abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 maart 2009 @ 16:13:02 #61
247061 Jongeheer123
Gevaporiseerd
pi_67520546
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Net zo geloofwaardig bewijs als dat van JFK dat hij maar door 1 schutter beschoten is. Volslagen krankjorem. Kennedy is van voren beschoten. Een 1000 tal zogenaamde experts verkondigen dat Oswald het gedaan heeft en de kous is af?!
Hebben naast de Russen, ook de Amerikanen/Engelsen Hitler in zijn bunker gezien??! Lekker betrouwbaar is het dan? Het zijn wel de fucking russen waar we in constante nucleare dreiging hebben geleefd. En heeft meerdere keren op het randje gestaan. Zweven met de vingers boven de rode knop.Vandaar ook dat we collectief in Europa een geheime genoodschap genaamd Gladio hebben opgericht. En die zouden we moeten vertrouwen op hun woord? Ergens gaat jouw stelling falikant de mist in.

De huidige historische acceptatie van de moord op JFK wordt nog door veel historici in twijfel getrokken.
Terecht of onterecht? Ach, die moeten ook wat te doen hebben...
quote:
Je denkt toch niet echt dat Saddam de pijp uit is ?!
[..]

Ik denk van wel. Wat is zijn waarde en nut voor de Amerikanen na het verliezen van de oorlog?
quote:
Verscheidene argentijnse krant berichten tot in de jaren 70 dat Hitler in die contreien vertoefde.
[..]

Interessant... Bron?
quote:
Kijk nu eens naar wie NATO, VN en NASA (mede) hebben opgericht? Of wat de basis is van onze huidige psychiatrie.
Van die 3 organisaties is alleen de VN nog tijdens WOII opgericht. De rest pas jaren daarna. Natuurlijk zullen er Duitsers bij betrokken zijn geweest, en dat waren ze ook, maar ik zie de link met het nazisme niet.
Moet ik dit in enge of brede zin opvatten, in hoeverre je deze organisaties als nazistisch ziet?
Niets is geheel waar, en zelfs dat niet.
- Frederik van Eeden
  zondag 29 maart 2009 @ 16:14:45 #62
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_67520602
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:14 schreef Lambiekje het volgende:
. en waarom zouden we UBERHAUPT de Russen geloven. Na WO2 was ons en rest Europa angst aan gepraat dat de Russen zouden aanvallen?!? De Russen op hun woord geloven destijds is stupid, dom en achterlijk. Naief.
Heb je nou zelf niet door wat voor incoherent gebazel dit is?
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
  zondag 29 maart 2009 @ 18:09:45 #63
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_67523952
Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat het voortleven van Hitler nooit geheim had kunnen blijven.

Het is natuurlijk allemaal giswerk, maar als Hitler nog niet ziek genoeg was om te sterven (iets wat ik geen grote kans geef, maar goed) was het natuurlijk mogelijk dat hij naar Zuid Amerika gevlucht was.

Maar dan zal er altijd wel iemand geweest zijn om hem op te zoeken en uit te leveren aan de Mossaad.

Hitler was dood voordat de Russen in Berlijn waren.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
  zondag 29 maart 2009 @ 19:25:29 #64
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67525725
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:09 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat het voortleven van Hitler nooit geheim had kunnen blijven.

Het is natuurlijk allemaal giswerk, maar als Hitler nog niet ziek genoeg was om te sterven (iets wat ik geen grote kans geef, maar goed) was het natuurlijk mogelijk dat hij naar Zuid Amerika gevlucht was.

Maar dan zal er altijd wel iemand geweest zijn om hem op te zoeken en uit te leveren aan de Mossaad.

Hitler was dood voordat de Russen in Berlijn waren.
Verwarring alom
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67547077
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Verwarring alom
Lol, die site gebruikt Wikipedia als ''bron'' waar ze hun achtergrondinformatie vandaan halen...

Kom eens met iets, zonder internet daarvoor te hoeven gebruiken?
Niets is geheel waar, en zelfs dat niet.
- Frederik van Eeden
pi_67548231
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Verwarring alom
Ze zetten "de film toont ons een in de laatste dagen compleet verwarde Hitler... of was hij zo verward omdat het een dubbelganger was?" bij een foto van scene uit een film van een paar jaar terug, en concluderen daaruit dat het om een dubbelganger gaat? Nogal wiedes, het gaat om een acteur in een film 60 jaar na dato..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_67552594
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:21 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ze zetten "de film toont ons een in de laatste dagen compleet verwarde Hitler... of was hij zo verward omdat het een dubbelganger was?" bij een foto van scene uit een film van een paar jaar terug, en concluderen daaruit dat het om een dubbelganger gaat? Nogal wiedes, het gaat om een acteur in een film 60 jaar na dato..
Hitler is ook helemaal niet naar Argentinië of Antarctica vertrokken. Hij is gewoon in Duitsland gebleven. Dit wordt allemaal uitgebreid beschreven in het boek "Het proces Adolf Hitler", van Phillipe van Rjndt.
Ow, wacht, dat is fictie.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 19:42:07 #68
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_67588519
Ja die schotels hebben bestaan bmw zat erin en nog een ander bedrijf waarvan ik de naam nu vergeten ben.
Na enkele tests waarbij verscheidene mensen zijn overleden werd besloten dat de schotels niet geschikt waren voor oorlogsvoering.

Op het punt dat de oorlog op het einde liep was er een succesvolle schotel geproduceerd die vervolgens kapotgeschoten is bij de inname van de fabriek.

Er staat me er iets van bij dat ze begonnen waren bij de franse grens ergens en toen de invasie begon is die fabriek verplaatst naar Duitsland.

Er bestaan zelfs verschillende films van de tests inclusief crash

Bronnen heb ik nu niet (te lui) maar heb toendertijd behoorlijk veel informatie gezien hierover van aannemelijke bronnen.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 19:46:14 #69
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_67588672
Toevallig, ik heb een film gezien waarin bewezen werd dat ze niet bestaan hebben en ik ben ook te lui om even te zoeken!
Ik ga naar huis.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 19:46:54 #70
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_67588697

Hitler tijdens het inchecken voor zijn vlucht naar atlantis, in zijn rechterhand kan je de boardingcard zien

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_67634460
Ufo piloot uit Utrecht had dus gelijk! De moffen hebben ufo's! Heil ZX 28
First you visualize the action then you actualize the vision
Faal.
pi_67767275
quote:
Op zondag 29 maart 2009 09:24 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Lekkere beschaving dan, contact maken met Hitler, en daarna niets meer laten horen.
Enneh: bron?
Offtopic, als er intelligente beschavingen zijn, en ze monitoren ons internetverkeer en komen deze thread tegen, dan kunnen er twee dingen gebeuren:
1. We worden allemaal weggevaagd, stel je voor dat het besmettelijk is.
2. Ze stellen first contact nog een paar miljoen jaar uit.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  maandag 6 april 2009 @ 22:22:22 #73
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_67776904
ultima thule...
pi_67803928
Haha tof. Ja, de nazi's waren vast wel aan't experimenteren met deze schatjes.
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:58:07 #75
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67805374
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:46 schreef nietzman het volgende:
Toevallig, ik heb een film gezien waarin bewezen werd dat ze niet bestaan hebben en ik ben ook te lui om even te zoeken!
Dit is de domste opmerking sinds tijden. Wat een walgelijke arrogantie gaat daar van uit. (als mensheid zijnde)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67805431
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dit is de domste opmerking sinds tijden. Wat een walgelijke arrogantie gaat daar van uit.
Het is wel ongeveer jou manier van discussiëren....

Een oneliner plaatsen en dan zeggen dat de rest dom is als ze het niet snappen.

Toegegeven soms doe je een copy-paste of een link dump ^^
pi_67808965
als ze er zijn, vinden we ze uiteindelijk toch wel.
als ze er niet zijn..... dan zoeken we nog wel even.
geduld mensen, geduld.

zullen we tot die tijd verder gaan met ons leventje, en wel nuttige dingen gaan doen?
andere mensen zoeken wel voor ons.
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:00:37 #78
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_67809736
quote:

[..]

Dit is de domste opmerking sinds tijden. Wat een walgelijke arrogantie gaat daar van uit. (als mensheid zijnde)
_!
Ik ga naar huis.
pi_67811610
quote:

[..]

Heb je de laatste zin van de post daarboven gelezen? Daarin staat namelijk precies hetzelfde, maar dan vanuit het andere 'kamp'.
  donderdag 9 april 2009 @ 20:06:18 #80
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_67874877
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Heb je de laatste zin van de post daarboven gelezen? Daarin staat namelijk precies hetzelfde, maar dan vanuit het andere 'kamp'.
Welk kamp ??

Die dingen hebben gewoon bestaan. Zoek het op zou ik zeggen. Vliegende schotels zijn niet zo moeilijk te maken. Alleen zoals genoemd werken ze shit

Ik heb het niet over aliens enzo maar gewoon een experimenteel voertuig uit het nazitijdperk.

Maar je hebt gelijk dat die desintresse om links te zoeken gelijk was. lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')