Gedraag je niet zo schijnheilig, klein kind.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij heeft Samasa een high five.
Nee, dat was niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je had maar een bedoeling met je smiley en dat was het uitlokken van reacties.
Wat was dan wel de bedoeling?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, dat was niet mijn bedoeling.
Ik ben fan van Olympique.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben fan van Olympique.
Wat is de bedoeling van users hier die een foto van een Ajacied posten met daaronder eensmiley?
Gast, je bent geen fan van l'OM maar hou je zelf maar vooral voor de gek.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van users hier die een foto van een Ajacied posten met daaronder eensmiley?
Slaande beweging, mijns inziens terecht. Alleen wordt hij maar zelden gegeven.quote:
Ik ben wel een fan. Wie ben jij om daar over te oordelen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gast, je bent geen fan van l'OM maar hou je zelf maar vooral voor de gek.
Vond het ook gewoon een rode kaart.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Slaande beweging, mijns inziens terecht. Alleen wordt hij maar zelden gegeven.
Net zoals je dit seizoen fan was van HSV, Aston Villa, Fiorentina en alle 17 Eredivisieploegen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben wel een fan. Wie ben jij om daar over te oordelen?
Je bent fan van Kalmarquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben wel een fan. Wie ben jij om daar over te oordelen?
Dit is nu eenmaal het Ajax topique...quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is alleen beetje jammer dat die Ben Arfa als een dramatische C-acteur naar de grond gaat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Slaande beweging, mijns inziens terecht. Alleen wordt hij maar zelden gegeven.
Of jij maakt jezelf belachelijk om serieus op een user in te gaan die dit forum niet serieus neemt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat maak je je toch belachelijk Dirkje.
Ach, toen Van der Sar dat tegen Ortega deed, vonden we het prachtig. Dom van Silva, als je dan toch rood wil pakken, geef dan een flinke schop.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is alleen beetje jammer dat die Ben Arfa als een dramatische C-acteur naar de grond gaat.
12 minuten later nadat Silva inkomt.
Je zal het nooit toegeven, maar je neemt het bijzonder serieus, serieuzer dan wie dan ookquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Of jij maakt jezelf belachelijk om serieus op een user in te gaan die dit forum niet serieus neemt.
Jij blijft er wel op hameren dat je absoluut niet serieus bent hier he?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Of jij maakt jezelf belachelijk om serieus op een user in te gaan die dit forum niet serieus neemt.
[CENTRAAL] Als supporter van club veranderen, kan dat?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooie club he? Ook een van mijn favo clubs.
Van der Sar ging wel direct na de grond. Daar zaten niet nog vier passen tussen, achter Silva aan lopen, en ineens dood neervallen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, toen Van der Sar dat tegen Ortega deed, vonden we het prachtig. Dom van Silva, als je dan toch rood wil pakken, geef dan een flinke schop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |