Hopelijk fiets je sneller dan je een topic aanmaakt.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hopelijk fiets je sneller dan je een topic aanmaakt.
Ik weet niet wat het is, maar jij komt nooit voor in mijn dromenquote:
Anders zou het ook een nachtmerrie zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar jij komt nooit voor in mijn dromen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
je hebt al een bfquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar jij komt nooit voor in mijn dromen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Anders zou het ook een nachtmerrie zijn.Stuart die mij verplettert door een hunnebed op me te gooien, ja dat zie ik wel zo gebeuren vannacht. Mijn dromen slaan nooit ergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
En je moet nog een fb hebben...zoals elke jongen in Assenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dus mag ik niet met andere jongens kletsen
Ik heb genoeg aan 1 vent die mij behalve de sex ook gewoon heel leuk vindtquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En je moet nog een fb hebben...zoals elke jongen in Assen
Het laatste is dan ook een stuk belangrijker dan het eerste.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan 1 vent die mij behalve de sex ook gewoon heel leuk vindt
nee, hoezo?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Blijf jij nu ook een tijdje weg?
Als je het ene niet kan vinden, zoek je blijkbaar naar het andere. Of andersomquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het laatste is dan ook een stuk belangrijker dan het eerste.
Hij is dan ook geen kuthoerquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dan moet je bij SJM wezen.
Nee de benamingen voor SJM zijn van een heel ander kaliber.quote:
Sam is mij indd meer waard dan een kuthoerquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee de benamingen voor SJM zijn van een heel ander kaliber.
Prijs de heer...7,50?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sam is mij indd meer waard dan een kuthoer
Nog spannende verhalen uit Marokko? en geen 'what happened in marokko stays in marokko' bullshit!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ah hier zijn we!
Genoeg spannende verhalen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nog spannende verhalen uit Marokko? en geen 'what happened in marokko stays in marokko' bullshit!
Jee wat ben je toch vervelend vanavondquote:
wtf?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:10 schreef wonderer het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik HIV had. Van House gekregen
Which means dat ik het volgende week wel te horen krijg. Ik kan wel even wachtenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Genoeg spannende verhalen.Maar "what happened in marokko stays in marokko" is nu eenmaal zo afgesproken
Volgende week?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Which means dat ik het volgende week wel te horen krijg. Ik kan wel even wachten
http://twitter.com/gjkooijman/status/1291055241quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Genoeg spannende verhalen.Maar "what happened in marokko stays in marokko" is nu eenmaal zo afgesproken
Ik moet dat softe imago weer even van me afschudden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jee wat ben je toch vervelend vanavond![]()
maja ik ben niks anders gewend van jou
1 keer Londen en als ie naar Duitsland of Antwerpen komt nog 1 keerquote:
Ga dan maar dieper in op je hunnebed ervaring. Ik weet wel beter!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik moet dat softe imago weer even van me afschudden.
Je 'denkt' het niet. Dus er is twijfel aanwezigquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgende week?en denk t niet.;)
Ik heb geen idee, ik kom nooit in provincies waar ze nog in de middeleeuwen leven.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ga dan maar dieper in op je hunnebed ervaring. Ik weet wel beter!
de Pacha was uiteindelijk VEEL gaver!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://twitter.com/gjkooijman/status/1291055241
De geruchten gaan dat er 17 extra concerten komen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
1 keer Londen en als ie naar Duitsland of Antwerpen komt nog 1 keer
Goh je bent toch softer dan ik dacht...quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kom nooit in provincies waar ze nog in de middeleeuwen leven.
Michael Jackson is net Britney, hij zingt niet livequote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat er 17 extra concerten komen.
Ik hoop dat ie niet na de 5e alles cancelled. Ben wel benieuwd of ik nog kan live zingen en dansen.![]()
Ik had verwacht dat die kaartjes duurder zouden zijn.
Da's toch veels te touristisch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de Pacha was uiteindelijk VEEL gaver!
Ja, mijn brein werkt nogal raarquote:
Wederom...in je dromen....sjees je moet langer slapen, anders kun je het allemaal niet meer verwerken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goh je bent toch softer dan ik dacht...
Ik vond de Pacha juist geweldig met weinig toeristen. Sowieso begint het hoogseizoen in marrakech pas eind Maart.quote:
ECHTquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik wacht nog even tot Britney wat extra Europa concerten gaat doen. Britney's manager replyde op Twitter "Stay tuned." dus er zit nog echt wel iets i/d pijpleiding.
Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirl, ik heb pfeiffer, ik rust genoeg uit jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wederom...in je dromen....sjees je moet langer slapen, anders kun je het allemaal niet meer verwerken.
Ja, sowieso Dubai in oktober/november is nu bevestigd dus ze gaat nog wel ff door.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
ECHT![]()
![]()
![]()
Duitsland, Frankrijk, Belgie of Nederland. Dan ga ik. ik moet
Jaren geleden was hij in de Arena en daar zong ik wel een paar nummers live, maar het was niet om aan te horen. Nou weet ik niet of het aan de Arena ligt of aan hem.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Michael Jackson is net Britney, hij zingt niet live
Het concept is wel vaker gedaan.quote:
Girl? Zet je bril eens op? Ik ben niet één van je homovriendjes.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirl, ik heb pfeiffer, ik rust genoeg uit ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Britneyquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik wacht nog even tot Britney wat extra Europa concerten gaat doen. Britney's manager replyde op Twitter "Stay tuned." dus er zit nog echt wel iets i/d pijpleiding.
Oh! En op de datum dat ik naar Tina Turner ga wordt de DVD opgenomen <3
hoe erg is jouw Ffeiffer?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirl, ik heb pfeiffer, ik rust genoeg uit ja![]()
Opkamers zijn hier meestal gelijk-vloers (ander type bouw van boerderijen)quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus. Maar dan was ie kleiner en het was de doorgang naar de grote slaapkamer die daar dus weer bovenop lag. Een tussenverdiepinkje dus. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein en je moest er gebukt doorheenWe moeesten dus altijd gebukt naar de slaapkamer iedere dag
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Girl? Zet je bril eens op? Ik ben niet één van je homovriendjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
hij had 10 concerten, 15 zijn toegevoegd en ze zijn allemaal uitverkocht.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat er 17 extra concerten komen.
Ik hoop dat ie niet na de 5e alles cancelled. Ben wel benieuwd of ik nog kan live zingen en dansen.![]()
Ik had verwacht dat die kaartjes duurder zouden zijn.
Die video. Wat onwijs gaaf gedaan!quote:
Zelfs Justin klonk niet goed in Arena maar hij was wel ontzettend lekkerquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jaren geleden was hij in de Arena en daar zong ik wel een paar nummers live, maar het was niet om aan te horen. Nou weet ik niet of het aan de Arena ligt of aan hem.
Ik hoorde al van andere mensen dat geluid in Arena kut was. Alhoewel Madonna wel weer goed klonk. Had ze zeker haar eigen apparatuur mee. hahahahquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zelfs Justin klonk niet goed in Arena maar hij was wel ontzettend lekker![]()
![]()
![]()
Elke artiest neemt zn eigen geluidsinstallatie mee neem ik aanquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik hoorde al van andere mensen dat geluid in Arena kut was. Alhoewel Madonna wel weer goed klonk. Had ze zeker haar eigen apparatuur mee. hahahah
Jaaaaa, mooie clip is dat he!quote:
En toch was het leuk! En je vergeet de tappersquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:06 schreef Ang3l het volgende:
Terug van Rythm, Drums & Dance.
Die rythm zat er in, die drums waren het leukste, maar die dance..... 90% daarvan had ik ook gekund. Hele simpele choreografietjes met sterk verouderde streetdance uit 1990 of zo
Het ligt in de Arena volgens mij niet aan het apparatuur maar aan de bouw van de 'zaal'.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik hoorde al van andere mensen dat geluid in Arena kut was. Alhoewel Madonna wel weer goed klonk. Had ze zeker haar eigen apparatuur mee. hahahah
O ja de tappersquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En toch was het leuk! En je vergeet de tappers
ja, ik weet het, dat is ook dance.. maar toch. Die mogen mag best even apart vernoemd worden dacht ik
Ja die echo't als de teringquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het ligt in de Arena volgens mij niet aan het apparatuur maar aan de bouw van de 'zaal'.
Foto is genomen vanaf een andere kameel he? Dus dat valt reu-ze mee!quote:
LOLquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja de tappersDe ene showman en de ander... die volgde
*tapt door de kamer heen* O kut, hakken op parketvloer. Hahaha. Sorry Onderbuuv!!!
Kaboenk kaboenkquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Dat is net zo'n effect als mijn jumpen op het podium toen
Jah.quote:
wat zit er voor raar schepsel op je rug?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Me and my Marrakech lover.
Heb je weer een nachtdienst?quote:
Boe.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:32 schreef Bartjebart het volgende:
Kan IEMAND mij van de hik afhelpen?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:23 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wat zit er voor raar schepsel op je rug?
quote:
Jij bent gewoon al je ranzige lusten aan het loslaten op 21.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:22 schreef Xiance het volgende:
ik ben gaar.
mijn lippen zijn rood en schraal vabn het vele zoenen met 21, en slumdog milionair is een keigave film!
slaap lekker
zo herken ik weer de SAJ van toenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik moet dat softe imago weer even van me afschudden.
maar niet dronken ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:11 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben moe
koffiequote:Op donderdag 12 maart 2009 08:09 schreef hierissieweer het volgende:
Dit zijn echt geen normale tijden!
Hoe is de verhuizing gegaan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:45 schreef Weemz het volgende:
Nou, vandaag oplevering van mijn oude huisje...
Ja goed, ze waren binnen 2 uur alweer weg... ik heb ondertussen 'lekker' alle gaatjes geplamuurd en laatste klusjes gedaan...quote:
jij was toch degene met die 4 kamer appartement?quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:59 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja goed, ze waren binnen 2 uur alweer weg... ik heb ondertussen 'lekker' alle gaatjes geplamuurd en laatste klusjes gedaan...
en zie je er erg tegenop?quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:45 schreef Weemz het volgende:
Nou, vandaag oplevering van mijn oude huisje...
Da's met een odol voor zo'n pro als jij toch geen probleem ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:50 schreef mike_hunt het volgende:
Mogguh.![]()
God tering, dit zijn toch geen tijden voor luxe paarden.
Koffie, and keep it cumming.![]()
odol?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's met een odol voor zo'n pro als jij toch geen probleem ?
o wat foutquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
Leve de jaren 90!
Oh pappie komt binnen
de mensen behind zijn geen pro maar amateur ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
odol?![]()
ik ben geen pro. Ik sta niet voor maar achter, remember?
maar ja en ik ben geen fan van ochtendsex. Alhoewel ik het weleens doe. (Kweet het, het is een sacrifice) hahah
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de mensen behind zijn geen pro maar amateur ?
daar is dat toch ook niet voor ontworpen ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
u know what i mean.
Gisteren nog DP geprobeerd. Tering, wat een klus. Dus u see, i'm a amature.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar is dat toch ook niet voor ontworpen ?
Angel lust geen koffie en heeft dan ook geen koffiezetapparaat. Zoek de oploskoffie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
ang3l, waar staat je koffiezetapparaat en je koffie, je vader wil koffie?
en met 2 tegelijkertijd wordt het wel erg dringenquote:
Bagel en juice zit om de hoekquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Angel lust geen koffie en heeft dan ook geen koffiezetapparaat. Zoek de oploskoffie.
gewoon doordouwenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en met 2 tegelijkertijd wordt het wel erg dringen
beter eerst nummertjes trekken zoals bij de slager
*schrik*quote:
Toen ik in bed lag uiteindelijk wel... maar da was nie om 2:00 uur al...quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Grote vraag is natuurlijk of het geholpen heeft ?
ben je hem kwijt geraakt?
Je kent me beter dan ik dachtquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Angel lust geen koffie en heeft dan ook geen koffiezetapparaat. Zoek de oploskoffie.
Ja... DOOS!quote:
Heerlijk!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja... DOOS!
En nu kan pappie niet naar huis. Want mammie TMM is even naar de stad toe nu, en heeft mijn reservelseutels OP DE FOKKING BUITENKANT VAN DE DEUR LATEN ZITTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!En nu wil pappie naar huis, maar dat kan ie niet. Nou ja, dat kan ie best als ie egoistisch is, maar dan kan TMM niet meer binnen. En niet meer bij zijn fiets. Tja.
Hij wacht nog een half uur en als je er dan niet bent (waarom typ ik dit? Je bent niet achter de pc) dan gaat ie en dan heb je gewoon dikke pech.
En niemand kan je bereuiken want je gsm is stuk.
Met TMM kun je wel 6 seizoenen vullen jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:47 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Heerlijk!
Kunnen we hier niet een provincie soap van maken?
Op Omroep Brabant hebben we d'r 1 met Tanja Jess in de hoofdrol: WOLFSEINDEquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:56 schreef Pieter. het volgende:
Of StreekSoap heet dat toch? Dan krijgt de burgermeester een gastrolletje en zo. Hartstikke leuk!
He jongen,quote:
Stom dat ie niet z'n mobiel meeneemt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:22 schreef Ang3l het volgende:
En TMM heeft dus idd pech. Die komt dadelijk een een gesloten deur waar niemand meer is.
En zonder sleutels. Zonder telefoon. Zonder fiets (als ie die in de gang heeft gezet). Geen idee hoe ie dat gaat regelen.
Ik denk dat ie sowieso nbiet in de gaten heeft gehad dat ie mijn voordeursleutels op het slot heeft laten zitten, dus die zit natuurlijk nu in paniek zijn zakken na te zoeken, vrezend dat ie mijn sleutels kwijt is. .... ik zie hem er ngo voor aan naar de slotenmaker te gana en de deur te laten openbrekenAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Nou had pap natuurlijk de sleutels op de voordeur kunnen laten zitten, maar dat was natuurlijk ook een beetje link. Of onder de mat of zo. Of bij de buren. O nee, die waren niet thuis.
*zucht*
Ik merk het wel.
Maar ik denk niet dat ik een gepoetst huisje heb als ik thuis kom.
Het zou me verbazen! *ziet TMM slingerend over het balkon heen a la Indiana Jane*
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Stom dat ie niet z'n mobiel meeneemt.
Wat heeft ie er aan een kapotte gsm mee te nemen?quote:En niemand kan je bereuiken want je gsm is stuk.
ja hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen,
Nu al wakker? Al uitgerust voor Circque du Soleil morgen?
o dat heb ik even niet meegekregen dat ie kapot was.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft ie er aan een kapotte gsm mee te nemen?
Uitgerust?quote:
Heb uitgerust van de weinig geslapen voorgaande dagen en niet voor morgenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uitgerust?Ga je zelf in de trapeze hangen dan?
Moet je 's nachts niet zoveel Silent Hill spelen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb uitgerust van de weinig geslapen voorgaande dagen en niet voor morgen
Zouden ze dat in Assen ook niet gewoon sling noemen ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uitgerust?Ga je zelf in de trapeze hangen dan?
K chat alleen 's nachts en speel soms mahjongquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet je 's nachts niet zoveel Silent Hill spelen.O wacht ff, dat doe ik
slingquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zouden ze dat in Assen ook niet gewoon sling noemen ?
Vond ik mijn kameel toch een stuk mooierquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Me and my Marrakech lover.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sling![]()
Hebben we thuis ook bevestigd met keilbouten en als er bezoek komt, hangen we er van die hanging baskets aan
Werd je niet zeeziek?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vond ik mijn kameel toch een stuk mooierheeftie soms anorexia, of is het een andere soort kameel
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel tof tho! was het bij jou ook zo kut om erop te komen, en toen het beest ging opstaan?
Ja ja, geef het maar weer een bijbelse betekening met de hangende tuinen van Babylonquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sling![]()
Hebben we thuis ook bevestigd met keilbouten en als er bezoek komt, hangen we er van die hanging baskets aan
Eh nee, het was net of ik droomde. Door de hete woestijn op een kameelquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Werd je niet zeeziek?
Ik was compleet door elkaar geschut toen ik van zo'n beest afstapte in Gran Canaria![]()
en dat voor iemand die meer dan 10 jaar heeft paard gereden
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:22 schreef Ang3l het volgende:
En TMM heeft dus idd pech. Die komt dadelijk een een gesloten deur waar niemand meer is.
En zonder sleutels. Zonder telefoon. Zonder fiets (als ie die in de gang heeft gezet). Geen idee hoe ie dat gaat regelen.
Ik denk dat ie sowieso nbiet in de gaten heeft gehad dat ie mijn voordeursleutels op het slot heeft laten zitten, dus die zit natuurlijk nu in paniek zijn zakken na te zoeken, vrezend dat ie mijn sleutels kwijt is. .... ik zie hem er ngo voor aan naar de slotenmaker te gana en de deur te laten openbrekenAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Nou had pap natuurlijk de sleutels op de voordeur kunnen laten zitten, maar dat was natuurlijk ook een beetje link. Of onder de mat of zo. Of bij de buren. O nee, die waren niet thuis.
*zucht*
Ik merk het wel.
Maar ik denk niet dat ik een gepoetst huisje heb als ik thuis kom.
Het zou me verbazen! *ziet TMM slingerend over het balkon heen a la Indiana Jane*
ik heb een pad als thee/koffiezakje gebruiktquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kent me beter dan ik dacht
Want je hebt helemaal gelijk. En die oploskoffie staat in de keuken,bovenste kast, naast de koelkast.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb een pad als thee/koffiezakje gebruikt
EIGEN SCHULD!quote:
wist ik veel dat je oploskoffie had, ik heb het nog aan je vader gezgd, ik zei hij heeft geen koffiezetapparaat, ik weet wel dat ie van die pads heeft, dus daar kan ik het wel mee proberen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]Waarom? Pap weet dat ie bij mij altijd oploskoffie krijgt!
die zitten allemaal in een tas die je zondag al kunt afdroppenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Dus nu zit ik met een vies kussen en god weet wat voor todjes in mijn huis tot volgende week?
Wat kan ik?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die zitten allemaal in een tas die je zondag al kunt afdroppen
Misschien mag je wel voor de camer... uh.. kassa gaan werken bij jamin.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
O O, ik heb volgende week een gesprek met de baas.![]()
Zou ik toch mijn baan kwijt zijn?![]()
Mieke als 4e lid van de kassa meisjes, Houdoequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien mag je wel voor de camer... uh.. kassa gaan werken bij jamin.
Nee, ik ben niet echt cassiere material.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien mag je wel voor de camer... uh.. kassa gaan werken bij jamin.
Spaart u ook zegeltjes? Bonuskaart of Airmiles?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke als 4e lid van de kassa meisjes, Houdoe
ik moest keihard lachen hahahahquote:
Jacob Black?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:15 schreef Ang3l het volgende:
Tss, Edward cullen!
Ik zit in 't Jacob Black team
Ik bedoel niet qua acteur. Ik bedoel qua personage.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jacob Black?No thanks. Jouw hersens zijn echt aan het afsterven....
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoel niet qua acteur. Ik bedoel qua personage.
o ja, de TT. Niet op de achterbank terechtkomen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:26 schreef MisterO het volgende:
Ik ga D halen van het station. Daarna de stad in, uit eten en naar de TT.
Waarschijnlijk gaan we uiteindelijk hele andere dingen doen dan we hebben gepland. We zijn zo chaotisch samen![]()
quote:
Eergisterquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klaar voor morgen? sterretje geschoren?
![]()
Wanneer had je nou je sollicitatie voor dat zomerkamp? Of heb je em al?
Wellukkuh?quote:
heb je nou over sollicitatie?quote:
en? heb je em? tis net tandentrekken bij jou voor answersquote:
Weet nog niet hoor het binnen een paar dagen maar het ging allemaal goed volgens mijquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en? heb je em? tis net tandentrekken bij jou voor answers
Griep? Is er weer een epidemie gaande in Nederland?quote:
Daar had mn mentor ook altijd last van en dan had ie nog wel een speciale cursus voor gevolgd ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en? heb je em? tis net tandentrekken bij jou voor answers
speciale cursus voor mensen zoals jij? En? Werkte blijkbaar niet, want je bent nog steeds evasive.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daar had mn mentor ook altijd last van en dan had ie nog wel een speciale cursus voor gevolgd ook
Oh. Ben niet zo van de strat games. Meer van de RPG's.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Europa_Universalis_2
Hij had een doorvraag cursus ofziets gevolgd maar bij mij hielp het niet echtquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
speciale cursus voor mensen zoals jij? En? Werkte blijkbaar niet, want je bent nog steeds evasive.![]()
Heb nog nooit Final fantasy gespeeldquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh. Ben niet zo van de strat games. Meer van de RPG's.
FF
Zeg! Laat hem lekker de tering krijgen en zn eigen troep opruimen.quote:
Met vdat wijvengedrag van jou zou 't me niets verbazen als je ster inderdaad 1x per maand een dag of 4 rood wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:25 schreef mike_hunt het volgende:
Ik ben meer van Twister.... naakt.... leg je ster op rood... hahahahah
Zeg! Hij wordt er voor betaald ja!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:27 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Zeg! Laat hem lekker de tering krijgen en zn eigen troep opruimen.
Is ook.quote:Hij kent je toch en weet toch wat hij in huis haalt alstie door jou de boel laat doen?
Dan ben je wat verstrooid en vergeet je af en toe wat, big deal!
Deze week mag Ang3l zelf z'n hut cleanen, ook wel eens goed voor'em!
Ik weet niet wat het is, maar ik heb in ieder geval koorts en het ijskoud/bloedheet. En ik moet morgen naar Marco Borsato in Antwerpen rijden. En ik heb er niet meer zo'n zin in als ik me zo voel, maar als ik niet rij kunnen er een heel aantal anderen ook niet meequote:Op donderdag 12 maart 2009 16:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Griep? Is er weer een epidemie gaande in Nederland?
wat voor wijvengedrag?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met vdat wijvengedrag van jou zou 't me niets verbazen als je ster inderdaad 1x per maand een dag of 4 rood was
Jij bent meer sleazy/sluttyquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat voor wijvengedrag?
![]()
o je bedoelt de m.poes? hahah
ik ben heul geen wijf. Ik heb geen tasjes en sjaaltjes
haha dus je moet wel? Kan je geen B12 spuit en halen? Daar schijnt je ala de minute ervan op te knappen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik heb in ieder geval koorts en het ijskoud/bloedheet. En ik moet morgen naar Marco Borsato in Antwerpen rijden. En ik heb er niet meer zo'n zin in als ik me zo voel, maar als ik niet rij kunnen er een heel aantal anderen ook niet mee.
quote:
Ik in iedergeval nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
takes one to know one, bitch
Echt niet, jullie hier hebben meer sex dan ik...dus echt niet slutty..
nee dus. Ik huur er niet voor niets iemand voor in.quote:
Wij hebben in de laatste week geen DP geprobeerd!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
takes one to know one, bitch
Echt niet, jullie hier hebben meer sex dan ik...dus echt niet slutty..
ik bedoelde het meer in de zin van, als je er van af wilt kun je hem dumpen zondag.quote:
Ik was ff vergeten dat ik zondag idd naar Nuenen zou gaan voor de monologenquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik bedoelde het meer in de zin van, als je er van af wilt kun je hem dumpen zondag.
maar natuurlijk ook, zou je alsjewilt alsjeblieft, als in pliiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzeeeeeeeeee
Vandaar ook de hand bij z'n kruis wellichtquote:
o een slow week? o god ja je bent ziek. Al aan de betere hand?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:03 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Wij hebben in de laatste week geen DP geprobeerd!
zoon van NFL player Joe en hij doet ook aan football. Hij is 19.quote:
Kvinner niksan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zoon van NFL player Joe en hij doet ook aan football. Hij is 19.
Slutty / Sleazy is meer wat je doet., niet hoevaakquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o een slow week? o god ja je bent ziek. Al aan de betere hand?
Nee, maar ik werd van beticht dat ik slutty ben en slutty in my book betekent de frequenty.
(of dat houd ik mezelf voor)
Naked with you? ken wel Naked without you (Roachford):quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:13 schreef Xiance het volgende:
Baby I'm naked
So naked with you
Feels like the first time
I'm trembling, shaking
My heart's overtaken
Feels like I'm falling
All over again
Baby come and take me
'cause I'm trembling shaking
My heart's almost breaking
Baby I'm naked with you![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Celine Dion zingt naked with youquote:
Tsssk, nie piepuh!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:19 schreef Xiance het volgende:
ik ben echt gaar! ik ben te oud voor een jonkie
Dat zowieso, ik heb er lak aan. Jong, glad, strak, bring'em on!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:23 schreef wonderer het volgende:
Zijn mensen bang voor pedo uitgemaakt te worden als ze onverhoopt een jonge knul lekker vinden of zo?
waarom denk je dat dat hier niet zou gaan gebeuren?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:23 schreef wonderer het volgende:
Zijn mensen bang voor pedo uitgemaakt te worden als ze onverhoopt een jonge knul lekker vinden of zo?
jij zou zelfs de hond nog pakken..quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:34 schreef mike_hunt het volgende:
Nee hoor, ik pak alles met een hartslag
(just kiddin')
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij zou zelfs de hond nog pakken..
slutty bitches!
ben je een jager of een verzamelaar?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:36 schreef Xiance het volgende:
ik ga eten zoeken!
haha! Carnivoor of Omnivoor!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben je een jager of een verzamelaar?
Maar dan kun je ze toch wel gewoon mooi vinden? Je hoeft er niet meteen mee te trouwen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:28 schreef Xiance het volgende:
oh ik val dorogaans gewoon niet op jongeren, ik merk vaak toch dat er een kloof in de denkwijze zit enz..
maar 21 is heel volwassen, dus die kloof is gewoon heel minimaal![]()
maar ik ben wel geneigt om te denken dat een hoop mannen wel bang zijn jah..
kijk maar eens op gay.nl, bijna alle jonkies hebben op hun profiel staan dat ze geen pedo's of op's ofzo zoeken
Of sex mee te hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dan kun je ze toch wel gewoon mooi vinden? Je hoeft er niet meteen mee te trouwen...
Ik mag het hopen! Sex is het in elk geval NIET!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:49 schreef Great_Expectations het volgende:
http://naked-people.de/
Dit is kunst hè..
Maar een klein pikkie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:56 schreef Pieter. het volgende:
Oh, ze zijn wel allemaal geschoren, dat valt dan wel weer mee daar in Duitsland.
http://naked-people.de/010.html is overigens niet verkeerd.
Ik wou ook net zeggen, Hightower is niks mis meequote:Op donderdag 12 maart 2009 17:56 schreef Pieter. het volgende:
Oh, ze zijn wel allemaal geschoren, dat valt dan wel weer mee daar in Duitsland.
http://naked-people.de/010.html is overigens niet verkeerd.
MIsschien heeft ie wel een bloedlulquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar een klein pikkie..
Stel je voor dat je om te plassen eerst in je buik moet zoeken naar je penis.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:03 schreef Xiance het volgende:
http://naked-people.de/019.html
ik moest lachen![]()
![]()
![]()
Job: Educatorquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:03 schreef Xiance het volgende:
ik moest lachen![]()
![]()
![]()
Ach misschien is ie een grower en geen shower.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar een klein pikkie..
Ik heb er een paar aangekliktquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:07 schreef wonderer het volgende:
Klikken jullie nou ook op de vrouwen of slaan jullie die over?
Van de 20 zijn er 5 mannenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:07 schreef wonderer het volgende:
Die sla ik over natuurlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:07 schreef wonderer het volgende:
Smoesjes.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ach misschien is ie een grower en geen shower.
Er misbruik van maken dat je jezelf niet hebt uitgelogd?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hier KAN ik natuurlijk misbruik van maken
Pardon? is mijn PC Hoor (en mijn is Angel talking).quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:22 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Er misbruik van maken dat je jezelf niet hebt uitgelogd?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:24 schreef Pieter. het volgende:
Mij kwartje viel even niet zo snel.
Je kunt hem natuurlijk even wat quotes in de schoenen schuiven for future reference dus..
Underwear?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lesson for today: Though the eyes are the window to the soul, the zipper is the window to the underwear.
Ik heb liever http://naked-people.de/020.htmlquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:03 schreef Xiance het volgende:
ik moest lachen![]()
![]()
![]()
You couldn't handle the powerquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:33 schreef Ang3l het volgende:
Nah. What's the use.
Het wordt ook door teveel mensen misbruikt om teveel verbale vomit uit te storten. Ik heb mensen in mijn lijstje staan die af en toe een nuttige link bloggen of een leuke foto, uitspraak of overpeinzing. Dat is een stuk interessanter dan inderdaad dat patatje, die chocomel en dat je de bus hebt gemist.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:31 schreef Xiance het volgende:
kan iemand me uitleggen wat er uberhaubt leuk is aan microblogging?
dat gaat toch helemaal nergens over!
alsof jullie willen weten dat ik nu een patatje zit te eten achter mijn pc..
IS het niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
kan iemand me overtuigen dat twitter leuker is dan plurk.com, en zo ja waarom?
èn bedankt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:34 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Het wordt ook door teveel mensen misbruikt om teveel verbale vomit uit te storten. Ik heb mensen in mijn lijstje staan die af en toe een nuttige link bloggen of een leuke foto, uitspraak of overpeinzing. Dat is een stuk interessanter dan inderdaad dat patatje, die chocomel en dat je de bus hebt gemist.
Whahaha, ik dacht er nog aan om erbij te zetten, "en oftie al dan niet op die kameel terecht is gekomen" maar dat zijn nou net wel de stukjes die leuk zijn.quote:
Oh, ik zie dat Plurk met een hele tijdlijn werkt en je er Kudo's ofzoiets kunt verdienen. Beetje onoverzichtelijk gedoe...quote:
Ik gebruik het wel om mijn updates via hyves en facebook op te doen dus ja, voor mij is het wel een 'ik ben hier en daar' medium. Waar ik niet tegenkan zijn al die accounts zoals http://twitter.com/foknieuws . Daar heb je RSS-feeds voor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:44 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Whahaha, ik dacht er nog aan om erbij te zetten, "en oftie al dan niet op die kameel terecht is gekomen" maar dat zijn nou net wel de stukjes die leuk zijn.
En ja, jij en linebear vullen zo'n beetje de hele lijst met updates met als gevolg dat ik daar snel doorheen scroll om die ene update van een ander wel even te lezen.
Het is volgens mij ook geen "ik moet poepen" medium.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik gebruik het wel om mijn updates via hyves en facebook op te doen dus ja, voor mij is het wel een 'ik ben hier en daar' medium
Dat ben ik helemaal met je eens!quote:. Waar ik niet tegenkan zijn al die accounts zoals http://twitter.com/foknieuws . Daar heb je RSS-feeds voor.
Als je een telefoon met inetverbinding hebt wel. Anders sms ff naar CDP, dan Twittert hij het wel even voor jouquote:
Ik vind het leuk en makkelijk om zo mijn vrienden te laten weten waar ik mee bezig ben. Scheelt smsjes en zo volg ik ook wat mijn vrienden doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:54 schreef Pieter. het volgende:
Maar meer dan 30 updates van jou en linebear in 1 dag, en dan heb ik nog niet eens alle @xyz reacties erbij staan. C'mon!.
Ik heb altijd hele schermen vol staan met alleen maar dingen van jou en wat mijn andere vrienden doen dat verdwijnt er helemaal tussen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind het leuk en makkelijk om zo mijn vrienden te laten weten waar ik mee bezig ben. Scheelt smsjes en zo volg ik ook wat mijn vrienden doen.
Je moet dat ook zeker blijven doen hoor! Alleen grote kans dat ik je er binnenkort uitmikquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind het leuk en makkelijk om zo mijn vrienden te laten weten waar ik mee bezig ben. Scheelt smsjes en zo volg ik ook wat mijn vrienden doen.
Dan neem je geen Twitter. Opgelost.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:04 schreef Xiance het volgende:
ik wil helemaal niet weten wat "al" mijn vrienden de hele dag door doen
ik wil gewoon weten of ze blij zijn, en dan vind ik het prima, als ze iets doen wat wetenswaardig is dan bellen ze me maar..
i know.. ik ben ouderwets, al die modere technieken zijn allemaal niks voor mij
Straks krijg je nog een neurale chip in je hoofd die alles wat je denkt lekker op chetter gaat zetten...
ik heb geen twitter.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:05 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dan neem je geen Twitter. Opgelost..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |