Hij liep goed mee met de rugdekking maar aanvallend hou op zeg, oleguer doet 3883x zoveel aanvallends en die doet al amper wat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:15 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Schilder wel aardig spelen. Hij werkt keihard, komt idd kwaliteit te kort, maar kan niet klagen over hem.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:18 schreef finsdefis het volgende:
En het begint bij mij nu al: Wat als Suárez....
Dat is precies wat ik zei. Hij gaat ook niet voor niks naar NAC.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hij liep goed mee met de rugdekking maar aanvallend hou op zeg, oleguer doet 3883x zoveel aanvallends en die doet al amper wat.
Ook is het gewoon een sappie die er niet in kletst.
Hij doet z'n best maar is duidelijk niet goed genoeg
Zo slecht vond ik hem niet vanavond.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat Schilder volgend seizoen in het shirt van NAC speelt voelt als een enorme opluchting.
Zei een maatje van mij ook na die 2-2, ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:33 schreef Silenus het volgende:
Jammer, maar trots. Als we zo in de competitie zouden spelen waren we al kampioen geweest..
En je hebt er geen klote aan. Helemaal niets. Voelde het ook al aankomen. Stond binnen een minuut buiten na die 2-2. Bah.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zei een maatje van mij ook na die 2-2, ben ik het mee eens.
Ik blijf het een hele onzekere speler vinden, totaal geen uitstraling. Een softie is het. Dan zit hij een fase goed in de wedstrijd verknald hij het niet veel later weer met een merkwaardige, onnodige actie. Zijn manier van dekken zet me ook aan het billen knijpen. Totaal niet goed voor je hart.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo slecht vond ik hem niet vanavond.
Mijn idee ook. Prima speler hoor, maar ik snap dat Ajax niet met hem door gaat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:15 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Schilder wel aardig spelen. Hij werkt keihard, komt idd kwaliteit te kort, maar kan niet klagen over hem.
Ik stond op het Leidse (geen geld voor een kaartjequote:Op donderdag 19 maart 2009 01:38 schreef Silenus het volgende:
Oh trouwens, dat 'En wie niet springt' na de 2-1 was het allermooiste wat ik ooit in m'n leven gezien heb. Het HELE stadion deed mee. Iedereen. Fan-tas-tisch, de tweede ring trilde als een gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |