Ja gek he, als het hele topic volstaat met dezelfde kutgrappen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:28 schreef Maisnon het volgende:
Nou de TS komt meteen al niet meer terug, dat is punten scoren
Er staan ook genoeg inhoudelijke reacties tussen, die andere filter je er zo uit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja gek he, als het hele topic volstaat met dezelfde kutgrappen?
Dat zie ik niet, misschien kun je even je licht hier over laten schijnen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja gek he, als het hele topic volstaat met dezelfde kutgrappen?
Je hebt zat van die chicks die gaan zwemmen met een shirt aanquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar TS, gaat ze dan ook nooit naar het strand ofzo
Ik verzon hem ook maar terplekke hoor, zo uit het losse polsjequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Sorry, ik zit niet zo in die terminologie.
Kan je dat wat verhelderen? Ik tast nog in het duister namelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:35 schreef Xennia het volgende:
Daar zal ze dan wel een hele goede reden voor hebben
hahahahahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Kan je dat wat verhelderen? Ik tast nog in het duister namelijk.
ja maa® normaal gedrag is het niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:36 schreef Lienekien het volgende:
Geef het toch gewoon een beetje tijd. Wat na vier maanden nog niet is, kan nog altijd komen.
Dat moet je dus nooit doen he. Zeker niet bij dit soort lichtvoetige kwesties.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Kan je dat wat verhelderen? Ik tast nog in het duister namelijk.
dat doen ze toch wel ongeacht leeftijdquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:39 schreef ukga het volgende:
[..]
ja maa® normaal gedrag is het niet.
het kan zijn dat ze bang is dat de TS gaat lullen tegen ze vrienden e.d. over haar uiterlijk.
toen ik 17 was dacht ik ook dat wanneer ik sex heb gehad met een meisje, dat ze aan iedereen ging vertellen hoe groot danwel niet klein me pik is e.d.
Nu interesseert het me weinig eigenlijk. Maarja voor sommige blijft het een enorme issue
Dat doet het overgrote deel van de dames nog steeds, op elke leeftijd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:39 schreef ukga het volgende:
[..]
ja maa® normaal gedrag is het niet.
het kan zijn dat ze bang is dat de TS gaat lullen tegen ze vrienden e.d. over haar uiterlijk.
toen ik 17 was dacht ik ook dat wanneer ik sex heb gehad met een meisje, dat ze aan iedereen ging vertellen hoe groot danwel niet klein me pik is e.d.
Nu interesseert het me weinig eigenlijk. Maarja voor sommige blijft het een enorme issue
Haha wij zitten op dezelfde golflengtequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:41 schreef Armoed het volgende:
[..]
dat doen ze toch wel ongeacht leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |