ik ookquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom wordt Schilder hier afgezeken? Ik vond 'm echt wel goed spelen hoor.
Inderdaad. Speelde ook erg goed. Snap sowieso niet waarom MvB hem zoveel op de tribune/bank zet. Maarja, MvBquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:45 schreef Nashje het volgende:
Silva speelde wel lekker zeg. Nog even trainen op z'n schot, en dan mag ie mooi blijven staan van mij part. Ik vind 'm veel beter en belangrijker voor het elftal dan V/d Wiel.
Nee, maar hij deed wel ontzettend z'n best. Verdedigde érg sterk en had echt goede aanvallende impulsen. V/d Wiel is duidelijk de mindere van de 2, en het is duidelijk dat Ajax voor opkomende backs moet kiezen om het elftal draaiend te maken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb je Silva ook maar één bal goed zien voorzetten?
Waarschijnlijk omdat hij een onhandige overtreding maakte in de 110e minuutquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom wordt Schilder hier afgezeken? Ik vond 'm echt wel goed spelen hoor.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:53 schreef TIM-846 het volgende:
We hebben geen versterking nodig volgend seizoen
Laat Leonardo maar vertrekken, die jongen ben ik echt helemaal beu net als Sno. Dan zou ik wel graag een kopsterke balvaste aanvaller zien komen in de zomer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:53 schreef TIM-846 het volgende:
Extra spits erbij is ook geen overbodige luxe toch?quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad niet. Een linksback wellicht.
Silva goed?? Je moet hem beoordelen naar wat z'n taken zijn bij Ajax, en dan was tie slecht. Hij pakte ballen af ja en gaf ze een ros, maar in dit elftal hebben de backs ook opkomende taken. En daar gaat het gewoon heel erg mis. In Italie ofzo zou die misschien meer tot z'n recht komen, maar bij Ajax.. nee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, maar hij deed wel ontzettend z'n best. Verdedigde érg sterk en had echt goede aanvallende impulsen. V/d Wiel is duidelijk de mindere van de 2, en het is duidelijk dat Ajax voor opkomende backs moet kiezen om het elftal draaiend te maken.
Hij rommelde zich er gisteren anders toch weer aardig doorheen in de verlenging. Hij was er al langs, toen werd hij neergehaald en kreeg iemand van L'OM geel.. Rand 16.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:57 schreef toma het volgende:
[..]
Laat Leonardo maar vertrekken, die jongen ben ik echt helemaal beu net als Sno. Dan zou ik wel graag een kopsterke balvaste aanvaller zien komen in de zomer.
Als je ziet hoe er gisteren gespeeld werd met dit team en wat er dan nog in potentie bij zit en kan komen, dan zou ik eigenlijk niet weten waar je zonder al te veel geld veel beter van wordt hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:53 schreef TIM-846 het volgende:
quote:109-jarig Ajax in 109e minuut geveld
AMSTERDAM - Met de gelijkmaker (2-2) van Tyrone Mears in de tweede helft van de verlenging eindigde de verjaardag van het 109-jarige Ajax flink in mineur. De Engelsman presteerde het zelfs om de jarige op een cruciaal moment de das om te doen. Exact in de 109e minuut kopte de verdediger raak en bezorgde daarmee OM een plek bij de laatste acht in de UEFA Cup.
Kun je hem niet echt verwijten. Er werd namelijk ook belabberd verdedigd door ons.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij een onhandige overtreding maakte in de 110e minuut
Ja maar tegen clubs als Volendam of Heracles kan hij het niet opbrengen om dan net zo goed te voetballen. Hij kan zeker goed voetballen, daar ben ik van overtuigd. Maar als je zo'n instelling hebt dan mag je van mij opflikkeren.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hij rommelde zich er gisteren anders toch weer aardig doorheen in de verlenging. Hij was er al langs, toen werd hij neergehaald en kreeg iemand van L'OM geel.. Rand 16.
Ik verwijt hem ook niets. Maar denk dat degene die Schilder afvallen zo denkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kun je hem niet echt verwijten. Er werd namelijk ook belabberd verdedigd door ons.
Ik snap je uitleg niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:00 schreef lighted het volgende:
[..]
Silva goed?? Je moet hem beoordelen naar wat z'n taken zijn bij Ajax, en dan was tie slecht. Hij pakte ballen af ja en gaf ze een ros, maar in dit elftal hebben de backs ook opkomende taken. En daar gaat het gewoon heel erg mis. In Italie ofzo zou die misschien meer tot z'n recht komen, maar bij Ajax.. nee.
Die hoop heb ik al opgegeven. Echt schandalig, maar opwinden lukt me al helemaal niet meer. Zelfs ik kan een voorzet of corner goed nemen, maar zij – die de hele dag mogen voetballen – kunnen het niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:07 schreef Chadi het volgende:
Wat ik verder echt treurig vind zijn die ballen van de zijkant. Daar kan je gewoon op oefenen. 2 keer Kwartiertje per dag een pop in de 16 zetten en op zijn hoofd mikken vanaf de zijkant. Dan heb je binnen 3 dagen een betere voortzetting dan nu het geval is. Idemdito met corners. Gewoon 30 per dag per kant laten nemen. Eerst op een vast patroon en dan met variatie erin.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Met lasers lampjes op spelers gaan schijnen
Dat als je Silva puur op z'n verdedigende taken beoordeeld gisteren heeft hij het vrij aardig gedaan. Maar aangezien hij back is bij Ajax er verwacht wordt dat hij ook opbouwende en opkomende kwaliteit heeft. En daar gaat het volledig mis. Als hij bijvoorbeeld in Italie voetbalde was hij daar denk ik meer op zijn plek geweest omdat ze dat daar niet zo van verdedigers verwachten/eisen.quote:
Is het niet meer een Zlatan, die scoort ook niet veel maar staat wel bij een topclubquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:07 schreef Chadi het volgende:
Suarez is nog lang niet klaar voor de top. Daar komt hij nog scherpte voor te kort en slimmigheid. De eerste en de laatste kans daar moet je e rminimaal 1 van maken als top spits.
En ja hij doet geweldige dingen maar zeker niet goed genoeg voor de top. Volgend jaar nog een jaartje Ajax.
Wat ik verder echt treurig vind zijn die ballen van de zijkant. Daar kan je gewoon op oefenen. 2 keer Kwartiertje per dag een pop in de 16 zetten en op zijn hoofd mikken vanaf de zijkant. Dan heb je binnen 3 dagen een betere voortzetting dan nu het geval is. Idemdito met corners. Gewoon 30 per dag per kant laten nemen. Eerst op een vast patroon en dan met variatie erin.
Die kansen die Suárez gisteren kreeg MOET je maken als je bij een internationale topclub wilt spelen. Zlatan heeft ook in de CL uitstekend gepresteerd. Valencia uitquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is het niet meer een Zlatan, die scoort ook niet veel maar staat wel bij een topclub
Hij kwam juist heel goed op steeds en hij en Suarez voelen elkaar ook heel goed aan, bleek ook wel bij dat dubbele een-tweetje met allemaal verdedigers om ze heen. Alleen die voorzetten van 'm...quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:14 schreef lighted het volgende:
[..]
Dat als je Silva puur op z'n verdedigende taken beoordeeld gisteren heeft hij het vrij aardig gedaan. Maar aangezien hij back is bij Ajax er verwacht wordt dat hij ook opbouwende en opkomende kwaliteit heeft. En daar gaat het volledig mis. Als hij bijvoorbeeld in Italie voetbalde was hij daar denk ik meer op zijn plek geweest omdat ze dat daar niet zo van verdedigers verwachten/eisen.
Daarvoor draait ie en rolt ie teveel, hij is nog geen echte killerquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:17 schreef toma het volgende:
[..]
Die kansen die Suárez gisteren kreeg MOET je maken als je bij een internationale topclub wilt spelen.
Denk dat het twee totaal verschillende spelers zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is het niet meer een Zlatan, die scoort ook niet veel maar staat wel bij een topclub
Het enige wat ik kan bedenken is dat Ajax geen koppers heeft en zo telkens probeert dat te omzeilen. gewoon de bal bij de eerste paal gooien en zien wat er gebeurt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Idd, de corners zijn echt van een niveau balophetdak5, dat is echt triest om te zien dan mensen die volgens de kenners gezegend zijn met een fluwelen traptechniek in zo'n wedstrijd niet 1 fatsoenlijke corner kunnen nemen. Ik snap het echt niet, bij mindere clubs nemen ze altijd van die gevaarlijke, bij de keeper wegdraaide kutcorners, maar bij Ajax is het of "eerste man, eerste paal" of recht in de handen van de keeper...
Dan kunnen ze die corner nog beter terugspelen tot aan Vermeerquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat Ajax geen koppers heeft en zo telkens probeert dat te omzeilen. gewoon de bal bij de eerste paal gooien en zien wat er gebeurt.
Sja, neem hem dan kort ofzo, dit is echt de bal inleveren elke keer... verzin iets Marcoquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat Ajax geen koppers heeft en zo telkens probeert dat te omzeilen. gewoon de bal bij de eerste paal gooien en zien wat er gebeurt.
Hij had vlak voor de verlenging gewoon moeten schieten. Was het afgelopen geweest. Nu een enorme kater, niet eens van de drank...quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:18 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Daarvoor draait ie en rolt ie teveel, hij is nog geen echte killer
Edit: ik doe welMaar misschien ook wel weer
want hij is zo belangrijk voor ons. We moeten gewoon een nieuwe klaas hebben!
Afgeven op ‘het beleid’: hoe 2003quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:26 schreef Tarado het volgende:
Gisteren weer een bewijs van het jarenlange klote beleid van Ajax, kansen genoeg , maar ze worden niet gemaakt, de verkoop van Huntelaar heeft al het kampioenschap gekost en met Huntelaar waren we gisteren hoogstwaarschijnlijk doorgegaan. Hoeveel blijft er uiteindelijk onder de streep over als je van de verkoop van Huntelaar het missen van de CL aftrekt en het missen van nog 1 of 2 rondes UEFA cup?
Jammer want ik vond ze voor het eerst aardig spelen dit seizoen
Inderdaad. Marco had het team gisteren uitstekend neer gezetquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Afgeven op ‘het beleid’: hoe 2003
Met Huntelaar werd er toch ook niets Europees behaald?
Ben je geweest?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:29 schreef denthemen het volgende:
Pfff, dit gaat een kutdag worden.. Tuurlijk ben je trots maar je ligt er gewoon onterecht uit, bah
Het elftal stond gisteren idd prima, nou had ie natuurlijk weinig te kiezen maar okquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:39 schreef toma het volgende:
[..]
Inderdaad. Marco had het team gisteren uitstekend neer gezet
Hij is eindelijk overtuigd dat je in lastige wedstrijden 4-4-2 moet spelen.
Marseille moest ook een aantal basisspelers missenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:40 schreef denthemen het volgende:
Vergeet niet dat we 5(!) basisspelers moesten missen: Lindgren, Vermaelen, VD Wiel, Gabri, Vertonghen
Vergeet ook niet dat hun vervangers het gisteren goed danwel beter deden!quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:40 schreef denthemen het volgende:
Vergeet niet dat we 5(!) basisspelers moesten missen: Lindgren, Vermaelen, VD Wiel, Gabri, Vertonghen
Noem ze eens op dan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Marseille moest ook een aantal basisspelers missen
Dat was Leo voor Aissati? Dat viel toch wel mee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen vond ik de eerste wissel een beetje vaag, maar goed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |