zeg dat tegen Marcoquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef endr0me het volgende:
Vd Wiel beter als Silva als rechtsback? ik dacht het niet..
Pff, niemand had zo'n rendement als Suarez.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net als Sneijder, Van der Vaart, Chivu, Maxwell, Huntelaar, Davids en Stam
Ik zat via de TV te volgen, dus dan is het direct reclame, dus dat hoor je dan niet. Meende wel Mijn Club te horen uit meerdere kelenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Na de 2-2 wel ja, en dat is niet zo gek. Na de wedstrijd zijn de spelers weer minutenlang toegezongen
Af en toe slordige passes, maar verder durfde hij wel te voetballen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Silva speelde goed, alleen een beetje jammer van zijn droevige voorzetten
Alsof die ooit te vervangen isquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgens mij missen we nog steeds een Sneijder.
Heb je Silva ook maar één bal goed zien voorzetten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef endr0me het volgende:
Van der Wiel moet weer even met beide benen op de grond komen, dus zet 'm maar een paar weken op de bank en laat Silva wat ritme opdoen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef endr0me het volgende:
Tja wat wil je je moet dan 2x scoren en al zoveel energie verspilt door de spanning.. ik ben nu helemaal kapot dat heb ik normaal nooit en ik ziet nieteens in het stadionquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Het was toen wel verbazingwekkend stil in de ArenA vanaf Ajax' kant
Laat hem lullen, kon jij als voetbal liefhebber genieten van de wedstrijd?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je gaat zelf nooit naar het stadion, dus loop niet zo populair te doen jonge.
'T is beiden niet best op dit moment. Dan geef ik vooralsnog de voorkeur aan Gregory.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef endr0me het volgende:
Veel beter...quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef endr0me het volgende:
de 2e grote kans van Suarezquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb je Silva ook maar één bal goed zien voorzetten?
Idd.. hij komt altijd goed op en kaatst dan met suarez maar die eindpass is altijd slecht.. zo jammer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb je Silva ook maar één bal goed zien voorzetten?
Inderdaad we moeten ergens een goede spits van 1.90 op duikelen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:52 schreef koningdavid het volgende:
En die voorzetten van de zijkant zijn wel leuk enzo. Maar we hebben geen spits die ze erin kopt, het is compleet nutteloos.
Een speler van het niveau Sneijder. Lol, zou je zeggen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgens mij missen we nog steeds een Sneijder.
In de NBA schijnen een hoop lange gasten rond te lopen...quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:54 schreef Spougle het volgende:
[..]
Inderdaad we moeten ergens een goede spits van 1.90 op duikelen.
neenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:54 schreef denthemen het volgende:
Die 2-2, was dat geen buitenspel?
Neequote:
Op het randje maar ik denk nét niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:54 schreef denthemen het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:54 schreef denthemen het volgende:
Nee. Stapte op het juiste moment nog even snel terug.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:54 schreef denthemen het volgende:
Lang leve thuissupporteren... TVbeelden waren duidelijk, was geen buitenspel, zelfs niet in de buurtquote:
Grapjas.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
In de NBA schijnen een hoop lange gasten rond te lopen...
Kunnen ze koppen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
In de NBA schijnen een hoop lange gasten rond te lopen...
Heb er niet veel van gezien, zat bij een bekerwedstrijd van de A1 van de plaatselijke club te kijken werd ook nog penaltiesquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:51 schreef denthemen het volgende:
Laat hem lullen, kon jij als voetbal liefhebber genieten van de wedstrijd?
2-2quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:00 schreef w00h00 het volgende:
godverdoomme, beste wedstrijd in jaren, geweldig.
Zelfs Anita en Oleguer speelde zeer goed, eindelijk speelde we als een team. Zo jammer dat die tyfus fransen op z'n gare manier op de 3-2 komen.
Nee, is dunken ook goed? Gewoon steeds volhouden dat het de hand van god was en je dan beroepen op je vrijheid van religie.quote:
Zeker alleen had die Rodriquez er af gemoeten door die overtreding tegen Cvitanich terwijl hij al geel had en op het laatst ook weer een smerige overtreding.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:57 schreef denthemen het volgende:
Die Duitser stond goed te fluiten
Het is toch 2-2 geworden?quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:00 schreef w00h00 het volgende:
Zelfs Anita en Oleguer speelde zeer goed, eindelijk speelde we als een team. Zo jammer dat die tyfus fransen op z'n gare manier op de 3-2 komen.
Nauwelijks te verdedigen, elke wedstrijd zijn er wel een of twee fouten in elke verdediging, jammer genoeg maken ze deze af.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:00 schreef w00h00 het volgende:
Tsja. Je kunt je er boos om gaan maken. Dat maakt alles alleen maar erger. Ajax scoorde zelf niet en stond maar te kijken bij de 2-2. Zij maken daar dan maar gebruik van.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:02 schreef zjroentje het volgende:
Ik ga met Radegast mee. Denk ook dat het buitenspel was.
Och, maak me er ook niet boos om. Het was ook echt op het randje (en volgens mij dus er over heenquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:04 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Tsja. Je kunt je er boos om gaan maken. Dat maakt alles alleen maar erger. Ajax scoorde zelf niet en stond maar te kijken bij de 2-2. Zij maken daar dan maar gebruik van.
ach nee man.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
![]()
Dat was thuis tegen BRemen, toen waren ze veel beter. Ze moeten het gewoon afmaken, toen het verlenging werd geloofde ik er eigenlijk al niet meer in. Weer lekker op zijn willem II's verdedigd...
Een langer verblijf in Amsterdam zou hem absoluut niet slecht doen. Hij kan nog zoveel beter worden.quote:Suarez heeft laten zien dat hij klaar is voor de volgende stap in zijn carriere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |