abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67199160
Kenneth zijn contract dient wel verlengt te worden dit jaar. Anders kunnen ze hem alsnog beter verkopen en doorgaan met Stekelenburg
pi_67199214
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:38 schreef TIM-846 het volgende:
Kenneth zijn contract dient wel verlengt te worden dit jaar. Anders kunnen ze hem alsnog beter verkopen en doorgaan met Stekelenburg
Ik vind het ook schandalig dat hij wilt wachten tot 21 mei ofzo helemaal nu hij zoveel vertrouwen krijgt
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67199257
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:35 schreef kevin6188 het volgende:
Ik denk dat Ajax zelf kan doorselecteren in plaats van dat er weer helemaal opnieuw gebouwd moet worden. Dan ben je in ieder geval een stap verder dan dat je deze zomer was.
Inderdaad.

Inprincipe blijft je hele as staan met Vermeer, Oleguer, Wielaert, Gabri, Vertonghen, Aissati, Cvitanich. Dan heb je nog Vermaelen, Van der Wiel, Lindgren, Enoh, Sulejmani en alle jonkies als De Jong, Anita, Sarpong, Alderweireld, etc etc.

Dan is het hopen dat Suarez blijft en ik vind het prima wanneer Urby blijft. Dan kan er eventueel een echte versterking voor de aanval en wellicht nog een verdediger erbij, maar inprincipe sta je echt al heel erg sterk voor volgend seizoen.

Maar goed, dat zeggen we ook elk jaar .
pi_67199303
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:40 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ik vind het ook schandalig dat hij wilt wachten tot 21 mei ofzo helemaal nu hij zoveel vertrouwen krijgt
Nou ja, stel dat ie nu zou tekenen, en hij keept twee wedstrijden slecht. Wat denk je dan dat er gebeurd? Gaat ie gewoon weer naar de bank en zit ie vast aan Ajax tot 2014.

Blijft hij nu ongeacht wat er gebeurd, de resterende twee maanden staan, tekent ie gewoon bij. Het enige wat ie wil is bij Ajax blijven en bij Ajax onder de lat staan, die naait je echt niet in Mei hoor.
pi_67199340
Prachtig moment was trouwens toen stewards de mensen op 123 ging vertellen dat ze moesten gaan zitten, dat ging toch mooi niet door .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_67199404
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nou ja, stel dat ie nu zou tekenen, en hij keept twee wedstrijden slecht. Wat denk je dan dat er gebeurd? Gaat ie gewoon weer naar de bank en zit ie vast aan Ajax tot 2014.

Blijft hij nu ongeacht wat er gebeurd, de resterende twee maanden staan, tekent ie gewoon bij. Het enige wat ie wil is bij Ajax blijven en bij Ajax onder de lat staan, die naait je echt niet in Mei hoor.
Vermeer tekent wel bij. Alles wat hij over zijn contractverlenging heeft geroepen, het hele seizoen lang, is vanaf begin af aan hetzelfde geweest. Dus: op het moment dat hij als tweede keeper begon, terwijl hij Stekelenburg verving, terwijl hij plaats moest maken, en nu hij vaste keeper is, telkens heeft hij gezegd in mei met Ajax rond de tafel te willen. En ook heeft hij telkens gezegd dat hij eerste keeper bij Ajax wil worden.

Eind mei is het contract van Vermeer ook verlengd tot minstens 2012.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:46:28 #57
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_67199410
Aissati was goed gisteren, alleen lijkt hij nog een beetje 'bang' om de individuele aktie te maken.

Jullie zijn gisteren onverdiend uitgeschakeld.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_67199465
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:46 schreef PyTh het volgende:
Aissati was goed gisteren, alleen lijkt hij nog een beetje 'bang' om de individuele aktie te maken.

Jullie zijn gisteren onverdiend uitgeschakeld.
Daar heeft l'OM patent op
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:48:53 #59
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_67199492
Kutzooi

Die actie van Suarez bij de 2-1 was wel meesterlijk trouwens
Jawel, je keek.
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:51:28 #60
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_67199572
Toch een hele nette wedstrijd gespeeld. Rest van het seizoen dezelfde instelling, dan worden we tweede.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_67199603
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:48 schreef jna het volgende:
Kutzooi

Die actie van Suarez bij de 2-1 was wel meesterlijk trouwens
De tering wat draaide hij snel weg bij zn tegenstander
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:54:22 #62
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_67199636
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:52 schreef toma het volgende:

[..]

De tering wat draaide hij snel weg bij zn tegenstander
Vanmorgen op tv was ie nog mooier dan gister in het stadion.
Jawel, je keek.
pi_67199657
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:51 schreef M0NTANA het volgende:
Rest van het seizoen dezelfde instelling
Weet je wel wat je vraagt? Leonardo kan het niet opbrengen hoor om tegen Sparta achter zijn directe tegenstander te rennen. Dan vraag je wel heel veel.

Dat is echt het grootste probleem op dit moment. Sommige spelers kunnen het niet opbrengen om net zo hard te vlammen tegen kleinere tegenstanders.
pi_67199666
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Daar heeft l'OM patent op
zo sterk was ajax ook niet tegen fiorentina en we gingen door. we beroofden hun van de overwinning door geluk en ok spel. nu gebeurde dit met L'OM
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67199780
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:55 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

zo sterk was ajax ook niet tegen fiorentina en we gingen door. we beroofden hun van de overwinning door geluk en ok spel. nu gebeurde dit met L'OM
Jep,
het kan dooien en het kan vriezen. Al is het natuurlijk wel zuur.
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:03:10 #66
230110 Itisbanging
De Eckte Eckte!
pi_67199914
Balen dit!

MAAR heeft iemand een gifje ofzo van die prachtige lob waarmee Oleguer (ja echt) Suarez vrij voor de keeper zet (de bal die hij ineens stil legt) ?? Best een prettige actie van Oleguer. Sowieso staat hij de laatste tijd goed te ballen.

En een ding... Ismael A.
Crookers ruined my life!
pi_67199957
Wat een geweldige avond tot de 109e minuut. De sfeer was écht geweldig, meer dan anderhalf uur zingen, schreeuwen, springen. Heb in tijden nooit zo meegeleefd met een wedstrijd. Maar wat een desillusie .

Ben heel trots op Ajax. Winnen bij Hamburg en Fiorentina en bijna Marseille verslaan. Die Fransen hebben slechts drie kansen gehad en Ajax verdiende de zege 100% op basis van gisteren. En dat zonder Vermaelen, Gabri, Vertonghen, Van der Wiel en Lindgren.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67200051
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:59 schreef toma het volgende:

[..]

Jep,
het kan dooien en het kan vriezen. Al is het natuurlijk wel zuur.
tuurlijk, ik baalde ook enorm toen die vrije trap gegeven werd. ik wist dat er iets gevaarlijk kon gebeuren. een volle wedstrijd in de benen en de zenuwen, dat zijn allemaal ingredienten voor een fout en die kwam.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67200057
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:03 schreef Itisbanging het volgende:
Balen dit!

MAAR heeft iemand een gifje ofzo van die prachtige lob waarmee Oleguer (ja echt) Suarez vrij voor de keeper zet (de bal die hij ineens stil legt) ?? Best een prettige actie van Oleguer. Sowieso staat hij de laatste tijd goed te ballen.

En een ding... Ismael A.
Die moest er gewoon in.. 1 op 1 met de keeper. Wat een moment was dat zeg!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_67200148
LOM
FRUSTRATIE!!
pi_67200182
Jammer van de uitschakeling... we hadden meer verdiend!

Ik denk dat je moet concluderen dat het met de verkoop van Huntelaar toch ontbreekt aan een echte afmaker, zeker als Cvitanich ook niet speelt is de scoringsdrift voorin niet optimaal... Suarez heeft toch net een kans teveel nodig om te scoren, is een geweldige balgoochelaar maar geen afmaker pur sang. Ik denk dat Huntelaar er van de 3 kansen die Suarez gisteren kreeg er minimaal 1 of 2 had gemaakt... het gebrek aan scorend vermogen was ook de voornaamste reden van puntverlies tegen Groningen en Heerenveen... verder natuurlijk de overvloed aan blessures waardoor er nauwelijks automatismen hebben kunnen ontstaan.

Voor volgend jaar een goeie spits erbij naast Cvitanich en hopen op minder blessures!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_67200184
Heerlijke wedstrijd gister.
Gestreden als leeuwen, niets dan lof hiervoor.
Jammer dat ze dit niet tegen de "kleintjes" kunnen opbrengen dat waren we nu zeker nog om het kampioenschap aan het strijden.

Maar goed:
Echt genoten van Aisatti, wat speelde die man goed, tussen drie man rustig blijven en dan nog de bal goed bij een medespeler krijgen.

Sulejmani, ik heb veel gelezen dat ie slecht was, ben ik het niet mee eens ik vond hem goed, dat wil zeggen hij is duidelijk niet in vorm, maar heeft keihard gewerkt, verdedigers opjagen, achter een onhoudbare bal aan voorkomen dat het een doeltrap wordt.
Ik vind alleen dat vBasten hem even moet weghouden bij de corners.
Als deze man in vorm komt....

Suarez, weer een paar mooie acties gemaakt, hij moet alleen meer een killer worden qua kansen, hij wil het vaak te mooi doen, dat is jammer.
Voetballen kan die, weer practige actie bij tweede doelpunt.

Oh ja Ben Arfa = Dida 2
pi_67200206
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:04 schreef RayMania het volgende:
Wat een geweldige avond tot de 109e minuut. De sfeer was écht geweldig, meer dan anderhalf uur zingen, schreeuwen, springen. Heb in tijden nooit zo meegeleefd met een wedstrijd. Maar wat een desillusie .
De sfeer zat er zeker goed in.
Echt een prachtige wedstrijd waar ik nog vaak met veel plezier aan terug zal denken. Het resultaat is alleen echt balen.
pi_67200246
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:10 schreef biertank het volgende:
Oh ja Ben Arfa = Dida 2
Ben Afra hè.

Snap niet dat Anita MOTM was. Dat was dus echt Aissati.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:11:59 #75
51286 w00h00
Digital man!
pi_67200253
109 jaar en in de 109e minuut uitgeschakeld worden, hoe gaar is dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')