Je kunt met een opgeheven hoofd afscheid nemen van Europees voetbal. Dat is al heel wat in een seizoen als dit..quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:34 schreef Noshiba het volgende:
leuk enzo dat ze gestreden hebben maar we hebben er niks aan tyfuszooi
Waar was je nou?? Ik was aan het wachten want ik had mijn parkeerplek vrijgelaten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:34 schreef Noshiba het volgende:
leuk enzo dat ze gestreden hebben maar we hebben er niks aan tyfuszooi
Wtf doet Suarez, die beukt Micky zowat dood daar.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2235138/
Was 't maar zo'n feestquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wtf doet Suarez, die beukt Micky zowat dood daar.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sulejmani mag je imo. toch wel afschrijven. Leuk dat hij scoort vanavond maar dat weegt niet op tegen alle negatieve punten.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
De tijd zal het leren. Maar respect dat je het vertrouwen nog niet hebt verloren in die jongen.
Je Sulejmani gebash begint nu wel hele trieste vormen aan te nemen.quote:
Hier nog zo'n een.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat slecht! Maar ik moest wel lachen.
Europees thuis is trein voordeliger. (lees: Gratis)quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Waar was je nou?? Ik was aan het wachten want ik had mijn parkeerplek vrijgelaten.
Haha same here, me handen zijn nog steeds helemaal kapot, en me knie is ook zwaar verdraaidquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:09 schreef Noshiba het volgende:
Ik kwam trouwens godverdomme helemaal bezweet de metro uitVuisten lagen open en had m'n kop wel 38 keer gestoten. Maar was wel even leuk, tijd geleden.
LICHTBAK HOO-LI-GANquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha same here, me handen zijn nog steeds helemaal kapot, en me knie is ook zwaar verdraaid
Ja, dacht ik ook te zien. Toen die bal er via die gast er nog bijna invloog bedoel je?quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:12 schreef finsdefis het volgende:
Ik herinner me ook nog een moment dat er hands was van een verdediger van Marseille in het doelgebied? Volgensmij in de verlenging?
Suljemani was wel oke, alleen hij oogt zo traag waardoor ik een bloedhekel aan hem krijg.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vond Sulejmani wel aardig spelen. Maar goed, zal wel weer niet opgelet hebben ofzo.
Verder trots op de jongens. Fantastisch gespeeld. Vooral Oleguer en Enoh waren geweldig.
En Andre Rieu was geweldig
Ja dat inderdaad. Kon het niet goed zien aangezien ik aan de andere kant van het veld stond.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook te zien. Toen die bal er via die gast er nog bijna invloog bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |