Ja het is natuurlijk uiterst zuur maar aan de andere kant is dit gerechtigheid. Fiorentina was in de vorige rond over twee wedstrijden gezien gewoon de betere.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:46 schreef PyTh het volgende:
Jullie zijn gisteren onverdiend uitgeschakeld.
1. Suarez 20 / 25quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:37 schreef toma het volgende:
Gokje: Afellay, Elia, Wijnaldum en El Hamdaoui ?
Ik heb er eerlijk gezegd geen slecht gevoel over... raar is dat, misschien komt het door het goede spel en het feit dat ik geen hoge verwachtingen had...quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk uiterst zuur maar aan de andere kant is dit gerechtigheid. Fiorentina was in de vorige rond over twee wedstrijden gezien gewoon de betere.
Dat is een bericht van 2 weken geleden ofzo.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:40 schreef Dvm86 het volgende:
Ik weet niet of we dit met een korreltje zout moeten nemen, maar ik had het nog niet gelezen; was het al bekend?
[..]
Bijna goedquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
1. Suarez 20 / 25
2. Dembele 10-12 / 20
3. Afellay 8-10 / 15
4. Elia 8 / 10
5. El Hamdaoui 8 /15
Heb hetzelfde gevoel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:43 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd geen slecht gevoel over... raar is dat, misschien komt het door het goede spel en het feit dat ik geen hoge verwachtingen had...
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:34 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Maar wie op nummer 2-5? Elia en Afellay denk ik in ieder geval.
Het is meer de teleurstelling, het feit dat je er zo dichtbij was. Over de teamprestatie niets te klagen, die was gewoon uitstekend.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:43 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd geen slecht gevoel over... raar is dat, misschien komt het door het goede spel en het feit dat ik geen hoge verwachtingen had...
Joah, daarom maakt het ook zo klotenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is meer de teleurstelling, het feit dat je er zo dichtbij was. Over de teamprestatie niets te klagen, die was gewoon uitstekend.
Mooi gesproken. Jij snapt het.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat je moet concluderen dat het met de verkoop van Huntelaar toch ontbreekt aan een echte afmaker, zeker als Cvitanich ook niet speelt is de scoringsdrift voorin niet optimaal... Suarez heeft toch net een kans teveel nodig om te scoren, is een geweldige balgoochelaar maar geen afmaker pur sang. Ik denk dat Huntelaar er van de 3 kansen die Suarez gisteren kreeg er minimaal 1 of 2 had gemaakt... het gebrek aan scorend vermogen was ook de voornaamste reden van puntverlies tegen Groningen en Heerenveen... verder natuurlijk de overvloed aan blessures waardoor er nauwelijks automatismen hebben kunnen ontstaan.
Stond 2 weken geleden al in de krant. Is al uitgebreid besproken hier.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat gerucht van Biseswar trouwens. Grapje mag ik hopen?
Ja, inderdaad, wat goed van je. Dat heeft geen enkele Ajacied genoemd in de afgelopen topics inderdaad. Scherp. Doei!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
En alle Ajax fans vergeten dat ze zoveel geluk hadden tegen Fiorentina.
Heb je soms een plaat voor je kop ofzo?quote:
Wat vinden jullie?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:33 schreef Dvm86 het volgende:
Wat vonden jullie van Silva? Recht op een basisplaats? Ik vind hem eerlijk gezegd aanvallend veel meer gevaar brengen dan Van der Wiel, verdedigend is Van der Wiel misschien wel een tikje sterker.
ik heb dat gemist, wat is er uit gekomen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Stond 2 weken geleden al in de krant. Is al uitgebreid besproken hier.
Het was toen al een verzonnen bericht en dat is het nog steedsquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Stond 2 weken geleden al in de krant. Is al uitgebreid besproken hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |