Die is het hele seizoen al verhuurd net als Ogararu en Slijngard. Rommedahl ging pas in de winterstop weg.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom staat Luque niet in de OP? Die is toch ook verhuurd?
Omdat Rommedahl in de winterstop verhuurd is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom staat Luque niet in de OP? Die is toch ook verhuurd?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:51 schreef toma het volgende:
Die is het hele seizoen al verhuurd net als Ogararu en Slijngard. Rommedahl ging pas in de winterstop weg.
Ah ok, op die manier.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:51 schreef sjimz het volgende:
Omdat Rommedahl in de winterstop verhuurd is.
Ogararu staat er toch ook niet in?
Zlatan is echt top hoor. Daar is Suarez nog lang niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is het niet meer een Zlatan, die scoort ook niet veel maar staat wel bij een topclub
Ik help het je hopen. Tweede, derde, of vierde worden is nogal een verschil. En als je twee keer verliest, doet PSV ook weer mee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Denk dat we juist nu bij NAC goed gaan voetballen. Daarna een dikke week rust, hopelijk blijven spelers met kleine pijntjes gewoon bij de club.
Dat zal wel inderdaad. Van der Wiel mag toch al weer mee doen? Ik hoop dat Silva blijft staan. Anita deed het echt goed gisteren, ik ben een van de velen die veel commentaar gehad heeft op hem, maar hij was zeer degelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:52 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dat zal wel weer een afstraffing worden.
Hij moest blijven staan. Maar die dekselse Niang ronde het wel zeer netjes af. Zo'n spits heeft maar een paar kansjes nodig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:04 schreef versteegrob het volgende:
Jan-Arie van der Heijden komt snel he, ben erg benieuwd naar hem!
Wat echt kut was dat de 1-1 zo snel viel door een fout van Vermeer. Hij moest liggend naar de bal toe komen, niet met je benen wijd maar ja.....
Geen fan meer?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:05 schreef Noshiba het volgende:
NAC zal 1 van m'n laatste uitwedstrijden worden, helaas.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:48 schreef denthemen het volgende:
Jorien, wie waren er niet bij van Marseille dan?
Lorik Canaquote:
Nee, seizoen bijna klaar.quote:
2 spelers tegenover 5 spelers.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[..]
Lorik Cana
Renato Civelli
Klopt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat Marseille ook spelers misten
Daarnaast is het bizar om te zien hoe groot de begroting van Marseille isquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen een stuk minder dan Ajax dat deed.
Maar ja, de vervangers deden het goed.
Ik zat op Zuidquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Was het gezellig tussen de fransen , heb je nog vriendjes gemaakt
Gister vond ik Anita echt als een baas spelen. 2 tegenstanders gehad en ze alle 2 uit de wedstrijd gespeeld.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:10 schreef StarGazer het volgende:
Aissati de beste man, daar gaan we nog veel plezier aan beleven.
quote:Van Basten niet ontevreden
AMSTERDAM - Coach Marco van Basten was vrij goed te spreken over het spel van Ajax woensdag tegen Olympique Marseille. "Gezien de uitschakeling moet ik ontevreden zijn. Maar het spel was vaak goed."
Van Basten sprak van één van Ajax’ betere duels van dit seizoen. “Tegen een topclub als Marseille hebben we veel kansen gecreëerd. Het is alleen jammer dat we er niet meer hebben benut. Met iets meer mazzel was dat waarschijnlijk wel gelukt.”
Ajax wint dit seizoen nu vrijwel zeker geen prijs meer. Van Basten: “Dat is natuurlijk heel vervelend. Maar aan het spel van vanavond hebben we gezien dat er perspectief is. Dat geeft hoop voor de komende tijd.”‘
Vind van niet. Hij stak met kop en schouders boven de rest uit.quote:
Niet bepaald, maatje van me krijgt wss alweer sv en nu kan ie zich er niet uit lullen.quote:
Oh, in het algemeen bedoel je? Dat is best kut.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:14 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Niet bepaald, maatje van me krijgt wss alweer sv en nu kan ie zich er niet uit lullen.
Versteegrob, dat is het niet hier
Had je een lekke band ofzo voor zuid-h dat jij de lange rijen veroorzaakte tering wat was het daar drukquote:
Een genot om weer een creatieve middenvelder aan het werk te zienquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vind van niet. Hij stak met kop en schouders boven de rest uit.
Hier ben ik het mee eens, hij brengt het voetbal terugquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:10 schreef StarGazer het volgende:
Aissati de beste man, daar gaan we nog veel plezier aan beleven.
Beetje. Grote kans dat je Suarez kwijtraakt, denk ik, ook al vind ik hem nog niet klaar voor een Europese topclub en moet hij niet naar een middenmoter gaan. Verder wat mannen als Schilder enzo. De rest is in ieder geval allemaal het contract van verlengd. Behalve de categorie Leonardo dan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:27 schreef Cheiron het volgende:
Hoe reeel is het eigenlijk om te hopen dat deze selectie in tact blijft voor volgend jaar?
Ik denk vrij reëel. De topclubs staan nog niet in de rij voor Suárez of voor een andere speler. Nou weet ik niet van wie de contracten aflopen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:27 schreef Cheiron het volgende:
Hoe reeel is het eigenlijk om te hopen dat deze selectie in tact blijft voor volgend jaar?
Best wel wie gaat er zeker weten weg?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:27 schreef Cheiron het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |