Mooi gesproken. Jij snapt het.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat je moet concluderen dat het met de verkoop van Huntelaar toch ontbreekt aan een echte afmaker, zeker als Cvitanich ook niet speelt is de scoringsdrift voorin niet optimaal... Suarez heeft toch net een kans teveel nodig om te scoren, is een geweldige balgoochelaar maar geen afmaker pur sang. Ik denk dat Huntelaar er van de 3 kansen die Suarez gisteren kreeg er minimaal 1 of 2 had gemaakt... het gebrek aan scorend vermogen was ook de voornaamste reden van puntverlies tegen Groningen en Heerenveen... verder natuurlijk de overvloed aan blessures waardoor er nauwelijks automatismen hebben kunnen ontstaan.
Stond 2 weken geleden al in de krant. Is al uitgebreid besproken hier.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat gerucht van Biseswar trouwens. Grapje mag ik hopen?
Ja, inderdaad, wat goed van je. Dat heeft geen enkele Ajacied genoemd in de afgelopen topics inderdaad. Scherp. Doei!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
En alle Ajax fans vergeten dat ze zoveel geluk hadden tegen Fiorentina.
Heb je soms een plaat voor je kop ofzo?quote:
Wat vinden jullie?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:33 schreef Dvm86 het volgende:
Wat vonden jullie van Silva? Recht op een basisplaats? Ik vind hem eerlijk gezegd aanvallend veel meer gevaar brengen dan Van der Wiel, verdedigend is Van der Wiel misschien wel een tikje sterker.
ik heb dat gemist, wat is er uit gekomen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Stond 2 weken geleden al in de krant. Is al uitgebreid besproken hier.
Het was toen al een verzonnen bericht en dat is het nog steedsquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Stond 2 weken geleden al in de krant. Is al uitgebreid besproken hier.
Waarom zou hij niet zo doen? Als er iemand rood krijg bij het amateurvoetbal dan lach ik hem ook altijd nog even na. Tijdens de wedstrijd is het toch je vijand.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:03 schreef denthemen het volgende:
Waarom doet Zenden zo? Omdat hij afgewezen is door het publiek en Van Basten op zijn openlijke sollicitatie?
Ik vond Silva by far de slechtste gister, liet zien waarom hij niet in de basis staat. Liep soms als een dwaas naar voren om dan simpel de bal te verspelen en had het meeste knullig balverlies.quote:
Iemand uitlachen om een rode kaart en rasisme met elkaar vergelijkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb je soms een plaat voor je kop ofzo?
Of vond je de reactie van Arnoutovic na zijn doelpunt tegen Kargbo ook volkomen normaal.
Zal wel wat frustratie van Zenden achter zitten, want hij had werkelijk niks in te brengen tegen Silva.
Silva is aanvallend gewoon een blind paard, zoals ik het eerder al noemde. Loopt heel vaak gaten dicht voor een ander, en zijn voorzetten waren iig gisteren volkomen kut. Doe mij maar Gregory, ook al zal het niet veel schelen tussen die twee.quote:
Het gaat om het juichen na een doelpunt. Daarna is deze foto ook genomen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iemand uitlachen om een rode kaart en rasisme met elkaar vergelijken
rasismequote:Op donderdag 19 maart 2009 12:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iemand uitlachen om een rode kaart en rasisme met elkaar vergelijken
Valt me toch van hem tegen deze actie. Voor de camera bleef hij er nog rustig onder (op de vraag dat hij uitgefloten werd).quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:03 schreef denthemen het volgende:
Waarom doet Zenden zo? Omdat hij afgewezen is door het publiek en Van Basten op zijn openlijke sollicitatie?
Nog erger! Rasisme met iemand een klopje op zijn schouder geven na een doelpuntquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het gaat om het juichen na een doelpunt. Daarna is deze foto ook genomen.
Jij ben echt te dom om te poepen.
Het aantal ziekenhuisballen van Silva ook, holy fuck.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Silva is aanvallend gewoon een blind paard, zoals ik het eerder al noemde. Loopt heel vaak gaten dicht voor een ander, en zijn voorzetten waren iig gisteren volkomen kut. Doe mij maar Gregory, ook al zal het niet veel schelen tussen die twee.
Heb je de reactie van Arnoutovic soms niet gezien na zijn doelpunt ofzo. Daar had ik het over, niet over het vermeende 'nigger'.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nog erger! Rasisme met iemand een klopje op zijn schouder geven na een doelpunt
Racisme met een 2 s-en schrijvenquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nog erger! Rasisme met iemand een klopje op zijn schouder geven na een doelpunt
Ik denk dat Emanuelson, Silva, Stekelenburg, Kennedy, Sno en Leonardo weg gaan. Leonardo is nog niet 100% zeker, maar daar kun je geld wel op inzetten. Emanuelson draait een topseizoen en heeft een aflopend contract. Bij Silva hangt het af van hoeveel hij speelt, Kennedy zie ik ook niet blijven. Stekelenburg is overduidelijk en Sno mag van mij transfervrij weg.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:27 schreef Cheiron het volgende:
Hoe reeel is het eigenlijk om te hopen dat deze selectie in tact blijft voor volgend jaar?
Die ballen zomaar blind naar voren schieten en hopen dat ie ergens bij een medespeler komt, dat is de opbouwer Silva.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het aantal ziekenhuisballen van Silva ook, holy fuck.
Van Der Wiel heeft overduidelijk terecht de voorkeur boven Silva gekregen.
Normaal gesproken zou ik voor Silva kiezen, maar dan bedoel ik de Silva van afgelopen seizoen. Je ziet nu duidelijk dat hij nog wedstrijdritme/vorm mist voor het eerste elftal.quote:
Hij schoot ze niet blind naar voren, maar ik ben het eens dat zijn voorzetten verre van goed waren. Afgelopen seizoen waren zijn voorzetten wel prima en in aanvallend opzicht vind ik hem echt beter dan Van der Wiel. Leuke combinaties met Suarez ook. Daarnaast zijn de voorzetten van Van der Wiel echt niet subliem (maar momenteel wel beter dan die van Silva).quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die ballen zomaar blind naar voren schieten en hopen dat ie ergens bij een medespeler komt, dat is de opbouwer Silva.
Goh, das al het hele seizoen de "taktiek" van MvB, alle ballen naar voren (op suarez) en kijk maar wat er van komtquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die ballen zomaar blind naar voren schieten en hopen dat ie ergens bij een medespeler komt, dat is de opbouwer Silva.
Zoals eerder gezegd: zoveel kwaliteitsverschil zit er niet tussen Silva en Van der Wiel. Van der Wiel is ook verre van een briljante voetballer, maar ik verkies dan nog steeds eigen kweek boven een buitenlander bij (ongeveer) gelijke kwaliteit.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:15 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Hij schoot ze niet blind naar voren, maar ik ben het eens dat zijn voorzetten verre van goed waren. Afgelopen seizoen waren zijn voorzetten wel prima en in aanvallend opzicht vind ik hem echt beter dan Van der Wiel. Leuke combinaties met Suarez ook. Daarnaast zijn de voorzetten van Van der Wiel echt niet subliem (maar momenteel wel beter dan die van Silva).
Dat is niet waar. Ik had het aangepast, en een mod heeft het bericht ge-edit waardoor er weer racisme met een S kwam te staan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:14 schreef toma het volgende:
[..]
En het zelfs 2 keer verkeerd schrijven
Je kunt het ook niet laten he..quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, das al het hele seizoen de "taktiek" van MvB, alle ballen naar voren (op suarez) en kijk maar wat er van komt.
Waarom niet? Hij heeft Samasa een high five.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En ja hoor dit mag blijven staan.![]()
Kansloos.
Misschien is dat een stille hint.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik had het aangepast, en een mod heeft het bericht ge-edit waardoor er weer racisme met een S kwam te staan.
Niet liegen Dirk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik had het aangepast, en een mod heeft het bericht ge-edit waardoor er weer racisme met een S kwam te staan.
Nee geen stille hint. Uitleg gehad van BliksemSchigt via de PM. Hij was bezig met het aanpassen van mijn bericht terwijl ik het ook aan het aanpassen was.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:19 schreef toma het volgende:
[..]
Misschien is dat een stille hint.
Dat het tijd wordt dat je hier niet meer in dit topic komt posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |