Heheh ja smiddags aan het bier in me t-shirtje, lekker zonnetje erbijquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was zeker ouderwets, wel 1 van me vetste avonden gehad iig. Hele dag was wel toppie eigenlijk
Kan Sulejmani dat ook ff doen?quote:Aissati geeft vakantie op om fit te worden
Het huidige seizoen nadert zijn einde, maar voor Ismaïl Aissati is het seizoen pas net begonnen. Door een hardnekkige knieblessure maakte de Ajacied in februari pas zijn eerste minuten in de hoofdmacht van Ajax.
Donderdagavond liet trainer Marco van Basten Aissati 97 minuten staan in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Olympique Marseille (2-2). Hoewel de middenvelder inzetbaar is, blijft zijn knie nog altijd kwetsbaar. Na negentig minuten spelen voelde het gewricht stijf aan. Niet veel later verving Van Basten de creatieve middenvelder.
Ook in de drie eerdere wedstrijden die hij dit seizoen speelde voor Ajax voelde Aissati dat zijn knie nog niet helemaal hersteld is. De Utrechter heeft er veel voor over om volgend seizoen helemaal fit te zijn. "Ik streef ernaar om topfit te worden", aldus Aissati in gesprek met Het Parool. "Het seizoen duurt niet zo lang meer, maar ik heb voor mezelf al besloten deze zomer door te trainen om zo sterk mogelijk aan de nieuwe competitie te beginnen."
Gewoon de hele dag 'Corner.. Rondje veld.. Vrij trap.. Rondje veld.. enz..'quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:12 schreef MaxC het volgende:
Sulejmani moet de hele zomer oefenen op vrije trappen en corners!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:18 schreef Rots het volgende:
Ik zou ook maar op Heerenveen letten, die zie ik nog wel 2e worden eigenlijk. 1 puntje achter op Ajax.
Als ze op 1 puntje achter Ajax 2de worden ben ik blij hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:18 schreef Rots het volgende:
Ik zou ook maar op Heerenveen letten, die zie ik nog wel 2e worden eigenlijk. 1 puntje achter op Ajax.
Laserpen kwamen ook vanuit het uitvak en was denk ik als reactie op vorige weekquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:20 schreef TvhN het volgende:
Wat me erg tegenviel van jullie:
- André Rieu;![]()
- laserpen-incident;
- Zenden de hele wedstrijd uitfluiten.![]()
Wél respect voor de manier waarop jullie gisteren hebben gestreden.
- Andre Rieu is gewoon leuk, weer voor een keertje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:20 schreef TvhN het volgende:
- André Rieu;![]()
- laserpen-incident;
-In Marseille werden we continu bestookt met laserpennen en ook de spelers kregen deze vol in het gezicht.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:20 schreef TvhN het volgende:
- André Rieu;![]()
- laserpen-incident;
Oh ik dacht dat het er gewoon om ging dat hij bij PSV heeft gespeeld, maar dit is jullie beweegreden dus.quote:-Raar he dat Zenden de hele tijd werd uitgefloten. Had hij maar niet moeten reageren als een klein kind omdat hij simpel weg niet goed genoeg is voor Oranje.
Gast met laserpen is opgepakt na 5 minuten oid, en zal wel SV hebben gekregek, is een maatje van onze grote held Noshibaquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:29 schreef Rots het volgende:
Legde de scheidsrechter de wedstrijd nou stil om te kijken uit welk vak die laserpen kwam? Heb hem daarna eigenlijk ook niet meer gezien, pussys.![]()
[..]
Oh ik dacht dat het er gewoon om ging dat hij bij PSV heeft gespeeld, maar dit is jullie beweegreden dus.![]()
Ook dat telt wel mee jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:29 schreef Rots het volgende:
Legde de scheidsrechter de wedstrijd nou stil om te kijken uit welk vak die laserpen kwam? Heb hem daarna eigenlijk ook niet meer gezien, pussys.![]()
[..]
Oh ik dacht dat het er gewoon om ging dat hij bij PSV heeft gespeeld, maar dit is jullie beweegreden dus.![]()
Fitheid is geen probleem bij hem, eerder vorm.quote:
Haha serieus.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gast met laserpen is opgepakt na 5 minuten oid, en zal wel SV hebben gekregek, is een maatje van onze grote held Noshiba
Volgens mij doet de politie daar niks tegen die fansquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:32 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha serieus.![]()
![]()
Zieke shit met al die camera's tegenwoordig kan je niks meer uithalen. Wel vreemd dat ze in Marseille er niks tegen deden dan.
Helemaal niet zo slecht?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat ik de scheids gister helemaal niet zo slecht vond..
Suarez tikte hem ook aan dus hoop het niet eigenlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:33 schreef Rots het volgende:
[..]
Helemaal niet zo slecht?
Hij floot perfect, zelfs een beetje in het voordeel van Ajax.![]()
Die Ziani ofzo trouwens zal nog wel een schorsing aan zn broek krijgen na die klap in het gezicht van een Suarez. Wat een dwaas.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |