DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Ja diep respect voor hem, rent de hele wedstrijd kapot zeg en altijd heeft hij wel die bal te pakken, geweldig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef Luco het volgende:
Anita de nieuwe Davids?
Anita was goed he?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb er nog een:
Als Ajax de kansen had afgemaakt stonden ze in de kwartfinale.
Wat een dooddoener zeg.
Ja maar dat snap alleen jij niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar dan wel de man die uit Rotterdam komt en jaren bij Feyenoord heeft gespeeld toezingen. "LEO LEO LEO"
Erg he? Snap er niets van is eigenlijk al jaren zo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:31 schreef Urquhart het volgende:
Ze moeten alleen nog altijd echt eens op corners gaan trainen, zowel Emanuelson als Sulejmani
Sulejmani mag je imo. toch wel afschrijven. Leuk dat hij scoort vanavond maar dat weegt niet op tegen alle negatieve punten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:31 schreef Urquhart het volgende:
Ze moeten alleen nog altijd echt eens op corners gaan trainen, zowel Emanuelson als Sulejmani
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Anita was goed he?.
Geef maar toe
Anita deed het verrassend goed ja, dat moet ik bekennen. Overall was het ook een goede teamprestatie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alleen Sulejmani was echt matig.
Anita, Urby, Enoh, Suarez en Silva waren echt top.. Had je het toch mis Cyberia.
Moeten we idd doen! Zo spraken we ook over Zlatan...quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sulejmani mag je imo. toch wel afschrijven. Leuk dat hij scoort vanavond maar dat weegt niet op tegen alle negatieve punten.
Definitief afschrijven gaat mij te ver, maar een tijdje niet in de basis....daar ben ik ook wel voorstander van.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sulejmani mag je imo. toch wel afschrijven. Leuk dat hij scoort vanavond maar dat weegt niet op tegen alle negatieve punten.
De backs mogen ook wel leren om die bal op 2 meter hoogte rond de stip te leggen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:31 schreef Urquhart het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou ik ook niet verbaasd zijn als we tegen NAC gewoon weer verliezen met een drama pot. zo gaat het hele seizoen alquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
die jongens die nu goed speelden zijn de komende competitie wedstrijd weer ruk. ben blij als dit seizoen voorbij is.
Of zou hij gewoon niet beter kunnen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef koningdavid het volgende:
Sulejmani maar ff op de bank zetten de komende tijd. Hij heeft een Urby-achtige vormdip te pakken, het is echt helemaal niks.
En die chaos in de organisatie na een voorsprong is ook zo'n structureel probleem. Niemand weet meer wat hij moet doen, en je staat zo weer gelijk. Dat zie je gewoon aankomen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
De backs mogen ook wel leren om die bal op 2 meter hoogte rond de stip te leggen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:35 schreef F1Bas het volgende:
Oh en de scheids was eens een keer goed, ook al is het een mof.
Vorig jaar is maar verzonnen, hij scoorde nooit. Je Sulejmani gebash begint sneue vormen aan te nemen met zulke zinnenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Of zou hij gewoon niet beter kunnen?
Idd komende tijd even op de bank.
De tijd zal het leren. Maar respect dat je het vertrouwen nog niet hebt verloren in die jongen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]!
Hadden we dat nou ook maar met Zlatan gedaan. Waardeloze Zweedse pannekoek.
Dat is toch wel de loser van het seizoen....quote:
quote:Reker Waar is je beker
Reker waar is je schaal
Reker waar is je trainer
en die miljoenen allemaal !!!!
010 heeft in de verste verte niet zo'n spelerquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vorig jaar is maar verzonnen, hij scoorde nooit. Je Sulejmani gebash begint sneue vormen aan te nemen met zulke zinnen
Ook al raakte Silva hem niet, het was wel gewoon een walgelijke actie van hem. Met zo'n hoog been inkomen en daarna een elleboogstoot die dan wel mis gaat maar toch. Gewoon pure frustatie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:37 schreef HeatWave het volgende:
Die ben afra was ik trouwens na zijn Oscar stukje gewoon nog alsnog met mijn noppen in zijn nek gaan staan, wat een kotsactie.
Vind het altijd zo gemakkelijk om na een nederlaag (zo voelt het welquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:36 schreef HeatWave het volgende:
Sulejmani is samen met oleguer echt de minste van vanavond. Oleguer kan zo sterk spelen en vandaag loopt ie toch 2 keer weer te slapen op cruciale momenten.
maar er had zoveel meer ingezeten.
Boor zijn zelfvertrouwen helemaal in de grond jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef koningdavid het volgende:
Sulejmani maar ff op de bank zetten de komende tijd. Hij heeft een Urby-achtige vormdip te pakken, het is echt helemaal niks.
Sulejmani gebash? Hij is gewoon slecht.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vorig jaar is maar verzonnen, hij scoorde nooit. Je Sulejmani gebash begint sneue vormen aan te nemen met zulke zinnen
Waarom moet Reker nou weer in het AFC Ajax topic erbij worden gehaald?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:38 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
Dat is toch wel de loser van het seizoen....
[..]
Wat gebeurde er?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:37 schreef HeatWave het volgende:
Die ben afra was ik trouwens na zijn Oscar stukje gewoon nog alsnog met mijn noppen in zijn nek gaan staan, wat een kotsactie.
niet slecht hij kan alleen veel beterquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sulejmani gebash? Hij is gewoon slecht.
Ja ze zouden hem eigenlijk hier voor moeten schorsenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:37 schreef HeatWave het volgende:
Dat dus. Hij verdient het.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:37 schreef HeatWave het volgende:
Dat heeft hij vorig jaar wel laten zien. Maar Sulejmani is op dit moment gewoon erg slecht en oogt machteloos, een beetje wat Urby vorig jaar had dus. Gewoon de tijd geven.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Of zou hij gewoon niet beter kunnen?
Sja, dat is ook zo. maar Suarez geeft ook 2 keer de assist... ik geef oleguer ook niet de schuld van de 2 goals, maar ik vind hem soms zo dom. ballen proberen uit te verdedigen en dan recht omhoog trappen etc.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vind het altijd zo gemakkelijk om na een nederlaag (zo voelt het wel) een verdediger de schuld te geven. Suarez faalt vandaag 3 keer oog in oog met de keeper, maar die blijft buiten schot.
Eerste goal kan je Oleguer ook niet aanrekenen vind ik, omdat Niang bij Alderweireld weg loopt en Vermeer er ook niet echt fris uitzit. Tweede doelpunt is gewoon complete desorganistatie na een afgeslagen vrije trap.
quote:- Bloed zweet en tranen voor l'OM
- Ajax veruit de betere
- "mooi doelpunt"
snap t ook nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Waarom moet Reker nou weer in het AFC Ajax topic erbij worden gehaald?
Leek?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:40 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij raakte Silva hem wel met een elleboog. Maar er leek idd wel erg veel theater bij te zitten ...
ja dat bedrag gewoon vergeten. Dat is mismanagementquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat heeft hij vorig jaar wel laten zien. Maar Sulejmani is op dit moment gewoon erg slecht en oogt machteloos, een beetje wat Urby vorig jaar had dus. Gewoon de tijd geven.
Neemt niet weg dat 16 miljoen nog steeds echt een belachelijk bedrag is.
dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:41 schreef TTD het volgende:
heb echt een slecht gevoel dat Suarez na de zomer ergens in zuid-europa speelt
Beetje discipline, hè?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:42 schreef Frasier het volgende:
Die opmerking van Joep Schreuder net tegen Lazovic
Jóhquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:41 schreef TTD het volgende:
Moet ie vooral doorgaan met kansen verspelen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:41 schreef TTD het volgende:
Kan me niet snel genoeg gebeuren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgende ronde vliegen die Fransen eruit. Let maar op.
Nee, jij wel? Mobiel internetquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ben jij het stadion voor het einde uitgerold?
Zou zomaar kunnen, zo goed zijn ze niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben er ook bang voorquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:41 schreef TTD het volgende:
Dat is te hopen ja, wat een walgelijk teamquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:42 schreef Aanvoerder het volgende:
ja, die kans is wel weer heel groot, ook al speelt ie niet best qua acties, hij is toch elke wedstrijd beslissend.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:41 schreef TTD het volgende:
Om vervolgens Elia weer te kopen, zo voorspelbaar zijn we welquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Suarez zal wel weggaan ja.. Maar dan hebben we Sulejmani nog.. Dat komt wel goed..
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:43 schreef Kriegel het volgende:
Respect voor het spel vanavond, vooral Anita ontwikkelt zich razendsnel voor zo'n tuinlaaf.
Inderdaad. Zonder hem zijn we zoveel minder. Vandaag stond hij ook weer aan de basis van beide doelpunten. Ok, hij had er zelf ook 1 of 2 moeten maken, maar hij creëert ook zoveel zelf.quote:
Het was toen wel verbazingwekkend stil in de ArenA vanaf Ajax' kantquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:46 schreef denthemen het volgende:
Het fabeltje over hun publiek kan ook de kelder van Gerets in, heb ze alleen na de goals geluid horen maken
Allemaal weg, geen kampioen, dus ja, dat waren ze allemaalquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net als Sneijder, Van der Vaart, Chivu, Maxwell, Huntelaar, Davids en Stam
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:47 schreef Houniet het volgende:
Al met al kunnen we hier een hoop pluspunten uit halen.
Je gaat zelf nooit naar het stadion, dus loop niet zo populair te doen jonge.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ben jij het stadion voor het einde uitgerold?
Zonder Sneijder zouden we ook al zoveel minder zijn. Hoe laag komen we dan wel niet te zitten als we ook Suarez moeten missen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Inderdaad. Zonder hem zijn we zoveel minder. Vandaag stond hij ook weer aan de basis van beide doelpunten. Ok, hij had er zelf ook 1 of 2 moeten maken, maar hij creëert ook zoveel zelf.
Zelfs als hij voor zijn doel matig speelt is hij meestal nog steeds de beste van het team.
Inderdaad wie kwamen daar eigenlijk voor terug? Delorge?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Na de 2-2 wel ja, en dat is niet zo gek. Na de wedstrijd zijn de spelers weer minutenlang toegezongenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Het was toen wel verbazingwekkend stil in de ArenA vanaf Ajax' kant
Volgens mij missen we nog steeds een Sneijder.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zonder Sneijder zouden we ook al zoveel minder zijn. Hoe laag komen we dan wel niet te zitten we ook Suarez moeten missen?
Silva speelde goed, alleen een beetje jammer van zijn droevige voorzettenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef endr0me het volgende:
Vd Wiel beter als Silva als rechtsback? ik dacht het niet..
zeg dat tegen Marcoquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef endr0me het volgende:
Pff, niemand had zo'n rendement als Suarez.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zat via de TV te volgen, dus dan is het direct reclame, dus dat hoor je dan niet. Meende wel Mijn Club te horen uit meerdere kelenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Na de 2-2 wel ja, en dat is niet zo gek. Na de wedstrijd zijn de spelers weer minutenlang toegezongen
Af en toe slordige passes, maar verder durfde hij wel te voetballen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Silva speelde goed, alleen een beetje jammer van zijn droevige voorzetten
Alsof die ooit te vervangen isquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgens mij missen we nog steeds een Sneijder.
Heb je Silva ook maar één bal goed zien voorzetten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef endr0me het volgende:
Van der Wiel moet weer even met beide benen op de grond komen, dus zet 'm maar een paar weken op de bank en laat Silva wat ritme opdoen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef endr0me het volgende:
Tja wat wil je je moet dan 2x scoren en al zoveel energie verspilt door de spanning.. ik ben nu helemaal kapot dat heb ik normaal nooit en ik ziet nieteens in het stadionquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Het was toen wel verbazingwekkend stil in de ArenA vanaf Ajax' kant
Laat hem lullen, kon jij als voetbal liefhebber genieten van de wedstrijd?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je gaat zelf nooit naar het stadion, dus loop niet zo populair te doen jonge.
'T is beiden niet best op dit moment. Dan geef ik vooralsnog de voorkeur aan Gregory.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef endr0me het volgende:
Veel beter...quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef endr0me het volgende:
de 2e grote kans van Suarezquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb je Silva ook maar één bal goed zien voorzetten?
Idd.. hij komt altijd goed op en kaatst dan met suarez maar die eindpass is altijd slecht.. zo jammer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad we moeten ergens een goede spits van 1.90 op duikelen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:52 schreef koningdavid het volgende:
En die voorzetten van de zijkant zijn wel leuk enzo. Maar we hebben geen spits die ze erin kopt, het is compleet nutteloos.
Een speler van het niveau Sneijder. Lol, zou je zeggen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgens mij missen we nog steeds een Sneijder.
In de NBA schijnen een hoop lange gasten rond te lopen...quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:54 schreef Spougle het volgende:
[..]
Inderdaad we moeten ergens een goede spits van 1.90 op duikelen.
neenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:54 schreef denthemen het volgende:
Die 2-2, was dat geen buitenspel?
Neequote:
Op het randje maar ik denk nét niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:54 schreef denthemen het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:54 schreef denthemen het volgende:
Nee. Stapte op het juiste moment nog even snel terug.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:54 schreef denthemen het volgende:
Lang leve thuissupporteren... TVbeelden waren duidelijk, was geen buitenspel, zelfs niet in de buurtquote:
Grapjas.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
In de NBA schijnen een hoop lange gasten rond te lopen...
Kunnen ze koppen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
In de NBA schijnen een hoop lange gasten rond te lopen...
Heb er niet veel van gezien, zat bij een bekerwedstrijd van de A1 van de plaatselijke club te kijken werd ook nog penaltiesquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:51 schreef denthemen het volgende:
Laat hem lullen, kon jij als voetbal liefhebber genieten van de wedstrijd?
2-2quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:00 schreef w00h00 het volgende:
godverdoomme, beste wedstrijd in jaren, geweldig.
Zelfs Anita en Oleguer speelde zeer goed, eindelijk speelde we als een team. Zo jammer dat die tyfus fransen op z'n gare manier op de 3-2 komen.
Nee, is dunken ook goed? Gewoon steeds volhouden dat het de hand van god was en je dan beroepen op je vrijheid van religie.quote:
Zeker alleen had die Rodriquez er af gemoeten door die overtreding tegen Cvitanich terwijl hij al geel had en op het laatst ook weer een smerige overtreding.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:57 schreef denthemen het volgende:
Die Duitser stond goed te fluiten
Het is toch 2-2 geworden?quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:00 schreef w00h00 het volgende:
Zelfs Anita en Oleguer speelde zeer goed, eindelijk speelde we als een team. Zo jammer dat die tyfus fransen op z'n gare manier op de 3-2 komen.
Nauwelijks te verdedigen, elke wedstrijd zijn er wel een of twee fouten in elke verdediging, jammer genoeg maken ze deze af.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:00 schreef w00h00 het volgende:
Tsja. Je kunt je er boos om gaan maken. Dat maakt alles alleen maar erger. Ajax scoorde zelf niet en stond maar te kijken bij de 2-2. Zij maken daar dan maar gebruik van.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:02 schreef zjroentje het volgende:
Ik ga met Radegast mee. Denk ook dat het buitenspel was.
Och, maak me er ook niet boos om. Het was ook echt op het randje (en volgens mij dus er over heenquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:04 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Tsja. Je kunt je er boos om gaan maken. Dat maakt alles alleen maar erger. Ajax scoorde zelf niet en stond maar te kijken bij de 2-2. Zij maken daar dan maar gebruik van.
ach nee man.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
![]()
Dat was thuis tegen BRemen, toen waren ze veel beter. Ze moeten het gewoon afmaken, toen het verlenging werd geloofde ik er eigenlijk al niet meer in. Weer lekker op zijn willem II's verdedigd...
Een langer verblijf in Amsterdam zou hem absoluut niet slecht doen. Hij kan nog zoveel beter worden.quote:Suarez heeft laten zien dat hij klaar is voor de volgende stap in zijn carriere.
Duidelijk is natuurlijk onzin, maar hij staat volgens mij wel buitenspel. Met het tweede gedeelte van je commentaar ben ik het eens.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:15 schreef w00h00 het volgende:
[..]
duidelijk buitenspel, maar dat kun je als grensrechter nooit zien.
quote:
Duidelijk op die picca van je bedoel ik dan, kijk naar die lijn van de 5 meter.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Duidelijk is natuurlijk onzin, maar hij staat volgens mij wel buitenspel. Met het tweede gedeelte van je commentaar ben ik het eens.
Paint FTW!quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Het was geen buitenspel, op deze foto lijkt het buitenspel maar de tv-beelden waren duidelijk dat het geen buitenspel was.
Het gaat om de voeten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Paint FTW!
[ afbeelding ]
Ik zeg een beetje extrapoleren -> buitenspel.
ik denk buitenspel Jackquote:
Nee.quote:
Uit zo'n wazige cap kun je niet echt veel opmaken.quote:
Je kunt met een opgeheven hoofd afscheid nemen van Europees voetbal. Dat is al heel wat in een seizoen als dit..quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:34 schreef Noshiba het volgende:
leuk enzo dat ze gestreden hebben maar we hebben er niks aan tyfuszooi
Waar was je nou?? Ik was aan het wachten want ik had mijn parkeerplek vrijgelaten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:34 schreef Noshiba het volgende:
leuk enzo dat ze gestreden hebben maar we hebben er niks aan tyfuszooi
Wtf doet Suarez, die beukt Micky zowat dood daar.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2235138/
Was 't maar zo'n feestquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wtf doet Suarez, die beukt Micky zowat dood daar.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
De tijd zal het leren. Maar respect dat je het vertrouwen nog niet hebt verloren in die jongen.
Je Sulejmani gebash begint nu wel hele trieste vormen aan te nemen.quote:
Hier nog zo'n een.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat slecht! Maar ik moest wel lachen.
Europees thuis is trein voordeliger. (lees: Gratis)quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Waar was je nou?? Ik was aan het wachten want ik had mijn parkeerplek vrijgelaten.
Haha same here, me handen zijn nog steeds helemaal kapot, en me knie is ook zwaar verdraaidquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:09 schreef Noshiba het volgende:
Ik kwam trouwens godverdomme helemaal bezweet de metro uitVuisten lagen open en had m'n kop wel 38 keer gestoten. Maar was wel even leuk, tijd geleden.
LICHTBAK HOO-LI-GANquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha same here, me handen zijn nog steeds helemaal kapot, en me knie is ook zwaar verdraaid
Ja, dacht ik ook te zien. Toen die bal er via die gast er nog bijna invloog bedoel je?quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:12 schreef finsdefis het volgende:
Ik herinner me ook nog een moment dat er hands was van een verdediger van Marseille in het doelgebied? Volgensmij in de verlenging?
Suljemani was wel oke, alleen hij oogt zo traag waardoor ik een bloedhekel aan hem krijg.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vond Sulejmani wel aardig spelen. Maar goed, zal wel weer niet opgelet hebben ofzo.
Verder trots op de jongens. Fantastisch gespeeld. Vooral Oleguer en Enoh waren geweldig.
En Andre Rieu was geweldig
Ja dat inderdaad. Kon het niet goed zien aangezien ik aan de andere kant van het veld stond.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook te zien. Toen die bal er via die gast er nog bijna invloog bedoel je?
Hij liep goed mee met de rugdekking maar aanvallend hou op zeg, oleguer doet 3883x zoveel aanvallends en die doet al amper wat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:15 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Schilder wel aardig spelen. Hij werkt keihard, komt idd kwaliteit te kort, maar kan niet klagen over hem.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:18 schreef finsdefis het volgende:
En het begint bij mij nu al: Wat als Suárez....
Dat is precies wat ik zei. Hij gaat ook niet voor niks naar NAC.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hij liep goed mee met de rugdekking maar aanvallend hou op zeg, oleguer doet 3883x zoveel aanvallends en die doet al amper wat.
Ook is het gewoon een sappie die er niet in kletst.
Hij doet z'n best maar is duidelijk niet goed genoeg
Zo slecht vond ik hem niet vanavond.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat Schilder volgend seizoen in het shirt van NAC speelt voelt als een enorme opluchting.
Zei een maatje van mij ook na die 2-2, ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:33 schreef Silenus het volgende:
Jammer, maar trots. Als we zo in de competitie zouden spelen waren we al kampioen geweest..
En je hebt er geen klote aan. Helemaal niets. Voelde het ook al aankomen. Stond binnen een minuut buiten na die 2-2. Bah.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zei een maatje van mij ook na die 2-2, ben ik het mee eens.
Ik blijf het een hele onzekere speler vinden, totaal geen uitstraling. Een softie is het. Dan zit hij een fase goed in de wedstrijd verknald hij het niet veel later weer met een merkwaardige, onnodige actie. Zijn manier van dekken zet me ook aan het billen knijpen. Totaal niet goed voor je hart.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo slecht vond ik hem niet vanavond.
Mijn idee ook. Prima speler hoor, maar ik snap dat Ajax niet met hem door gaat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:15 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Schilder wel aardig spelen. Hij werkt keihard, komt idd kwaliteit te kort, maar kan niet klagen over hem.
Ik stond op het Leidse (geen geld voor een kaartjequote:Op donderdag 19 maart 2009 01:38 schreef Silenus het volgende:
Oh trouwens, dat 'En wie niet springt' na de 2-1 was het allermooiste wat ik ooit in m'n leven gezien heb. Het HELE stadion deed mee. Iedereen. Fan-tas-tisch, de tweede ring trilde als een gek.
Preciesquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:06 schreef peaceman het volgende:
Ik baal nog steeds, maar weet ook dat mijn club het gewoon prima gedaan heeft gisteren!
Ajax![]()
![]()
![]()
Ik dus niet. Suarez was weer een geweldenaar hoor, maar sinds de 2e helft van de eredivisie is hij totaal niet effectief meer. Normaliter scoort hij 9 van de 10 grote kansen die hij krijgt, nu lijkt het wel andersom.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:36 schreef GGMM het volgende:
Suarez is een held, met een actie ben ik die gemiste kansen bijna vergeten. Wat een assist
Beetje jammer dat er maar 6-8 van die wedstrijden per jaar zijn. Het merendeel in de competitie is niet geschikt voor MvB..quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:09 schreef Longmen het volgende:
Wat blijft hangen is toch een positief gevoel. Door het vertoonde spel.
Lijkt wel of Marco zn team alleen kan opladen voor topwedstrijden (zoals ook op het EK)
Helemaal mee eens. Ze hebben me gisteren echt verbaasd, hoop echt dat ze het door kunnen zetten. Maar wat schieten we er verdomme mee op als we zondag tegen NAC weer een ontzettende prutspot afleverenquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:13 schreef lighted het volgende:
Zondag weer een butt-wedstrijd tegen NAC? Maar dan kunnen we de moeheid de schuld geven!:')
Ja ik ben gefrustreerdomdat we door konden
Dat is zo zonde en zo vreemd ja. Al denk ik dat Aissati nog belangrijk gaat worden de komende tijd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er maar 6-8 van die wedstrijden per jaar zijn. Het merendeel in de competitie is niet geschikt voor MvB..
zekerquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:29 schreef TIM-846 het volgende:
Ik heb de eerste 35 minuten niet kunnen zien.. Maar Alderweireld maakte wel een goede indruk toch gisteren?
Ja, waren zijn beste minuten, mooie lange ballenquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:29 schreef TIM-846 het volgende:
Ik heb de eerste 35 minuten niet kunnen zien.. Maar Alderweireld maakte wel een goede indruk toch gisteren?
Ja dat was echt schandalig wat die gast liep te acteren. Viel het jullie ook zo op dat die Ben Arfa echt een verschrikkelijke rotkop heeft?:Dquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:27 schreef toma het volgende:
Waarom kreeg Silva eigenlijk rood in de laatste seconde vd wedstrijd? Die Ben Arfa stond wat te dollen met de bal maar wat er daarna gebeurde kon ik niet zien.
Schopte Silva hem? Of wat?quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:30 schreef lighted het volgende:
[..]
Ja dat was echt schandalig wat die gast liep te acteren. Viel het jullie ook zo op dat die Ben Arfa echt een verschrikkelijke rotkop heeft?:D
Inderdaad. Maakte een erg zekere indruk. En dat op 19?jarige leeftijd toch.. Samen met Aissati goed voor de toekomstquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:30 schreef toma het volgende:
[..]
zeker
Die jongen maakte een goeie indruk. Het lijkt me niet makkelijk om het hele seizoen bij jong Ajax mee te spelen en dan ineens bij het eerste van Ajax in de 8ste finales vd UEFA cup te moeten spelen.
Nee hij zwiepte met z'n hand wat naar achter ofzo, maar raakte hem echt minimaal. Toen deed Ben Arfa alsof hij bij z'n keel was gegrepen.quote:
Anita was goed gisteren!quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maakte een erg zekere indruk. En dat op 19?jarige leeftijd toch.. Samen met Aissati goed voor de toekomst
erg hequote:Op donderdag 19 maart 2009 08:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ze maar willen kunnen ze blijkbaar allemaal wel.
Waarom wordt Schilder hier afgezeken? Ik vond 'm echt wel goed spelen hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:33 schreef Noshiba het volgende:
En schilder hoef ik niet meer terug te zien.
ik ookquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom wordt Schilder hier afgezeken? Ik vond 'm echt wel goed spelen hoor.
Inderdaad. Speelde ook erg goed. Snap sowieso niet waarom MvB hem zoveel op de tribune/bank zet. Maarja, MvBquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:45 schreef Nashje het volgende:
Silva speelde wel lekker zeg. Nog even trainen op z'n schot, en dan mag ie mooi blijven staan van mij part. Ik vind 'm veel beter en belangrijker voor het elftal dan V/d Wiel.
Nee, maar hij deed wel ontzettend z'n best. Verdedigde érg sterk en had echt goede aanvallende impulsen. V/d Wiel is duidelijk de mindere van de 2, en het is duidelijk dat Ajax voor opkomende backs moet kiezen om het elftal draaiend te maken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij een onhandige overtreding maakte in de 110e minuutquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom wordt Schilder hier afgezeken? Ik vond 'm echt wel goed spelen hoor.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:53 schreef TIM-846 het volgende:
We hebben geen versterking nodig volgend seizoen
Laat Leonardo maar vertrekken, die jongen ben ik echt helemaal beu net als Sno. Dan zou ik wel graag een kopsterke balvaste aanvaller zien komen in de zomer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:53 schreef TIM-846 het volgende:
Extra spits erbij is ook geen overbodige luxe toch?quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad niet. Een linksback wellicht.
Silva goed?? Je moet hem beoordelen naar wat z'n taken zijn bij Ajax, en dan was tie slecht. Hij pakte ballen af ja en gaf ze een ros, maar in dit elftal hebben de backs ook opkomende taken. En daar gaat het gewoon heel erg mis. In Italie ofzo zou die misschien meer tot z'n recht komen, maar bij Ajax.. nee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, maar hij deed wel ontzettend z'n best. Verdedigde érg sterk en had echt goede aanvallende impulsen. V/d Wiel is duidelijk de mindere van de 2, en het is duidelijk dat Ajax voor opkomende backs moet kiezen om het elftal draaiend te maken.
Hij rommelde zich er gisteren anders toch weer aardig doorheen in de verlenging. Hij was er al langs, toen werd hij neergehaald en kreeg iemand van L'OM geel.. Rand 16.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:57 schreef toma het volgende:
[..]
Laat Leonardo maar vertrekken, die jongen ben ik echt helemaal beu net als Sno. Dan zou ik wel graag een kopsterke balvaste aanvaller zien komen in de zomer.
Als je ziet hoe er gisteren gespeeld werd met dit team en wat er dan nog in potentie bij zit en kan komen, dan zou ik eigenlijk niet weten waar je zonder al te veel geld veel beter van wordt hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:53 schreef TIM-846 het volgende:
quote:109-jarig Ajax in 109e minuut geveld
AMSTERDAM - Met de gelijkmaker (2-2) van Tyrone Mears in de tweede helft van de verlenging eindigde de verjaardag van het 109-jarige Ajax flink in mineur. De Engelsman presteerde het zelfs om de jarige op een cruciaal moment de das om te doen. Exact in de 109e minuut kopte de verdediger raak en bezorgde daarmee OM een plek bij de laatste acht in de UEFA Cup.
Kun je hem niet echt verwijten. Er werd namelijk ook belabberd verdedigd door ons.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij een onhandige overtreding maakte in de 110e minuut
Ja maar tegen clubs als Volendam of Heracles kan hij het niet opbrengen om dan net zo goed te voetballen. Hij kan zeker goed voetballen, daar ben ik van overtuigd. Maar als je zo'n instelling hebt dan mag je van mij opflikkeren.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hij rommelde zich er gisteren anders toch weer aardig doorheen in de verlenging. Hij was er al langs, toen werd hij neergehaald en kreeg iemand van L'OM geel.. Rand 16.
Ik verwijt hem ook niets. Maar denk dat degene die Schilder afvallen zo denkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kun je hem niet echt verwijten. Er werd namelijk ook belabberd verdedigd door ons.
Ik snap je uitleg niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:00 schreef lighted het volgende:
[..]
Silva goed?? Je moet hem beoordelen naar wat z'n taken zijn bij Ajax, en dan was tie slecht. Hij pakte ballen af ja en gaf ze een ros, maar in dit elftal hebben de backs ook opkomende taken. En daar gaat het gewoon heel erg mis. In Italie ofzo zou die misschien meer tot z'n recht komen, maar bij Ajax.. nee.
Die hoop heb ik al opgegeven. Echt schandalig, maar opwinden lukt me al helemaal niet meer. Zelfs ik kan een voorzet of corner goed nemen, maar zij – die de hele dag mogen voetballen – kunnen het niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:07 schreef Chadi het volgende:
Wat ik verder echt treurig vind zijn die ballen van de zijkant. Daar kan je gewoon op oefenen. 2 keer Kwartiertje per dag een pop in de 16 zetten en op zijn hoofd mikken vanaf de zijkant. Dan heb je binnen 3 dagen een betere voortzetting dan nu het geval is. Idemdito met corners. Gewoon 30 per dag per kant laten nemen. Eerst op een vast patroon en dan met variatie erin.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Met lasers lampjes op spelers gaan schijnen
Dat als je Silva puur op z'n verdedigende taken beoordeeld gisteren heeft hij het vrij aardig gedaan. Maar aangezien hij back is bij Ajax er verwacht wordt dat hij ook opbouwende en opkomende kwaliteit heeft. En daar gaat het volledig mis. Als hij bijvoorbeeld in Italie voetbalde was hij daar denk ik meer op zijn plek geweest omdat ze dat daar niet zo van verdedigers verwachten/eisen.quote:
Is het niet meer een Zlatan, die scoort ook niet veel maar staat wel bij een topclubquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:07 schreef Chadi het volgende:
Suarez is nog lang niet klaar voor de top. Daar komt hij nog scherpte voor te kort en slimmigheid. De eerste en de laatste kans daar moet je e rminimaal 1 van maken als top spits.
En ja hij doet geweldige dingen maar zeker niet goed genoeg voor de top. Volgend jaar nog een jaartje Ajax.
Wat ik verder echt treurig vind zijn die ballen van de zijkant. Daar kan je gewoon op oefenen. 2 keer Kwartiertje per dag een pop in de 16 zetten en op zijn hoofd mikken vanaf de zijkant. Dan heb je binnen 3 dagen een betere voortzetting dan nu het geval is. Idemdito met corners. Gewoon 30 per dag per kant laten nemen. Eerst op een vast patroon en dan met variatie erin.
Die kansen die Suárez gisteren kreeg MOET je maken als je bij een internationale topclub wilt spelen. Zlatan heeft ook in de CL uitstekend gepresteerd. Valencia uitquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is het niet meer een Zlatan, die scoort ook niet veel maar staat wel bij een topclub
Hij kwam juist heel goed op steeds en hij en Suarez voelen elkaar ook heel goed aan, bleek ook wel bij dat dubbele een-tweetje met allemaal verdedigers om ze heen. Alleen die voorzetten van 'm...quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:14 schreef lighted het volgende:
[..]
Dat als je Silva puur op z'n verdedigende taken beoordeeld gisteren heeft hij het vrij aardig gedaan. Maar aangezien hij back is bij Ajax er verwacht wordt dat hij ook opbouwende en opkomende kwaliteit heeft. En daar gaat het volledig mis. Als hij bijvoorbeeld in Italie voetbalde was hij daar denk ik meer op zijn plek geweest omdat ze dat daar niet zo van verdedigers verwachten/eisen.
Daarvoor draait ie en rolt ie teveel, hij is nog geen echte killerquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:17 schreef toma het volgende:
[..]
Die kansen die Suárez gisteren kreeg MOET je maken als je bij een internationale topclub wilt spelen.
Denk dat het twee totaal verschillende spelers zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is het niet meer een Zlatan, die scoort ook niet veel maar staat wel bij een topclub
Het enige wat ik kan bedenken is dat Ajax geen koppers heeft en zo telkens probeert dat te omzeilen. gewoon de bal bij de eerste paal gooien en zien wat er gebeurt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Idd, de corners zijn echt van een niveau balophetdak5, dat is echt triest om te zien dan mensen die volgens de kenners gezegend zijn met een fluwelen traptechniek in zo'n wedstrijd niet 1 fatsoenlijke corner kunnen nemen. Ik snap het echt niet, bij mindere clubs nemen ze altijd van die gevaarlijke, bij de keeper wegdraaide kutcorners, maar bij Ajax is het of "eerste man, eerste paal" of recht in de handen van de keeper...
Dan kunnen ze die corner nog beter terugspelen tot aan Vermeerquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat Ajax geen koppers heeft en zo telkens probeert dat te omzeilen. gewoon de bal bij de eerste paal gooien en zien wat er gebeurt.
Sja, neem hem dan kort ofzo, dit is echt de bal inleveren elke keer... verzin iets Marcoquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat Ajax geen koppers heeft en zo telkens probeert dat te omzeilen. gewoon de bal bij de eerste paal gooien en zien wat er gebeurt.
Hij had vlak voor de verlenging gewoon moeten schieten. Was het afgelopen geweest. Nu een enorme kater, niet eens van de drank...quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:18 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Daarvoor draait ie en rolt ie teveel, hij is nog geen echte killer
Edit: ik doe welMaar misschien ook wel weer
want hij is zo belangrijk voor ons. We moeten gewoon een nieuwe klaas hebben!
Afgeven op ‘het beleid’: hoe 2003quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:26 schreef Tarado het volgende:
Gisteren weer een bewijs van het jarenlange klote beleid van Ajax, kansen genoeg , maar ze worden niet gemaakt, de verkoop van Huntelaar heeft al het kampioenschap gekost en met Huntelaar waren we gisteren hoogstwaarschijnlijk doorgegaan. Hoeveel blijft er uiteindelijk onder de streep over als je van de verkoop van Huntelaar het missen van de CL aftrekt en het missen van nog 1 of 2 rondes UEFA cup?
Jammer want ik vond ze voor het eerst aardig spelen dit seizoen
Inderdaad. Marco had het team gisteren uitstekend neer gezetquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Afgeven op ‘het beleid’: hoe 2003
Met Huntelaar werd er toch ook niets Europees behaald?
Ben je geweest?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:29 schreef denthemen het volgende:
Pfff, dit gaat een kutdag worden.. Tuurlijk ben je trots maar je ligt er gewoon onterecht uit, bah
Het elftal stond gisteren idd prima, nou had ie natuurlijk weinig te kiezen maar okquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:39 schreef toma het volgende:
[..]
Inderdaad. Marco had het team gisteren uitstekend neer gezet
Hij is eindelijk overtuigd dat je in lastige wedstrijden 4-4-2 moet spelen.
Marseille moest ook een aantal basisspelers missenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:40 schreef denthemen het volgende:
Vergeet niet dat we 5(!) basisspelers moesten missen: Lindgren, Vermaelen, VD Wiel, Gabri, Vertonghen
Vergeet ook niet dat hun vervangers het gisteren goed danwel beter deden!quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:40 schreef denthemen het volgende:
Vergeet niet dat we 5(!) basisspelers moesten missen: Lindgren, Vermaelen, VD Wiel, Gabri, Vertonghen
Noem ze eens op dan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Marseille moest ook een aantal basisspelers missen
Dat was Leo voor Aissati? Dat viel toch wel mee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen vond ik de eerste wissel een beetje vaag, maar goed..
Natuurlijk, ik laat mijn club niet in de steekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |