abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68759008
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 01:44 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Als ik er 1tje van 'n illuminatie lidmaatschap verdenk dan is hij het wel.

Dus Michael Jackson is de duivel
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:34:35 #127
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_68767601
quote:
Op woensdag 29 april 2009 02:30 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Ik heb pagina 2 en 3 nog niet doorgelezen, maar deze afbeelding trok mijn aandacht.

Dit lijkt me gewoon een variant op de vliegende vleugel, in de vorm dat dit een vliegende helicopter rotor is.
Een snel ronddraaiende schijf met 2 kleine vleugeltjes eraan zou volgens mij ook volgens de huidige bekende natuurwetten gewoon moeten werken.
slechte paint ja
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_68773846
quote:
Op woensdag 29 april 2009 02:30 schreef Jegorex het volgende:
Ik heb pagina 2 en 3 nog niet doorgelezen, maar deze afbeelding trok mijn aandacht.

Dit lijkt me gewoon een variant op de vliegende vleugel, in de vorm dat dit een vliegende helicopter rotor is.
Een snel ronddraaiende schijf met 2 kleine vleugeltjes eraan zou volgens mij ook volgens de huidige bekende natuurwetten gewoon moeten werken.
waar zit de bemanning ? ik kan me voorstellen dat als je "in" een helikopter rotor gaat zitten die draait, dat je dan ontzettend misselijk wordt. als je niet dood gaat aan de enorme G-krachten die je constant te verduren krijgt. of de volledige buitenkant moet om je heen draaien, wat mij weer wat slecht ontworpen lijkt.
daarnaast kan dit ding nooit horizontaal blijven vliegen. Zodra 1 van de "wieken" wat minder lift levert gaat het voertuig al schuin hangen. er zitten ook 2 rotors op een helikopter. dat is niet voor niks.

gewoon een slechte paint ja
pi_68785230
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:22 schreef MartijnIV2008 het volgende:

[..]

waar zit de bemanning ? ik kan me voorstellen dat als je "in" een helikopter rotor gaat zitten die draait, dat je dan ontzettend misselijk wordt. als je niet dood gaat aan de enorme G-krachten die je constant te verduren krijgt. of de volledige buitenkant moet om je heen draaien, wat mij weer wat slecht ontworpen lijkt.
daarnaast kan dit ding nooit horizontaal blijven vliegen. Zodra 1 van de "wieken" wat minder lift levert gaat het voertuig al schuin hangen. er zitten ook 2 rotors op een helikopter. dat is niet voor niks.

gewoon een slechte paint ja
Elk kind ziet nog wel dat dat een paint is.

Het is niet zo moeilijk om de kern van dat voertuig stil te laten staan terwijl de buitenste ring draait.
De bemanning kan dan in de kern zitten.

Het grootste deel van de helicopters heeft nog altijd maar 1 hoofdrotor, die storten ook niet in bosjes neer.

PS: ik zeg niet dat dit voertuig echt bestaat, ik zeg alleen dat het best mogelijk is zo'n ding te maken.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:35:48 #130
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_68785304
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:33 schreef Jegorex het volgende:

Het grootste deel van de helicopters heeft nog altijd maar 1 hoofdrotor, die storten ook niet in bosjes neer.

Enig idee wat het effect is als je een helicopter probeert te laten vliegen met 1 rotor?

Zeeziekte pilletjes mee!!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:43:10 #131
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_68785612
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:11 schreef slackster het volgende:
Nazi UFOs confirmed by the History Channel

Neem jij dat soort poep werkelijk serieus?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 21:10:34 #132
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_68786653
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:33 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Elk kind ziet nog wel dat dat een paint is.

Het is niet zo moeilijk om de kern van dat voertuig stil te laten staan terwijl de buitenste ring draait.
De bemanning kan dan in de kern zitten.

PS: ik zeg niet dat dit voertuig echt bestaat, ik zeg alleen dat het best mogelijk is zo'n ding te maken.
Ja 1 hoofdrotor ja, maar je hebt nog altijd iets als een stabilisator nodig, anders draait de cabine van de helikopter bijna net zo hard rond als de rotor zelf
Breitling - Instruments for Professionals
pi_68796457
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja 1 hoofdrotor ja, maar je hebt nog altijd iets als een stabilisator nodig, anders draait de cabine van de helikopter bijna net zo hard rond als de rotor zelf
Op die afbeelding lijkt de rotor door 2 straalmotoren aangedreven te zijn.
De kern met de cabina kan vervolgens met een motor net zo hard de andere kant opdraaien in de rotor waardoor die dus niet rond draait.

Het zal vast niet praktisch zijn, maar in theorie kan het dus wel.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_68796594
Dit soort technologie wordt verborgen gehouden door mensen met oliebelangen.
^^
pi_68796762
Ik zag dit topic eerder en moest aan jullie denken: nu op NAT GEO, nazi's die op zoek gaan naar atlantis
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:11:04 #136
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77111622
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:50 schreef stefanmathe het volgende:
Meer mensen hier gehoord van de Duitse Ufo's?
Even een korte basis.
Tijdens de tweede wereldoorlog was Nazi Duitsland bezig met het ontwikkelen van vliegende schotels. Hierover staat veel informatie op het net, ook op youtube kun je veel docu's vinden.
ZO zie je bijvoorbeeld veel testcase filmpjes van diverse schotelachtige vliegende machines.
Ik denk dat de vele UFO meldingen rondom de gehele planeet hier het erfgoed van is.
Als deze techniek erin die tijd al was zoals je in de vele fimpjes kunt zien, hoe is het dan nu meer dan 60 jaar later doorontwikkeld?

Hier een paar interessante linkjes:

Dit topic werd net geopend in W&T. De Duitse UFO's

(slotje op gezet)

Iemand nog nieuwtjes?
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_77112931
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:11 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Dit topic werd net geopend in W&T. De Duitse UFO's

(slotje op gezet)

Iemand nog nieuwtjes?
Ik opende net het topic van die ufo's en zag na wat zoekwerk nog een topic. Je leest deze tegelijk met mij want dat dumpertfilmpje van net was vandaag 1 keer bekeken, nu dus 2 :p
EDIT ! Is onzintopic wat ik linkte....
Ja, grammatisch zuig ik! Ik heb het vaak geprobeert, maarik kan gewoon geen perfect Nederlans hanteren tijdens het schrijven....srry :(
pi_77237557
pi_77284915
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja Cage is nu niet een topacteur. Maar het valt hier wel mee. Wicker man was niet om aan te zien.
Overigens vind ik hem wel oke in National Treasure 1 en 2.

Het is iig betuidend beter dan Keanu in The Day the Earth Stood Still.
moet je eens goed op het hoesje van national treasure kijken...dan zie je de 'alles zien de oog'
ik ben seruis
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:17:12 #140
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77285459
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:01 schreef meneerseruis het volgende:

[..]

moet je eens goed op het hoesje van national treasure kijken...dan zie je de 'alles zien de oog'
Ja.. daar gaat de film ook over.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_77285511
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:17 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ja.. daar gaat de film ook over.
weet ik daarom was dit een totaal onduidelijk berichtje
ik ben seruis
pi_80086051
Staat het nou eigenlijk vast dat de duitsers écht aan schijfvormige vliegtuigen werkten?
  donderdag 8 april 2010 @ 16:17:33 #143
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_80087704
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef Der_Onkel het volgende:
Staat het nou eigenlijk vast dat de duitsers écht aan schijfvormige vliegtuigen werkten?
Natuurlijk zijn ze echt. dohh!
*Hosselcopter*
  zondag 14 november 2010 @ 17:32:15 #144
323707 Trava
WikiLeaks insurance password:
pi_88705377
Hier ooit nog wat meer over bekend geworden ofzo?
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____
  zondag 14 november 2010 @ 21:05:26 #145
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_88714081
Ben ik nou werkelijk de enige die problemen heeft met een "Thule Tachyonator 7b" als aandrijving? :?
Klinkt als iets uit een slechte superhelden film :P
I follow you......but not on Twitter
pi_88857877
Hitler liet Ufo ontwerpen om Londen en NY te bombarderen

Toen Hitlers macht op het einde van de Tweede Wereldoorlog afbrokkelde en het water hem aan de lippen stond, vroeg een wanhopige 'Führer' zijn wetenschappers een superwapen te creëren die hem de oorlog alsnog kon laten winnen.

Zo kwamen de Duitsers met de V2-raketten en de eerste jet fighters op de proppen, maar die kwamen te laat om de nederlaag nog af te wenden. Andere ideeën, zoals een vliegende schotel die Londen en zelfs New York moest bombarderen, raakten niet voorbij het tekenbord. Zo werd aanvankelijk aangenomen, maar volgens een recent rapport in het Duitse wetenschappelijke magazine 'PM', zou zo'n vliegende schotel wel degelijk uitgewerkt zijn en zou een prototype zelfs ooit de lucht ingestuurd zijn.

Gedetecteerd door Amerikanen
In het artikel worden ooggetuigen geciteerd, die de zogenaamde Ufo met het ijzeren kruis als symbool van het Duitse leger in 1944 over de Thames zagen vliegen. De Amerikanen zouden het tuig ook als een potentieel gevaar gedetecteerd hebben. In de toenmalige New York Times werden er foto's van gepubliceerd en geschreven over een 'mysterieuze vliegende schijf die met hoge snelheden over de hoge gebouwen van de stad scheert'. Volgens het magazine vernietigden de Duitsers het papierwerk rond hun uitvinding, maar in 1960 konden UFO-experten in Canada een toestel namaken dat, tot hun eigen verbazing, echt kon vliegen.

Vijftien prototypes
Het Duitse project kreeg de naam Schriever-Habermohl mee, naar ingenieur en testpiloot Rudof Schriever en collega-ingenieur Otto Habermohl. Zij werkten tussen 1941 en 1943 in Praag aan hun schotel. Daarna kwam het project in handen van SS-officier Hans Kammler, toen Hitler aan Hermann Goering -hoofd van de luchtmacht- vroeg om een superwapen te lanceren.

Gevangenen van de geallieerden claimden de zilveren vliegende schotel, die ongeveeer 5,4 meter breed was, meerdere keren gezien te hebben. volgens Joseph Andreas Epp, die als ingenieur meewerkte aan het project, werden er vijftien prototypes gebouwd. Rond een centrale cockpit werden er vleugels gebouwd die een cirkel vormden en het toestel deed klimmen. Na de oorlog hielpen vele Duitse wetenschappers mee aan het Amerikaanse ruimteprogramma.

Poolse historicus
De theorie wordt ook gevoed door Igor Witkowski, een Poolse gewezen historicus en journalist. In zijn boek uit 2000, 'Prawda O Wunderwaffe', claimt de man dat de Nazi's een buikvormig luchtvaarttoestel gecreëerd hadden en dat Hitler de beste wetenschappers en ingenieurs tot zijn beschikking had. (odbs)

www.hln.be
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 18 november 2010 @ 14:50:14 #147
323707 Trava
pi_88863037
Interessant!
  donderdag 18 november 2010 @ 14:52:47 #148
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_88863147
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2009 02:58 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dus Michael Jackson is de duivel :'(
Maar die is dus dood ? Jeeej.

Ontopic:
Nice, alleen vind ik de bewijzen niet zo overtuigend..
Waarom?
  Moderator donderdag 18 november 2010 @ 14:54:11 #149
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_88863209
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:30 schreef UncleScorp het volgende:
Hitler liet Ufo ontwerpen om Londen en NY te bombarderen

[ afbeelding ]

Toen Hitlers macht op het einde van de Tweede Wereldoorlog afbrokkelde en het water hem aan de lippen stond, vroeg een wanhopige 'Führer' zijn wetenschappers een superwapen te creëren die hem de oorlog alsnog kon laten winnen.

Zo kwamen de Duitsers met de V2-raketten en de eerste jet fighters op de proppen, maar die kwamen te laat om de nederlaag nog af te wenden. Andere ideeën, zoals een vliegende schotel die Londen en zelfs New York moest bombarderen, raakten niet voorbij het tekenbord. Zo werd aanvankelijk aangenomen, maar volgens een recent rapport in het Duitse wetenschappelijke magazine 'PM', zou zo'n vliegende schotel wel degelijk uitgewerkt zijn en zou een prototype zelfs ooit de lucht ingestuurd zijn.

Gedetecteerd door Amerikanen
In het artikel worden ooggetuigen geciteerd, die de zogenaamde Ufo met het ijzeren kruis als symbool van het Duitse leger in 1944 over de Thames zagen vliegen. De Amerikanen zouden het tuig ook als een potentieel gevaar gedetecteerd hebben. In de toenmalige New York Times werden er foto's van gepubliceerd en geschreven over een 'mysterieuze vliegende schijf die met hoge snelheden over de hoge gebouwen van de stad scheert'. Volgens het magazine vernietigden de Duitsers het papierwerk rond hun uitvinding, maar in 1960 konden UFO-experten in Canada een toestel namaken dat, tot hun eigen verbazing, echt kon vliegen.

Vijftien prototypes
Het Duitse project kreeg de naam Schriever-Habermohl mee, naar ingenieur en testpiloot Rudof Schriever en collega-ingenieur Otto Habermohl. Zij werkten tussen 1941 en 1943 in Praag aan hun schotel. Daarna kwam het project in handen van SS-officier Hans Kammler, toen Hitler aan Hermann Goering -hoofd van de luchtmacht- vroeg om een superwapen te lanceren.

Gevangenen van de geallieerden claimden de zilveren vliegende schotel, die ongeveeer 5,4 meter breed was, meerdere keren gezien te hebben. volgens Joseph Andreas Epp, die als ingenieur meewerkte aan het project, werden er vijftien prototypes gebouwd. Rond een centrale cockpit werden er vleugels gebouwd die een cirkel vormden en het toestel deed klimmen. Na de oorlog hielpen vele Duitse wetenschappers mee aan het Amerikaanse ruimteprogramma.

Poolse historicus
De theorie wordt ook gevoed door Igor Witkowski, een Poolse gewezen historicus en journalist. In zijn boek uit 2000, 'Prawda O Wunderwaffe', claimt de man dat de Nazi's een buikvormig luchtvaarttoestel gecreëerd hadden en dat Hitler de beste wetenschappers en ingenieurs tot zijn beschikking had. (odbs)

[ afbeelding ]

www.hln.be
Ik wil nog wel geloven dat het apparaat op de bovenste foto een diameter van 5.4 meter heeft. Maar het ding op de 2e foto dus absoluut niet. Ik zet ook mn twijfels bij de echtheid van die onderste foto (overigens ook bij de 1e, maar die 2e meer).

Ik zie de schotel, ik zie silhouetten van mensen en ik zie een silhouet van een huis. Nu weet ik niet hoe groot dat huis is, en of dat huis misschien veel verder naar achteren staat tov de mensen en de schotel, maar als dat huis naast die mensen staat, dan is het wel een verrekte klein huis, want de mensen daarnaast komen al op de helft van de hoogte van het huis.

Dan heb je 2 mensen die op de schotel staan. Als je die bekijkt, dan moet die schotel gigantisch zijn, vele malen groter dan het huis. Dat kan, maar ik geloof niet dat ze een dergelijk apparaat werkend hadden, wat zo groot was. Tenzij dat huis heel erg naar achteren staat tov de rest, maar dan nog zijn de mensen die er op staan wel heel erg klein als ze op dat apparaat staan, dus moet dat apparaat alsnog huge zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 18 november 2010 @ 16:13:17 #150
323707 Trava
pi_88866205
Ik denk dat het huis iets onder aan de heuvel staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')