jawel, maar eropquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:10 schreef muay-toy het volgende:
[..]
jij hebt nognooit een kut gezien van dichtbij
Als je je zo schaamt voor je lichaam, dat je panisch wordt bij de gedachte dat iemand je naakt ziet, wtf heeft dat dan met je houding ten opzichte van je relatie te maken?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:14 schreef Laurensius het volgende:
Ik zou ook het licht aan doen..
In het ergste geval maakt ze het uit.. en dan?
Als ze het daarom uitmaakt, denk ik niet dat zij er net zo serieus over denkt als jij doet..
Het is inderdaad een duister zaakje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef Perceptor het volgende:
Ik denk dat ze wat te verbergen heeft...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef kabelhaspel het volgende:
Ik denk dat ze jou niet naakt wil zien.
Kom op zeg, de kamer uitgestuurd worden als ze zich gaat verkleden, nooit douchen samen, altijd seks in het donker. Lijkt me niet meer dan normaal dat ie daar een probleem van maakt...quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:21 schreef Croga het volgende:
1. Hoe haal je het in je hoofd om na 4 maanden relatie een uitspraak als "dat gaat ook nooit gebeuren" serieus te nemen?
2. Als ze liever niet heeft dat je haar naakt ziet dan heb je dat te respecteren. Ik kan me niet voorstellen dat het een halszaak is voor je en blijkbaar is het voor haar wel belangrijk.
3. Nee, het is niet normaal. Nou en? Heb je liever een vriendin die in alles wat ze doet of zegt zich conformeert aan de massa?
4. Op een open forum posten over dit soort zaken..... /fail
licht hoeft niet aan.... Zit toch een flitser op de camera?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:23 schreef davako het volgende:
Gewoon het licht aan doen en snel een foto maken.
Camera met flitser werkt ook hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:23 schreef davako het volgende:
Gewoon het licht aan doen en snel een foto maken.
Wat een bullshit zegquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:21 schreef Croga het volgende:
2. Als ze liever niet heeft dat je haar naakt ziet dan heb je dat te respecteren. Ik kan me niet voorstellen dat het een halszaak is voor je en blijkbaar is het voor haar wel belangrijk.
3. Nee, het is niet normaal. Nou en? Heb je liever een vriendin die in alles wat ze doet of zegt zich conformeert aan de massa?
een he-bitchquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |