Toch wel over deze?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:37 schreef honda1990 het volgende:
Rembrandtplijn
Ik vind Anita qua uiterlijk veel weg hebben van Pienaar.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
en dat met zijn postuur en gestalte. Een opvallende verschijning. en dat loopje van hem
inderdaad.. Maar ze lopen wel ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 19 maart 2009 14:06 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anita is veeeeeeeel zwarter
Vreemd genoeg zie ik mezelf nog niet rondlopen in een Ajax-shirt met achterop: "Anita".quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zie ik mezelf nog niet rondlopen in een Ajax-shirt met achterop: "Anita".
Dit is niet de Sulejmani die wij van Heerenveen kennen, en zo nog geen 3 miljoen waard, maar als je hem op de bank zet verergert het alleen maar. Sulejmani heeft het in zich, daar ben ik van overtuigd, het komt er nu alleen even niet uit. Vertrouwen blijven geven en het komt vanzelf.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:04 schreef finsdefis het volgende:
Overigens mag Sulejmani wel even op de bank. Of in ieder geval wat aan z'n (handelings)snelheid, voorzetten, corners en vrije trappen doen....
Treurig om te zien dat hij telkens die "versnelling" langs een verdediger probeert uit te voeren op de linkervleugel maar vervolgens rolt de bal over de achterlijn of heeft de verdediger de bal gewoon.
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Want Zenden is een lichtend voorbeeld voor ons allen?![]()
Het is gewoon een natte wind pur sang, zo'n type van 'stop met het gebruiken van de shampoo van je vriendin'. Het enige leuke aan hem is dat z'n zus elke nacht volgedouwd wordt door Johnny.
We gaan toch echt niet voor 'm klappen omdat hij toevallig hetzelfde paspoort heeft als wij.
Enohquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:35 schreef Cheiron het volgende:
Enoh vind ik toch ook een giller hoor. Die maakt soms acties waar echt nog het jeugdige enthousiasme vanaf druipt. Heerlijke bikkelaar. Overigens vind ik Anita meer een Seedorf dan een Davids, wat meer inzicht en souplesse (getver, klink bijna als BSB..)
Zo lekker was dat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mickey laten spelen... Zeker nu niet op de bank zetten.
zn voorzetten vind ik nu juist één van de dingen die dit seizoen lukken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:04 schreef finsdefis het volgende:
Overigens mag Sulejmani wel even op de bank. Of in ieder geval wat aan z'n (handelings)snelheid, voorzetten, corners en vrije trappen doen....
je vriendin eentje van Johnny en dan is het wel klaar natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zie ik mezelf nog niet rondlopen in een Ajax-shirt met achterop: "Anita".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |