quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
Nou bij mij heeft je vriendin daar nooit problemen mee TS![]()
Loopt hier continu naakt rond, maar wellicht is al dat geswaffel en de SM iets wat ze verborgen probeert te houden? Dus bij jou alleen in het donker zodat je de afdruk van mijn snikkel niet in dr nek ziet staan, en die zweepslagen op dr rug![]()
Ze draagt zeker s'zomers ook altijd coltruien?
Nou, dat vind ik maar een rare benadering. Je hebt een relatie met iemand, dan lijkt mij toch dat je elkaar kunt vertrouwen, en open kaart speelt. Als haar iets dwars zit, moet ze dat vertellen. Dan kan de partner daar op inspelen. Gewoon zeggen "Ik wil niet dat je me naakt ziet, punt" is natuurlijk belachelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:20 schreef Isabeau het volgende:
Is dat nou zo heel belangrijk? Je vriendin naakt te zien? Zij voelt zich daar niet prettig bij, zij vindt het vreselijk. Dat heb je maar te respecteren.
Sorry Isa, maar da's nou echt een benadering die alleen vrouwen kunnen hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:20 schreef Isabeau het volgende:
Is dat nou zo heel belangrijk? Je vriendin naakt te zien? Zij voelt zich daar niet prettig bij, zij vindt het vreselijk. Dat heb je maar te respecteren. Al die opmerkingen over licht aan doen en het direct uitmaken zijn wel erg triest imho. TS is meer gebaat bij tips die hem vertellen dat hij het tijd moet geven. Als zij zich echt zo schaamt voor haar lichaam dan komt dat waarschijnlijk voort uit een behoorlijk verwrongen zelfbeeld en dat vind ik veel erger voor haar dan dat het zo sneu is voor TS dat hij haar niet naakt mag zien.
in het donker gelatenquote:
....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:20 schreef Isabeau het volgende:
Is dat nou zo heel belangrijk? Je vriendin naakt te zien?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
....
Wat denk je zelf ?
Hoe zou jij 't vinden als je vriend niet tegen je praat ?
"want daar heeft ie het moeilijk mee" ?
Is dat nou echt zo belangrijk ? Praten met je vriend ?
Ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:20 schreef Isabeau het volgende:
Is dat nou zo heel belangrijk? Je vriendin naakt te zien? Zij voelt zich daar niet prettig bij, zij vindt het vreselijk. Dat heb je maar te respecteren. Al die opmerkingen over licht aan doen en het direct uitmaken zijn wel erg triest imho. TS is meer gebaat bij tips die hem vertellen dat hij het tijd moet geven. Als zij zich echt zo schaamt voor haar lichaam dan komt dat waarschijnlijk voort uit een behoorlijk verwrongen zelfbeeld en dat vind ik veel erger voor haar dan dat het zo sneu is voor TS dat hij haar niet naakt mag zien.
Wat een slechte vergelijking. Weet jij veel (of TS) wat dat meisje misschien wel allemaal heeft meegemaakt waardoor zij zo onzeker is. Het is niet normaal, dat klopt. Op den duur moet het ook wel veranderen natuurlijk, maar geef dat meisje wat tijd zeg! Als dat al teveel gevraagd is, dan mag TS zich eens gaan afvragen hoeveel hij werkelijk om dit meisje geeft. Een beetje respect zeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
....
Wat denk je zelf ?
Maar daar ligt nu juist het hele punt. Het minste wat je van dat meisje zou mogen verwachten is dat ze, na 4 maanden relatie (!), uitleg geeft over het hoe en waarom. Als zij gewoon stug vol blijft houden dat ie haar nooit naakt te zien krijgt, en op agressieve toon hem bedreigt om nooit het licht aan te doen, is het niet de TS die meer respect op zou moeten brengen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:22 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Wat een slechte vergelijking. Weet jij veel (of TS) wat dat meisje misschien wel allemaal heeft meegemaakt waardoor zij zo onzeker is. Het is niet normaal, dat klopt. Op den duur moet het ook wel veranderen natuurlijk, maar geef dat meisje wat tijd zeg! Als dat al teveel gevraagd is, dan mag TS zich eens gaan afvragen hoeveel hij werkelijk om dit meisje geeft. Een beetje respect zeg.
Leuk, maar ik zie niet in wat dit allemaal te maken heeft met mijn antwoord op de vraag "Is dat nou zo heel belangrijk? Je vriendin naakt te zien?".quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:22 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Wat een slechte vergelijking. Weet jij veel (of TS) wat dat meisje misschien wel allemaal heeft meegemaakt waardoor zij zo onzeker is. Het is niet normaal, dat klopt. Op den duur moet het ook wel veranderen natuurlijk, maar geef dat meisje wat tijd zeg! Als dat al teveel gevraagd is, dan mag TS zich eens gaan afvragen hoeveel hij werkelijk om dit meisje geeft. Een beetje respect zeg.
Op oudere leeftijd wel, wellichtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:27 schreef _Led_ het volgende:
Er zullen er weinig zijn die zoiets hebben van "Naakt ? Mijn vriendin ? Neuh, die hoef ik nooit naakt te zien hoor !".
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
....
Wat denk je zelf ?
Kom toch eens op zeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:20 schreef Isabeau het volgende:
TS is meer gebaat bij tips die hem vertellen dat hij het tijd moet geven.
Dat is emotionele chantage.quote:waag het niet om het licht alvast aan te doen, dan maak ik het uit!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:30 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dat is emotionele chantage.
Het begint daarmee, wacht maar tot je er 4 jaar mee rond loopt. En tegen je vrienden nog steeds moet liegen over de 'geweldige' sex.
Vrouwen zat. NEXT!
eh, ja?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:28 schreef Friek_ het volgende:
Kom toch eens op zeg.Dat is echt de vrouwenmethode om het zo aan te pakken; lekker respect hebben en totaal niet kritisch zijn ten opzichte van je partner. Wat is de volgende stap? Dat we eens dat we geduld moeten hebben voor een vriendin die seks maar eng vindt?
Ik zeg niet dat hij geen geduld moet hebben, maar als je als jongere in deze tijd bent opgegroeid, en je durft niet te praten over lichamelijkheid, ben je ofwel zeer gesloten en beschermd opgegroeid, ofwel klopt er iets niet. In een gezonde relatie anno 2009 moet je in staat zijn om te durven praten over lichamelijkheid en relationele problemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:04 schreef Isabeau het volgende tekstje:
[..]
eh, ja?
Kijk, hij is gek op haar, hij wil bij haar zijn, maar mag haar niet naakt zien. Dan is relatieontwrichtende dingen roepen niet zo nuttig voor TS, dus die heeft er meer aan om te weten hoe er mee om te gaan. Als hij zelf denkt dat dit zo'n wezenlijk onderdeel is van de relatie dat hij de relatie niet voort kan zetten dan kan hij zelf ook wel bedenken dat hij de relatie moet beëindigen.
Daarbij is het voor Nederland ook nog maar een eeuw geleden dat het normaal is geworden dat partners elkaar naakt zien. Ik heb zelf nog patiënten gehad die nooit naakt waren, die hun partner nog nooit naakt had gezien. Die zelfs niet naakt waren bij de geboorte van hun kinderen (kind via de onderbroek met lange pijpen ter wereld gekomen) En ook die mensen hielden zielsveel van elkaar.
Bloot is nu heel normaal en dat is het niet altijd geweest en zal het voor sommige mensen nooit zijn. En zeker niet als er ook angst in het spel is, angst is meestal irrationeel en is moeilijk opzij te zetten.
Relatieontwrichtende dingen roepen lijkt me hier juist erg goed op zijn plaats, gezien hij gewoon een roze bril van verliefdheid op heeft die heel snel afgezet moet worden. Geduld hebben voor dit soort types met zogenaamde 'problemen' om zichzelf wat interessanter te moet je niet hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
eh, ja?
Kijk, hij is gek op haar, hij wil bij haar zijn, maar mag haar niet naakt zien. Dan is relatieontwrichtende dingen roepen niet zo nuttig voor TS, dus die heeft er meer aan om te weten hoe er mee om te gaan. Als hij zelf denkt dat dit zo'n wezenlijk onderdeel is van de relatie dat hij de relatie niet voort kan zetten dan kan hij zelf ook wel bedenken dat hij de relatie moet beëindigen.
Die hele culturele dimensie en verschuivende seksmoraal boeit me eerlijk gezegd niet. Leuk dat je een geschiedenisles geeft, maar relevant voor deze situatie is het niet bepaald. De TS kan namelijk nooit ouder zijn dan 25 gezien zijn schrijfstijl. Dat angst irrationeel is lijkt me eerlijk gezegd zo vanzelfsprekend als wat, maar die angst moet geen rechtvaardiging vormen om de ander maar met het probleem op te zadelen.quote:Daarbij is het voor Nederland ook nog maar een eeuw geleden dat het normaal is geworden dat partners elkaar naakt zien. Ik heb zelf nog patiënten gehad die nooit naakt waren, die hun partner nog nooit naakt had gezien. Die zelfs niet naakt waren bij de geboorte van hun kinderen (kind via de onderbroek met lange pijpen ter wereld gekomen) En ook die mensen hielden zielsveel van elkaar.
Bloot is nu heel normaal en dat is het niet altijd geweest en zal het voor sommige mensen nooit zijn. En zeker niet als er ook angst in het spel is, angst is meestal irrationeel en is moeilijk opzij te zetten.
Daarom heet het ook een litteken, om dit soort genante dingen te voorkomenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:39 schreef Gootsteen het volgende:
lidteken (en dan doel ik niet op een mannelijk-lid-teken).
Dank je, ik zal wat minder drinken vanavond. En het spijt me ook nog eens, puristje pur sang.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:15 schreef Xebrozius het volgende:
Daarom heet het ook een litteken, om dit soort genante dingen te voorkomen. Kom op zeg...
Daar hoef je geen purist voor te zijn hoor. Voorwaarde is enkel een IQ hoger dan 80.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:19 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Dank je, ik zal wat minder drinken vanavond. En het spijt me ook nog eens, puristje pur sang.
Jij maakt natuurlijk nooit een taalfoutje ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:50 schreef Xennia het volgende:
Daar hoef je geen purist voor te zijn hoor. Voorwaarde is enkel een IQ hoger dan 80.
Dit was geen foutje maar een taal-abortus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:51 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Jij maakt natuurlijk nooit een taalfoutje ?
Ik gok dat deze vrouw wél zelf kan antwoorden Xebrootje.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:53 schreef Xebrozius het volgende:
Dit was geen foutje maar een taal-abortus.
Volgens mij niet, maar kijk gerust even rond:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:51 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Jij maakt natuurlijk nooit een taalfoutje ?
Heb je een dag of 10 ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:55 schreef Xennia het volgende:
Volgens mij niet, maar kijk gerust even rond:
http://forum.fok.nl/user/active/82136
Geloof me, je hoeft niet lang te zoeken.quote:
volgens mij heeft de TS de openaanval op zn vriendin niet overleefdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:42 schreef Maanvis het volgende:
edit: Kudtwijf, je bent gewoon te perfect.
Maargoed, zullen we weer ontopic gaan? Ik stel voor dat TS een infraroodfoto van z'n vriendin maakt en die in dit topic plaatst. Dan zullen wij met onze fotoanalyseskills beoordelen waarom ze niet wil dat je haar nakend ziet.
ja maar in het TS zijn geval moet de tekst precies omgekeerd zijn; I'm not pregnant. I'm fatquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:18 schreef Misanthroopia het volgende:
Doe een leuke buikband cadeau
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:35 schreef ukga het volgende:
[..]
ja maar in het TS zijn geval moet de tekst precies omgekeerd zijn; I'm not pregnant. I'm fat
Exact.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:23 schreef Angst het volgende:
Maar je moet niet onderschatten hoe belangrijk het voor de meeste mannen is om hun vrouw naakt te zien.
Hoe je het nu stel bagallatiseer je het probleem van die jongen, tuurlijk dat meisje heeft een grote probleem, maar dat betekend niet dat dit daarom een onbelangrijk/acceptabel probleem is voor de jongen
Misschien willen vrouwen hen partner niet zien zodat ze kunnen fantaseren over hen droommanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:36 schreef nozem het volgende:
Jezus. The horror. Als ik haar niet naakt mag zien, dan hoeft het voor mij niet hoor. Vrouwen zullen vast nooit kunnen begrijpen hoe visueel ingesteld wij mannen zijn. Wij willen die kont en die tieten gewoon kunnen zien tijdens de seks, anders is er niks an.
De eerste reactie in dit topic, van een mod notabene ( die pretenderen toch altijd verstand van zaken te hebben? ) is gelijk de allerdomste. Hulde Re.quote:
gewoon wat psychologie hoor, een lingeriesetje koop je omdat het mooi is en je wilt natuurlijk het resultaat zien, en in dit geval kan het een ingang zijn naar een gesprek daarover en kom je er achter of het een misvormd zelfbeeld is of dat het iets tastbaars isquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
De eerste reactie in dit topic, van een mod notabene ( die pretenderen toch altijd verstand van zaken te hebben? ) is gelijk de allerdomste. Hulde Re.
Je hebt iemand die zich overduidelijk schaamt voor haar lichaam en dan geef je haar iets waarvan 't de bedoeling is dat ze haar lichaam 'showt'. Veel te confronterend en zal er waarschijnlijk alleen maar voor zorgen dat 't meisje in kwestie zich nog meer afsluit. Ik snap waar je naartoe wil ermee, maar beetje kort door de bocht, mijn inziens.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:52 schreef Re het volgende:
[..]
gewoon wat psychologie hoor, een lingeriesetje koop je omdat het mooi is en je wilt natuurlijk het resultaat zien, en in dit geval kan het een ingang zijn naar een gesprek daarover en kom je er achter of het een misvormd zelfbeeld is of dat het iets tastbaars is
maar het allerdomste volgens jou... verklaar
Mee eens, maar soms is een stap te ver een stap ergens overheen. Typisch een van mijn valkuilen/kwaliteiten trouwens.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:59 schreef Jajong het volgende:
Ik snap waar je naartoe wil ermee, maar beetje kort door de bocht, mijn inziens.
Als TS verder wil met haar en haar ermee duidelijk kan maken dat hij haar mooi vindt is het misschien wel kort door de bocht maar 's nachts ploteling het licht aandoen lijkt me een iets grotere shock therapy.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je hebt iemand die zich overduidelijk schaamt voor haar lichaam en dan geef je haar iets waarvan 't de bedoeling is dat ze haar lichaam 'showt'. Veel te confronterend en zal er waarschijnlijk alleen maar voor zorgen dat 't meisje in kwestie zich nog meer afsluit. Ik snap waar je naartoe wil ermee, maar beetje kort door de bocht, mijn inziens.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:40 schreef Rekkie het volgende:
Maar je heb nog nooit gedacht van hè wat een strak kutje?
Of verrek wat heb ik nou in mijn bips?
quote:Op zondag 15 maart 2009 18:00 schreef DumDaDum het volgende:
....
knip
....
TS, heb je wel goed opgelet tijdens de sex?
+1quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef kabelhaspel het volgende:
Ik denk dat ze jou niet naakt wil zien.
halleluja! iemand geeft een zinnig antwoord!!!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:40 schreef Pwoekie het volgende:
had ook zo'n vriendinnetje, komt vanzelf wel joh. duurt ff.
en probeer het eens met een paar kaarsjes, dat geeft een heel warm licht en ziet een lichaam er beter uit dan in fel gewoon licht
Een set bouwlampen lijkt me iig niet de oplossing...quote:Op zondag 15 maart 2009 20:40 schreef Pwoekie het volgende:
had ook zo'n vriendinnetje, komt vanzelf wel joh. duurt ff.
en probeer het eens met een paar kaarsjes, dat geeft een heel warm licht en ziet een lichaam er beter uit dan in fel gewoon licht
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:53 schreef simmu het volgende:
[..]
halleluja! iemand geeft een zinnig antwoord!!!![]()
serieus: gewoon eerst eens rustig na de seks (in het donker dus....) vragen waarom ze het zo naar vindt over dat licht aan. dan kan je voorstellen om bv een leuk romantisch avondje te regelen *met* kaarslichtjes, en dan zien jullie samen hoe dat dan gaat. wellicht een optie?
nee........ niet echt......quote:Op zondag 15 maart 2009 20:55 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Een set bouwlampen lijkt me iig niet de oplossing...
er zijn wel meer vrouwen die zich echt niet zomaar bloot laten zien hoor. daar kunnen allerlei oorzaken voor zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is al 4 maanden aan de gang, dan is er toch iets meer loos?
je weet toch helemaal niet wat er aan de hand is? even extreem bekeken: missch is ze wel verkracht ofzo, dat weet jij helemaal niet. dan vind ik het iig vrij bruut om te zeggen dat de vrouw in kwestie zich er maar gewoon ff overheen moet zetten omdat het nu eenmaal de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:53 schreef Copycat het volgende:
Je naaktheid aan je partner tonen, schaar ik niet onder 'tegemoet komen aan' maar onder de normaalste zaak van de wereld.
Dat is nou precies het probleem; TS weet niet wat er aan de hand is..... Wist hij dat maar, dan kon hij er mee omgaan.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:12 schreef simmu het volgende:
[..]
je weet toch helemaal niet wat er aan de hand is? even extreem bekeken: missch is ze wel verkracht ofzo, dat weet jij helemaal niet. dan vind ik het iig vrij bruut om te zeggen dat de vrouw in kwestie zich er maar gewoon ff overheen moet zetten omdat het nu eenmaal de normaalste zaak van de wereld is.
kijk, als je die houding gaat hebben kan je idd de relatie wel vergeten. dwang en/of druk lijkt mij niet bijster zinvol.
Door alle reacties hier op FOK werd hij zeker van zichzelf, en drukte als een echte baas het lichtknopje in tijdens de seks. Zijn vriendin flipte, en sloeg met een naaldhak in zijn oogkas. Nu ligt TS in het ziekenhuis.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Door alle reacties hier op FOK werd hij zeker van zichzelf, en drukte als een echte baas het lichtknopje in tijdens de seks. Zijn vriendin flipte, en sloeg met een naaldhak in zijn oogkas. Nu ligt TS in het ziekenhuis.
en isquote:Op maandag 16 maart 2009 12:08 schreef Biancavia het volgende:
Waarom denken mensen gelijk aan psoriasis of brandwonden?
Misschien heeft ze wel erg veel last van cellulitis en/of striae waar ze zich voor schaamt.
ze gewoon dik lelijk en schaamt ts zich ook eigenlijk voor drquote:Op maandag 16 maart 2009 12:08 schreef Biancavia het volgende:
Misschien heeft ze wel erg veel last van cellulitis en/of striae waar ze zich voor schaamt.
En dan? Verandert de oorzaak / aanleiding iets aan de situatie zelf?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:08 schreef Biancavia het volgende:
Hoeft ze ook niet, maar ze kan op zn minst normaal en eerlijk communiceren.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:12 schreef simmu het volgende:
dan vind ik het iig vrij bruut om te zeggen dat de vrouw in kwestie zich er maar gewoon ff overheen moet zetten omdat het nu eenmaal de normaalste zaak van de wereld is.
Lieverd mijn eerste reactie in dit topic was dat er wel eens een heel serieus probleem achter zou kunnen zitten, incest, verkrachting of iets van dien aard, tweede verklaring zou kunnen zijn onzekerheid of schaamte vanwege littekens, brandwonden of iets dergelijks,quote:Op maandag 16 maart 2009 08:43 schreef simmu het volgende:
[..]
er zijn wel meer vrouwen die zich echt niet zomaar bloot laten zien hoor. daar kunnen allerlei oorzaken voor zijn.
echt, het idee waarop vrouwen maar gewoon aan hun partner tegemoet moeten komen omdat de partner nu eenmaal recht heeft op zo'n vrouw vind ik zo'n walgelijke mentaliteit! zo'n vrouw doet het denk ik echt niet enkel om die kerel te jennen, die vrouw zit ergens mee. dan kan je ofwel daar eens over praten en aan de hand van dat gesprek een oplossing zoeken, ofwel het gewoon accepteren, danwel kan je zeggen: "nja, ik heb schijt aan jouw gevoelens, ik eis een striptease".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |