abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67207018
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:31 schreef Rots het volgende:
Sulejmani was echt zwak gister, alle corners/vrije trappen waren te laag, niet normaal. Jammer dat jullie niet door zijn, maargoed je kan niet altijd geluk blijven houden he.

Anita en Enoh zijn de nieuwe helden in Amsterdam.

Vermeer, waardeloos bij die eerste goal zeg.
Ik moet het eens terugzien op beeld, in het stadion kon ik het niet goed zien vanaf de andere kant.
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:37:38 #252
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_67207121
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Ik moet het eens terugzien op beeld, in het stadion kon ik het niet goed zien vanaf de andere kant.
Valt wel mee.
Hij was op tijd geweest, ware het niet dat hij onderuit gleed toen hij naar de bal rende en daardoor te laat bij de bal was. Veld was spek en spekglad.
-
pi_67207181
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Valt wel mee.
Hij was op tijd geweest, ware het niet dat hij onderuit gleed toen hij naar de bal rende en daardoor te laat bij de bal was. Veld was spek en spekglad.
Ja spek en spekglad door al die regen zeker gister. Gewoon een kutgrasmat in de Arena.
pi_67207187
quote:

[..]

Valt wel mee.
Inderdaad, echt paar keer zonde gewoon, midden in de aanval een Aissati die weer uitglijd. Jammer.
pi_67207227
quote:

[..]

Valt wel mee.
heel de aanval ontstond ook omdat Enoh uitgleed op de andere kant van het veld.
Het was echt weer een drama.
pi_67207303
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:41 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

heel de aanval ontstond ook omdat Enoh uitgleed op de andere kant van het veld.
Het was echt weer een drama.
Anita was dat
pi_67207307
Ik heb trouwens echt alleen maar verschrikkelijke corners en vrije trappen gezien Zo zonde, want als die bal goed valt bij de 2e paal, hoef je er alleen tegen aan te koppen zowat...

Waar trainen ze dan in godsnaam op!?
Noot noot.
pi_67207326
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:43 schreef Jasza het volgende:

[..]

Anita was dat
Ik zat hoog
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:45:56 #259
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_67207378
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb trouwens echt alleen maar verschrikkelijke corners en vrije trappen gezien Zo zonde, want als die bal goed valt bij de 2e paal, hoef je er alleen tegen aan te koppen zowat...

Waar trainen ze dan in godsnaam op!?
Dat valt mij ook op, een corner geef je niet op 10 centimeter hoogte van de eerste paal , het moet wel heel gek lopen wil je die bal er in lopen. Soms zie je dit zelfs bij het Nederlands Elftal, kom op jullie zijn geen e'tjes meer die die bal niet voor kunnen krijgen.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_67207425
Toch, als je op deze manier speelt moet je van iedere tegenstander in de eredivisie kunnen winnen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_67207441
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:45 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Dat valt mij ook op, een corner geef je niet op 10 centimeter hoogte van de eerste paal , het moet wel heel gek lopen wil je die bal er in lopen. Soms zie je dit zelfs bij het Nederlands Elftal, kom op jullie zijn geen e'tjes meer die die bal niet voor kunnen krijgen.
En wat me altijd opvalt, als ze de keepers inschieten, dat bijv. Steek die bal perfect in de 16 legt vanaf de cornervlag ongeveer.
Klik dan als je durft
pi_67207445
quote:

[..]

Klopt, bij het Nederlands elftal zie ik dat ook 9 van de 10 keer
Noot noot.
pi_67207453
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:47 schreef Suijk het volgende:
Toch, als je op deze manier speelt moet je van iedere tegenstander in de eredivisie kunnen winnen.
Motivatie is dus kennelijk heel lastig voor deze selectie
pi_67207472
quote:

[..]

Zelfs Sneijder had het bij Ajax, dat de corners vaak heel matig waren. Ik weet niet wat het is, die corners van Marseille draaide trouwens wel uitstekend in.
pi_67207477
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:48 schreef Jasza het volgende:

[..]

Motivatie is dus kennelijk heel lastig voor deze selectie
Bizar he. Ik sta ook helemaal niet te kijken als er dit weekend weer puntverlies te noteren valt.
Klik dan als je durft
pi_67207498
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:47 schreef Suijk het volgende:
Alleen het probleem is dat die verwende spelertjes bij Ajax het niet kunnen opbrengen om 100% te geven tegen mindere clubs. Lijkt wel alsof ze zich alleen voor UEFA-cup konden motiveren.

Hopen voor jullie dat je nog 2e wordt, wat ik eigenlijk niet zie gebeuren. Dit weekend uit in Breda zie ik jullie ook niet zo gemakkelijk winnen..
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:51:26 #267
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_67207544
Trots op onze jongens. Eindelijk weer een ouderwets Europees avondje
pi_67207561
"Die verwende spelertjes bij Ajax die zich niet altijd 100 % weten te motiveren"

Wie bedoelen jullie daarmee?
Noot noot.
pi_67207589
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
"Die verwende spelertjes bij Ajax die zich niet altijd 100 % weten te motiveren"

Wie bedoelen jullie daarmee?
Het is wat overdreven gesteld, maar zo komen ze af en toe zeker over ja.
Klik dan als je durft
pi_67207615
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:53 schreef Suijk het volgende:

[..]

Het is wat overdreven gesteld, maar zo komen ze af en toe zeker over ja.
Ja, maar wie? Heb het gevoel dat bijvoorbeeld een Suarez zich wel altijd 100 % geeft. Het lukt niet altijd even goed, maar volgens mij heeft hij de motivatie wel.
Noot noot.
pi_67207638
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Trots op onze jongens. Eindelijk weer een ouderwets Europees avondje
Was zeker ouderwets, wel 1 van me vetste avonden gehad iig. Hele dag was wel toppie eigenlijk
pi_67207640
Ik heb die slechte corners ook nooit begrepen. Je bent godverdomme profvoetballer

Ik speel zelf op een uitermate treurig amateurniveau en zelfs daar zie ik betere corners genomen worden.
pi_67207672
Wie? Iedereen, zelfs Suarez. Kijk de wedstrijden tegen Volendam en ADO bijvoorbeeld, gewoon totaal geen zin om te voetballen lijkt het wel. Dit zie je terug in het niet aanbieden van spelers, weinig loopacties etc.
pi_67207691
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:54 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb die slechte corners ook nooit begrepen. Je bent godverdomme profvoetballer

Ik speel zelf op een uitermate treurig amateurniveau en zelfs daar zie ik betere corners genomen worden.
Zelfs onze rechtsbuiten neemt betere corners

Het lijkt net of die lui die bal niet hoog kunnen krijgen, want je weet toch dat de bal richting tweede paal moet?
Noot noot.
pi_67207700
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:53 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja, maar wie? Heb het gevoel dat bijvoorbeeld een Suarez zich wel altijd 100 % geeft. Het lukt niet altijd even goed, maar volgens mij heeft hij de motivatie wel.
Mannetjes als Sulejmani en Emanuelson bijvoorbeeld. De laatste heeft geluk dat hij dit seizoen goed speelt en het dus kan verhullen met zijn prestaties.

Wat je zegt, Suarez mag dan zijn wie hij wil, met zijn spatjes, maar die man geeft altijd 100% van zijn kunnen. Tot de laatste seconde.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')