Ja ze zouden hem eigenlijk hier voor moeten schorsenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:37 schreef HeatWave het volgende:
Die ben afra was ik trouwens na zijn Oscar stukje gewoon nog alsnog met mijn noppen in zijn nek gaan staan, wat een kotsactie.
Dat dus. Hij verdient het.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:37 schreef HeatWave het volgende:
Die ben afra was ik trouwens na zijn Oscar stukje gewoon nog alsnog met mijn noppen in zijn nek gaan staan, wat een kotsactie.
Dat heeft hij vorig jaar wel laten zien. Maar Sulejmani is op dit moment gewoon erg slecht en oogt machteloos, een beetje wat Urby vorig jaar had dus. Gewoon de tijd geven.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Of zou hij gewoon niet beter kunnen?
Sja, dat is ook zo. maar Suarez geeft ook 2 keer de assist... ik geef oleguer ook niet de schuld van de 2 goals, maar ik vind hem soms zo dom. ballen proberen uit te verdedigen en dan recht omhoog trappen etc.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vind het altijd zo gemakkelijk om na een nederlaag (zo voelt het wel) een verdediger de schuld te geven. Suarez faalt vandaag 3 keer oog in oog met de keeper, maar die blijft buiten schot.
Eerste goal kan je Oleguer ook niet aanrekenen vind ik, omdat Niang bij Alderweireld weg loopt en Vermeer er ook niet echt fris uitzit. Tweede doelpunt is gewoon complete desorganistatie na een afgeslagen vrije trap.
quote:- Bloed zweet en tranen voor l'OM
- Ajax veruit de betere
- "mooi doelpunt"
snap t ook nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Waarom moet Reker nou weer in het AFC Ajax topic erbij worden gehaald?
Leek?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:40 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij raakte Silva hem wel met een elleboog. Maar er leek idd wel erg veel theater bij te zitten ...
ja dat bedrag gewoon vergeten. Dat is mismanagementquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat heeft hij vorig jaar wel laten zien. Maar Sulejmani is op dit moment gewoon erg slecht en oogt machteloos, een beetje wat Urby vorig jaar had dus. Gewoon de tijd geven.
Neemt niet weg dat 16 miljoen nog steeds echt een belachelijk bedrag is.
dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:41 schreef TTD het volgende:
heb echt een slecht gevoel dat Suarez na de zomer ergens in zuid-europa speelt
Beetje discipline, hč?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:42 schreef Frasier het volgende:
Die opmerking van Joep Schreuder net tegen Lazovic
Jķhquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:41 schreef TTD het volgende:
Moet ie vooral doorgaan met kansen verspelen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:41 schreef TTD het volgende:
Kan me niet snel genoeg gebeuren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgende ronde vliegen die Fransen eruit. Let maar op.
Nee, jij wel? Mobiel internetquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ben jij het stadion voor het einde uitgerold?
Zou zomaar kunnen, zo goed zijn ze niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben er ook bang voorquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:41 schreef TTD het volgende:
Dat is te hopen ja, wat een walgelijk teamquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:42 schreef Aanvoerder het volgende:
ja, die kans is wel weer heel groot, ook al speelt ie niet best qua acties, hij is toch elke wedstrijd beslissend.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:41 schreef TTD het volgende:
Om vervolgens Elia weer te kopen, zo voorspelbaar zijn we welquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Suarez zal wel weggaan ja.. Maar dan hebben we Sulejmani nog.. Dat komt wel goed..
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:43 schreef Kriegel het volgende:
Respect voor het spel vanavond, vooral Anita ontwikkelt zich razendsnel voor zo'n tuinlaaf.
Inderdaad. Zonder hem zijn we zoveel minder. Vandaag stond hij ook weer aan de basis van beide doelpunten. Ok, hij had er zelf ook 1 of 2 moeten maken, maar hij creëert ook zoveel zelf.quote:
Het was toen wel verbazingwekkend stil in de ArenA vanaf Ajax' kantquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:46 schreef denthemen het volgende:
Het fabeltje over hun publiek kan ook de kelder van Gerets in, heb ze alleen na de goals geluid horen maken
Allemaal weg, geen kampioen, dus ja, dat waren ze allemaalquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net als Sneijder, Van der Vaart, Chivu, Maxwell, Huntelaar, Davids en Stam
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:47 schreef Houniet het volgende:
Al met al kunnen we hier een hoop pluspunten uit halen.
Je gaat zelf nooit naar het stadion, dus loop niet zo populair te doen jonge.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ben jij het stadion voor het einde uitgerold?
Zonder Sneijder zouden we ook al zoveel minder zijn. Hoe laag komen we dan wel niet te zitten als we ook Suarez moeten missen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Inderdaad. Zonder hem zijn we zoveel minder. Vandaag stond hij ook weer aan de basis van beide doelpunten. Ok, hij had er zelf ook 1 of 2 moeten maken, maar hij creëert ook zoveel zelf.
Zelfs als hij voor zijn doel matig speelt is hij meestal nog steeds de beste van het team.
Inderdaad wie kwamen daar eigenlijk voor terug? Delorge?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net als Sneijder, Van der Vaart, Chivu, Maxwell, Huntelaar, Davids en Stam
Na de 2-2 wel ja, en dat is niet zo gek. Na de wedstrijd zijn de spelers weer minutenlang toegezongenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Het was toen wel verbazingwekkend stil in de ArenA vanaf Ajax' kant
Volgens mij missen we nog steeds een Sneijder.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zonder Sneijder zouden we ook al zoveel minder zijn. Hoe laag komen we dan wel niet te zitten we ook Suarez moeten missen?
Silva speelde goed, alleen een beetje jammer van zijn droevige voorzettenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef endr0me het volgende:
Vd Wiel beter als Silva als rechtsback? ik dacht het niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |