quote:
Voor de rest gaat ie wel helemaal lekker?quote:
Ik voel me prima, het is jouw waandenkbeelden waar ik me zorgen over maakquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
Voor de rest gaat ie wel helemaal lekker?
Ben je nu nog serieus ook? Dat kan vanalles zijn, er is op de foto ook helemaal niet te zien hoe groot het is, wat het kan enzovoorts. Het lijkt meer op een industrieel stukje schroot op een stoep dan een vliegende schotel...quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:45 schreef merlin693 het volgende:
[ afbeelding ]
deze foto echt genoeg ??
kloptquote:Het is dat je er in een latere post context bij geeft, maar dat an sich bewijst nog niets.
De term wordt tegenwoordig compleet verkeerd gebruikt. Eigenlijk is het in de volksmond altijd buitenaards:)quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:40 schreef merlin693 het volgende:
UFO=Unidentified Flying Object
men weet
Maar dan snap je toch ook dat alle onzin op internet niet plotseling waar is omdat er wel eens experimentele en/of geheime zaken zijn geweest?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:44 schreef merlin693 het volgende:
[..]
klopt
maaar cros threads als area 51 , groom lake sector 4 ,zijn je vreemd en denkt dat experimentele vliegtuigen niet bestaan hebben ...het kunnen gebeuren maar wil nog niet zeggen dat het nooit gebeurd is
SR-71
AURORA
keer op keer blijken jullie (alszijnde simpele debunkers) niet genegen te zijn de juiste materie tot je te nemen maar wijken wel op infantiele aanvallen op de persoon
edit: oops niet bedoeld als persoonlijke aanval op de reactie waaarop ik reageerde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Ja Cage is nu niet een topacteur. Maar het valt hier wel mee. Wicker man was niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:30 schreef ToT het volgende:
Jammer, ik heb gewoon op één of andere manier een afkeer tegen Nicolas Cage, anders had ik hem wel willen zien!
agut...nee nu ben jij lekker bezigquote:Ik snap dat de meeste van jullie geen wetenschappelijke achtergrond hebben en stoned zijn als een vorm van kritisch denken beschouwen, maar probeer aub een beetje redelijk te blijven.
quote:keer op keer blijken jullie (alszijnde simpele debunkers) niet genegen te zijn de juiste materie tot je te nemen maar wijken wel uit naar infantiele aanvallen op de persoon
Als ik er 1tje van 'n illuminatie lidmaatschap verdenk dan is hij het wel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja Cage is nu niet een topacteur. Maar het valt hier wel mee. Wicker man was niet om aan te zien.
Overigens vind ik hem wel oke in National Treasure 1 en 2.
Het is iig betuidend beter dan Keanu in The Day the Earth Stood Still.
Daar zijn die gasten toch veel te dom voor. Zulke slechte acteurs vertrouw je niet met een (niet-bestaand) geheim lidmaatschap. De eerste die het vraagt ziet dat ze liegen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:44 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als ik er 1tje van 'n illuminatie lidmaatschap verdenk dan is hij het wel.
Ik heb er totaal geen verstand van maar toen ik dat "Geheime Kommandosache" zag staan moest ik bijna lachen...quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:27 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb 10.000de officiele Duitse documenten gezien en in mijn handen gehad over de jaren heen waarbij vele geheime documenten en documenten van de SS. Dit document met "Geheime Kommandosache" is 100% zeker een verzinsel. De gebruikte stempels, lettertype, indeling etc komt in niets overeen met bekende documenten.
Ik heb pagina 2 en 3 nog niet doorgelezen, maar deze afbeelding trok mijn aandacht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |