abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:44:36 #1
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_67180769
Het is al een tijdje stil op TRU naar mijn mening, dus even weer een harde Conspiracy item
http://www.eyepod.org/Nazi-Disc-Photos.html

Om niet te ontgoochelen werd de RFZ-2 hetzelfde jaar gebouwd en bereikte een matig succes.
Dit was een licht bewapende schijf met twee MG machinegeweren als geschut. Zij werden gebruikt voor verkenningsvluchten in 1940. (Naar het schijnt boven de Britse eilanden en de Atlantische oceaan.)

RFZ-2 met MG geschut

RFZ-2 met geschut op de koepel
De RFZ 3, 4 en 6 waren allen prototypes die groter en krachtiger werden in elk afzonderlijk model. Zij werden gebouwd tussen 1934 en 1940. De RFZ-5 werd herdoopt tot Haunebu in 1939 en de RFZ-7werd de Vril-1 jager in 1941. Deze hoogstaande schijven werden door Himmler's SS over het hoofd gezien, vooral het technisch gedeelte van de eenheid E-IV (ontwerpplaats 4) die ontworpen werd om verschillende alternatieve energieën te verkennen.

voor filmppjes

Klik!

mochten jullie raar opkijken van de volgorde...
1914 - stap 1 werd gezet,

1940 - stap 2 werd gezet,

toen kwamen ze met een nieuwe technologie die hoe dan ook geheim moest blijven voor de rest van de wereld, de hauneburg - projecten, dus zetten ze de hele ondergang van duitsland in scene, zodat de wereld dacht dat ze er niet meer waren, vervolgens duiken ze onder op antartica, en kunnen rustig verder bouwen aan hun plannen (en haunebu's) omdat iedereen denkt dat ze weg zijn,...de amerikanen kwamen er later wel achter dat ze daar zaten en stuurden een invasie macht onder leiding van Richard E. Byrd en toen kregen ze een pak slaag, (die invasiemacht was trouwens 3 maal groter dan die op normandie)

dus stap 3 was de zogenaamde ondergang van de Nazi's terwijl ze gewoon onderdoken,

vervolgens de nazi - operaties in europa en amerika, tot vandaag de dag,...

als deze foto echt is...dan klopt elke letter in the omega files, als elke letter in de omega file correct is, betekent dat dat de nazi's de oorlog niet hebben verloren maar gewonnen, dat ze ondergedoken zitten op antartica, en dat ze aan het plannen zijn voor de laatste fase in hun spelletje die al in 1914 begon.

ben benieuwd
*Hosselcopter*
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:49:26 #2
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_67180972
tvp
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:49:38 #3
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_67180985
en de laatste fase vind plaats in 2012?
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:52:13 #4
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_67181092
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:49 schreef Bill_E het volgende:
en de laatste fase vind plaats in 2012?
Dat weet ik niet maar het laat wel zien dat de Duitsers tien keer meer voorop liepen met technologie dan ieder ander volk op aarde. Niemand wist van straalwerking op vliegtuigen totdat hun bases in beslag werden genomen bijv.
*Hosselcopter*
pi_67181256
Maar hoe komen ze aan die bouwtekeningen, als Roswell pas in 1947 gebeurde?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_67181704
Voor de complot theoretici onder ons, check:

http://discaircraft.greyfalcon.us/HAUNEBU.htm

ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:15:27 #7
162152 mariskasl
Absolutely Cosmopolitan
pi_67182076
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef Burner82 het volgende:
Maar hoe komen ze aan die bouwtekeningen, als Roswell pas in 1947 gebeurde?
ja!

tevens tvp
Cocktail? Anyone?
pi_67182116
tvp
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:32:45 #9
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_67182790

Although the SS requested additional slave laborers from Armaments Minister
Albert Speer, Speer himself was not told what war projects the laborers would be
used for; indeed, Speer was deliberately kept out of the entire SS disc development
programs for security reasons and the fact that the SS was a state-within-a-state
with its own production facilities, war material, scientists and technicians, slave
workforce, and the knowledge of secret Third Reich military bases outside Germany
where these discs were both tested and stored.

Wiki
quote:
Berthold Konrad Hermann Albert Speer (Mannheim, 19 maart 1905 – Londen, 1 september 1981) was een Duits architect die de tweede of derde machtigste man van het Derde Rijk werd[1]. Hij raakte, onder andere vanwege hun gemeenschappelijke belangstelling voor architectuur, bevriend met nazi-dictator Adolf Hitler. Speer wordt wel de 'architect van het Derde Rijk' genoemd en hij was één van de kopstukken van nazi-Duitsland. Hij had zes kinderen, van wie er één, Albert Speer jr. (geboren in 1934), na de oorlog eveneens een bekend architect is geworden.
*Hosselcopter*
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:49:04 #10
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_67183555
UFO's van BMW
quote:
Meanwhile, BMW started work on a design very similar to Schriever’s Flugkreisel
but utilizing the company’s own BMW 003 jet engines. These machines, called
‘Flugelrads" (Winged Wheels) were not really true disc aircraft but jet autogyros
that used a standard BMW 003 with a Strahlrohr (Jet pipe) deflector to power a
multi-blade disc rotor. These craft were built on a much smaller scale than
Schriever’s Flugkreisel so work proceeded from 1941-45 with construction of
prototypes beginning in 1943. Instability, however, was never really solved in the
earlier designs. One disc, however, a BMW Fluglerad II V-2 possibly achieved flight
in April 1945.
In the face of imminent defeat BMW destroyed all their Flugelrads. Schriever’s
Flugkreisel was also destroyed. Miethe’s disc may have been captured as Miethe
went to Canada postwar to work on AVRO’s designs.

De Canadezen bestuderen de Duitse UFO's met geheimhouding...
quote:
The Avro Aircraft, Limited experimentation with saucer-craft was always an open secret which was at times exploited by the government. Information regarding this project has been obtained via Freedom Of Information Act using their American partner, the United States Air Force at Wright-Patterson Air Force Base, by this researcher as well as other researchers.

UFO's gespot in Wenen (Austria)

*Hosselcopter*
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:12:57 #11
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_67184628
De VS hebben meer dan 6000 Duitse geleerden en materiaal ontvoerd. Op jacht gegaan onder het mom van ''War Criminal'' propaganda. Het bekendste voorbeeld hiervan is Werner Von Braun die mee had geholpen aan het V2 raket prohamma van de SS en later een belangerijk aandeel had in het Apollo progamma.
quote:
It became apparent in 1946 that 54 U-boats and over 6,000 technicians and scientists were ‘"missing" from Germany- especially from the SS Technical Branch. There were also 40, 000 slave laborers and between 142,000-250,000 German citizens unaccounted for. Despite simply writing these off as probable losses and deaths of the war, Washington suspected that a large number of these missing actually escaped to South America and Base 211 (if such a base existed). The US then went on a hunt using the "war criminal" propaganda to cover up the search for technology akin to a South American version of "Operation Paperclip".
Himmler, de rechterhand van Hitler, overzag de belangerijke vorderingen omtrend de ontwikkelingen bij ''Entwicklungsstelle 4''. De SS technische afdeling ''Gruppe E-IV''.

Viktor Schauberger werd de aangewezen leider door zijn ''liquid vortex technology'' wat geperfectioneerd werd toen hij in dienst was bij de Mauthausen concentratiekamp.

De moderne UFO fenomenen begonnen in 1947 en de verdere ontwikkelingen begonnen begin jaren 50 die tot nu nog worden voortgezet onder de naam ''Black-Project'', vliegtuigen die worden beheerd door de CIA,NSA en NRO.

Enkele Duitse vliegtuigen van 1935 tot 1945

*Hosselcopter*
  woensdag 18 maart 2009 @ 22:15:37 #12
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_67187596
tvp!
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  woensdag 18 maart 2009 @ 22:24:58 #13
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_67188135
Deze is wel erg fake :

pi_67195083
Tvp!

Erg interessant.
  donderdag 19 maart 2009 @ 08:29:06 #15
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67196000
tvp en in overleg ontvoerd naar BNW
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_67196403
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:44 schreef Dibble het volgende:
de amerikanen kwamen er later wel achter dat ze daar zaten en stuurden een invasie macht onder leiding van Richard E. Byrd en toen kregen ze een pak slaag, (die invasiemacht was trouwens 3 maal groter dan die op normandie)
Zoiets kun je natuurlijk moeilijk onder stoelen of banken steken. Dan zijn er simpelweg teveel mensen die een geheim moeten bewaren.

Verder zeer interessant topic, tvp
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:19:44 #17
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67196922
quote:
Het is al een tijdje stil op TRU naar mijn mening, dus even weer een harde Conspiracy item
http://www.eyepod.org/Nazi-Disc-Photos.html
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Om niet te ontgoochelen werd de RFZ-2 hetzelfde jaar gebouwd en bereikte een matig succes.
Dit was een licht bewapende schijf met twee MG machinegeweren als geschut. Zij werden gebruikt voor verkenningsvluchten in 1940. (Naar het schijnt boven de Britse eilanden en de Atlantische oceaan.)

[ afbeelding ]
RFZ-2 met MG geschut

[ afbeelding ]
RFZ-2 met geschut op de koepel
De RFZ 3, 4 en 6 waren allen prototypes die groter en krachtiger werden in elk afzonderlijk model. Zij werden gebouwd tussen 1934 en 1940. De RFZ-5 werd herdoopt tot Haunebu in 1939 en de RFZ-7werd de Vril-1 jager in 1941. Deze hoogstaande schijven werden door Himmler's SS over het hoofd gezien, vooral het technisch gedeelte van de eenheid E-IV (ontwerpplaats 4) die ontworpen werd om verschillende alternatieve energieën te verkennen.
[ afbeelding ]

voor filmppjes

Klik!

mochten jullie raar opkijken van de volgorde...
1914 - stap 1 werd gezet,

1940 - stap 2 werd gezet,

toen kwamen ze met een nieuwe technologie die hoe dan ook geheim moest blijven voor de rest van de wereld, de hauneburg - projecten, dus zetten ze de hele ondergang van duitsland in scene, zodat de wereld dacht dat ze er niet meer waren, vervolgens duiken ze onder op antartica, en kunnen rustig verder bouwen aan hun plannen (en haunebu's) omdat iedereen denkt dat ze weg zijn,...de amerikanen kwamen er later wel achter dat ze daar zaten en stuurden een invasie macht onder leiding van Richard E. Byrd en toen kregen ze een pak slaag, (die invasiemacht was trouwens 3 maal groter dan die op normandie)

dus stap 3 was de zogenaamde ondergang van de Nazi's terwijl ze gewoon onderdoken,

vervolgens de nazi - operaties in europa en amerika, tot vandaag de dag,...

[ afbeelding ]

als deze foto echt is...dan klopt elke letter in the omega files, als elke letter in de omega file correct is, betekent dat dat de nazi's de oorlog niet hebben verloren maar gewonnen, dat ze ondergedoken zitten op antartica, en dat ze aan het plannen zijn voor de laatste fase in hun spelletje die al in 1914 begon.

ben benieuwd
Franse, Argentijnse kranten hadden in 1946 tot 1948 meldingen gemaakt van Nazi praktijken bij Antartica.

http://www.bibliotecapleyades.net/esp_antartica.htm
http://antarctica.greyfalcon.us/

Er is trouwens ook wat geheimzinnigs met het Vostok meer.

VideoGoogle heeft ook genoeg materiaal.:
http://www.dailymotion.co(...)crets-of-world-war-i
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67197141
Ik heb 10.000de officiele Duitse documenten gezien en in mijn handen gehad over de jaren heen waarbij vele geheime documenten en documenten van de SS. Dit document met "Geheime Kommandosache" is 100% zeker een verzinsel. De gebruikte stempels, lettertype, indeling etc komt in niets overeen met bekende documenten.
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:59:45 #19
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_67199804
Haunebu betekend naar wat ik gehoord heb "vliegende schijf " in oud egyptisch

Hier iets meer over de repulsin engine van Victor Schauwberger

http://jnaudin.free.fr/html/repulsin.htm

http://discaircraft.greyfalcon.us/Viktor%20Schauberger.htm

http://en.wikipedia.org/wiki/Viktor_Schauberger

met een vidiootje

http://video.google.nl/videoplay?docid=-4770477589537728517&ei=yhnCSYeVMIGw-Aa3muTFAQ&q=VIKTOR+SCHAUBERGER&hl=nl

[ Bericht 38% gewijzigd door merlin693 op 19-03-2009 11:11:16 ]
  Moderator donderdag 19 maart 2009 @ 12:02:32 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_67202223
Uitermate interessant, maar deze foto's en documenten zijn al eerder voorbij gekomen in topics op Fok. Hoewel ik wel wil geloven dat de Duitsers technologie hadden die geheim was, en ook wel voorop liepen qua ontwikkelingen geloof ik er niet geheel in dat ze ook daadwerkelijk werkende vliegende schotels hadden.

Die foto van die MiG (denk ik?) met daar achter die schotel ziet er wel ontzettend nep uit, en die andere foto's van die duitse schotels..tja ik weet niet..ik heb het idee dat er iets niet klopt, als ik daar naar kijk.

@ The_General. Jij schrijft dat je documenten in handen hebt gehad van SS. Erg interessant, vanuit je werk ofzo?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_67202489
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:02 schreef CoolGuy het volgende:
@ The_General. Jij schrijft dat je documenten in handen hebt gehad van SS. Erg interessant, vanuit je werk ofzo?
Ik ben in het verleden betrokken geweest bij het beheer van de collectie van musea en stichtingen die zich bezig houden met WOII. (ook aankoop/verkoop via nationale en internationale veilingen)

Daarnaast heb ik veel archief onderzoek gedaan en heb ik veel contacten met veteranen van WOII. Op die wijze heb ik de kans gehad om zeer veel documenten in mijn handen te krijgen.

Klein voorbeeld van iets wat op mij direct vreemd overkomt. Het volledig schrijven van "Geheime Kommandosache" in een Gotisch drukwerkachtig font terwijl de rest getypt is met een typemachine.
Daarnaast gebruikte de Duitsers meestal de volgende afkortingen op documenten voor "Geheime Kommandosache" gK GKS GeKaDoS gKdos.

[ Bericht 18% gewijzigd door _The_General_ op 19-03-2009 12:25:16 ]
  Moderator donderdag 19 maart 2009 @ 12:22:32 #22
16180 crew  CoolGuy
pi_67202828
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:09 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Ik ben in het verleden betrokken geweest bij het beheer van de collectie van musea en stichtingen die zich bezig houden met WOII. (ook aankoop/verkoop via nationale en internationale veilingen)

Daarnaast heb ik veel archief onderzoek gedaan en heb ik veel contacten met veteranen van WOII. Op die wijze heb ik de kans gehad om zeer veel documenten in mijn handen te krijgen.
Ah, zeer interessant. Hoe zie jij bovenstaande foto's? Even los nogmaals van die straaljager met die schotel er naast, want die neem ik niet eens serieus. Overigens zijn dergeljike foto's in een ander topic hier een tijd geleden ook voorbij gekomen maar dat waren allemaal trucage foto's waarbij een Fokker de originele foto's overal dr bij had gezocht

Maar ook die zwartwit foto's en die kleurenfoto van een schotel op een vrachtwagen...als ik er naar kijk dan heb ik het idee dat het niet klopt, maar ik kan er niet de vinger opleggen wat ik dan zie dat niet klopt. Ik denk dat de foto's nep zijn..
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:26:26 #23
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_67202934
quote:
geloof ik er niet geheel in dat ze ook daadwerkelijk werkende vliegende schotels hadden.
wat versta je onder werkende vliegende schotels ?

want de repulsin engine is echt en modellen ervan hebben gevlogen.....sommige mensen schrijven het foo-fighter fenomeen hier ook aan toe
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:30:49 #24
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67203062
Topic heeft potentie, maar de links met de ontzettende fake foto's laten me een beetje twijfelen over het doel van het verhaal.

Wordt er een verhaal de wereld in gebracht om het vervolgens in diskrediet te brengen?
Met de foto's lukt het in ieder geval erg goed.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:31:50 #25
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_67203093
tvp, leuk verhaal met een zeer laag waarheidsgehalte. Dit idee wordt trouwens verder uitgewerkt in de nog uit te komen film Iron Sky
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  Moderator donderdag 19 maart 2009 @ 12:33:38 #26
16180 crew  CoolGuy
pi_67203150
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:26 schreef merlin693 het volgende:

[..]

wat versta je onder werkende vliegende schotels ?

want de repulsin engine is echt en modellen ervan hebben gevlogen.....sommige mensen schrijven het foo-fighter fenomeen hier ook aan toe
Nou ja, ik bedoel de apparaten zoals die hierboven (ik noem dat voor het gemak vliegende schotels even) gepost zijn op de foto's. Wanneer deze dingen echt waren, en ook al zo vroeg er waren dan had dat de uitkomst van W.O. II dramatisch kunnen beinvloeden.

Ik ben de naam van het toestel even kwijt, maar aan het eind van de oorlog kwam Duitsland met een toestel met een straalmotor. Dat heeft nog meegevochten en was op zich superieur aan alles wat de geallieerden konden inzetten, maar was te laat ontwikkeld/in productie genomen om de uitkomst van de oorlog te veranderen.

Ik snap niet zo goed waarom ze zulke dingen die dan op hun beurt weer technisch inferieur zijn aan de Haunebu en Vril dan op het laatst van de oorlog inzetten, terwijl ze toen al veel beter materiaal hadden. Hadden ze de oorlog gestart met die schotels, dan was het (lijkt mij dan) appeltje-eitje geweest om te winnen.

Het verhaal over dat ze onder het ijs van Antarctica zitten om daar verder te gaan met hun Masterplan wil er bij mij dus echt niet in, sorry. Ze hadden toen al de technologie blijkbaar om te winnen, en ze startten een oorlog waar de hele wereld bijna last van had. Hadden ze die technologie toen gebruikt, dan was het Derde Rijk nu een feit geweest, en hadden ze hun doel veel sneller bereikt dan dat ze nu ergens onder het ijs aan het kloten zijn.

Nee, dat ze de technologie hadden, daar wil ik nog wel aan (in ieder geval, technologie die veel geavanceerder was dan wat de geallieerden hadden) maar niet dat ze die, als ze die al in ontwikkeling hadden VOOR de oorlog, nooit hebben ingezet en dat verhaal over Antarctica gaat er bij mij al helemaal niet in.
pi_67203705
Kan dit waar zijn?
Waarschijnlijk wel. Er werd erg veel geëxperimenteerd tijdens de WWII. Zo hebben we radar te danken aan die periode, en kwam tegen het eind van de oorlog de radiogeleide bom - de eerste 'smart bomb' zeg maar.
De Russen hadden een groot vliegtuig waar 8 kleine vliegtuigjes onder hingen - een soort van vlieg-moeder-vliegtuig.
Ook straalmotoren en raketten zijn in die paar jaar verder gekomen dan in de 100 jaar ervoor.

Het lijkt me dus helemaal niet onwaarschijnlijk dat er ook geëxperimenteerd is met andere vormen van vliegtuigen - dus ook niet met een schotel.

Waar het verhaal echter mank gaat is dat een vliegende schotel persé een enorme technische prestatie is.
Dat is het namelijk helemaal niet.
Je maakt een schotel zoals op de foto's, en als je er maar voldoende stuwkracht inbouwt, komt het wel omhoog.
Het probleem is: Het heeft de aerodynamische eigenschappen van een vorkheftruck.
Met andere woorden: Een vliegtuig volgens de vorm die wij herkennen als vliegtuig, vliegt 1000x beter.
Als dit echt is, is het dus gewoon een experiment waar niets uitgekomen is, en verder niks.
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:52:09 #28
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_67203773
deze docu is ook interesant

The nazi Bell en the Flying trap worden in deel 2 besproken
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bell

Zoek ook eens op Hans Coler en Herman Oberth (leraar van werner von Braun)

bv

http://www.geocities.com/CapitolHill/3752/hcoler1.htm

Zelf heb ik altijd het gevoel dat Doctor Bruce de Palma (broer van brian) met zijn "spinning ball" experiment het in de goede richting zocht

http://www.padrak.com/ine/NEN_5_7_4.html

en natuurlijk niet te vergeten zijn N-machine

http://brucedepalma.com/Home.php

[ Bericht 6% gewijzigd door merlin693 op 19-03-2009 13:21:49 ]
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:58:53 #29
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67205992
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:52 schreef merlin693 het volgende:
deze docu is ook interesant

The nazi Bell en the Flying trap worden in deel 2 besproken
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bell

Zoek ook eens op Hans Coler en Herman Oberth (leraar van werner von Braun)

bv

http://www.geocities.com/CapitolHill/3752/hcoler1.htm

Zelf heb ik altijd het gevoel dat Doctor Bruce de Palma (broer van brian) met zijn "spinning ball" experiment het in de goede richting zocht

http://www.padrak.com/ine/NEN_5_7_4.html

en natuurlijk niet te vergeten zijn N-machine

http://brucedepalma.com/Home.php
Goeie links, ik zal ze eens rustig bekijken.
Een vluchtige blik op wiki over 'the bell' geeft weer een shitload aan interesante informatie!
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_67208666
waarom de ts het een ufo noemt snap ik niet. Als je alle foto's enz. in z'n 1e comment bekijkt is het niet echt "unidentified" meer he. als da ding echt van de grond af zou komen zou ik het eerder een vliegende schotel noemen
  donderdag 19 maart 2009 @ 19:26:18 #31
52357 Lambiekje
pi_67215096
quote:
Dat is interessant over het water?
quote:
Water is onontbeerlijk voor alle levensvormen op aarde. Victor Schauberger voorspelde in zijn tijd al dat door manier waarop men met water omgaat zich vele ziektes zouden ontwikkelen, zoals kanker. Hij heeft gelijk gekregen.
bron
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 19 maart 2009 @ 19:27:43 #32
52357 Lambiekje
pi_67215140
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 15:29 schreef MartijnIV2008 het volgende:
waarom de ts het een ufo noemt snap ik niet. Als je alle foto's enz. in z'n 1e comment bekijkt is het niet echt "unidentified" meer he. als da ding echt van de grond af zou komen zou ik het eerder een vliegende schotel noemen
Tja maar dat is nu eenmaal als we woorden verkeerd gaan gebruiken. In de volksmond is het een UFO en niet meer de betekenis waarvoor de afkorting staat.
pi_67215225
Toevallig, was er net over aan het lezen vandaag. Geloofwaardig is het niet, maar wel vermakelijk.
pi_67215275
De titel klopt niet, het is toch nog een 'identified object' ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:09:43 #35
248392 _Parallax
Radicaal Relativisme
pi_67216527
Dit is waar.

Mijn opa was fout, dus ik kan het weten.
Uitersten zijn een menselijk verzinsel.
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:21:07 #36
52357 Lambiekje
pi_67216947
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:09 schreef _Parallax het volgende:
Dit is waar.

Mijn opa was fout, dus ik kan het weten.
Praat je zo makkelijk over Dein Opa.
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:46:08 #38
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_67217831
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:52 schreef Dibble het volgende:
Niemand wist van straalwerking op vliegtuigen totdat hun bases in beslag werden genomen bijv.
Haha, wat een onzin.

http://en.wikipedia.org/wiki/Frank_Whittle
http://en.wikipedia.org/wiki/Gloster_E.28/39
Ik ga naar huis.
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:23:01 #39
94617 Ps2K
pi_67219171
quote:
Om de onzin even te verduidelijken: Henri Coanda had al een werkend straalvliegtuig in 1910
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_67220090
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:23 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Om de onzin even te verduidelijken: Henri Coanda had al een werkend straalvliegtuig in 1910
nederlandse wikipedia:
Coandă verwierf de grootste bekendheid door zijn onderzoek naar het 'Coandă-effect': het verschijnsel dat een vloeistofstroom langs een convex oppervlak loopt, in plaats van een rechte lijn in de oorspronkelijke richting te volgen. De werking van een straalmotor berust op dit effect. Coandă maakte zijn eerste proefvlucht met een voorloper van de straalmotor (een thermojet) in 1910. Coandă verkreeg in 1934 een Frans patent op het Coandă-effect.

dus geen echt straalvliegtuig.

engelstalige wikipedia:
1910: The Coandă-1910, the world's first thermojet aircraft (which crashed on its only demonstration). dat zegt genoeg
pi_67220133
duss
(hoe kun je een fout geplaatst bericht verwijderen?)

[ Bericht 93% gewijzigd door MartijnIV2008 op 19-03-2009 23:25:30 ]
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:04:58 #42
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_67223605
Duss niets.

[ Bericht 79% gewijzigd door nietzman op 19-03-2009 23:11:08 ]
Ik ga naar huis.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 10:03:23 #43
94617 Ps2K
pi_67231248
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:45 schreef MartijnIV2008 het volgende:

dus geen echt straalvliegtuig.
De werking is vrijwel exact hetzelfde (lucht comprimeren, brandstof inspuiten en aansteken) alleen gebruikt de therojet een zuigermotor om de turbine aan te drijven en een jet gebruikt een motor/compressor combi voor.

For the record... dat ding storte neer omdat men niet wist hoeveel kracht hij zou genereren en fikte daarna af omdat men het "Coanda effect" indertijd nog niet begreep.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 10:24:04 #44
248392 _Parallax
Radicaal Relativisme
pi_67231837
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Praat je zo makkelijk over Dein Opa.
Ja, die werkte in de vliegende schotelfabriek.
Uitersten zijn een menselijk verzinsel.
pi_67361542
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:33 schreef CoolGuy het volgende:

Ik ben de naam van het toestel even kwijt, maar aan het eind van de oorlog kwam Duitsland met een toestel met een straalmotor. Dat heeft nog meegevochten en was op zich superieur aan alles wat de geallieerden konden inzetten, maar was te laat ontwikkeld/in productie genomen om de uitkomst van de oorlog te veranderen.
De ME-262. Die trouwens minder superieur was als men vaak wil doen geloven. De motoren waren nogal onbetrouwbaar en gingen maar een paar vluchten mee.
quote:
Ik snap niet zo goed waarom ze zulke dingen die dan op hun beurt weer technisch inferieur zijn aan de Haunebu en Vril dan op het laatst van de oorlog inzetten, terwijl ze toen al veel beter materiaal hadden. Hadden ze de oorlog gestart met die schotels, dan was het (lijkt mij dan) appeltje-eitje geweest om te winnen.
De duitsers waren flink aan het experimenteren met van alles. Ze hadden ook een rakertvliegtuig (de ME-163), die op de eerste missies vrij succesvol waren. Daarna hadden ze er 1000 van besteld, en functioneerde het ding totaal niet meer.

Kan dus heel goed zijn wat mgerben zegt: er werd van alles geprobeerd, soms kwam daar iets uit, vaak niets. Die schotels kunnen heel goed een probeersel zijn wat niet goed werkte.

De duitse technologie van WO-2 heeft op een of andere manier een aura gekregen van verre vooruitgang en onverslaanbaarheid. Op sommige punten waren ze inderdaad verder dan de geallieerden, maar er waren ook nogal wat ideeën die onvoldoende uitgewerkt waren of uberhaupt niet realistisch waren.

De hierboven aangehaalde ME-262 was weliswaar de eerste straaljager in dienst, maar de Gloster Meteor was maar een paar maanden later bij de engelsen in dienst.
pi_67361755
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 08:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zoiets kun je natuurlijk moeilijk onder stoelen of banken steken. Dan zijn er simpelweg teveel mensen die een geheim moeten bewaren.

Verder zeer interessant topic, tvp
Idd. Om de invasiemacht voor Normandië op te bouwen zijn ze maanden (zo niet jaren) bezig geweest. Al die mensen en dat materieel moet je echt ergens kwijt, en dat valt nogal op.
Bij Normandië waren 3 miljoen mensen betrokken (direct in de landingen), meer dan 6000 vaartuigen, 12.000 vliegtuigen.
pi_67435522
Geen tijd om dit verhaal nu door te lezen, maar zeer interessant onderwerp...
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:50:29 #48
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_67445277
Hoe hebben ze in godsnaam de oorlog verloren......
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_67505061
quote:
Bij mijn weten begon het spelletje der Nazi's pas begin jaren '20. En Hitler heeft toch echt wel zelfmoord gepleegd en is toch echt niet in een blitzende UFO naar Antartica gevlogen. De dood van hitler in 1945 is een feit, aangezien de Russen zijn lichaam (gedeeltelijk) hebben meegenomen. Uit Duits staatsarchief blijkt, en dit heb ik uit eerste hand, is het lichaam van hitler na de val van de Muur in Oost-Duitsland opgegraven onder een huis uit een DDR-nieuwbouwwijk.

En bij mijn weten zijn veel vooraanstaande Nazi's met misdaden tegen de mens- en menselijkheid niet naar Antartica, maar naar Zuid-Amerika gevlucht...

Maagoed, Als (met nadruk op ALS) deze theorie klopt, dan zijn we in elk geval af van de ''spannede UFO verhalen'' uit de jaren '50 en '60 van de vorige eeuw. Dan weten we van wie het kwam.
Niets is geheel waar, en zelfs dat niet.
- Frederik van Eeden
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:16:38 #50
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67506108
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 21:46 schreef Jongeheer123 het volgende:

Maagoed, Als (met nadruk op ALS) deze theorie klopt, dan zijn we in elk geval af van de ''spannede UFO verhalen'' uit de jaren '50 en '60 van de vorige eeuw. Dan weten we van wie het kwam.
Niet echt.
Om even dit topic een wending te geven, Hitler beweerde zelf contact te hebben met buitenaardse beschavingen.

Net als Tesla, trouwens.
pi_67506661
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 22:16 schreef Ticker het volgende:

[..]

Niet echt.
Om even dit topic een wending te geven, Hitler beweerde zelf contact te hebben met buitenaardse beschavingen.

Net als Tesla, trouwens.
Zal ik het maar meteen een wending terug geven, door te stellen dat Hitlers lijfarts hem al eind '30-er jaren al voor gek verklaarde? Trouwens, heb je van die Aussage een bron?
- Frederik van Eeden
  zondag 29 maart 2009 @ 06:48:28 #52
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_67512365
quote:
Hitler beweerde zelf contact te hebben met buitenaardse beschavingen.

Net als Tesla, trouwens.
Zitten TBSklinieken ook vol mee, trouwens.
Ik ga naar huis.
pi_67512871
quote:

[..]

Niet echt.

Net als Tesla, trouwens.
Lekkere beschaving dan, contact maken met Hitler, en daarna niets meer laten horen.
Enneh: bron?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 maart 2009 @ 09:27:29 #54
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_67512885
Gelukkig staat er 100% TRU in de TT, ik twijfelde even.
  zondag 29 maart 2009 @ 10:14:22 #55
52357 Lambiekje
pi_67513209
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 22:31 schreef Jongeheer123 het volgende:

[..]

Zal ik het maar meteen een wending terug geven, door te stellen dat Hitlers lijfarts hem al eind '30-er jaren al voor gek verklaarde? Trouwens, heb je van die Aussage een bron?
hahaha en dus laat de gehele wereld deze clown een land aanvoeren. miljoenen hangen zijn handen.
Dat is zo tegenstrijdig.

Waarom zou het niet ondenkbaar zijn dat Hitler ontsnapt is.??! Omdat de Russen dat zeggen. Think Again!

De dood van Hitler is in ieder geval is er controversie. en waarom zouden we UBERHAUPT de Russen geloven. Na WO2 was ons en rest Europa angst aan gepraat dat de Russen zouden aanvallen?!? De Russen op hun woord geloven destijds is stupid, dom en achterlijk. Naief.
  zondag 29 maart 2009 @ 10:17:09 #56
52357 Lambiekje
pi_67513233
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe hebben ze in godsnaam de oorlog verloren......
Strikt genomen hebben ze dat ook niet. Kijk naar wat de Nazi's hebben opgericht en waar de heren tot ver in de jaren 80 actief waren en zeggenschap hebben.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:16:57 #57
90563 luciferist
proud owner of a penis
  zondag 29 maart 2009 @ 11:48:25 #58
52357 Lambiekje
pi_67514431
quote:
Fun dat het op dumpert staat.
  zondag 29 maart 2009 @ 13:29:20 #59
247061 Jongeheer123
Gevaporiseerd
pi_67516488
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hahaha en dus laat de gehele wereld deze clown een land aanvoeren. miljoenen hangen zijn handen.
Dat is zo tegenstrijdig.

Waarom zou het niet ondenkbaar zijn dat Hitler ontsnapt is.??! Omdat de Russen dat zeggen. Think Again!

De dood van Hitler is in ieder geval is er controversie. en waarom zouden we UBERHAUPT de Russen geloven. Na WO2 was ons en rest Europa angst aan gepraat dat de Russen zouden aanvallen?!? De Russen op hun woord geloven destijds is stupid, dom en achterlijk. Naief.
Het blijft altijd grappig om te constateren dat mensen proberen om historisch aangenomen feiten steeds weer te verdraaien en te herzien.
Ik ben het helemaal met je eens dat we vanuit een Westers perspectief de Russen niet op hun woord moeten en mogen geloven. Maar de dood van Hitler kan ik je garanderen, zoals ik al in een van mijn vorige posts boven schreef.

Wil je nog meer bewijs? Dat kan!
Hitler was chronisch ziek. Hij zat in de laatste dagen in de bunker iedere dag een aantal uur aan een soort infuus. Daarnaast had hij spierziekten door overmatig en veelvuldig gebruik van morfine, zodat hij met 3 uur slaap per nacht kon volstaan. (Let op z'n draaiende handje achter op z'n rug!)

Stel, Hitler en z'n cornuiten waren gevlucht met die UFO en een scheet van God naar Antartica. Dan had hij toch nog maar heel even te leven gehad...

En Lambiekske, hoe kom je erbij dat dat Nazi's tot in de jaren '80 doorregeerden??
- Frederik van Eeden
  zondag 29 maart 2009 @ 14:42:24 #60
52357 Lambiekje
pi_67518231
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:29 schreef Jongeheer123 het volgende:

[..]

Het blijft altijd grappig om te constateren dat mensen proberen om historisch aangenomen feiten steeds weer te verdraaien en te herzien.
Ik ben het helemaal met je eens dat we vanuit een Westers perspectief de Russen niet op hun woord moeten en mogen geloven. Maar de dood van Hitler kan ik je garanderen, zoals ik al in een van mijn vorige posts boven schreef.

Wil je nog meer bewijs? Dat kan!
Hitler was chronisch ziek. Hij zat in de laatste dagen in de bunker iedere dag een aantal uur aan een soort infuus. Daarnaast had hij spierziekten door overmatig en veelvuldig gebruik van morfine, zodat hij met 3 uur slaap per nacht kon volstaan. (Let op z'n draaiende handje achter op z'n rug!)
Net zo geloofwaardig bewijs als dat van JFK dat hij maar door 1 schutter beschoten is. Volslagen krankjorem. Kennedy is van voren beschoten. Een 1000 tal zogenaamde experts verkondigen dat Oswald het gedaan heeft en de kous is af?!
Hebben naast de Russen, ook de Amerikanen/Engelsen Hitler in zijn bunker gezien??! Lekker betrouwbaar is het dan? Het zijn wel de fucking russen waar we in constante nucleare dreiging hebben geleefd. En heeft meerdere keren op het randje gestaan. Zweven met de vingers boven de rode knop.Vandaar ook dat we collectief in Europa een geheime genoodschap genaamd Gladio hebben opgericht. En die zouden we moeten vertrouwen op hun woord? Ergens gaat jouw stelling falikant de mist in.

Je denkt toch niet echt dat Saddam de pijp uit is ?!
quote:
Stel, Hitler en z'n cornuiten waren gevlucht met die UFO en een scheet van God naar Antartica. Dan had hij toch nog maar heel even te leven gehad...
Verscheidene argentijnse krant berichten tot in de jaren 70 dat Hitler in die contreien vertoefde.
quote:
En Lambiekske, hoe kom je erbij dat dat Nazi's tot in de jaren '80 doorregeerden??
Kijk nu eens naar wie NATO, VN en NASA (mede) hebben opgericht? Of wat de basis is van onze huidige psychiatrie.
  zondag 29 maart 2009 @ 16:13:02 #61
247061 Jongeheer123
Gevaporiseerd
pi_67520546
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Net zo geloofwaardig bewijs als dat van JFK dat hij maar door 1 schutter beschoten is. Volslagen krankjorem. Kennedy is van voren beschoten. Een 1000 tal zogenaamde experts verkondigen dat Oswald het gedaan heeft en de kous is af?!
Hebben naast de Russen, ook de Amerikanen/Engelsen Hitler in zijn bunker gezien??! Lekker betrouwbaar is het dan? Het zijn wel de fucking russen waar we in constante nucleare dreiging hebben geleefd. En heeft meerdere keren op het randje gestaan. Zweven met de vingers boven de rode knop.Vandaar ook dat we collectief in Europa een geheime genoodschap genaamd Gladio hebben opgericht. En die zouden we moeten vertrouwen op hun woord? Ergens gaat jouw stelling falikant de mist in.

De huidige historische acceptatie van de moord op JFK wordt nog door veel historici in twijfel getrokken.
Terecht of onterecht? Ach, die moeten ook wat te doen hebben...
quote:
Je denkt toch niet echt dat Saddam de pijp uit is ?!
[..]

Ik denk van wel. Wat is zijn waarde en nut voor de Amerikanen na het verliezen van de oorlog?
quote:
Verscheidene argentijnse krant berichten tot in de jaren 70 dat Hitler in die contreien vertoefde.
[..]

Interessant... Bron?
quote:
Kijk nu eens naar wie NATO, VN en NASA (mede) hebben opgericht? Of wat de basis is van onze huidige psychiatrie.
Van die 3 organisaties is alleen de VN nog tijdens WOII opgericht. De rest pas jaren daarna. Natuurlijk zullen er Duitsers bij betrokken zijn geweest, en dat waren ze ook, maar ik zie de link met het nazisme niet.
Moet ik dit in enge of brede zin opvatten, in hoeverre je deze organisaties als nazistisch ziet?
- Frederik van Eeden
  zondag 29 maart 2009 @ 16:14:45 #62
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_67520602
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:14 schreef Lambiekje het volgende:
. en waarom zouden we UBERHAUPT de Russen geloven. Na WO2 was ons en rest Europa angst aan gepraat dat de Russen zouden aanvallen?!? De Russen op hun woord geloven destijds is stupid, dom en achterlijk. Naief.
Heb je nou zelf niet door wat voor incoherent gebazel dit is?
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
  zondag 29 maart 2009 @ 18:09:45 #63
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_67523952
Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat het voortleven van Hitler nooit geheim had kunnen blijven.

Het is natuurlijk allemaal giswerk, maar als Hitler nog niet ziek genoeg was om te sterven (iets wat ik geen grote kans geef, maar goed) was het natuurlijk mogelijk dat hij naar Zuid Amerika gevlucht was.

Maar dan zal er altijd wel iemand geweest zijn om hem op te zoeken en uit te leveren aan de Mossaad.

Hitler was dood voordat de Russen in Berlijn waren.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
  zondag 29 maart 2009 @ 19:25:29 #64
52357 Lambiekje
pi_67525725
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:09 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat het voortleven van Hitler nooit geheim had kunnen blijven.

Het is natuurlijk allemaal giswerk, maar als Hitler nog niet ziek genoeg was om te sterven (iets wat ik geen grote kans geef, maar goed) was het natuurlijk mogelijk dat hij naar Zuid Amerika gevlucht was.

Maar dan zal er altijd wel iemand geweest zijn om hem op te zoeken en uit te leveren aan de Mossaad.

Hitler was dood voordat de Russen in Berlijn waren.
Verwarring alom
pi_67547077
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Verwarring alom
Lol, die site gebruikt Wikipedia als ''bron'' waar ze hun achtergrondinformatie vandaan halen...

Kom eens met iets, zonder internet daarvoor te hoeven gebruiken?
- Frederik van Eeden
pi_67548231
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Verwarring alom
Ze zetten "de film toont ons een in de laatste dagen compleet verwarde Hitler... of was hij zo verward omdat het een dubbelganger was?" bij een foto van scene uit een film van een paar jaar terug, en concluderen daaruit dat het om een dubbelganger gaat? Nogal wiedes, het gaat om een acteur in een film 60 jaar na dato..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_67552594
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:21 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ze zetten "de film toont ons een in de laatste dagen compleet verwarde Hitler... of was hij zo verward omdat het een dubbelganger was?" bij een foto van scene uit een film van een paar jaar terug, en concluderen daaruit dat het om een dubbelganger gaat? Nogal wiedes, het gaat om een acteur in een film 60 jaar na dato..
Hitler is ook helemaal niet naar Argentinië of Antarctica vertrokken. Hij is gewoon in Duitsland gebleven. Dit wordt allemaal uitgebreid beschreven in het boek "Het proces Adolf Hitler", van Phillipe van Rjndt.
Ow, wacht, dat is fictie.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 19:42:07 #68
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_67588519
Ja die schotels hebben bestaan bmw zat erin en nog een ander bedrijf waarvan ik de naam nu vergeten ben.
Na enkele tests waarbij verscheidene mensen zijn overleden werd besloten dat de schotels niet geschikt waren voor oorlogsvoering.

Op het punt dat de oorlog op het einde liep was er een succesvolle schotel geproduceerd die vervolgens kapotgeschoten is bij de inname van de fabriek.

Er staat me er iets van bij dat ze begonnen waren bij de franse grens ergens en toen de invasie begon is die fabriek verplaatst naar Duitsland.

Er bestaan zelfs verschillende films van de tests inclusief crash

Bronnen heb ik nu niet (te lui) maar heb toendertijd behoorlijk veel informatie gezien hierover van aannemelijke bronnen.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 19:46:14 #69
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_67588672
Toevallig, ik heb een film gezien waarin bewezen werd dat ze niet bestaan hebben en ik ben ook te lui om even te zoeken!
Ik ga naar huis.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 19:46:54 #70
45206 Pietverdriet
pi_67588697

Hitler tijdens het inchecken voor zijn vlucht naar atlantis, in zijn rechterhand kan je de boardingcard zien

pi_67634460
Ufo piloot uit Utrecht had dus gelijk! De moffen hebben ufo's! Heil ZX 28
First you visualize the action then you actualize the vision
Faal.
pi_67767275
quote:
Op zondag 29 maart 2009 09:24 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Lekkere beschaving dan, contact maken met Hitler, en daarna niets meer laten horen.
Enneh: bron?
Offtopic, als er intelligente beschavingen zijn, en ze monitoren ons internetverkeer en komen deze thread tegen, dan kunnen er twee dingen gebeuren:
1. We worden allemaal weggevaagd, stel je voor dat het besmettelijk is.
2. Ze stellen first contact nog een paar miljoen jaar uit.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  maandag 6 april 2009 @ 22:22:22 #73
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_67776904
ultima thule...
pi_67803928
Haha tof. Ja, de nazi's waren vast wel aan't experimenteren met deze schatjes.
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:58:07 #75
52357 Lambiekje
pi_67805374
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:46 schreef nietzman het volgende:
Toevallig, ik heb een film gezien waarin bewezen werd dat ze niet bestaan hebben en ik ben ook te lui om even te zoeken!
Dit is de domste opmerking sinds tijden. Wat een walgelijke arrogantie gaat daar van uit. (als mensheid zijnde)
pi_67805431
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dit is de domste opmerking sinds tijden. Wat een walgelijke arrogantie gaat daar van uit.
Het is wel ongeveer jou manier van discussiëren....

Een oneliner plaatsen en dan zeggen dat de rest dom is als ze het niet snappen.

Toegegeven soms doe je een copy-paste of een link dump ^^
pi_67808965
als ze er zijn, vinden we ze uiteindelijk toch wel.
als ze er niet zijn..... dan zoeken we nog wel even.
geduld mensen, geduld.

zullen we tot die tijd verder gaan met ons leventje, en wel nuttige dingen gaan doen?
andere mensen zoeken wel voor ons.
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:00:37 #78
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_67809736
quote:

[..]

Dit is de domste opmerking sinds tijden. Wat een walgelijke arrogantie gaat daar van uit. (als mensheid zijnde)
_!
Ik ga naar huis.
pi_67811610
quote:

[..]

Heb je de laatste zin van de post daarboven gelezen? Daarin staat namelijk precies hetzelfde, maar dan vanuit het andere 'kamp'.
  donderdag 9 april 2009 @ 20:06:18 #80
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_67874877
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Heb je de laatste zin van de post daarboven gelezen? Daarin staat namelijk precies hetzelfde, maar dan vanuit het andere 'kamp'.
Welk kamp ??

Die dingen hebben gewoon bestaan. Zoek het op zou ik zeggen. Vliegende schotels zijn niet zo moeilijk te maken. Alleen zoals genoemd werken ze shit

Ik heb het niet over aliens enzo maar gewoon een experimenteel voertuig uit het nazitijdperk.

Maar je hebt gelijk dat die desintresse om links te zoeken gelijk was. lol
  vrijdag 10 april 2009 @ 09:45:08 #81
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_67887381

deze foto echt genoeg ??
pi_67887493
Een duidelijk door mensen handen gemaakt onderdeel van een machine of apparaat op een stoep.

Nee, zeker niet echt genoeg!
pi_67887588
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 09:45 schreef merlin693 het volgende:
[ afbeelding ]

deze foto echt genoeg ??
Doet mij aan een landmijn denken.
pi_67887601
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 09:52 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Doet mij aan een landmijn denken.
Of een oude bel,
  vrijdag 10 april 2009 @ 09:59:43 #85
45206 Pietverdriet
pi_67887766
quote:

[..]

Lees je eigen topics nog eens door.
pi_67889877
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:06 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Welk kamp ??

Die dingen hebben gewoon bestaan. Zoek het op zou ik zeggen. Vliegende schotels zijn niet zo moeilijk te maken. Alleen zoals genoemd werken ze shit

Ik heb het niet over aliens enzo maar gewoon een experimenteel voertuig uit het nazitijdperk.

Maar je hebt gelijk dat die desintresse om links te zoeken gelijk was. lol
Waarom zijn er alleen maar vage sites met nepfoto's te vinden dan? Als ze 'gewoon hebben bestaan' moet je toch op zijn minst wel één betrouwbare historische bron kunnen geven die dat bevestigt?
  vrijdag 10 april 2009 @ 11:09:26 #87
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67890031
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 11:05 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Waarom zijn er alleen maar vage sites met nepfoto's te vinden dan? Als ze 'gewoon hebben bestaan' moet je toch op zijn minst wel één betrouwbare historische bron kunnen geven die dat bevestigt?
Die vraag kun je stellen voor ontzettend veel dubieuse geschiedenis.
Het verband met de Thule gemeenschap.
Het occultse belang van de SS.

Waar zijn Tesla zijn uitvindingen gebleven? Hoe zagen ze eruit?

Snap je.
pi_67890486
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 11:09 schreef Ticker het volgende:

[..]

Snap je.
Nee, over die onderwerpen zijn namelijk genoeg betrouwbare bronnen en boeken te vinden. Ik kan bijvoorbeeld aanraden "The Occult Roots of Nazism" door Nicholas Goodrick-Clarke.
  vrijdag 10 april 2009 @ 11:36:17 #89
45206 Pietverdriet
pi_67891022
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 11:09 schreef Ticker het volgende:

[..]

Gedegen wetenschappelijk standaard werk
Nicholas Goodrick-Clarke: Black Sun: Aryan Cults, Esoteric Nazism and the Politics of Identity. New York University Press, New York 2001, ISBN 0-8147-3124-4.
quote:

De wisselstroom generator bedoel je?

Of de tweefasen wisselstroom?
Of de 40 patententen die hij aan westinghouse verkocht
De wisselstroom generator vind je in iedere generator, de wisselstroom in ieder huis, en de patenten kan je bij het patentbureau inzien.
  vrijdag 10 april 2009 @ 11:49:48 #90
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_67891401
Ik ben een eckte rapnegert
  vrijdag 10 april 2009 @ 12:20:22 #91
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_67892383
quote:
Een duidelijk door mensen handen gemaakt onderdeel van een machine of apparaat op een stoep.

Nee, zeker niet echt genoeg!
Oh grappig dat het nu eeneens buitenaards moet zijn en het niet door mensenhanden gemaakt mag zijn

Het is gewoon een lucht vortex genarator die gestuurd word door het coanda effect

dan nog maar een keer deze link

http://discaircraft.greyfalcon.us/Viktor%20Schauberger.htm

[ Bericht 7% gewijzigd door merlin693 op 10-04-2009 12:28:55 ]
  vrijdag 10 april 2009 @ 13:14:43 #92
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67893979
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 11:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gedegen wetenschappelijk standaard werk
Nicholas Goodrick-Clarke: Black Sun: Aryan Cults, Esoteric Nazism and the Politics of Identity. New York University Press, New York 2001, ISBN 0-8147-3124-4.
[..]

De wisselstroom generator bedoel je?
[ afbeelding ]
Of de tweefasen wisselstroom?
Of de 40 patententen die hij aan westinghouse verkocht
De wisselstroom generator vind je in iedere generator, de wisselstroom in ieder huis, en de patenten kan je bij het patentbureau inzien.
En wat deed je denken dat ik die bedoel?
Ik vond (o.a) zijn radio waarmee hij kon communiceren met buitenaards leven veel interessanter.
  vrijdag 10 april 2009 @ 13:50:45 #93
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_67894953
Wardenclyffe !!! probeer daar maar het schema van te regelen
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:12:08 #94
45206 Pietverdriet
pi_67895564
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:14 schreef Ticker het volgende:

[..]

En wat deed je denken dat ik die bedoel?
Ik vond (o.a) zijn radio waarmee hij kon communiceren met buitenaards leven veel interessanter.
En die heeft natuurlijk bestaan en is geen verzinsel...
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:37:24 #95
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_67896216
begin hiermee
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:48:32 #96
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67896502
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 14:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En die heeft natuurlijk bestaan en is geen verzinsel...
Nee je hebt gelijk. Die was verzonnen... zijn overige uitvindingen niet.
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:58:25 #97
45206 Pietverdriet
pi_67896786
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 14:48 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nee je hebt gelijk. Die was verzonnen... zijn overige uitvindingen niet.
Welke bedoel je?
Kijk Tesla was een briljante Ing, zeker op electriciteitsgebied, in een tijd toen het voor de meeste mensen iets magisch was. Niet gek dat er allerlei verhalen over hem gingen.
Maar probeer zin en onzin te scheiden, dat is deze man waard.
  vrijdag 10 april 2009 @ 15:10:09 #98
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_67897058
TVP

Erg interessant, of het nou waar is of niet
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  vrijdag 10 april 2009 @ 15:18:39 #99
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67897295
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 14:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Welke bedoel je?
Kijk Tesla was een briljante Ing, zeker op electriciteitsgebied, in een tijd toen het voor de meeste mensen iets magisch was. Niet gek dat er allerlei verhalen over hem gingen.
Maar probeer zin en onzin te scheiden, dat is deze man waard.
Anders check jezelf eens na wat nou precies feit en fictie is.
Misschien dat je dan ook begrijp waarom technologie in bepaalde gebieden ineens zo'n sneltrein vaart hebben gemaakt.
quote:
The Teslascope was a radio transmitter designed by Serbian scientist Nikola Tesla with the intention of communicating with extraterrestrial life on other planets. It received publicity after Tesla's statement on the device was published by Time magazine in their July 20, 1931 issue celebrating Tesla's 75th birthday.

[I have conceived] a means that will make it possible for man to transmit energy in large amounts, thousands of horsepower, from one planet to another, absolutely regardless of distance. I think that nothing can be more important than interplanetary communication. It will certainly come some day. and the certitude that there are other human beings in the universe, working, suffering, struggling, like ourselves, will produce a magic effect on mankind and will form the foundation of a universal brotherhood that will last as long as humanity itself.

—Nikola Tesla

In his book, The wall of light; Nikola Tesla and the Venusian space ship, the X-12 (OCLC 2094500), Arthur H. Matthews wrote that Tesla had created the Teslascope in order to communicate with extraterrestrials on the planet Mars. Matthews reiterated this in an interview with Dr. Andrija Puharichthat, which was later published in the Pyramid Guide:

[Arthur Matthews] came from England. Matthews' father was a laboratory assistant to the noted physicist Lord Kelvin back in the 1890s. Tesla came over to England to meet Kelvin to convince him that alternating current was more efficient than direct current. Kelvin at that time opposed the AC movement. In 1902, the Matthews family left England and immigrated to Canada. When Matthew's was 16 his father arranged for him to apprentice under Tesla. He eventually worked for him and continued this alliance until Tesla's death in 1943. It is not generally known, but Tesla actually had two huge magnifying transmitters built in Canada, and Matthews operated one of them. Most people know about the Colorado Springs transmitters and the unfinished one on Long Island. I saw the two Canadian transmitters. All the evidence is there. [The Teslascope is] the thing Tesla invented to communicate with beings on other planets. There's a diagram of the Teslascope in Matthew's book [The Wall of Light]. In principle, it takes in cosmic ray signals. Eventually the signals are stepped down to audio. Speak into one end, and the signal goes out the other end as a cosmic ray emitter.
http://www.teslasociety.com/cosmos.htm
http://www.animeforum.com/showthread.php?t=57985
  vrijdag 10 april 2009 @ 16:04:03 #100
45206 Pietverdriet
pi_67898613
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 15:18 schreef Ticker het volgende:

[..]

Anders check jezelf eens na wat nou precies feit en fictie is.
Misschien dat je dan ook begrijp waarom technologie in bepaalde gebieden ineens zo'n sneltrein vaart hebben gemaakt.
[..]

http://www.teslasociety.com/cosmos.htm
http://www.animeforum.com/showthread.php?t=57985

Wat is nu je punt?
  vrijdag 10 april 2009 @ 16:06:30 #101
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67898686
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 14:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Welke bedoel je?
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat is nu je punt?
Voor de rest gaat ie wel helemaal lekker?
  vrijdag 10 april 2009 @ 16:11:56 #102
45206 Pietverdriet
pi_67898862
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 16:06 schreef Ticker het volgende:

[..]

[..]

Voor de rest gaat ie wel helemaal lekker?
Ik voel me prima, het is jouw waandenkbeelden waar ik me zorgen over maak
pi_67899218
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 09:45 schreef merlin693 het volgende:
[ afbeelding ]

deze foto echt genoeg ??
Ben je nu nog serieus ook? Dat kan vanalles zijn, er is op de foto ook helemaal niet te zien hoe groot het is, wat het kan enzovoorts. Het lijkt meer op een industrieel stukje schroot op een stoep dan een vliegende schotel...

Het is dat je er in een latere post context bij geeft, maar dat an sich bewijst nog niets.
  vrijdag 10 april 2009 @ 18:27:13 #104
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_67902629
ja...... ik ga er vanuit dat dit een van die prototypen is geweest waardoor hij later door AVRO is benaderd om dit verder uit te werken...en ja het is nooit bruibaar gebleken (of dit een van die foo-fighters is laat ik even buiten beschouwing).
  Redactie Frontpage vrijdag 10 april 2009 @ 19:01:47 #105
145738 superworm
is erbij
pi_67903504
tvp. stoer man, nazi-ufo's
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  vrijdag 10 april 2009 @ 19:40:27 #106
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_67904640
UFO=Unidentified Flying Object

men weet
  vrijdag 10 april 2009 @ 19:44:38 #107
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_67904743
quote:
Het is dat je er in een latere post context bij geeft, maar dat an sich bewijst nog niets.
klopt

maaar cros threads als area 51 , groom lake sector 4 ,zijn je vreemd en denkt dat experimentele vliegtuigen niet bestaan hebben ...het kunnen gebeuren maar wil nog niet zeggen dat het nooit gebeurd is

SR-71

AURORA

keer op keer blijken jullie (alszijnde simpele debunkers) niet genegen te zijn de juiste materie tot je te nemen maar wijken wel op infantiele aanvallen op de persoon

edit: oops niet bedoeld als persoonlijke aanval op de reactie waaarop ik reageerde

[ Bericht 5% gewijzigd door merlin693 op 10-04-2009 20:07:14 ]
  vrijdag 10 april 2009 @ 22:24:46 #108
52357 Lambiekje
pi_67910787
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 19:40 schreef merlin693 het volgende:
UFO=Unidentified Flying Object

men weet
De term wordt tegenwoordig compleet verkeerd gebruikt. Eigenlijk is het in de volksmond altijd buitenaards:)
pi_67917206
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 19:44 schreef merlin693 het volgende:

[..]

klopt

maaar cros threads als area 51 , groom lake sector 4 ,zijn je vreemd en denkt dat experimentele vliegtuigen niet bestaan hebben ...het kunnen gebeuren maar wil nog niet zeggen dat het nooit gebeurd is

SR-71

AURORA

keer op keer blijken jullie (alszijnde simpele debunkers) niet genegen te zijn de juiste materie tot je te nemen maar wijken wel op infantiele aanvallen op de persoon

edit: oops niet bedoeld als persoonlijke aanval op de reactie waaarop ik reageerde
Maar dan snap je toch ook dat alle onzin op internet niet plotseling waar is omdat er wel eens experimentele en/of geheime zaken zijn geweest?

Het is ook een kinderlijke exercitie om zaken als Nazi vliegende schotels voor waarheid af te schilderen. Het is bijna niet mogelijk dat zoiets bijzonders totaal niet op geloofwaardige wijze te verdedigen valt. Er zou bewijs zijn, historici zouden ervan weten.

Ik snap dat de meeste van jullie geen wetenschappelijke achtergrond hebben en stoned zijn als een vorm van kritisch denken beschouwen, maar probeer aub een beetje redelijk te blijven.
  zaterdag 11 april 2009 @ 09:33:41 #110
52357 Lambiekje
pi_67918277
Voor de scifi liefhebbers.

Knowing met Nicolas Cage is wel een aardige film.
Op een basisschool in 1959 wordt er als project tekeningen van een klas in een tijdcapsule geplaatst. Een meisje maakt geen tekening maar schrijft alleen maar cijfertjes op. 50 jaar later wordt de capsule weer uit de grond gehaald. Caleb het zoontje van Nicolas Cage krijgt dan het papiertje met cijfers. Door stom toeval ziet Cage dat er een patroon in de cijfers zit, bijv 911012996 (2996 aantal slachtoffers). Hij gaat meer een meer data onderzoeken en komt tot de conclussie dat er nog een paar openstaande rampen zijn. Gaande weg ziet hij steeds vaker vreemde personen rondom zijn huis.

Het is een uitermate interessant concept.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_67918823
Jammer, ik heb gewoon op één of andere manier een afkeer tegen Nicolas Cage, anders had ik hem wel willen zien!
  zaterdag 11 april 2009 @ 10:59:44 #112
52357 Lambiekje
pi_67919279
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:30 schreef ToT het volgende:
Jammer, ik heb gewoon op één of andere manier een afkeer tegen Nicolas Cage, anders had ik hem wel willen zien!
Ja Cage is nu niet een topacteur. Maar het valt hier wel mee. Wicker man was niet om aan te zien.
Overigens vind ik hem wel oke in National Treasure 1 en 2.

Het is iig betuidend beter dan Keanu in The Day the Earth Stood Still.
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:22:42 #113
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_67919708
het patent vond jij niet genoeg ? en kun jij me alle experimentele vliegtuigen die bv de US gemaakt heeft maar nooit tot productie zijn gekomen opnoemen ......juist

de arogantie dat als jij het niet weet het nooit gebeurt is spreekt boekdelen
quote:
Ik snap dat de meeste van jullie geen wetenschappelijke achtergrond hebben en stoned zijn als een vorm van kritisch denken beschouwen, maar probeer aub een beetje redelijk te blijven.
agut...nee nu ben jij lekker bezig

ik zal m nog maar een keer plaatsen want hij komt nu zo goed uit
quote:
keer op keer blijken jullie (alszijnde simpele debunkers) niet genegen te zijn de juiste materie tot je te nemen maar wijken wel uit naar infantiele aanvallen op de persoon

[ Bericht 7% gewijzigd door merlin693 op 11-04-2009 11:34:04 ]
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:56:42 #114
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_68002849
Deze overtuigt me niet echt
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_68094563
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja Cage is nu niet een topacteur. Maar het valt hier wel mee. Wicker man was niet om aan te zien.

Als ik er 1tje van 'n illuminatie lidmaatschap verdenk dan is hij het wel.

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:29:24 #116
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68106013
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 01:44 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Daar zijn die gasten toch veel te dom voor. Zulke slechte acteurs vertrouw je niet met een (niet-bestaand) geheim lidmaatschap. De eerste die het vraagt ziet dat ze liegen.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:36:28 #117
244403 Mefistoteles
www.gnosticteachings.org
pi_68482044
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:27 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb 10.000de officiele Duitse documenten gezien en in mijn handen gehad over de jaren heen waarbij vele geheime documenten en documenten van de SS. Dit document met "Geheime Kommandosache" is 100% zeker een verzinsel. De gebruikte stempels, lettertype, indeling etc komt in niets overeen met bekende documenten.
Ik heb er totaal geen verstand van maar toen ik dat "Geheime Kommandosache" zag staan moest ik bijna lachen...
  woensdag 29 april 2009 @ 01:41:00 #118
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_68485137
tvp
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  woensdag 29 april 2009 @ 02:10:16 #119
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_68485347
Voor de liefhebbers een Interessante film op youtube die goed aansluit bij dit topic

The Orion Conspiracy Part 1

The Orion Conspiracy Part 2

pi_68485465
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef Dibble het volgende:
Ik heb pagina 2 en 3 nog niet doorgelezen, maar deze afbeelding trok mijn aandacht.

Dit lijkt me gewoon een variant op de vliegende vleugel, in de vorm dat dit een vliegende helicopter rotor is.
Een snel ronddraaiende schijf met 2 kleine vleugeltjes eraan zou volgens mij ook volgens de huidige bekende natuurwetten gewoon moeten werken.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  woensdag 29 april 2009 @ 13:23:54 #121
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_68495901
quote:

[..]

Holy crap, coole video heb eerder van zijn materiaal gezien de man heeft veel info vanuit het hollywood perspectief.
  maandag 4 mei 2009 @ 21:11:25 #122
238790 slackster
pizza calamiteiten
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:03:10 #123
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_68687171
Nicolas Cage zn officiele naam is eigenlijk Nicholas Kim Coppola
pi_68730418
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:03 schreef merlin693 het volgende:
Nicolas Cage zn officiele naam is eigenlijk Nicholas Kim Coppola
dat is toch wat minder stoer
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:42:13 #125
248693 hanglul
hangt rond
pi_68759008
quote:

[..]

Dus Michael Jackson is de duivel
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:34:35 #127
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_68767601
quote:
Op woensdag 29 april 2009 02:30 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Ik heb pagina 2 en 3 nog niet doorgelezen, maar deze afbeelding trok mijn aandacht.

Dit lijkt me gewoon een variant op de vliegende vleugel, in de vorm dat dit een vliegende helicopter rotor is.
Een snel ronddraaiende schijf met 2 kleine vleugeltjes eraan zou volgens mij ook volgens de huidige bekende natuurwetten gewoon moeten werken.
slechte paint ja
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_68773846
quote:
Op woensdag 29 april 2009 02:30 schreef Jegorex het volgende:

waar zit de bemanning ? ik kan me voorstellen dat als je "in" een helikopter rotor gaat zitten die draait, dat je dan ontzettend misselijk wordt. als je niet dood gaat aan de enorme G-krachten die je constant te verduren krijgt. of de volledige buitenkant moet om je heen draaien, wat mij weer wat slecht ontworpen lijkt.
daarnaast kan dit ding nooit horizontaal blijven vliegen. Zodra 1 van de "wieken" wat minder lift levert gaat het voertuig al schuin hangen. er zitten ook 2 rotors op een helikopter. dat is niet voor niks.

gewoon een slechte paint ja
pi_68785230
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:22 schreef MartijnIV2008 het volgende:

[..]

waar zit de bemanning ? ik kan me voorstellen dat als je "in" een helikopter rotor gaat zitten die draait, dat je dan ontzettend misselijk wordt. als je niet dood gaat aan de enorme G-krachten die je constant te verduren krijgt. of de volledige buitenkant moet om je heen draaien, wat mij weer wat slecht ontworpen lijkt.
daarnaast kan dit ding nooit horizontaal blijven vliegen. Zodra 1 van de "wieken" wat minder lift levert gaat het voertuig al schuin hangen. er zitten ook 2 rotors op een helikopter. dat is niet voor niks.

gewoon een slechte paint ja
Elk kind ziet nog wel dat dat een paint is.

Het is niet zo moeilijk om de kern van dat voertuig stil te laten staan terwijl de buitenste ring draait.
De bemanning kan dan in de kern zitten.

Het grootste deel van de helicopters heeft nog altijd maar 1 hoofdrotor, die storten ook niet in bosjes neer.

PS: ik zeg niet dat dit voertuig echt bestaat, ik zeg alleen dat het best mogelijk is zo'n ding te maken.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:35:48 #130
45206 Pietverdriet
pi_68785304
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:33 schreef Jegorex het volgende:

Het grootste deel van de helicopters heeft nog altijd maar 1 hoofdrotor, die storten ook niet in bosjes neer.

Enig idee wat het effect is als je een helicopter probeert te laten vliegen met 1 rotor?

Zeeziekte pilletjes mee!!
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:43:10 #131
45206 Pietverdriet
pi_68785612
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:11 schreef slackster het volgende:
Nazi UFOs confirmed by the History Channel

Neem jij dat soort poep werkelijk serieus?
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 21:10:34 #132
16180 crew  CoolGuy
pi_68786653
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:33 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Elk kind ziet nog wel dat dat een paint is.

Het is niet zo moeilijk om de kern van dat voertuig stil te laten staan terwijl de buitenste ring draait.
De bemanning kan dan in de kern zitten.

PS: ik zeg niet dat dit voertuig echt bestaat, ik zeg alleen dat het best mogelijk is zo'n ding te maken.
Ja 1 hoofdrotor ja, maar je hebt nog altijd iets als een stabilisator nodig, anders draait de cabine van de helikopter bijna net zo hard rond als de rotor zelf
pi_68796457
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja 1 hoofdrotor ja, maar je hebt nog altijd iets als een stabilisator nodig, anders draait de cabine van de helikopter bijna net zo hard rond als de rotor zelf
Op die afbeelding lijkt de rotor door 2 straalmotoren aangedreven te zijn.
De kern met de cabina kan vervolgens met een motor net zo hard de andere kant opdraaien in de rotor waardoor die dus niet rond draait.

Het zal vast niet praktisch zijn, maar in theorie kan het dus wel.
pi_68796594
Dit soort technologie wordt verborgen gehouden door mensen met oliebelangen.
^^
pi_68796762
Ik zag dit topic eerder en moest aan jullie denken: nu op NAT GEO, nazi's die op zoek gaan naar atlantis
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:11:04 #136
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77111622
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:50 schreef stefanmathe het volgende:
Meer mensen hier gehoord van de Duitse Ufo's?
Even een korte basis.
Tijdens de tweede wereldoorlog was Nazi Duitsland bezig met het ontwikkelen van vliegende schotels. Hierover staat veel informatie op het net, ook op youtube kun je veel docu's vinden.
ZO zie je bijvoorbeeld veel testcase filmpjes van diverse schotelachtige vliegende machines.
Ik denk dat de vele UFO meldingen rondom de gehele planeet hier het erfgoed van is.
Als deze techniek erin die tijd al was zoals je in de vele fimpjes kunt zien, hoe is het dan nu meer dan 60 jaar later doorontwikkeld?

Hier een paar interessante linkjes:

Dit topic werd net geopend in W&T. De Duitse UFO's

(slotje op gezet)

Iemand nog nieuwtjes?
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_77112931
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:11 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Dit topic werd net geopend in W&T. De Duitse UFO's

(slotje op gezet)

Iemand nog nieuwtjes?
Ik opende net het topic van die ufo's en zag na wat zoekwerk nog een topic. Je leest deze tegelijk met mij want dat dumpertfilmpje van net was vandaag 1 keer bekeken, nu dus 2 :p
EDIT ! Is onzintopic wat ik linkte....
Ja, grammatisch zuig ik! Ik heb het vaak geprobeert, maarik kan gewoon geen perfect Nederlans hanteren tijdens het schrijven....srry :(
pi_77237557
pi_77284915
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

moet je eens goed op het hoesje van national treasure kijken...dan zie je de 'alles zien de oog'
ik ben seruis
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:17:12 #140
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77285459
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:01 schreef meneerseruis het volgende:

[..]

moet je eens goed op het hoesje van national treasure kijken...dan zie je de 'alles zien de oog'
Ja.. daar gaat de film ook over.
pi_77285511
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:17 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ja.. daar gaat de film ook over.
weet ik daarom was dit een totaal onduidelijk berichtje
ik ben seruis
pi_80086051
Staat het nou eigenlijk vast dat de duitsers écht aan schijfvormige vliegtuigen werkten?
  donderdag 8 april 2010 @ 16:17:33 #143
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_80087704
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef Der_Onkel het volgende:
Staat het nou eigenlijk vast dat de duitsers écht aan schijfvormige vliegtuigen werkten?
Natuurlijk zijn ze echt. dohh!
*Hosselcopter*
  zondag 14 november 2010 @ 17:32:15 #144
323707 Trava
WikiLeaks insurance password:
pi_88705377
Hier ooit nog wat meer over bekend geworden ofzo?
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____
  zondag 14 november 2010 @ 21:05:26 #145
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_88714081
Ben ik nou werkelijk de enige die problemen heeft met een "Thule Tachyonator 7b" als aandrijving? :?
Klinkt als iets uit een slechte superhelden film :P
I follow you......but not on Twitter
pi_88857877
Hitler liet Ufo ontwerpen om Londen en NY te bombarderen

Toen Hitlers macht op het einde van de Tweede Wereldoorlog afbrokkelde en het water hem aan de lippen stond, vroeg een wanhopige 'Führer' zijn wetenschappers een superwapen te creëren die hem de oorlog alsnog kon laten winnen.

Zo kwamen de Duitsers met de V2-raketten en de eerste jet fighters op de proppen, maar die kwamen te laat om de nederlaag nog af te wenden. Andere ideeën, zoals een vliegende schotel die Londen en zelfs New York moest bombarderen, raakten niet voorbij het tekenbord. Zo werd aanvankelijk aangenomen, maar volgens een recent rapport in het Duitse wetenschappelijke magazine 'PM', zou zo'n vliegende schotel wel degelijk uitgewerkt zijn en zou een prototype zelfs ooit de lucht ingestuurd zijn.

Gedetecteerd door Amerikanen
In het artikel worden ooggetuigen geciteerd, die de zogenaamde Ufo met het ijzeren kruis als symbool van het Duitse leger in 1944 over de Thames zagen vliegen. De Amerikanen zouden het tuig ook als een potentieel gevaar gedetecteerd hebben. In de toenmalige New York Times werden er foto's van gepubliceerd en geschreven over een 'mysterieuze vliegende schijf die met hoge snelheden over de hoge gebouwen van de stad scheert'. Volgens het magazine vernietigden de Duitsers het papierwerk rond hun uitvinding, maar in 1960 konden UFO-experten in Canada een toestel namaken dat, tot hun eigen verbazing, echt kon vliegen.

Vijftien prototypes
Het Duitse project kreeg de naam Schriever-Habermohl mee, naar ingenieur en testpiloot Rudof Schriever en collega-ingenieur Otto Habermohl. Zij werkten tussen 1941 en 1943 in Praag aan hun schotel. Daarna kwam het project in handen van SS-officier Hans Kammler, toen Hitler aan Hermann Goering -hoofd van de luchtmacht- vroeg om een superwapen te lanceren.

Gevangenen van de geallieerden claimden de zilveren vliegende schotel, die ongeveeer 5,4 meter breed was, meerdere keren gezien te hebben. volgens Joseph Andreas Epp, die als ingenieur meewerkte aan het project, werden er vijftien prototypes gebouwd. Rond een centrale cockpit werden er vleugels gebouwd die een cirkel vormden en het toestel deed klimmen. Na de oorlog hielpen vele Duitse wetenschappers mee aan het Amerikaanse ruimteprogramma.

Poolse historicus
De theorie wordt ook gevoed door Igor Witkowski, een Poolse gewezen historicus en journalist. In zijn boek uit 2000, 'Prawda O Wunderwaffe', claimt de man dat de Nazi's een buikvormig luchtvaarttoestel gecreëerd hadden en dat Hitler de beste wetenschappers en ingenieurs tot zijn beschikking had. (odbs)

www.hln.be
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 18 november 2010 @ 14:50:14 #147
323707 Trava
pi_88863037
Interessant!
  donderdag 18 november 2010 @ 14:52:47 #148
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_88863147
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2009 02:58 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dus Michael Jackson is de duivel :'(
Maar die is dus dood ? Jeeej.

Ontopic:
Nice, alleen vind ik de bewijzen niet zo overtuigend..
Waarom?
  Moderator donderdag 18 november 2010 @ 14:54:11 #149
16180 crew  CoolGuy
pi_88863209
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:30 schreef UncleScorp het volgende:
Hitler liet Ufo ontwerpen om Londen en NY te bombarderen

[ afbeelding ]

Toen Hitlers macht op het einde van de Tweede Wereldoorlog afbrokkelde en het water hem aan de lippen stond, vroeg een wanhopige 'Führer' zijn wetenschappers een superwapen te creëren die hem de oorlog alsnog kon laten winnen.

Zo kwamen de Duitsers met de V2-raketten en de eerste jet fighters op de proppen, maar die kwamen te laat om de nederlaag nog af te wenden. Andere ideeën, zoals een vliegende schotel die Londen en zelfs New York moest bombarderen, raakten niet voorbij het tekenbord. Zo werd aanvankelijk aangenomen, maar volgens een recent rapport in het Duitse wetenschappelijke magazine 'PM', zou zo'n vliegende schotel wel degelijk uitgewerkt zijn en zou een prototype zelfs ooit de lucht ingestuurd zijn.

Gedetecteerd door Amerikanen
In het artikel worden ooggetuigen geciteerd, die de zogenaamde Ufo met het ijzeren kruis als symbool van het Duitse leger in 1944 over de Thames zagen vliegen. De Amerikanen zouden het tuig ook als een potentieel gevaar gedetecteerd hebben. In de toenmalige New York Times werden er foto's van gepubliceerd en geschreven over een 'mysterieuze vliegende schijf die met hoge snelheden over de hoge gebouwen van de stad scheert'. Volgens het magazine vernietigden de Duitsers het papierwerk rond hun uitvinding, maar in 1960 konden UFO-experten in Canada een toestel namaken dat, tot hun eigen verbazing, echt kon vliegen.

Vijftien prototypes
Het Duitse project kreeg de naam Schriever-Habermohl mee, naar ingenieur en testpiloot Rudof Schriever en collega-ingenieur Otto Habermohl. Zij werkten tussen 1941 en 1943 in Praag aan hun schotel. Daarna kwam het project in handen van SS-officier Hans Kammler, toen Hitler aan Hermann Goering -hoofd van de luchtmacht- vroeg om een superwapen te lanceren.

Gevangenen van de geallieerden claimden de zilveren vliegende schotel, die ongeveeer 5,4 meter breed was, meerdere keren gezien te hebben. volgens Joseph Andreas Epp, die als ingenieur meewerkte aan het project, werden er vijftien prototypes gebouwd. Rond een centrale cockpit werden er vleugels gebouwd die een cirkel vormden en het toestel deed klimmen. Na de oorlog hielpen vele Duitse wetenschappers mee aan het Amerikaanse ruimteprogramma.

Poolse historicus
De theorie wordt ook gevoed door Igor Witkowski, een Poolse gewezen historicus en journalist. In zijn boek uit 2000, 'Prawda O Wunderwaffe', claimt de man dat de Nazi's een buikvormig luchtvaarttoestel gecreëerd hadden en dat Hitler de beste wetenschappers en ingenieurs tot zijn beschikking had. (odbs)

[ afbeelding ]

www.hln.be
Ik wil nog wel geloven dat het apparaat op de bovenste foto een diameter van 5.4 meter heeft. Maar het ding op de 2e foto dus absoluut niet. Ik zet ook mn twijfels bij de echtheid van die onderste foto (overigens ook bij de 1e, maar die 2e meer).

Ik zie de schotel, ik zie silhouetten van mensen en ik zie een silhouet van een huis. Nu weet ik niet hoe groot dat huis is, en of dat huis misschien veel verder naar achteren staat tov de mensen en de schotel, maar als dat huis naast die mensen staat, dan is het wel een verrekte klein huis, want de mensen daarnaast komen al op de helft van de hoogte van het huis.

Dan heb je 2 mensen die op de schotel staan. Als je die bekijkt, dan moet die schotel gigantisch zijn, vele malen groter dan het huis. Dat kan, maar ik geloof niet dat ze een dergelijk apparaat werkend hadden, wat zo groot was. Tenzij dat huis heel erg naar achteren staat tov de rest, maar dan nog zijn de mensen die er op staan wel heel erg klein als ze op dat apparaat staan, dus moet dat apparaat alsnog huge zijn.
  donderdag 18 november 2010 @ 16:13:17 #150
323707 Trava
pi_88866205
Ik denk dat het huis iets onder aan de heuvel staat.
  donderdag 18 november 2010 @ 20:59:30 #152
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_88878261
Ik heb nog nooit zoveel onzin in één topic gezien. :') oh wacht, ik ben in BNW.
pi_88916764
quote:
6s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:26 schreef pberends het volgende:

[..]

Ook op de FP:

Rapport: Hitler liet UFO ontwerpen
Tof, en dan nog steeds onzin roepen. Wordt dit topic nu naar NWS/W&T verplaatst ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_89080920
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:59 schreef Nibb-it het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel onzin in één topic gezien. :') oh wacht, ik ben in BNW.
Dit dus. Nazi UFO's? Serieus jongens?

In en in triest. Als je leven zo saai is dat je uit dit soort bullshit je spanning moet halen ben je wel heel diep gezonken.
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
pi_89081002
Duitsers hebben UFO's. X28.
  woensdag 24 november 2010 @ 13:31:09 #156
288558 mEATT
highDEAS.com
  Moderator woensdag 24 november 2010 @ 16:24:09 #157
16180 crew  CoolGuy
pi_89099125
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:31 schreef mEATT het volgende:
[ afbeelding ]
Die foto staat op pagina 2 van dit topic ook: Nazi UFO uncovered, met close-up foto's (100% TRU)

Wat is nu je punt met het plaatsen van die foto?
  woensdag 24 november 2010 @ 16:28:14 #158
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_89099326
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:31 schreef mEATT het volgende:
[ afbeelding ]
Wel UFO's, geen HD camera?
Waarom?
pi_89886642
Het lijkt wel de teasercampagne van een filmscript...

De film misschien?

(en sorry voor de kick verder, vond het wel grappig, en moest aan dit topic denken toen ik de trailers van de film zag) en

;)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_89888965
Wat een bult onzin tot nu toe in dit topic. Slechte photoshops, halve waarheden aangevuld met fantasie, meer is 't ook niet.
  maandag 13 december 2010 @ 21:05:34 #161
45206 Pietverdriet
pi_89891402
quote:
[img]htt[b]p://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/6s.gif[/img] Op donderdag 18 november 2010 16:26 schreef pberends het volgende:

[..]

Ook op de FP:

Rapport: Hitler liet UFO ontwerpen
PM een wetenschappelijk tijdschrift?
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
pi_89891802
ufo´s zijn speciaal ontworpen, en zitten ook niet zo ruim,

gemiddeld zitten er 4 generators in de onderverdieping,

generators die de zwaartekracht dediseren, waardoor je geen zwaartekracht hebt,

vandaar dat je ze ook vaak ziet stil staan,

ik moet er eerlijk bij zeggen, veel info ga ik hier niet zo 1 2 3 door geven,,,

g1 g2 g2 g6 g4 s7 zijn de hoofd frecuencies
niksss
pi_89904795
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef emirson het volgende:
ufo´s zijn speciaal ontworpen, en zitten ook niet zo ruim,

gemiddeld zitten er 4 generators in de onderverdieping,

generators die de zwaartekracht dediseren, waardoor je geen zwaartekracht hebt,

vandaar dat je ze ook vaak ziet stil staan,

ik moet er eerlijk bij zeggen, veel info ga ik hier niet zo 1 2 3 door geven,,,

g1 g2 g2 g6 g4 s7 zijn de hoofd frecuencies
Nee, nou even doorgaan alsjeblieft. Niet beweren dat je de geheimen kent maar geen zin hebt om dat 1 2 3 door te geven.
  dinsdag 14 december 2010 @ 07:56:16 #164
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89905960
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 02:15 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Nee, nou even doorgaan alsjeblieft. Niet beweren dat je de geheimen kent maar geen zin hebt om dat 1 2 3 door te geven.
Dat inderdaad, anders ben je gewoon een troll.
The truth was in here.
pi_90040944
Emirson, het lijkt alsof je kennis hebt hierover. Deel alstublieft meer!
Extremistisch gematigd.
pi_90043505
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2009 12:09 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Klein voorbeeld van iets wat op mij direct vreemd overkomt. Het volledig schrijven van "Geheime Kommandosache" in een Gotisch drukwerkachtig font terwijl de rest getypt is met een typemachine.
Daarnaast gebruikte de Duitsers meestal de volgende afkortingen op documenten voor "Geheime Kommandosache" gK GKS GeKaDoS gKdos.
ff een vraagje tussen al deze interessante info.
Hoe komt het dat ik iemand zoals jij nooit in DEF zie :? ,je zou daar een wezenlijke bijdrage kunnen leveren tussen 90% van de wanabee rambo's.. :Y ;) met jouw specifieke kennis of blijf je daar bewust weg om redenen die ik wel kan raden.. >:)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_102258162
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2010 19:45 schreef Resistor het volgende:
Het lijkt wel de teasercampagne van een filmscript...

De film misschien?

(en sorry voor de kick verder, vond het wel grappig, en moest aan dit topic denken toen ik de trailers van de film zag) en

;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 22 september 2011 @ 13:45:07 #168
45206 Pietverdriet
pi_102258785
En dan zijn er hier op Fok mensen die deze poep serieus nemen.
LOL
pi_102259492
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2010 21:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

PM een wetenschappelijk tijdschrift?
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL
Met dit soort zwakzinnige reacties is het beter jou niet serieus te nemen. Jezus man wat een druiloor ben jij.
  donderdag 22 september 2011 @ 14:15:19 #170
45206 Pietverdriet
pi_102259771
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:06 schreef HyperViper het volgende:

Met dit soort zwakzinnige reacties is het beter jou niet serieus te nemen. Jezus man wat een druiloor ben jij.
pi_102260164
quote:
Een subtiele witte vlag? Geeft niets knul, je naam bevestigt je prestaties.
pi_102262930
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL
Voor niet serieuze reacties kan je terecht in ONZ.
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:08:35 #173
344173 VladimirPoetin
is geen Poetin-fan
pi_102445746
Wie gelooft dit nou :')
pi_102646879
plemp m maar ff hier:

quote:
Former National Aeronautics and Space Administration Data and Photo Control Department manager, Ken Johnston, who worked for the space agency's Lunar Receiving Laboratory during the Apollo missions has been fired for telling the truth.

Johnston asserts NASA knows astronauts discovered ancient alien cities and the remains of amazingly advanced machinery on the Moon. Some of the technology can manipulate gravity.

Former NASA employee, Donna Hare, has accused NASA of doctoring, obfuscating, and obscuring thousands of photos over the years. She has gone on record alleging the space agency erased inconvenient anomalies on certain damning photos.

http://beforeitsnews.com/(...)on_Cities_Exist.html
Eisenhower1961.
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:35:21 #175
45206 Pietverdriet
pi_102647254
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:22 schreef Resonancer het volgende:
plemp m maar ff hier:

[..]

Dus daar heeft de vs hun superieure antizwaartekracht industrie vandaan...
LOL
pi_102654232
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dus daar heeft de vs hun superieure antizwaartekracht industrie vandaan...
LOL
Zo, zo, Pietje , knap dat je tot die conclusie komt.
Superieur!

WTF doe jij hier eigenlijk buiten trollen, topic openen, en vervolgens niet meer reageren ?
Alleen om anderen uit te lachen ?
Eisenhower1961.
pi_102654468
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:10 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Superieur!

WTF doe jij hier eigenlijk buiten trollen, topic openen, en vervolgens niet meer reageren ?
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:19:33 #178
45206 Pietverdriet
pi_102654551
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:10 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Superieur!

Sorry, maar veel anders kan je niet met dit topic, dit is zo bespottelijk.
pi_102654966
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het is ook een kleine moeite om gewoon niet in dit gedeelte van FOK! te komen.
pi_102661554
Gewoon vraagje is het mogelijk zwaartekracht op te heffen ik denk dat het andwoord nee is aangezien astronauten in zwembaden oefenen maar goed wie het weet mag het zeggen grt
pi_102661691
Bestaan dr bewezen vliegende schotels las in de krant tijdje geleden dat iran dr 1 heeft ik ben geen techneut maar je zou denken dat het niet moeilijk is dus zijn dr filmpjes waarvan zeker is dat het geen fake is?
pi_102662386
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:11 schreef princem het volgende:
Bestaan dr bewezen vliegende schotels las in de krant tijdje geleden dat iran dr 1 heeft ik ben geen techneut maar je zou denken dat het niet moeilijk is dus zijn dr filmpjes waarvan zeker is dat het geen fake is?
Er zijn vliegende schotels die leestekens als brandstof gebruiken. En zo te lezen is er net een bij jou in de tuin geland.
pi_102662949
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Sorry my ass. Je kunt niet eens wat met 'n topic dat je zelf opent.
Al die jaren BNW, wat heeft dat opgeleverd?
Maar goed, ieder z'n pleziertje. :{
Levert het toch nog wat op.. :')
Eisenhower1961.
pi_102663403
Val d... met je leestekens was duidelijk toch wijsneus
pi_102671790
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:43 schreef princem het volgende:
Val d... met je leestekens was duidelijk toch wijsneus
:')
pi_102672654
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 21:05 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ben ik nou werkelijk de enige die problemen heeft met een "Thule Tachyonator 7b" als aandrijving? :?
Klinkt als iets uit een slechte superhelden film :P

Misschien afgeleid van?
http://en.wikipedia.org/wiki/Tachyon
pi_102672706
Ik heb al beetje spijt vd reaktie maar dat was t eerste wat ik dacht.
pi_102673048
Ik stuitte net op deze PDF, 15 pagina's met foto's en informatie die nog niet aan bod is geweest (voor het grootste deel).

http://www.luxnoxhex.org/basilisc/UFO-4-NAZI-UFO.pdf
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:23:17 #189
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_102686679
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:09 schreef princem het volgende:
Gewoon vraagje is het mogelijk zwaartekracht op te heffen ik denk dat het andwoord nee is aangezien astronauten in zwembaden oefenen maar goed wie het weet mag het zeggen grt
Het is vast wel eens voorbij gekomen op FOK!
Maar google maar is op dit: The Hutchison Effect
Hier alvast twee filmpjes.

dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:49:40 #191
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_102693628
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:26 schreef K.A.Bouter het volgende:

[..]

Misschien afgeleid van?
http://en.wikipedia.org/wiki/Tachyon
Ja, ik kén tachyons. Daarom ook.

Overigens staan in de eerste 2 alinea's al aanwijzingen die de claim ondermijnen :)
Tachyons zijn hypothetische deeltjes. Nooit aangetoond.
En de naam is pas in de jaren 60 bedacht. (8>
I follow you......but not on Twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')