quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef kabelhaspel het volgende:
Ik denk dat ze jou niet naakt wil zien.
leuk ideequote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:40 schreef Rekkie het volgende:
Maar je heb nog nooit gedacht van hè wat een strak kutje?
Of verrek wat heb ik nou in mijn bips?
wilde net gaan voorstellen om een weekend ceter parcs or iets anders van dat soort bullshitquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
leuk idee![]()
En als je gaat zwemmen, durft ze dan wel in een bikini rond te lopen?
precies, ts mag alleen anaal bij zijn "vriendin"quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:40 schreef Rekkie het volgende:
Maar je heb nog nooit gedacht van hè wat een strak kutje?
Of verrek wat heb ik nou in mijn bips?
Lijkt me simpel toch? Heel duidelijk maken dat de huidige situatie voor jou niet gaat werken op de lange termijn en het je relatie in de weg gaat staan. Als zij het er mee eens is dat ze een serieus probleem heeft kunnen jullie samen zoeken naar een oplossing, in de vorm van therapie.quote:
Kan, mishandel sporen ed zou ook nog kunnen. Of ze is gewoon erg onzeker over haar lichaam, ze heeft tenslotte voor jou gekozenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:43 schreef AlphaOmega het volgende:
Heeft ze in grote letters de naam van haar ex als tatoo op haar lichaam staan?
Geslachtsveranderingsoperaties kunnen ze tegenwoordig vrijwel zonder littekens uitvoeren hoor!quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef kabelhaspel het volgende:
Ik denk dat ze jou niet naakt wil zien.
een tattoo op een kut he. Dat wil ik wel eens zien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:52 schreef muay-toy het volgende:
tattoo van dr ex op dr kut en tiet
Ah, daaruit blijkt dat ook jij echt het beste met haar voor hebt. Goed dat je mensen wil helpen in R&P.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:58 schreef Muta het volgende:
haha je moet eerst het licht aan doen, en dan maakt ze het uit, en dan zeg je:
haha ik ben je vriendje niet eens meer, maar ik heb je wél naakt gezien
en dan meteen een gemene opmerking maken over haar lichaam, is haar volgende vriendje nog verder van huis![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:50 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Een zaklamp is beter op zijn plaats
Of gewoon een compleet misvormd zelfbeeld. Dat lijkt me eigenlijk nog de meest waarschijnlijke optie...quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:54 schreef Twinky het volgende:
Laten we een poll maken, wat zou de vriendin van TS hebben:
1. lelijke tattoo
2. psoriasis of andere huidziekte waardoor ze geen zachte roomwitte huid heeft
3. Een moedervlek op een bijzondere plek
4. niks met haar huid maar een andere lichamelijke vervorming
5. geen van bovenstaande, ze is gewoon mooi
Aha u is een kenner.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:03 schreef kikoooooo het volgende:
Ik denk dat ze een hele vieze ontplofte kut heeft!![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
aanschaffen: http://www.signalone.com.(...)bec-c38f27a5de15.jpg
Geeft nog kinky sex ook lijkt me!
jij hebt nognooit een kut gezien van dichtbijquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:54 schreef wise het volgende:
[..]
een tattoo op een kut he. Dat wil ik wel eens zien.
Hoe doen ze dat dan? op de schaamlippen?
Nergens voor nodig heur.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zou het licht gewoon aandoen. Ik ben ook onzeker over mijn lichaam, maar zo erg dat mijn vriend het niet eens mag zien gaat het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |