Duidelijk is natuurlijk onzin, maar hij staat volgens mij wel buitenspel. Met het tweede gedeelte van je commentaar ben ik het eens.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:15 schreef w00h00 het volgende:
[..]
duidelijk buitenspel, maar dat kun je als grensrechter nooit zien.
quote:
Duidelijk op die picca van je bedoel ik dan, kijk naar die lijn van de 5 meter.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Duidelijk is natuurlijk onzin, maar hij staat volgens mij wel buitenspel. Met het tweede gedeelte van je commentaar ben ik het eens.
Paint FTW!quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Het was geen buitenspel, op deze foto lijkt het buitenspel maar de tv-beelden waren duidelijk dat het geen buitenspel was.
Het gaat om de voeten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Paint FTW!
[ afbeelding ]
Ik zeg een beetje extrapoleren -> buitenspel.
ik denk buitenspel Jackquote:
Nee.quote:
Uit zo'n wazige cap kun je niet echt veel opmaken.quote:
Je kunt met een opgeheven hoofd afscheid nemen van Europees voetbal. Dat is al heel wat in een seizoen als dit..quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:34 schreef Noshiba het volgende:
leuk enzo dat ze gestreden hebben maar we hebben er niks aan tyfuszooi
Waar was je nou?? Ik was aan het wachten want ik had mijn parkeerplek vrijgelaten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:34 schreef Noshiba het volgende:
leuk enzo dat ze gestreden hebben maar we hebben er niks aan tyfuszooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |