De werking is vrijwel exact hetzelfde (lucht comprimeren, brandstof inspuiten en aansteken) alleen gebruikt de therojet een zuigermotor om de turbine aan te drijven en een jet gebruikt een motor/compressor combi voor.quote:
Ja, die werkte in de vliegende schotelfabriek.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Praat je zo makkelijk over Dein Opa.
De ME-262. Die trouwens minder superieur was als men vaak wil doen geloven. De motoren waren nogal onbetrouwbaar en gingen maar een paar vluchten mee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:33 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ben de naam van het toestel even kwijt, maar aan het eind van de oorlog kwam Duitsland met een toestel met een straalmotor. Dat heeft nog meegevochten en was op zich superieur aan alles wat de geallieerden konden inzetten, maar was te laat ontwikkeld/in productie genomen om de uitkomst van de oorlog te veranderen.
De duitsers waren flink aan het experimenteren met van alles. Ze hadden ook een rakertvliegtuig (de ME-163), die op de eerste missies vrij succesvol waren. Daarna hadden ze er 1000 van besteld, en functioneerde het ding totaal niet meer.quote:Ik snap niet zo goed waarom ze zulke dingen die dan op hun beurt weer technisch inferieur zijn aan de Haunebu en Vril dan op het laatst van de oorlog inzetten, terwijl ze toen al veel beter materiaal hadden. Hadden ze de oorlog gestart met die schotels, dan was het (lijkt mij dan) appeltje-eitje geweest om te winnen.
Idd. Om de invasiemacht voor Normandië op te bouwen zijn ze maanden (zo niet jaren) bezig geweest. Al die mensen en dat materieel moet je echt ergens kwijt, en dat valt nogal op.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoiets kun je natuurlijk moeilijk onder stoelen of banken steken. Dan zijn er simpelweg teveel mensen die een geheim moeten bewaren.
Verder zeer interessant topic, tvp
Bij mijn weten begon het spelletje der Nazi's pas begin jaren '20. En Hitler heeft toch echt wel zelfmoord gepleegd en is toch echt niet in een blitzende UFO naar Antartica gevlogen. De dood van hitler in 1945 is een feit, aangezien de Russen zijn lichaam (gedeeltelijk) hebben meegenomen. Uit Duits staatsarchief blijkt, en dit heb ik uit eerste hand, is het lichaam van hitler na de val van de Muur in Oost-Duitsland opgegraven onder een huis uit een DDR-nieuwbouwwijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:44 schreef Dibble het volgende:
als deze foto echt is...dan klopt elke letter in the omega files, als elke letter in de omega file correct is, betekent dat dat de nazi's de oorlog niet hebben verloren maar gewonnen, dat ze ondergedoken zitten op antartica, en dat ze aan het plannen zijn voor de laatste fase in hun spelletje die al in 1914 begon.
Niet echt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:46 schreef Jongeheer123 het volgende:
Maagoed, Als (met nadruk op ALS) deze theorie klopt, dan zijn we in elk geval af van de ''spannede UFO verhalen'' uit de jaren '50 en '60 van de vorige eeuw. Dan weten we van wie het kwam.
Zal ik het maar meteen een wending terug geven, door te stellen dat Hitlers lijfarts hem al eind '30-er jaren al voor gek verklaarde? Trouwens, heb je van die Aussage een bron?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
Niet echt.
Om even dit topic een wending te geven, Hitler beweerde zelf contact te hebben met buitenaardse beschavingen.
Net als Tesla, trouwens.
Zitten TBSklinieken ook vol mee, trouwens.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:16 schreef Ticker het volgende:
Hitler beweerde zelf contact te hebben met buitenaardse beschavingen.
Net als Tesla, trouwens.
Lekkere beschaving dan, contact maken met Hitler, en daarna niets meer laten horen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
Niet echt.
Om even dit topic een wending te geven, Hitler beweerde zelf contact te hebben met buitenaardse beschavingen.
Net als Tesla, trouwens.
hahaha en dus laat de gehele wereld deze clown een land aanvoeren. miljoenen hangen zijn handen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:31 schreef Jongeheer123 het volgende:
[..]
Zal ik het maar meteen een wending terug geven, door te stellen dat Hitlers lijfarts hem al eind '30-er jaren al voor gek verklaarde? Trouwens, heb je van die Aussage een bron?
Strikt genomen hebben ze dat ook niet. Kijk naar wat de Nazi's hebben opgericht en waar de heren tot ver in de jaren 80 actief waren en zeggenschap hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe hebben ze in godsnaam de oorlog verloren......
Fun dat het op dumpert staat.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:16 schreef luciferist het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_s_tijdens_woii.html
Het blijft altijd grappig om te constateren dat mensen proberen om historisch aangenomen feiten steeds weer te verdraaien en te herzien.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hahaha en dus laat de gehele wereld deze clown een land aanvoeren. miljoenen hangen zijn handen.
Dat is zo tegenstrijdig.
Waarom zou het niet ondenkbaar zijn dat Hitler ontsnapt is.??! Omdat de Russen dat zeggen. Think Again!
De dood van Hitler is in ieder geval is er controversie. en waarom zouden we UBERHAUPT de Russen geloven. Na WO2 was ons en rest Europa angst aan gepraat dat de Russen zouden aanvallen?!? De Russen op hun woord geloven destijds is stupid, dom en achterlijk. Naief.
Net zo geloofwaardig bewijs als dat van JFK dat hij maar door 1 schutter beschoten is. Volslagen krankjorem. Kennedy is van voren beschoten. Een 1000 tal zogenaamde experts verkondigen dat Oswald het gedaan heeft en de kous is af?!quote:Op zondag 29 maart 2009 13:29 schreef Jongeheer123 het volgende:
[..]
Het blijft altijd grappig om te constateren dat mensen proberen om historisch aangenomen feiten steeds weer te verdraaien en te herzien.
Ik ben het helemaal met je eens dat we vanuit een Westers perspectief de Russen niet op hun woord moeten en mogen geloven. Maar de dood van Hitler kan ik je garanderen, zoals ik al in een van mijn vorige posts boven schreef.
Wil je nog meer bewijs? Dat kan!
Hitler was chronisch ziek. Hij zat in de laatste dagen in de bunker iedere dag een aantal uur aan een soort infuus. Daarnaast had hij spierziekten door overmatig en veelvuldig gebruik van morfine, zodat hij met 3 uur slaap per nacht kon volstaan. (Let op z'n draaiende handje achter op z'n rug!)
Verscheidene argentijnse krant berichten tot in de jaren 70 dat Hitler in die contreien vertoefde.quote:Stel, Hitler en z'n cornuiten waren gevlucht met die UFO en een scheet van God naar Antartica. Dan had hij toch nog maar heel even te leven gehad...
Kijk nu eens naar wie NATO, VN en NASA (mede) hebben opgericht? Of wat de basis is van onze huidige psychiatrie.quote:En Lambiekske, hoe kom je erbij dat dat Nazi's tot in de jaren '80 doorregeerden??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |