie beweegreden dus.![]()
Fitheid is geen probleem bij hem, eerder vorm.quote:
Haha serieus.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gast met laserpen is opgepakt na 5 minuten oid, en zal wel SV hebben gekregek, is een maatje van onze grote held Noshiba
Volgens mij doet de politie daar niks tegen die fansquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:32 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha serieus.![]()
![]()
Zieke shit met al die camera's tegenwoordig kan je niks meer uithalen. Wel vreemd dat ze in Marseille er niks tegen deden dan.
Helemaal niet zo slecht?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat ik de scheids gister helemaal niet zo slecht vond..
Suarez tikte hem ook aan dus hoop het niet eigenlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:33 schreef Rots het volgende:
[..]
Helemaal niet zo slecht?
Hij floot perfect, zelfs een beetje in het voordeel van Ajax.![]()
Die Ziani ofzo trouwens zal nog wel een schorsing aan zn broek krijgen na die klap in het gezicht van een Suarez. Wat een dwaas.![]()
Nah ja, ik heb nog nooit zoveel teringzooi het uitvak ingegooid zien worden als daar. Van glazen flessen tot volle halve liters en mobieltjes aan toe. En ik denk neit dat er daar ook maar 1 iemand iets van terughoort.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgens mij doet de politie daar niks tegen die fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |