Je wordt dikker?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef SicSicSics het volgende:
Maar even serieus!
Hoe vertel je je vriendin dat ze te dik wordt!?!
Cheers!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je wordt dikker?
Geniet je niet iets teveel van het goede leven?
Uitdrukkelijk naar d'r broek kijken en dan vragen: Had je vroeger niet maatje 36?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef SicSicSics het volgende:
Maar even serieus!
koop een lingeriesetje in d'r oude maatquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef SicSicSics het volgende:
Maar even serieus!
Prima, je zegt het en rent snel weg of trekt harnas aan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Cheers!
Maar betekend dat gegarandeerd dat ik geen klap op me harses krijg, het gaat hier wel om een bijzonder explosief exemplaar!
Ik hou daar wel van hoor, dat explosievemaar in sommige situaties is het lastig!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 @ 14:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Of om naar complimentjes te vissen
whahahaquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:29 schreef Re het volgende:
[..]
koop een lingeriesetje in d'r oude maat
De beste serieuze optie tot nu toe!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:29 schreef Re het volgende:
[..]
koop een lingeriesetje in d'r oude maat
Weet je dit zeker ? Dat voel je toch ? Volgens mij heeft ze gewoon een huidziekte ofzo ? Of een enge vlek. Zit je niet onder de schilfers of pus als je geneukt hebt ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:43 schreef rockstar81 het volgende:
Ze vind zichzelf dus te dik!
Ze staat niet echt open om te erover te praten, dan kapt ze het meteen af of we hebben er ruzie om!! :S
Gast, kom op we moeten strax etenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:03 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Weet je dit zeker ? Dat voel je toch ? Volgens mij heeft ze gewoon een huidziekte ofzo ? Of een enge vlek. Zit je niet onder de schilfers of pus als je geneukt hebt ?
Not done!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef SicSicSics het volgende:
Maar even serieus!
Dit! Ego-kul!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:12 schreef pictionary het volgende:
Zou echt graag weten wat nou de oorzaak is / was... Helaas is TS verdwenen...
Voorlopig zet ik in op een vreemde vlek of tattoo... Het zal niet alleen gaan om lichaamsomvang ofzo, dan had ze ook geen sex gewild of iets dergelijks.
Hoe dan ook is ze extreem kansloos bezig. Je hoeft je nergens voor te schamen want schaamte is belachelijk. Pure ego-kul omdat je bang bent dat andere mensen iets niet leuk vinden. Wijs haar hierop voor dat het NOG verder uit de hand loopt.
Die heeft momenteel WO3 met zijn vriendin omdat ie der kleren van de reet heeft getrokkequote:Op donderdag 12 maart 2009 18:12 schreef pictionary het volgende:
Zou echt graag weten wat nou de oorzaak is / was... Helaas is TS verdwenen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |