Hij liep goed mee met de rugdekking maar aanvallend hou op zeg, oleguer doet 3883x zoveel aanvallends en die doet al amper wat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:15 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Schilder wel aardig spelen. Hij werkt keihard, komt idd kwaliteit te kort, maar kan niet klagen over hem.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:18 schreef finsdefis het volgende:
En het begint bij mij nu al: Wat als Suárez....
Dat is precies wat ik zei. Hij gaat ook niet voor niks naar NAC.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hij liep goed mee met de rugdekking maar aanvallend hou op zeg, oleguer doet 3883x zoveel aanvallends en die doet al amper wat.
Ook is het gewoon een sappie die er niet in kletst.
Hij doet z'n best maar is duidelijk niet goed genoeg
Zo slecht vond ik hem niet vanavond.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat Schilder volgend seizoen in het shirt van NAC speelt voelt als een enorme opluchting.
Zei een maatje van mij ook na die 2-2, ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:33 schreef Silenus het volgende:
Jammer, maar trots. Als we zo in de competitie zouden spelen waren we al kampioen geweest..
En je hebt er geen klote aan. Helemaal niets. Voelde het ook al aankomen. Stond binnen een minuut buiten na die 2-2. Bah.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zei een maatje van mij ook na die 2-2, ben ik het mee eens.
Ik blijf het een hele onzekere speler vinden, totaal geen uitstraling. Een softie is het. Dan zit hij een fase goed in de wedstrijd verknald hij het niet veel later weer met een merkwaardige, onnodige actie. Zijn manier van dekken zet me ook aan het billen knijpen. Totaal niet goed voor je hart.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo slecht vond ik hem niet vanavond.
Mijn idee ook. Prima speler hoor, maar ik snap dat Ajax niet met hem door gaat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:15 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Schilder wel aardig spelen. Hij werkt keihard, komt idd kwaliteit te kort, maar kan niet klagen over hem.
Ik stond op het Leidse (geen geld voor een kaartjequote:Op donderdag 19 maart 2009 01:38 schreef Silenus het volgende:
Oh trouwens, dat 'En wie niet springt' na de 2-1 was het allermooiste wat ik ooit in m'n leven gezien heb. Het HELE stadion deed mee. Iedereen. Fan-tas-tisch, de tweede ring trilde als een gek.
Preciesquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:06 schreef peaceman het volgende:
Ik baal nog steeds, maar weet ook dat mijn club het gewoon prima gedaan heeft gisteren!
Ajax![]()
![]()
![]()
Ik dus niet. Suarez was weer een geweldenaar hoor, maar sinds de 2e helft van de eredivisie is hij totaal niet effectief meer. Normaliter scoort hij 9 van de 10 grote kansen die hij krijgt, nu lijkt het wel andersom.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:36 schreef GGMM het volgende:
Suarez is een held, met een actie ben ik die gemiste kansen bijna vergeten. Wat een assist
Beetje jammer dat er maar 6-8 van die wedstrijden per jaar zijn. Het merendeel in de competitie is niet geschikt voor MvB..quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:09 schreef Longmen het volgende:
Wat blijft hangen is toch een positief gevoel. Door het vertoonde spel.
Lijkt wel of Marco zn team alleen kan opladen voor topwedstrijden (zoals ook op het EK)
Helemaal mee eens. Ze hebben me gisteren echt verbaasd, hoop echt dat ze het door kunnen zetten. Maar wat schieten we er verdomme mee op als we zondag tegen NAC weer een ontzettende prutspot afleverenquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:13 schreef lighted het volgende:
Zondag weer een butt-wedstrijd tegen NAC? Maar dan kunnen we de moeheid de schuld geven!:')
Ja ik ben gefrustreerdomdat we door konden
Dat is zo zonde en zo vreemd ja. Al denk ik dat Aissati nog belangrijk gaat worden de komende tijd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er maar 6-8 van die wedstrijden per jaar zijn. Het merendeel in de competitie is niet geschikt voor MvB..
zekerquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:29 schreef TIM-846 het volgende:
Ik heb de eerste 35 minuten niet kunnen zien.. Maar Alderweireld maakte wel een goede indruk toch gisteren?
Ja, waren zijn beste minuten, mooie lange ballenquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:29 schreef TIM-846 het volgende:
Ik heb de eerste 35 minuten niet kunnen zien.. Maar Alderweireld maakte wel een goede indruk toch gisteren?
Ja dat was echt schandalig wat die gast liep te acteren. Viel het jullie ook zo op dat die Ben Arfa echt een verschrikkelijke rotkop heeft?:Dquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:27 schreef toma het volgende:
Waarom kreeg Silva eigenlijk rood in de laatste seconde vd wedstrijd? Die Ben Arfa stond wat te dollen met de bal maar wat er daarna gebeurde kon ik niet zien.
Schopte Silva hem? Of wat?quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:30 schreef lighted het volgende:
[..]
Ja dat was echt schandalig wat die gast liep te acteren. Viel het jullie ook zo op dat die Ben Arfa echt een verschrikkelijke rotkop heeft?:D
Inderdaad. Maakte een erg zekere indruk. En dat op 19?jarige leeftijd toch.. Samen met Aissati goed voor de toekomstquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:30 schreef toma het volgende:
[..]
zeker
Die jongen maakte een goeie indruk. Het lijkt me niet makkelijk om het hele seizoen bij jong Ajax mee te spelen en dan ineens bij het eerste van Ajax in de 8ste finales vd UEFA cup te moeten spelen.
Nee hij zwiepte met z'n hand wat naar achter ofzo, maar raakte hem echt minimaal. Toen deed Ben Arfa alsof hij bij z'n keel was gegrepen.quote:
Anita was goed gisteren!quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maakte een erg zekere indruk. En dat op 19?jarige leeftijd toch.. Samen met Aissati goed voor de toekomst
erg hequote:Op donderdag 19 maart 2009 08:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ze maar willen kunnen ze blijkbaar allemaal wel.
Waarom wordt Schilder hier afgezeken? Ik vond 'm echt wel goed spelen hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:33 schreef Noshiba het volgende:
En schilder hoef ik niet meer terug te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |