Ja want ik heb nu in het vorige topic gewoon de afbeeldingslocatie van het plaatje daar gekopieerdquote:
't Is weer eens wat anders?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:40 schreef Soempie het volgende:
Ik zie hem gewoon?
Hoezo voorzichtige tvp?
ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
Maarre..is de auto nu full-time stuk?
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:54 schreef Etcetera het volgende:
Wat een heerlijk weer vandaagEn wie mag er de hele dag op school zitten
* *Moi
Zo typischHoef hele tijd niet heen, schijtweer van hier tot tokio. Moet ik heen: zon.
Of een ander te kopen die om te beginnen niet zo duur is door veel benzinegebruik?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:00 schreef Etcetera het volgende:
Goeie autoMisschien een idee om 'm een keer naar een garage te brengen
![]()
Hebben we het nou nog over die auto?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:03 schreef Soempie het volgende:
En hij zuipt zoveel, omdat er dus iets mis is. Wat er mis is ben ik alleen vergeten.
Ja beetje jammer is datquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Vandaag laatste college niet gegaan, omdat ik dacht: mooi weer.![]()
Alleen thuis gekomen dacht ik: zooi, opruimen.Dus uiteindelijk ook niks aan het mooie weer gehad.
+1 flauwquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hebben we het nou nog over die auto?
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hebben we het nou nog over die auto?
Jamaarjamaar...........quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:06 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja LB, doe eens bij een nieuw topic openenen een linkje plaatsen in je laatste post![]()
![]()
Of je wordt kleurenblindquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik word echt grijs![]()
Eerst was het een verdwaalde grijze haar in mn pony, nu trek ik lukraak een pluk aan de kant, zie er minstens 3, trek ergens anders een pluk aan de kant, weer een paar grijze haren.......
Het komt vast van mn scriptie he?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee![]()
Wiebel zegt: ik heb een fles tequila meegekregen
Soemp zegt: ik vind tequila![]()
Wiebel zegt: je vond die cocktail bij de bruiloft anders heerlijk
Wiebel zegt: die was met tequila
Soemp zegt: oh
Ja. Dus snel afronden die hap voor je helemaal grijs wordt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik word echt grijs![]()
Eerst was het een verdwaalde grijze haar in mn pony, nu trek ik lukraak een pluk aan de kant, zie er minstens 3, trek ergens anders een pluk aan de kant, weer een paar grijze haren.......
Ja: ZOMERquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja beetje jammer is datNou ja, zullen we het maar positief bekijken: er komen nog wel meer mooie dagen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik word echt grijs![]()
Goed zoquote:
Die heb ik ook, soms zelfs zwartquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ja vast
Ik heb soms een rare bruine haar in m'n haar![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:10 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat het aan je vriend ligt.
Ik word ook grijs en heb ook een bijna kale vriend, maar geen scriptie.
Reflectie verslag?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet morgen 3 negatieve eigenschappen over mezelf hebben. Dus ik aan m'n ouders vragenIk ben eigenwijs, schuif dingen graag op de lange baan en ik kan niet goed tegen kritiek van m'n ouders. Maar ik ben wel lief
En m'n moeder moest best diep graven
Geen idee, ben bezig met de training Adviseren (verplichte kostquote:
Oi!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
Aan deze reacties te merken ben ik dus ook de enige hier die al grijs wordt?
Zelfs mijn vriend is nog niet grijs en die wordt al bijna 30![]()
ok ok, hij is al vrij kaal
In Rusland drinken ze tequila bij gebrek aan beter. Of parfum: 100% alcohol.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Tequila is ook niet lekkerHet is net wasbenzine
In een mix kan het wel lekker zijn
Zo bijna 30 ben je nou ook weer nietquote:
Dan vráág je dat toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:32 schreef MaJo het volgende:
Die vriend smste net dat hij een half uur later komt. Dus nog een half uur langer hangen op de UvA
Weet ook niet of het de bedoeling is dat we wat gaan eten of alleen drinken. Dus heb nu maar een croissantje gegeten maar heb eigenlijk nog vet honger
Nee hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo bijna 30 ben je nou ook weer nietOf hebben mijn ouwe lul opmerkingen ervoor gezorgd dat je je ouder voelt?
Dat vind ik zo dom staanquote:
Same herequote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik voel me nog steeds begin 20![]()
En ik vind 30 ook wel een gekke leeftijd om het over grijs haar te hebben eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |