Zo, zo, Pietje , knap dat je tot die conclusie komt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus daar heeft de vs hun superieure antizwaartekracht industrie vandaan...
LOL
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zo, zo, Pietje , knap dat je tot die conclusie komt.
Superieur!
WTF doe jij hier eigenlijk buiten trollen, topic openen, en vervolgens niet meer reageren ?
Alleen om anderen uit te lachen ?
Sorry, maar veel anders kan je niet met dit topic, dit is zo bespottelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zo, zo, Pietje , knap dat je tot die conclusie komt.
Superieur!
WTF doe jij hier eigenlijk buiten trollen, topic openen, en vervolgens niet meer reageren ?
Alleen om anderen uit te lachen ?
Het is ook een kleine moeite om gewoon niet in dit gedeelte van FOK! te komen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sorry, maar veel anders kan je niet met dit topic, dit is zo bespottelijk.
Er zijn vliegende schotels die leestekens als brandstof gebruiken. En zo te lezen is er net een bij jou in de tuin geland.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:11 schreef princem het volgende:
Bestaan dr bewezen vliegende schotels las in de krant tijdje geleden dat iran dr 1 heeft ik ben geen techneut maar je zou denken dat het niet moeilijk is dus zijn dr filmpjes waarvan zeker is dat het geen fake is?
Sorry my ass. Je kunt niet eens wat met 'n topic dat je zelf opent.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sorry, maar veel anders kan je niet met dit topic, dit is zo bespottelijk.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:43 schreef princem het volgende:
Val d... met je leestekens was duidelijk toch wijsneus
Misschien afgeleid van?quote:Op zondag 14 november 2010 21:05 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ben ik nou werkelijk de enige die problemen heeft met een "Thule Tachyonator 7b" als aandrijving?![]()
Klinkt als iets uit een slechte superhelden film![]()
Het is vast wel eens voorbij gekomen op FOK!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:09 schreef princem het volgende:
Gewoon vraagje is het mogelijk zwaartekracht op te heffen ik denk dat het andwoord nee is aangezien astronauten in zwembaden oefenen maar goed wie het weet mag het zeggen grt
Ja, ik kén tachyons. Daarom ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:26 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Misschien afgeleid van?
http://en.wikipedia.org/wiki/Tachyon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |