Tof, en dan nog steeds onzin roepen. Wordt dit topic nu naar NWS/W&T verplaatst ?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Ook op de FP:
Rapport: Hitler liet UFO ontwerpen
Dit dus. Nazi UFO's? Serieus jongens?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:59 schreef Nibb-it het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel onzin in één topic gezien.oh wacht, ik ben in BNW.
Die foto staat op pagina 2 van dit topic ook: Nazi UFO uncovered, met close-up foto's (100% TRU)quote:
PM een wetenschappelijk tijdschrift?quote:[img]htt[b]p://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/6s.gif[/img] Op donderdag 18 november 2010 16:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Ook op de FP:
Rapport: Hitler liet UFO ontwerpen
Nee, nou even doorgaan alsjeblieft. Niet beweren dat je de geheimen kent maar geen zin hebt om dat 1 2 3 door te geven.quote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef emirson het volgende:
ufo´s zijn speciaal ontworpen, en zitten ook niet zo ruim,
gemiddeld zitten er 4 generators in de onderverdieping,
generators die de zwaartekracht dediseren, waardoor je geen zwaartekracht hebt,
vandaar dat je ze ook vaak ziet stil staan,
ik moet er eerlijk bij zeggen, veel info ga ik hier niet zo 1 2 3 door geven,,,
g1 g2 g2 g6 g4 s7 zijn de hoofd frecuencies
Dat inderdaad, anders ben je gewoon een troll.quote:Op dinsdag 14 december 2010 02:15 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Nee, nou even doorgaan alsjeblieft. Niet beweren dat je de geheimen kent maar geen zin hebt om dat 1 2 3 door te geven.
ff een vraagje tussen al deze interessante info.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:09 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik ben in het verleden betrokken geweest bij het beheer van de collectie van musea en stichtingen die zich bezig houden met WOII. (ook aankoop/verkoop via nationale en internationale veilingen)
Daarnaast heb ik veel archief onderzoek gedaan en heb ik veel contacten met veteranen van WOII. Op die wijze heb ik de kans gehad om zeer veel documenten in mijn handen te krijgen.
Klein voorbeeld van iets wat op mij direct vreemd overkomt. Het volledig schrijven van "Geheime Kommandosache" in een Gotisch drukwerkachtig font terwijl de rest getypt is met een typemachine.
Daarnaast gebruikte de Duitsers meestal de volgende afkortingen op documenten voor "Geheime Kommandosache" gK GKS GeKaDoS gKdos.
quote:Op maandag 13 december 2010 19:45 schreef Resistor het volgende:
Het lijkt wel de teasercampagne van een filmscript...
De film misschien?
(en sorry voor de kick verder, vond het wel grappig, en moest aan dit topic denken toen ik de trailers van de film zag) en
quote:Op maandag 13 december 2010 21:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
PM een wetenschappelijk tijdschrift?
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Met dit soort zwakzinnige reacties is het beter jou niet serieus te nemen. Jezus man wat een druiloor ben jij.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:
En dan zijn er hier op Fok mensen die deze poep serieus nemen.
LOL
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:06 schreef HyperViper het volgende:
Met dit soort zwakzinnige reacties is het beter jou niet serieus te nemen. Jezus man wat een druiloor ben jij.
Voor niet serieuze reacties kan je terecht in ONZ.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:
En dan zijn er hier op Fok mensen die deze poep serieus nemen.
LOL
quote:Former National Aeronautics and Space Administration Data and Photo Control Department manager, Ken Johnston, who worked for the space agency's Lunar Receiving Laboratory during the Apollo missions has been fired for telling the truth.
Johnston asserts NASA knows astronauts discovered ancient alien cities and the remains of amazingly advanced machinery on the Moon. Some of the technology can manipulate gravity.
Former NASA employee, Donna Hare, has accused NASA of doctoring, obfuscating, and obscuring thousands of photos over the years. She has gone on record alleging the space agency erased inconvenient anomalies on certain damning photos.
http://beforeitsnews.com/(...)on_Cities_Exist.html
Dus daar heeft de vs hun superieure antizwaartekracht industrie vandaan...quote:
Zo, zo, Pietje , knap dat je tot die conclusie komt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus daar heeft de vs hun superieure antizwaartekracht industrie vandaan...
LOL
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zo, zo, Pietje , knap dat je tot die conclusie komt.
Superieur!
WTF doe jij hier eigenlijk buiten trollen, topic openen, en vervolgens niet meer reageren ?
Alleen om anderen uit te lachen ?
Sorry, maar veel anders kan je niet met dit topic, dit is zo bespottelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zo, zo, Pietje , knap dat je tot die conclusie komt.
Superieur!
WTF doe jij hier eigenlijk buiten trollen, topic openen, en vervolgens niet meer reageren ?
Alleen om anderen uit te lachen ?
Het is ook een kleine moeite om gewoon niet in dit gedeelte van FOK! te komen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sorry, maar veel anders kan je niet met dit topic, dit is zo bespottelijk.
Er zijn vliegende schotels die leestekens als brandstof gebruiken. En zo te lezen is er net een bij jou in de tuin geland.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:11 schreef princem het volgende:
Bestaan dr bewezen vliegende schotels las in de krant tijdje geleden dat iran dr 1 heeft ik ben geen techneut maar je zou denken dat het niet moeilijk is dus zijn dr filmpjes waarvan zeker is dat het geen fake is?
Sorry my ass. Je kunt niet eens wat met 'n topic dat je zelf opent.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sorry, maar veel anders kan je niet met dit topic, dit is zo bespottelijk.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:43 schreef princem het volgende:
Val d... met je leestekens was duidelijk toch wijsneus
Misschien afgeleid van?quote:Op zondag 14 november 2010 21:05 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ben ik nou werkelijk de enige die problemen heeft met een "Thule Tachyonator 7b" als aandrijving?![]()
Klinkt als iets uit een slechte superhelden film![]()
Het is vast wel eens voorbij gekomen op FOK!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:09 schreef princem het volgende:
Gewoon vraagje is het mogelijk zwaartekracht op te heffen ik denk dat het andwoord nee is aangezien astronauten in zwembaden oefenen maar goed wie het weet mag het zeggen grt
Ja, ik kén tachyons. Daarom ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:26 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Misschien afgeleid van?
http://en.wikipedia.org/wiki/Tachyon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |