quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef kabelhaspel het volgende:
Ik denk dat ze jou niet naakt wil zien.
leuk ideequote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:40 schreef Rekkie het volgende:
Maar je heb nog nooit gedacht van hè wat een strak kutje?
Of verrek wat heb ik nou in mijn bips?
wilde net gaan voorstellen om een weekend ceter parcs or iets anders van dat soort bullshitquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
leuk idee![]()
En als je gaat zwemmen, durft ze dan wel in een bikini rond te lopen?
precies, ts mag alleen anaal bij zijn "vriendin"quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:40 schreef Rekkie het volgende:
Lijkt me simpel toch? Heel duidelijk maken dat de huidige situatie voor jou niet gaat werken op de lange termijn en het je relatie in de weg gaat staan. Als zij het er mee eens is dat ze een serieus probleem heeft kunnen jullie samen zoeken naar een oplossing, in de vorm van therapie.quote:
Kan, mishandel sporen ed zou ook nog kunnen. Of ze is gewoon erg onzeker over haar lichaam, ze heeft tenslotte voor jou gekozenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:43 schreef AlphaOmega het volgende:
Heeft ze in grote letters de naam van haar ex als tatoo op haar lichaam staan?
Geslachtsveranderingsoperaties kunnen ze tegenwoordig vrijwel zonder littekens uitvoeren hoor!quote:
een tattoo op een kut he. Dat wil ik wel eens zien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:52 schreef muay-toy het volgende:
tattoo van dr ex op dr kut en tiet
Ah, daaruit blijkt dat ook jij echt het beste met haar voor hebt. Goed dat je mensen wil helpen in R&P.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:58 schreef Muta het volgende:
haha je moet eerst het licht aan doen, en dan maakt ze het uit, en dan zeg je:
haha ik ben je vriendje niet eens meer, maar ik heb je wél naakt gezien
en dan meteen een gemene opmerking maken over haar lichaam, is haar volgende vriendje nog verder van huis![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:50 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Een zaklamp is beter op zijn plaats
Of gewoon een compleet misvormd zelfbeeld. Dat lijkt me eigenlijk nog de meest waarschijnlijke optie...quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:54 schreef Twinky het volgende:
Laten we een poll maken, wat zou de vriendin van TS hebben:
1. lelijke tattoo
2. psoriasis of andere huidziekte waardoor ze geen zachte roomwitte huid heeft
3. Een moedervlek op een bijzondere plek
4. niks met haar huid maar een andere lichamelijke vervorming
5. geen van bovenstaande, ze is gewoon mooi
Aha u is een kenner.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:03 schreef kikoooooo het volgende:
Ik denk dat ze een hele vieze ontplofte kut heeft!![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
aanschaffen: http://www.signalone.com.(...)bec-c38f27a5de15.jpg
Geeft nog kinky sex ook lijkt me!
jij hebt nognooit een kut gezien van dichtbijquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:54 schreef wise het volgende:
[..]
een tattoo op een kut he. Dat wil ik wel eens zien.
Hoe doen ze dat dan? op de schaamlippen?
Nergens voor nodig heur.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zou het licht gewoon aandoen. Ik ben ook onzeker over mijn lichaam, maar zo erg dat mijn vriend het niet eens mag zien gaat het niet.
jawel, maar eropquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:10 schreef muay-toy het volgende:
[..]
jij hebt nognooit een kut gezien van dichtbij
Als je je zo schaamt voor je lichaam, dat je panisch wordt bij de gedachte dat iemand je naakt ziet, wtf heeft dat dan met je houding ten opzichte van je relatie te maken?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:14 schreef Laurensius het volgende:
Ik zou ook het licht aan doen..
In het ergste geval maakt ze het uit.. en dan?
Als ze het daarom uitmaakt, denk ik niet dat zij er net zo serieus over denkt als jij doet..
Het is inderdaad een duister zaakje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef Perceptor het volgende:
Ik denk dat ze wat te verbergen heeft...
Kom op zeg, de kamer uitgestuurd worden als ze zich gaat verkleden, nooit douchen samen, altijd seks in het donker. Lijkt me niet meer dan normaal dat ie daar een probleem van maakt...quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:21 schreef Croga het volgende:
1. Hoe haal je het in je hoofd om na 4 maanden relatie een uitspraak als "dat gaat ook nooit gebeuren" serieus te nemen?
2. Als ze liever niet heeft dat je haar naakt ziet dan heb je dat te respecteren. Ik kan me niet voorstellen dat het een halszaak is voor je en blijkbaar is het voor haar wel belangrijk.
3. Nee, het is niet normaal. Nou en? Heb je liever een vriendin die in alles wat ze doet of zegt zich conformeert aan de massa?
4. Op een open forum posten over dit soort zaken..... /fail
licht hoeft niet aan.... Zit toch een flitser op de camera?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:23 schreef davako het volgende:
Gewoon het licht aan doen en snel een foto maken.
Camera met flitser werkt ook hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:23 schreef davako het volgende:
Gewoon het licht aan doen en snel een foto maken.
Wat een bullshit zegquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:21 schreef Croga het volgende:
2. Als ze liever niet heeft dat je haar naakt ziet dan heb je dat te respecteren. Ik kan me niet voorstellen dat het een halszaak is voor je en blijkbaar is het voor haar wel belangrijk.
3. Nee, het is niet normaal. Nou en? Heb je liever een vriendin die in alles wat ze doet of zegt zich conformeert aan de massa?
een he-bitchquote:
Ja gek he, als het hele topic volstaat met dezelfde kutgrappen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:28 schreef Maisnon het volgende:
Nou de TS komt meteen al niet meer terug, dat is punten scoren
Er staan ook genoeg inhoudelijke reacties tussen, die andere filter je er zo uit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja gek he, als het hele topic volstaat met dezelfde kutgrappen?
Dat zie ik niet, misschien kun je even je licht hier over laten schijnen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja gek he, als het hele topic volstaat met dezelfde kutgrappen?
Je hebt zat van die chicks die gaan zwemmen met een shirt aanquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar TS, gaat ze dan ook nooit naar het strand ofzo
Ik verzon hem ook maar terplekke hoor, zo uit het losse polsjequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Sorry, ik zit niet zo in die terminologie.
Kan je dat wat verhelderen? Ik tast nog in het duister namelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:35 schreef Xennia het volgende:
Daar zal ze dan wel een hele goede reden voor hebben
hahahahahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Kan je dat wat verhelderen? Ik tast nog in het duister namelijk.
ja maa® normaal gedrag is het niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:36 schreef Lienekien het volgende:
Geef het toch gewoon een beetje tijd. Wat na vier maanden nog niet is, kan nog altijd komen.
Dat moet je dus nooit doen he. Zeker niet bij dit soort lichtvoetige kwesties.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Kan je dat wat verhelderen? Ik tast nog in het duister namelijk.
dat doen ze toch wel ongeacht leeftijdquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:39 schreef ukga het volgende:
[..]
ja maa® normaal gedrag is het niet.
het kan zijn dat ze bang is dat de TS gaat lullen tegen ze vrienden e.d. over haar uiterlijk.
toen ik 17 was dacht ik ook dat wanneer ik sex heb gehad met een meisje, dat ze aan iedereen ging vertellen hoe groot danwel niet klein me pik is e.d.
Nu interesseert het me weinig eigenlijk. Maarja voor sommige blijft het een enorme issue
Dat doet het overgrote deel van de dames nog steeds, op elke leeftijd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:39 schreef ukga het volgende:
[..]
ja maa® normaal gedrag is het niet.
het kan zijn dat ze bang is dat de TS gaat lullen tegen ze vrienden e.d. over haar uiterlijk.
toen ik 17 was dacht ik ook dat wanneer ik sex heb gehad met een meisje, dat ze aan iedereen ging vertellen hoe groot danwel niet klein me pik is e.d.
Nu interesseert het me weinig eigenlijk. Maarja voor sommige blijft het een enorme issue
Haha wij zitten op dezelfde golflengtequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:41 schreef Armoed het volgende:
[..]
dat doen ze toch wel ongeacht leeftijd
Newsflash: dat is ook zoquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:39 schreef ukga het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:41 schreef Armoed het volgende:
[..]
dat doen ze toch wel ongeacht leeftijd
Ja dat denk ik ook wel, maarja nu boeit het me niet zo veel eigenlijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat doet het overgrote deel van de dames nog steeds, op elke leeftijd.
Heb je haar verteld dat het voor jou een groot probleem is? Erkent ze dat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:43 schreef rockstar81 het volgende:
Ze vind zichzelf dus te dik!
Ze staat niet echt open om te erover te praten, dan kapt ze het meteen af of we hebben er ruzie om!! :S
oke dat is iig al een hele stap. Maar ff eerlijk; is ze echt dik? of gewoon, normaal, chubby, volslank beetje dikkig of echt een vet secreet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:43 schreef rockstar81 het volgende:
Ze staat niet echt open om te erover te praten, dan kapt ze het meteen af of we hebben er ruzie om!! :S
Dan zal de seks ook niet bepaald ongeremd zijn, als dat kind zo onzeker is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:43 schreef rockstar81 het volgende:
Je hebt gelijk, laten we het niet te zwaar opnemen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat moet je dus nooit doen he. Zeker niet bij dit soort lichtvoetige kwesties.
Of om naar complimentjes te vissenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:46 schreef ukga het volgende:
Wat ik ook altijd zo triest vind, veel meisjes vinden zich te dik, maar die janken er alleen over i.p.v dat ze er echt wat aan gaan doen.
Maar is ze een beetje mollig? volslank? redelijk fors? dik? écht dik? vadsig? huge?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:43 schreef rockstar81 het volgende:
idd om te horen; je bent helemala niet dik. en dan met een gerust hart de 36 bucket hot wings bij kfc kunnen bestellenquote:
Ik ben wel de laatste die het aan zal dikken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, laten we het niet te zwaar opnemen.
vet secreet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar is ze een beetje mollig? volslank? redelijk fors? dik? écht dik? vadsig? huge?
Zo zijn vrouwen nietquote:
Inderdaad. 4 maanden klinkt lang maar is per saldo nog maar kort. Niet klakkeloos accepteren, maar haar ook zeker niet onder druk zetten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:36 schreef Lienekien het volgende:
Geef het toch gewoon een beetje tijd. Wat na vier maanden nog niet is, kan nog altijd komen.
Het leuke van schaamte is dat het doorbreken ervan ook weer spannend is. Het heeft ook wat extra's om de stoute schoenen aan te trekken. En hoe meer iemand 'stout' vind, hoe meer dingen er zijn waar zij extra plezier uit kan halen lijkt me. Ik ken de 'problematiek' alleen van stappen die een heel stuk verder gingen, maar dan duurt het ook even maar is het juist leuk als die schaamte doorbroken wordt. Overigens is die schaamte om naaktheid heel lang heel normaal geweest.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:43 schreef rockstar81 het volgende:
Ik vreesde even dat je je had laten meeslepen door dit toch wel stevige verhaal, maar ik ben blij dat je gelukkig toch helder bent blijven nadenken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben wel de laatste die het aan zal dikken.
Vrij puberaal "Dan maak ik het uit!"quote:Ze zegt zelfs: waag het niet om het licht alvast aan te doen, dan maak ik het uit! En als we bij haar thuis zijn en ze wil omkleden, moet ik naar beneden of van de slaapkamer af, of ze gaat zelf naar de badkamer!
Dan maar hopen dat het een open kruis heeft, anders zou het een dikke streep door zijn snode plannen zettenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat zou nog meevallen. Het kan immers ook poolkledij zijn.
Precies. Ik zeg altijd zoiets als onderstaand.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:06 schreef ukga het volgende:
Het gevaarlijke is dat je niet te vaak moet gaan zegge; schatje je bent niet dik, je bent mooi, enz.
Want dan ga je haar op een voetstuk plaatsen en stel je jezelf als het ware onderdanig op tegenover haar.
Zitten ze te mopperen dat ze te dik zijn. Zeg je dat ze er wat aan moeten doen, worden ze boos..quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:06 schreef ukga het volgende:
Het gevaarlijke is dat je niet te vaak moet gaan zegge; schatje je bent niet dik, je bent mooi, enz.
Want dan ga je haar op een voetstuk plaatsen en stel je jezelf als het ware onderdanig op tegenover haar.
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Zitten ze te mopperen dat ze te dik zijn. Zeg je dat ze er wat aan moeten doen, worden ze boos..
haha Pim is een Baasquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Precies. Ik zeg altijd zoiets als onderstaand.
Ja dat is de pest. ze willen alleen horen; Je bent niet dik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Zitten ze te mopperen dat ze te dik zijn. Zeg je dat ze er wat aan moeten doen, worden ze boos..
En dan nog word je niet geloofd. Of je wacht te lang met je antwoord. Of je keek er cynisch bij.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:18 schreef ukga het volgende:
Ja dat is de pest. ze willen alleen horen; Je bent niet dik.
Ach, daar weet hij vast wel een mouw aan te passen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat het een open kruis heeft, anders zou het een dikke streep door zijn snode plannen zetten
Vind je wel wat hebbenquote:
Mannen kunnen helaas ook helemaal niet goed liegenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
En dan nog word je niet geloofd. Of je wacht te lang met je antwoord. Of je keek er cynisch bij.
De volgende kee rdat een meisje tegen me seikt dat ze dik is moet ik eigenlijk zegge;quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
En dan nog word je niet geloofd. Of je wacht te lang met je antwoord. Of je keek er cynisch bij.
Gewoon het licht aandoen, en dan zeggen doe het licht nu maar weer uit danquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:35 schreef rockstar81 het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn nu zo'n 4 maanden samen!
Het gaat allemaal erg goed en zijn nog steeds stapelverliefd!
Er is alleen 1 "maar" in onze relatie!
Ze is zo onzeker over haar lichaam dat ik haar niet naakt mag zien!
En ze heeft me te kennen gegeven dat dat ook nooit zal gebeuren! Wat ik ook zeg, hoe veel pogingen ik ook doe om haar gerust te stellen! Het mag gewoon niet! Sex hebben we in het pikkedonker, terwijl ik dat eigenlijk maar helemaal niks vind! En als we klaar zijn met de sex, staat ze in het pikkedonker 10 minuten te klooien om haar kleding weer aan te doen, en pas dan mag het licht weer aan! Ze zegt zelfs: waag het niet om het licht alvast aan te doen, dan maak ik het uit! En als we bij haar thuis zijn en ze wil omkleden, moet ik naar beneden of van de slaapkamer af, of ze gaat zelf naar de badkamer!
Ik heb al zoveel pogingen gedaan om tot haar door te dringen dat ze niet onzeker hoeft te zijn over haar lichaam (Ze is nieteens dik ofzo)! Maar ik kan niet tot haar doordringen...
Dat je onzeker bent over je lichaam, daar kan ik nog wel inkomen, maar zo extreem als zij dat heeft heb ik nog nooit meegemaakt!
What to do?
Leg anders een kussentje onder haar kont, dan gaat het wat makkelijker.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:35 schreef rockstar81 het volgende:
Ik heb al zoveel pogingen gedaan om tot haar door te dringen
Of je zegt het alleen omdat ze dat zelf zegt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:07 schreef Krentenbol. het volgende:
Nog nooit gaan zwemmen samen?
Je wordt dikker?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef SicSicSics het volgende:
Maar even serieus!
Hoe vertel je je vriendin dat ze te dik wordt!?!
Cheers!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je wordt dikker?
Geniet je niet iets teveel van het goede leven?
Uitdrukkelijk naar d'r broek kijken en dan vragen: Had je vroeger niet maatje 36?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef SicSicSics het volgende:
Maar even serieus!
koop een lingeriesetje in d'r oude maatquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef SicSicSics het volgende:
Maar even serieus!
Prima, je zegt het en rent snel weg of trekt harnas aan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Cheers!
Maar betekend dat gegarandeerd dat ik geen klap op me harses krijg, het gaat hier wel om een bijzonder explosief exemplaar!
Ik hou daar wel van hoor, dat explosievemaar in sommige situaties is het lastig!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 @ 14:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Of om naar complimentjes te vissen
whahahaquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:29 schreef Re het volgende:
[..]
koop een lingeriesetje in d'r oude maat
De beste serieuze optie tot nu toe!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:29 schreef Re het volgende:
[..]
Weet je dit zeker ? Dat voel je toch ? Volgens mij heeft ze gewoon een huidziekte ofzo ? Of een enge vlek. Zit je niet onder de schilfers of pus als je geneukt hebt ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:43 schreef rockstar81 het volgende:
Gast, kom op we moeten strax etenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:03 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Weet je dit zeker ? Dat voel je toch ? Volgens mij heeft ze gewoon een huidziekte ofzo ? Of een enge vlek. Zit je niet onder de schilfers of pus als je geneukt hebt ?
Not done!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef SicSicSics het volgende:
Maar even serieus!
Dit! Ego-kul!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:12 schreef pictionary het volgende:
Zou echt graag weten wat nou de oorzaak is / was... Helaas is TS verdwenen...
Voorlopig zet ik in op een vreemde vlek of tattoo... Het zal niet alleen gaan om lichaamsomvang ofzo, dan had ze ook geen sex gewild of iets dergelijks.
Hoe dan ook is ze extreem kansloos bezig. Je hoeft je nergens voor te schamen want schaamte is belachelijk. Pure ego-kul omdat je bang bent dat andere mensen iets niet leuk vinden. Wijs haar hierop voor dat het NOG verder uit de hand loopt.
Die heeft momenteel WO3 met zijn vriendin omdat ie der kleren van de reet heeft getrokkequote:Op donderdag 12 maart 2009 18:12 schreef pictionary het volgende:
Ik denk ik zeg iets inhoudelijks, heb jij je inhoud weten te behouden ? Ik wel namelijk.quote:
JA lees maar ff vorige pagina'squote:Op donderdag 12 maart 2009 19:34 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg iets inhoudelijks, heb jij je inhoud weten te behouden ? Ik wel namelijk.
Zeer volwassen ook jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:47 schreef A-mineur het volgende:
Zeg dit:
Je hebt twee keuzes... Je doet het licht aan en gaat lekker voor me strippen... Of... ik douw m'n pik volop in je reet!
Dat heeft TS al gezegdquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:12 schreef pictionary het volgende:
Voorlopig zet ik in op een vreemde vlek of tattoo... Het zal niet alleen gaan om lichaamsomvang ofzo, dan had ze ook geen sex gewild of iets dergelijks.
Hoe dan ook is ze extreem kansloos bezig. Je hoeft je nergens voor te schamen want schaamte is belachelijk. Pure ego-kul omdat je bang bent dat andere mensen iets niet leuk vinden. Wijs haar hierop voor dat het NOG verder uit de hand loopt.
Zo op de tast kun je toch wel een geslacht bepalenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:24 schreef Aoristus het volgende:
ik denk dat ze 'm tussen haar benen klemt, of het is een kerel.
Ik had het over je eten, of begrijp ik dat je dat nu maar helemaal hebt laten staan ?quote:
o haha ja sorry snapte je verkeerd. Nee alles zit nog in mn maagquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:34 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ik had het over je eten, of begrijp ik dat je dat nu maar helemaal hebt laten staan ?
Die vent komt uit Meppel.. Geloof jij in het ontstaan van plaatsnamen naar akties?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:32 schreef katerwater het volgende:
[..]
Zo op de tast kun je toch wel een geslacht bepalen
MarkM is veul lekkerder.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:12 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nergens voor nodig heur.![]()
Ennuh, je hebt heul geen relatie met MarkM.
Dat ben ik zelf
precies dat en maakt ze het dan uit dan is het gewoon een bitch en dan mag je blij zijn dat je ervanaf ben. ik vind het wel erg cru dat ze dat zegt. verder zou je ervoor kunnen proberen te zorgen dat ze zefverzeker wordquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:53 schreef Maanvis het volgende:
Ze heeft nog niet gezegd WAT ze uit maakt
Ik nam aan het licht.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:53 schreef Maanvis het volgende:
Ze heeft nog niet gezegd WAT ze uit maakt
"Mooi zo! Scheelt mij lopen!"quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:37 schreef Lienzz het volgende:
"Ze zegt zelfs: waag het niet om het licht alvast aan te doen, dan maak ik het uit!"
Voor elk probleem een ander lingeriesetje. Die R&P-mods toch.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:29 schreef Re het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
Nou bij mij heeft je vriendin daar nooit problemen mee TS![]()
Loopt hier continu naakt rond, maar wellicht is al dat geswaffel en de SM iets wat ze verborgen probeert te houden? Dus bij jou alleen in het donker zodat je de afdruk van mijn snikkel niet in dr nek ziet staan, en die zweepslagen op dr rug![]()
Ze draagt zeker s'zomers ook altijd coltruien?
Nou, dat vind ik maar een rare benadering. Je hebt een relatie met iemand, dan lijkt mij toch dat je elkaar kunt vertrouwen, en open kaart speelt. Als haar iets dwars zit, moet ze dat vertellen. Dan kan de partner daar op inspelen. Gewoon zeggen "Ik wil niet dat je me naakt ziet, punt" is natuurlijk belachelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:20 schreef Isabeau het volgende:
Is dat nou zo heel belangrijk? Je vriendin naakt te zien? Zij voelt zich daar niet prettig bij, zij vindt het vreselijk. Dat heb je maar te respecteren.
Sorry Isa, maar da's nou echt een benadering die alleen vrouwen kunnen hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:20 schreef Isabeau het volgende:
Is dat nou zo heel belangrijk? Je vriendin naakt te zien? Zij voelt zich daar niet prettig bij, zij vindt het vreselijk. Dat heb je maar te respecteren. Al die opmerkingen over licht aan doen en het direct uitmaken zijn wel erg triest imho. TS is meer gebaat bij tips die hem vertellen dat hij het tijd moet geven. Als zij zich echt zo schaamt voor haar lichaam dan komt dat waarschijnlijk voort uit een behoorlijk verwrongen zelfbeeld en dat vind ik veel erger voor haar dan dat het zo sneu is voor TS dat hij haar niet naakt mag zien.
in het donker gelatenquote:
....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:20 schreef Isabeau het volgende:
Is dat nou zo heel belangrijk? Je vriendin naakt te zien?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
....
Wat denk je zelf ?
Hoe zou jij 't vinden als je vriend niet tegen je praat ?
"want daar heeft ie het moeilijk mee" ?
Is dat nou echt zo belangrijk ? Praten met je vriend ?
Ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:20 schreef Isabeau het volgende:
Is dat nou zo heel belangrijk? Je vriendin naakt te zien? Zij voelt zich daar niet prettig bij, zij vindt het vreselijk. Dat heb je maar te respecteren. Al die opmerkingen over licht aan doen en het direct uitmaken zijn wel erg triest imho. TS is meer gebaat bij tips die hem vertellen dat hij het tijd moet geven. Als zij zich echt zo schaamt voor haar lichaam dan komt dat waarschijnlijk voort uit een behoorlijk verwrongen zelfbeeld en dat vind ik veel erger voor haar dan dat het zo sneu is voor TS dat hij haar niet naakt mag zien.
Wat een slechte vergelijking. Weet jij veel (of TS) wat dat meisje misschien wel allemaal heeft meegemaakt waardoor zij zo onzeker is. Het is niet normaal, dat klopt. Op den duur moet het ook wel veranderen natuurlijk, maar geef dat meisje wat tijd zeg! Als dat al teveel gevraagd is, dan mag TS zich eens gaan afvragen hoeveel hij werkelijk om dit meisje geeft. Een beetje respect zeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
....
Wat denk je zelf ?
Maar daar ligt nu juist het hele punt. Het minste wat je van dat meisje zou mogen verwachten is dat ze, na 4 maanden relatie (!), uitleg geeft over het hoe en waarom. Als zij gewoon stug vol blijft houden dat ie haar nooit naakt te zien krijgt, en op agressieve toon hem bedreigt om nooit het licht aan te doen, is het niet de TS die meer respect op zou moeten brengen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:22 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Wat een slechte vergelijking. Weet jij veel (of TS) wat dat meisje misschien wel allemaal heeft meegemaakt waardoor zij zo onzeker is. Het is niet normaal, dat klopt. Op den duur moet het ook wel veranderen natuurlijk, maar geef dat meisje wat tijd zeg! Als dat al teveel gevraagd is, dan mag TS zich eens gaan afvragen hoeveel hij werkelijk om dit meisje geeft. Een beetje respect zeg.
Leuk, maar ik zie niet in wat dit allemaal te maken heeft met mijn antwoord op de vraag "Is dat nou zo heel belangrijk? Je vriendin naakt te zien?".quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:22 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Wat een slechte vergelijking. Weet jij veel (of TS) wat dat meisje misschien wel allemaal heeft meegemaakt waardoor zij zo onzeker is. Het is niet normaal, dat klopt. Op den duur moet het ook wel veranderen natuurlijk, maar geef dat meisje wat tijd zeg! Als dat al teveel gevraagd is, dan mag TS zich eens gaan afvragen hoeveel hij werkelijk om dit meisje geeft. Een beetje respect zeg.
Op oudere leeftijd wel, wellichtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:27 schreef _Led_ het volgende:
Er zullen er weinig zijn die zoiets hebben van "Naakt ? Mijn vriendin ? Neuh, die hoef ik nooit naakt te zien hoor !".
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
....
Wat denk je zelf ?
Kom toch eens op zeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:20 schreef Isabeau het volgende:
TS is meer gebaat bij tips die hem vertellen dat hij het tijd moet geven.
Dat is emotionele chantage.quote:waag het niet om het licht alvast aan te doen, dan maak ik het uit!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:30 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dat is emotionele chantage.
Het begint daarmee, wacht maar tot je er 4 jaar mee rond loopt. En tegen je vrienden nog steeds moet liegen over de 'geweldige' sex.
Vrouwen zat. NEXT!
eh, ja?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:28 schreef Friek_ het volgende:
Kom toch eens op zeg.Dat is echt de vrouwenmethode om het zo aan te pakken; lekker respect hebben en totaal niet kritisch zijn ten opzichte van je partner. Wat is de volgende stap? Dat we eens dat we geduld moeten hebben voor een vriendin die seks maar eng vindt?
Ik zeg niet dat hij geen geduld moet hebben, maar als je als jongere in deze tijd bent opgegroeid, en je durft niet te praten over lichamelijkheid, ben je ofwel zeer gesloten en beschermd opgegroeid, ofwel klopt er iets niet. In een gezonde relatie anno 2009 moet je in staat zijn om te durven praten over lichamelijkheid en relationele problemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:04 schreef Isabeau het volgende tekstje:
[..]
eh, ja?
Kijk, hij is gek op haar, hij wil bij haar zijn, maar mag haar niet naakt zien. Dan is relatieontwrichtende dingen roepen niet zo nuttig voor TS, dus die heeft er meer aan om te weten hoe er mee om te gaan. Als hij zelf denkt dat dit zo'n wezenlijk onderdeel is van de relatie dat hij de relatie niet voort kan zetten dan kan hij zelf ook wel bedenken dat hij de relatie moet beëindigen.
Daarbij is het voor Nederland ook nog maar een eeuw geleden dat het normaal is geworden dat partners elkaar naakt zien. Ik heb zelf nog patiënten gehad die nooit naakt waren, die hun partner nog nooit naakt had gezien. Die zelfs niet naakt waren bij de geboorte van hun kinderen (kind via de onderbroek met lange pijpen ter wereld gekomen) En ook die mensen hielden zielsveel van elkaar.
Bloot is nu heel normaal en dat is het niet altijd geweest en zal het voor sommige mensen nooit zijn. En zeker niet als er ook angst in het spel is, angst is meestal irrationeel en is moeilijk opzij te zetten.
Relatieontwrichtende dingen roepen lijkt me hier juist erg goed op zijn plaats, gezien hij gewoon een roze bril van verliefdheid op heeft die heel snel afgezet moet worden. Geduld hebben voor dit soort types met zogenaamde 'problemen' om zichzelf wat interessanter te moet je niet hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
eh, ja?
Kijk, hij is gek op haar, hij wil bij haar zijn, maar mag haar niet naakt zien. Dan is relatieontwrichtende dingen roepen niet zo nuttig voor TS, dus die heeft er meer aan om te weten hoe er mee om te gaan. Als hij zelf denkt dat dit zo'n wezenlijk onderdeel is van de relatie dat hij de relatie niet voort kan zetten dan kan hij zelf ook wel bedenken dat hij de relatie moet beëindigen.
Die hele culturele dimensie en verschuivende seksmoraal boeit me eerlijk gezegd niet. Leuk dat je een geschiedenisles geeft, maar relevant voor deze situatie is het niet bepaald. De TS kan namelijk nooit ouder zijn dan 25 gezien zijn schrijfstijl. Dat angst irrationeel is lijkt me eerlijk gezegd zo vanzelfsprekend als wat, maar die angst moet geen rechtvaardiging vormen om de ander maar met het probleem op te zadelen.quote:Daarbij is het voor Nederland ook nog maar een eeuw geleden dat het normaal is geworden dat partners elkaar naakt zien. Ik heb zelf nog patiënten gehad die nooit naakt waren, die hun partner nog nooit naakt had gezien. Die zelfs niet naakt waren bij de geboorte van hun kinderen (kind via de onderbroek met lange pijpen ter wereld gekomen) En ook die mensen hielden zielsveel van elkaar.
Bloot is nu heel normaal en dat is het niet altijd geweest en zal het voor sommige mensen nooit zijn. En zeker niet als er ook angst in het spel is, angst is meestal irrationeel en is moeilijk opzij te zetten.
Daarom heet het ook een litteken, om dit soort genante dingen te voorkomenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:39 schreef Gootsteen het volgende:
lidteken (en dan doel ik niet op een mannelijk-lid-teken).
Dank je, ik zal wat minder drinken vanavond. En het spijt me ook nog eens, puristje pur sang.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:15 schreef Xebrozius het volgende:
Daarom heet het ook een litteken, om dit soort genante dingen te voorkomen. Kom op zeg...
Daar hoef je geen purist voor te zijn hoor. Voorwaarde is enkel een IQ hoger dan 80.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:19 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Dank je, ik zal wat minder drinken vanavond. En het spijt me ook nog eens, puristje pur sang.
Jij maakt natuurlijk nooit een taalfoutje ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:50 schreef Xennia het volgende:
Daar hoef je geen purist voor te zijn hoor. Voorwaarde is enkel een IQ hoger dan 80.
Dit was geen foutje maar een taal-abortus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:51 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Jij maakt natuurlijk nooit een taalfoutje ?
Ik gok dat deze vrouw wél zelf kan antwoorden Xebrootje.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:53 schreef Xebrozius het volgende:
Dit was geen foutje maar een taal-abortus.
Volgens mij niet, maar kijk gerust even rond:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:51 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Jij maakt natuurlijk nooit een taalfoutje ?
Heb je een dag of 10 ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:55 schreef Xennia het volgende:
Volgens mij niet, maar kijk gerust even rond:
http://forum.fok.nl/user/active/82136
Geloof me, je hoeft niet lang te zoeken.quote:
volgens mij heeft de TS de openaanval op zn vriendin niet overleefdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:42 schreef Maanvis het volgende:
edit: Kudtwijf, je bent gewoon te perfect.
Maargoed, zullen we weer ontopic gaan? Ik stel voor dat TS een infraroodfoto van z'n vriendin maakt en die in dit topic plaatst. Dan zullen wij met onze fotoanalyseskills beoordelen waarom ze niet wil dat je haar nakend ziet.
ja maar in het TS zijn geval moet de tekst precies omgekeerd zijn; I'm not pregnant. I'm fatquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:18 schreef Misanthroopia het volgende:
Doe een leuke buikband cadeau
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:35 schreef ukga het volgende:
[..]
ja maar in het TS zijn geval moet de tekst precies omgekeerd zijn; I'm not pregnant. I'm fat
Exact.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:23 schreef Angst het volgende:
Maar je moet niet onderschatten hoe belangrijk het voor de meeste mannen is om hun vrouw naakt te zien.
Hoe je het nu stel bagallatiseer je het probleem van die jongen, tuurlijk dat meisje heeft een grote probleem, maar dat betekend niet dat dit daarom een onbelangrijk/acceptabel probleem is voor de jongen
Misschien willen vrouwen hen partner niet zien zodat ze kunnen fantaseren over hen droommanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:36 schreef nozem het volgende:
Jezus. The horror. Als ik haar niet naakt mag zien, dan hoeft het voor mij niet hoor. Vrouwen zullen vast nooit kunnen begrijpen hoe visueel ingesteld wij mannen zijn. Wij willen die kont en die tieten gewoon kunnen zien tijdens de seks, anders is er niks an.
De eerste reactie in dit topic, van een mod notabene ( die pretenderen toch altijd verstand van zaken te hebben? ) is gelijk de allerdomste. Hulde Re.quote:
gewoon wat psychologie hoor, een lingeriesetje koop je omdat het mooi is en je wilt natuurlijk het resultaat zien, en in dit geval kan het een ingang zijn naar een gesprek daarover en kom je er achter of het een misvormd zelfbeeld is of dat het iets tastbaars isquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
De eerste reactie in dit topic, van een mod notabene ( die pretenderen toch altijd verstand van zaken te hebben? ) is gelijk de allerdomste. Hulde Re.
Je hebt iemand die zich overduidelijk schaamt voor haar lichaam en dan geef je haar iets waarvan 't de bedoeling is dat ze haar lichaam 'showt'. Veel te confronterend en zal er waarschijnlijk alleen maar voor zorgen dat 't meisje in kwestie zich nog meer afsluit. Ik snap waar je naartoe wil ermee, maar beetje kort door de bocht, mijn inziens.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:52 schreef Re het volgende:
[..]
gewoon wat psychologie hoor, een lingeriesetje koop je omdat het mooi is en je wilt natuurlijk het resultaat zien, en in dit geval kan het een ingang zijn naar een gesprek daarover en kom je er achter of het een misvormd zelfbeeld is of dat het iets tastbaars is
maar het allerdomste volgens jou... verklaar
Mee eens, maar soms is een stap te ver een stap ergens overheen. Typisch een van mijn valkuilen/kwaliteiten trouwens.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:59 schreef Jajong het volgende:
Ik snap waar je naartoe wil ermee, maar beetje kort door de bocht, mijn inziens.
Als TS verder wil met haar en haar ermee duidelijk kan maken dat hij haar mooi vindt is het misschien wel kort door de bocht maar 's nachts ploteling het licht aandoen lijkt me een iets grotere shock therapy.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je hebt iemand die zich overduidelijk schaamt voor haar lichaam en dan geef je haar iets waarvan 't de bedoeling is dat ze haar lichaam 'showt'. Veel te confronterend en zal er waarschijnlijk alleen maar voor zorgen dat 't meisje in kwestie zich nog meer afsluit. Ik snap waar je naartoe wil ermee, maar beetje kort door de bocht, mijn inziens.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:40 schreef Rekkie het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 18:00 schreef DumDaDum het volgende:
....
knip
....
TS, heb je wel goed opgelet tijdens de sex?
+1quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef kabelhaspel het volgende:
halleluja! iemand geeft een zinnig antwoord!!!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:40 schreef Pwoekie het volgende:
had ook zo'n vriendinnetje, komt vanzelf wel joh. duurt ff.
en probeer het eens met een paar kaarsjes, dat geeft een heel warm licht en ziet een lichaam er beter uit dan in fel gewoon licht
Een set bouwlampen lijkt me iig niet de oplossing...quote:Op zondag 15 maart 2009 20:40 schreef Pwoekie het volgende:
had ook zo'n vriendinnetje, komt vanzelf wel joh. duurt ff.
en probeer het eens met een paar kaarsjes, dat geeft een heel warm licht en ziet een lichaam er beter uit dan in fel gewoon licht
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:53 schreef simmu het volgende:
[..]
halleluja! iemand geeft een zinnig antwoord!!!![]()
serieus: gewoon eerst eens rustig na de seks (in het donker dus....) vragen waarom ze het zo naar vindt over dat licht aan. dan kan je voorstellen om bv een leuk romantisch avondje te regelen *met* kaarslichtjes, en dan zien jullie samen hoe dat dan gaat. wellicht een optie?
nee........ niet echt......quote:Op zondag 15 maart 2009 20:55 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Een set bouwlampen lijkt me iig niet de oplossing...
er zijn wel meer vrouwen die zich echt niet zomaar bloot laten zien hoor. daar kunnen allerlei oorzaken voor zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is al 4 maanden aan de gang, dan is er toch iets meer loos?
je weet toch helemaal niet wat er aan de hand is? even extreem bekeken: missch is ze wel verkracht ofzo, dat weet jij helemaal niet. dan vind ik het iig vrij bruut om te zeggen dat de vrouw in kwestie zich er maar gewoon ff overheen moet zetten omdat het nu eenmaal de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:53 schreef Copycat het volgende:
Je naaktheid aan je partner tonen, schaar ik niet onder 'tegemoet komen aan' maar onder de normaalste zaak van de wereld.
Dat is nou precies het probleem; TS weet niet wat er aan de hand is..... Wist hij dat maar, dan kon hij er mee omgaan.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:12 schreef simmu het volgende:
[..]
je weet toch helemaal niet wat er aan de hand is? even extreem bekeken: missch is ze wel verkracht ofzo, dat weet jij helemaal niet. dan vind ik het iig vrij bruut om te zeggen dat de vrouw in kwestie zich er maar gewoon ff overheen moet zetten omdat het nu eenmaal de normaalste zaak van de wereld is.
kijk, als je die houding gaat hebben kan je idd de relatie wel vergeten. dwang en/of druk lijkt mij niet bijster zinvol.
Door alle reacties hier op FOK werd hij zeker van zichzelf, en drukte als een echte baas het lichtknopje in tijdens de seks. Zijn vriendin flipte, en sloeg met een naaldhak in zijn oogkas. Nu ligt TS in het ziekenhuis.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Door alle reacties hier op FOK werd hij zeker van zichzelf, en drukte als een echte baas het lichtknopje in tijdens de seks. Zijn vriendin flipte, en sloeg met een naaldhak in zijn oogkas. Nu ligt TS in het ziekenhuis.
en isquote:Op maandag 16 maart 2009 12:08 schreef Biancavia het volgende:
Waarom denken mensen gelijk aan psoriasis of brandwonden?
Misschien heeft ze wel erg veel last van cellulitis en/of striae waar ze zich voor schaamt.
ze gewoon dik lelijk en schaamt ts zich ook eigenlijk voor drquote:Op maandag 16 maart 2009 12:08 schreef Biancavia het volgende:
Misschien heeft ze wel erg veel last van cellulitis en/of striae waar ze zich voor schaamt.
En dan? Verandert de oorzaak / aanleiding iets aan de situatie zelf?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:08 schreef Biancavia het volgende:
Hoeft ze ook niet, maar ze kan op zn minst normaal en eerlijk communiceren.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:12 schreef simmu het volgende:
dan vind ik het iig vrij bruut om te zeggen dat de vrouw in kwestie zich er maar gewoon ff overheen moet zetten omdat het nu eenmaal de normaalste zaak van de wereld is.
Lieverd mijn eerste reactie in dit topic was dat er wel eens een heel serieus probleem achter zou kunnen zitten, incest, verkrachting of iets van dien aard, tweede verklaring zou kunnen zijn onzekerheid of schaamte vanwege littekens, brandwonden of iets dergelijks,quote:Op maandag 16 maart 2009 08:43 schreef simmu het volgende:
[..]
er zijn wel meer vrouwen die zich echt niet zomaar bloot laten zien hoor. daar kunnen allerlei oorzaken voor zijn.
echt, het idee waarop vrouwen maar gewoon aan hun partner tegemoet moeten komen omdat de partner nu eenmaal recht heeft op zo'n vrouw vind ik zo'n walgelijke mentaliteit! zo'n vrouw doet het denk ik echt niet enkel om die kerel te jennen, die vrouw zit ergens mee. dan kan je ofwel daar eens over praten en aan de hand van dat gesprek een oplossing zoeken, ofwel het gewoon accepteren, danwel kan je zeggen: "nja, ik heb schijt aan jouw gevoelens, ik eis een striptease".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |