Hopelijk fiets je sneller dan je een topic aanmaakt.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hopelijk fiets je sneller dan je een topic aanmaakt.
Ik weet niet wat het is, maar jij komt nooit voor in mijn dromenquote:
Anders zou het ook een nachtmerrie zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar jij komt nooit voor in mijn dromen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
je hebt al een bfquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar jij komt nooit voor in mijn dromen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Anders zou het ook een nachtmerrie zijn.Stuart die mij verplettert door een hunnebed op me te gooien, ja dat zie ik wel zo gebeuren vannacht. Mijn dromen slaan nooit ergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
En je moet nog een fb hebben...zoals elke jongen in Assenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dus mag ik niet met andere jongens kletsen
Ik heb genoeg aan 1 vent die mij behalve de sex ook gewoon heel leuk vindtquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En je moet nog een fb hebben...zoals elke jongen in Assen
Het laatste is dan ook een stuk belangrijker dan het eerste.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan 1 vent die mij behalve de sex ook gewoon heel leuk vindt
nee, hoezo?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Blijf jij nu ook een tijdje weg?
Als je het ene niet kan vinden, zoek je blijkbaar naar het andere. Of andersomquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het laatste is dan ook een stuk belangrijker dan het eerste.
Hij is dan ook geen kuthoerquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dan moet je bij SJM wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |