Zo op de tast kun je toch wel een geslacht bepalenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:24 schreef Aoristus het volgende:
ik denk dat ze 'm tussen haar benen klemt, of het is een kerel.
Ik had het over je eten, of begrijp ik dat je dat nu maar helemaal hebt laten staan ?quote:
o haha ja sorry snapte je verkeerd. Nee alles zit nog in mn maagquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:34 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ik had het over je eten, of begrijp ik dat je dat nu maar helemaal hebt laten staan ?
Die vent komt uit Meppel.. Geloof jij in het ontstaan van plaatsnamen naar akties?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:32 schreef katerwater het volgende:
[..]
Zo op de tast kun je toch wel een geslacht bepalen
MarkM is veul lekkerder.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:12 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nergens voor nodig heur.![]()
Ennuh, je hebt heul geen relatie met MarkM.
Dat ben ik zelf
precies dat en maakt ze het dan uit dan is het gewoon een bitch en dan mag je blij zijn dat je ervanaf ben. ik vind het wel erg cru dat ze dat zegt. verder zou je ervoor kunnen proberen te zorgen dat ze zefverzeker wordquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:53 schreef Maanvis het volgende:
Ze heeft nog niet gezegd WAT ze uit maakt
Ik nam aan het licht.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:53 schreef Maanvis het volgende:
Ze heeft nog niet gezegd WAT ze uit maakt
"Mooi zo! Scheelt mij lopen!"quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:37 schreef Lienzz het volgende:
"Ze zegt zelfs: waag het niet om het licht alvast aan te doen, dan maak ik het uit!"
Voor elk probleem een ander lingeriesetje. Die R&P-mods toch.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:29 schreef Re het volgende:
[..]
koop een lingeriesetje in d'r oude maat
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
Nou bij mij heeft je vriendin daar nooit problemen mee TS![]()
Loopt hier continu naakt rond, maar wellicht is al dat geswaffel en de SM iets wat ze verborgen probeert te houden? Dus bij jou alleen in het donker zodat je de afdruk van mijn snikkel niet in dr nek ziet staan, en die zweepslagen op dr rug![]()
Ze draagt zeker s'zomers ook altijd coltruien?
Nou, dat vind ik maar een rare benadering. Je hebt een relatie met iemand, dan lijkt mij toch dat je elkaar kunt vertrouwen, en open kaart speelt. Als haar iets dwars zit, moet ze dat vertellen. Dan kan de partner daar op inspelen. Gewoon zeggen "Ik wil niet dat je me naakt ziet, punt" is natuurlijk belachelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:20 schreef Isabeau het volgende:
Is dat nou zo heel belangrijk? Je vriendin naakt te zien? Zij voelt zich daar niet prettig bij, zij vindt het vreselijk. Dat heb je maar te respecteren.
Sorry Isa, maar da's nou echt een benadering die alleen vrouwen kunnen hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:20 schreef Isabeau het volgende:
Is dat nou zo heel belangrijk? Je vriendin naakt te zien? Zij voelt zich daar niet prettig bij, zij vindt het vreselijk. Dat heb je maar te respecteren. Al die opmerkingen over licht aan doen en het direct uitmaken zijn wel erg triest imho. TS is meer gebaat bij tips die hem vertellen dat hij het tijd moet geven. Als zij zich echt zo schaamt voor haar lichaam dan komt dat waarschijnlijk voort uit een behoorlijk verwrongen zelfbeeld en dat vind ik veel erger voor haar dan dat het zo sneu is voor TS dat hij haar niet naakt mag zien.
in het donker gelatenquote:
....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:20 schreef Isabeau het volgende:
Is dat nou zo heel belangrijk? Je vriendin naakt te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |